Ach nee, ik maak me niet druk om dat soort zaken. Ik wil WEL VRIJWILLIGERSwerk gaan doen; daar heb ik onlangs zelfs een begin mee gemaakt; ik ben bij een paar vergaderingen aanwezig geweest voor hulp voor asielzoekers.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:31 schreef Geo4kant het volgende:
Maar ToT, vind je dat niet kut/jammer dat je 'niet mee kan in de maatschappij'? En wat is je maandelijkse inkomen dan als ik mag vragen?
quote:
Hé bedanktquote:
Tsjah... keuzes, keuzes.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:33 schreef Spezza19 het volgende:
Nu kunnen we alleen geen tetten maar plaatsen
Als ik het specifieke bedrag mag weten mag het in DM #nieuwsgierig.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach nee, ik maak me niet druk om dat soort zaken. Ik wil WEL VRIJWILLIGERSwerk gaan doen; daar heb ik onlangs zelfs een begin mee gemaakt; ik ben bij een paar vergaderingen aanwezig geweest voor hulp voor asielzoekers.
En @ inkomen: 70% van mijn laatstverdiende loon. Was te weinig om mijn vorige huis te kunnen houden, maar mijn huidige huur is vrij laag, dus nu kan ik goed rondkomen.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:33 schreef Spezza19 het volgende:
In ONZquote:
Manboobs mogen nog steeds.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:33 schreef Spezza19 het volgende:
en dat sowieso natuurlijkquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Hé bedankt
En ook bedankt voor de jarenlange gastvrijheid in ONZ
Ik kan hier een plaatje op loslaten… maar dat zal ik je niet aan doenquote:
Dit! Absoluut!!!!quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Hé bedankt
En ook bedankt voor de jarenlange gastvrijheid in ONZ
Proficiatquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:36 schreef Geo4kant het volgende:
Oh ToT&Knokkels, ben geslaagd voor mijn auto theorie(first try)
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:36 schreef Geo4kant het volgende:
Hoeven niet hoorquote:
inderdaad jaquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:36 schreef Geo4kant het volgende:
Sweeeeeeet!!!!!quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:36 schreef Geo4kant het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |