Dat komt denk ik wel goedquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:52 schreef pinquit het volgende:
Ik zeg toch bijnaen ik heb t eik over t gedeelte ná het maken-in-de-buik en uitwerpen enzovoorts
Dat kan jij ook hoor
Sowieso! Maar niets minder dan bewondering voor zwangere vrouwenquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:39 schreef Nikooos het volgende:
Offtopic: Contract onbepaalde tijd en loonsverhoging zonder te hoeven onderhandelen. Aflopend contract bracht wat spanning met zich mee zeker gezien het feit dat ik bij het vorige bedrijf geen verlenging kreeg en dat een maand van te horen te horen kreeg. Dus dit is fiiijjjjnnnn
Wow! Wat vlot zeg zo ineens! Maar je bent nu inderdaad 37 weken en je onderdruk is hoog. Na mijn gesprek met de gyn vind ik dit voor jou ook wel een logisch gevolgquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:42 schreef Fannetje het volgende:
Ego post hoor, maar ik word zaterdag ingeleid
Maar ik ga niet meedoen aan de keizersnedes hoor!
Spannend!! Bijna die sticker binnenquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:42 schreef Fannetje het volgende:
Ego post hoor, maar ik word zaterdag ingeleid
Maar ik ga niet meedoen aan de keizersnedes hoor!
Thnx!!quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:44 schreef Selvaria het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oké, hopen dat deze het doet, anders: it's the thought that counts.Gefeliciteerd!
![]()
Hier vandaag wisseldag, 33 weken!
quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:47 schreef pessie het volgende:
Nikoos gefeliciteerd!!!
Hier weer een enigzins enerverende middag
Gisteren voelde ik me al wat raar in mijn hoofd, gewoon wat wazig zeg maar. Vandaag was ik bij de fysiotherapeut en vertelde dat, ik vertelde dat als ik zelf een bloeddrukmeter had gehad ik die er al lang aan had gehangen, maar goed, dat heb ik nou eenmaal niet. Zij had er wel een en wilde wel even kijken. 130/100. Maar ja, van 1x meten, dus een kwartier later weer, 140/100. Ze vroeg of ik nog naar huis kon fietsen en zei dat ik echt echt echt de vk moest bellen, dit heb ik bij thuiskomst direct gedaan, ze wilde me graag direct zien dus ik ben met mijn moeder naar de praktijk gegaan. Ze heeft wat dingen opgeschreven en mijn bloeddruk gemeten, ook zij kwam op 140/100, ze heeft gebeld en mij met spoed ingestuurd. In het ziekenhuis was de onderdruk wel een stuk lager (88), verschil valt wellicht te verklaren doordat mijn bloeddruk erg lastig te meten is, iets met het moment van stoppen met doortellen. Ook meteen de groei-echo maar gedaan, hoef ik morgen niet terug te komen. De baby buigt echt af, nu bij 34+6 schatten ze de baby op slechts 1800 gram. Volgens mij is iets van 2600 gram gemiddeld. De gynaecoloog hoopt dat de baby kan blijven zitten tot 37 weken. De combinatie van mijn bloeddruk die oploopt, de baby die slecht groeit en een meertje bloed in de placenta maakt dat ik medisch ben geworden. Nu dus 2x per week naar het ziekenhuis om mijn bloeddruk te meten en de navestreng door te meten. Zodra ik ook maar denk de baby iets minder te voelen moet ik direct bellen.
Kortom, lang verhaal.
En ik wil soms denk ik wel even klagen over het medisch zijn. Maar ik zal eerst es ervaren hoe het is.
Mijn baby had vanmiddag de voeten naast het hoofdquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:56 schreef Krisvc het volgende:
Fannetje, wat spannend. Zaterdag is al bijna. Dat is nog eens een plan van aanpak.![]()
Pessie, he getsie.Fijn dat ze je kindje zo goed in de gaten houden, maar leuk is anders.
Mariposas, die angst heb ik ook. Al voel ik voornamelijk voeten in mijn zij en weet ik rationeel gezien ook heus wel dat die baby er hoe dan ook niet overdwars uitgaat. Overigens kan een baby zich ook nog heel goed dubbelvouwen he? Dus die voeten voelen zegt zo weinig.
Nou, ze hebben me niet vastgehouden, en ik hoef niet elke dag naar het ziekenhuis voor een CTG. Kortom, de gynaecoloog verwacht dat de baby het wel uithoudt tot 37 weken. Mijn moeder gaat niet meer terug naar Frankrijk zoals het nu lijkt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:06 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Succes! ik weet gewoon niet goed hoe te reageren!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |