abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 maart 2015 @ 15:52:05 #151
56471 pinquit
oh my lama!
pi_151059429
Ik zeg toch bijna :P en ik heb t eik over t gedeelte ná het maken-in-de-buik en uitwerpen enzovoorts :+ Dat kan jij ook hoor *O*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_151059459
Je bent zelf een vreemd wezen. :6
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_151059620
En dan ligt ze/hij naast je in de wieg en denk je ineens 'omg dat zat gewoon in mijn lijf! Dat heb ik gemaakt!'
En nu denk ik 'omg ze leeft ook nog gewoon en ze krijgt alleen tiet, wtf!'
Ja dit hele zwanger/moederschap is best bizar.
  donderdag 26 maart 2015 @ 16:11:36 #154
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_151060181
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 15:52 schreef pinquit het volgende:
Ik zeg toch bijna :P en ik heb t eik over t gedeelte ná het maken-in-de-buik en uitwerpen enzovoorts :+ Dat kan jij ook hoor *O*
Dat komt denk ik wel goed :P
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 15:52 schreef Krisvc het volgende:
Je bent zelf een vreemd wezen. :6
Sowieso! Maar niets minder dan bewondering voor zwangere vrouwen _O_
pi_151060704
Nikoos wauw dat is zeker goed nieuws! *O*

En ik dacht dus serieus dat ik de enige was die zich met grote regelmaat over zulke dingen verbaast! :@ :D

Zeg ook regelmatig tegen m'n man: we hebben gewoon een baby gebouwd! :o Zonder instructieboekje ofzo (hij is nogal Lego fan ;) ). Hoe the hell weten we überhaupt hoe dat moet?!
Inderdaad gevolgd door "Shit, en nu?!" :')
pi_151061022
Tof Nikooos! Gefeliciteerd!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_151061362
Ego post hoor, maar ik word zaterdag ingeleid :o

Maar ik ga niet meedoen aan de keizersnedes hoor!
pi_151061455
quote:
99s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:39 schreef Nikooos het volgende:
Offtopic: Contract onbepaalde tijd en loonsverhoging zonder te hoeven onderhandelen. Aflopend contract bracht wat spanning met zich mee zeker gezien het feit dat ik bij het vorige bedrijf geen verlenging kreeg en dat een maand van te horen te horen kreeg. Dus dit is fiiijjjjnnnn *O*

Oké, hopen dat deze het doet, anders: it's the thought that counts. *O* Gefeliciteerd! *O*

Hier vandaag wisseldag, 33 weken! *)
pi_151061504
Omg Fannetje, dat is overmorgen! :o :o :o Bijna een verse baby. O+
  donderdag 26 maart 2015 @ 16:47:18 #160
56471 pinquit
oh my lama!
pi_151061592
Whoei Fannetje *O* WAT SPANNEND :D en aaagh, wat leuk, babyyyy *O*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 26 maart 2015 @ 16:47:28 #161
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_151061596
Nikoos gefeliciteerd!!!

Hier weer een enigzins enerverende middag :')

Gisteren voelde ik me al wat raar in mijn hoofd, gewoon wat wazig zeg maar. Vandaag was ik bij de fysiotherapeut en vertelde dat, ik vertelde dat als ik zelf een bloeddrukmeter had gehad ik die er al lang aan had gehangen, maar goed, dat heb ik nou eenmaal niet. Zij had er wel een en wilde wel even kijken. 130/100. Maar ja, van 1x meten, dus een kwartier later weer, 140/100. Ze vroeg of ik nog naar huis kon fietsen en zei dat ik echt echt echt de vk moest bellen, dit heb ik bij thuiskomst direct gedaan, ze wilde me graag direct zien dus ik ben met mijn moeder naar de praktijk gegaan. Ze heeft wat dingen opgeschreven en mijn bloeddruk gemeten, ook zij kwam op 140/100, ze heeft gebeld en mij met spoed ingestuurd. In het ziekenhuis was de onderdruk wel een stuk lager (88), verschil valt wellicht te verklaren doordat mijn bloeddruk erg lastig te meten is, iets met het moment van stoppen met doortellen. Ook meteen de groei-echo maar gedaan, hoef ik morgen niet terug te komen. De baby buigt echt af, nu bij 34+6 schatten ze de baby op slechts 1800 gram. Volgens mij is iets van 2600 gram gemiddeld. De gynaecoloog hoopt dat de baby kan blijven zitten tot 37 weken. De combinatie van mijn bloeddruk die oploopt, de baby die slecht groeit en een meertje bloed in de placenta maakt dat ik medisch ben geworden. Nu dus 2x per week naar het ziekenhuis om mijn bloeddruk te meten en de navestreng door te meten. Zodra ik ook maar denk de baby iets minder te voelen moet ik direct bellen.

Kortom, lang verhaal.
En ik wil soms denk ik wel even klagen over het medisch zijn :@ . Maar ik zal eerst es ervaren hoe het is.
  donderdag 26 maart 2015 @ 16:50:24 #162
327807 Mariposas
יה&#14
pi_151061726
Wat super, Nikoos! ^O^

Ik vind het ook heel bijzonder dat je van een klodder sperma i.c.m. je eicel een kindje kan maken. Vooral het verschil tussen week 10 en week 12 op de echo vond ik verbluffend, van een gummybeer naar een mensje!
En de bewegingen zijn ook heel bijzonder. Voordat ik zwanger was dacht ik dat ik het super freaky zou vinden, maar dat is dus helemaal niet zo. :D Al vind ik het minder tof dat mijn baby een duidelijke voorkeur voor voeten beneden heeft, ik ben dat gestamp tegen m'n blaas en schaambeen en gewroet in m'n vagina wel een beetje zat aan het worden. :') En stiekem ook wel een beetje bang dat het een stuitligging blijft, al weet ik wel dat het op deze termijn geen reet zegt...

Pessie, wat balen zeg! Je hebt niet echt een onbezorgde zwangerschap. -O- Ik hoop dat je nog 2 weken en een dag kan volmaken en je zonder al te veel verdere complicaties kan bevallen!

Oeps, Fannetje gemist.... Wat snel en wat spannend!! Zaterdag duimen en F5'en in het topic dus!

[ Bericht 8% gewijzigd door Mariposas op 26-03-2015 17:00:45 ]
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_151061784
Oei pessie, wat vervelend. Gelukkig houden ze je goed in de gaten, maar ik kan me voorstellen dat het heftig is zo ineens.. Sterkte en hopelijk kan je baby nog lekker lang blijven zitten. :*
pi_151061962
Fannetje, wat spannend. Zaterdag is al bijna. Dat is nog eens een plan van aanpak. :o

Pessie, he getsie. :{ Fijn dat ze je kindje zo goed in de gaten houden, maar leuk is anders.

Mariposas, die angst heb ik ook. Al voel ik voornamelijk voeten in mijn zij en weet ik rationeel gezien ook heus wel dat die baby er hoe dan ook niet overdwars uitgaat. Overigens kan een baby zich ook nog heel goed dubbelvouwen he? Dus die voeten voelen zegt zo weinig.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  donderdag 26 maart 2015 @ 16:57:30 #165
259886 pessie
pi_151061998
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 16:42 schreef Fannetje het volgende:

Wow! Wat vlot zeg zo ineens! Maar je bent nu inderdaad 37 weken en je onderdruk is hoog. Na mijn gesprek met de gyn vind ik dit voor jou ook wel een logisch gevolg :* Wat vind je er zelf van?
  donderdag 26 maart 2015 @ 16:58:04 #166
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_151062020
Fannetje zaterdag al :o Wouw, spannend hoor!

Pessie, dat is minder leuk nieuws -O- Sterkte!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  donderdag 26 maart 2015 @ 17:00:29 #167
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_151062106
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 16:42 schreef Fannetje het volgende:

Spannend!! Bijna die sticker binnen ;)

quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 16:44 schreef Selvaria het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Oké, hopen dat deze het doet, anders: it's the thought that counts. *O* Gefeliciteerd! *O*

Hier vandaag wisseldag, 33 weken! *)
Thnx!! _O_
  donderdag 26 maart 2015 @ 17:01:56 #168
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_151062152
En sterkte Pessie! Goed in de gaten houden!!
pi_151062287
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 16:47 schreef pessie het volgende:
Nikoos gefeliciteerd!!!

Hier weer een enigzins enerverende middag :')

Gisteren voelde ik me al wat raar in mijn hoofd, gewoon wat wazig zeg maar. Vandaag was ik bij de fysiotherapeut en vertelde dat, ik vertelde dat als ik zelf een bloeddrukmeter had gehad ik die er al lang aan had gehangen, maar goed, dat heb ik nou eenmaal niet. Zij had er wel een en wilde wel even kijken. 130/100. Maar ja, van 1x meten, dus een kwartier later weer, 140/100. Ze vroeg of ik nog naar huis kon fietsen en zei dat ik echt echt echt de vk moest bellen, dit heb ik bij thuiskomst direct gedaan, ze wilde me graag direct zien dus ik ben met mijn moeder naar de praktijk gegaan. Ze heeft wat dingen opgeschreven en mijn bloeddruk gemeten, ook zij kwam op 140/100, ze heeft gebeld en mij met spoed ingestuurd. In het ziekenhuis was de onderdruk wel een stuk lager (88), verschil valt wellicht te verklaren doordat mijn bloeddruk erg lastig te meten is, iets met het moment van stoppen met doortellen. Ook meteen de groei-echo maar gedaan, hoef ik morgen niet terug te komen. De baby buigt echt af, nu bij 34+6 schatten ze de baby op slechts 1800 gram. Volgens mij is iets van 2600 gram gemiddeld. De gynaecoloog hoopt dat de baby kan blijven zitten tot 37 weken. De combinatie van mijn bloeddruk die oploopt, de baby die slecht groeit en een meertje bloed in de placenta maakt dat ik medisch ben geworden. Nu dus 2x per week naar het ziekenhuis om mijn bloeddruk te meten en de navestreng door te meten. Zodra ik ook maar denk de baby iets minder te voelen moet ik direct bellen.

Kortom, lang verhaal.
En ik wil soms denk ik wel even klagen over het medisch zijn :@ . Maar ik zal eerst es ervaren hoe het is.
:o :o :o

Succes! ik weet gewoon niet goed hoe te reageren! :o :*
Schudden voor gebruik
  donderdag 26 maart 2015 @ 17:06:23 #170
259886 pessie
pi_151062292
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 16:56 schreef Krisvc het volgende:
Fannetje, wat spannend. Zaterdag is al bijna. Dat is nog eens een plan van aanpak. :o

Pessie, he getsie. :{ Fijn dat ze je kindje zo goed in de gaten houden, maar leuk is anders.

Mariposas, die angst heb ik ook. Al voel ik voornamelijk voeten in mijn zij en weet ik rationeel gezien ook heus wel dat die baby er hoe dan ook niet overdwars uitgaat. Overigens kan een baby zich ook nog heel goed dubbelvouwen he? Dus die voeten voelen zegt zo weinig.
Mijn baby had vanmiddag de voeten naast het hoofd :D !
pi_151062308
Fannetje wat spannend! En snel al!
Pessie, let goed op jou en je beeb :*.

Ik heb 0,0 niks te melden :'). Het is weer weekend :D. Maandag alweer naar de vk voor de intake.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_151062327
Fannetje spannend en zo snel ineens een datum! Lijkt me heel gek te weten dat je dan dit weekend gewoon een kindje in je armen hebt!
Schudden voor gebruik
pi_151062432
Oh pessie, bah wat naar allemaal. Hoge bloeddruk-boks (ik had exact dezelfde waarden) maar in jouw geval is het wel heel vervelend zeg. En 1800 gram is wel erg mini. Waarom nemen ze je niet een paar dagen op ter observatie?

Ik hoop dat je kleintje nog even een groeispurt inzet en dat ie tot 37 wk kan blijven zitten.
pi_151062480
En bedankt allemaal voor jullie medeleven. Ik ben nog een beetje in shock eigenlijk,had het niet echt zien aankomen nog.
En ik ga morgen toch maar een pakje in maat 50 kopen want ik ging uit van een 7,5/8 ponder maar dat zal nu met 37 wk nog niet zo zijn :o
  donderdag 26 maart 2015 @ 17:12:56 #175
259886 pessie
pi_151062487
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 17:06 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

:o :o :o

Succes! ik weet gewoon niet goed hoe te reageren! :o :*
Nou, ze hebben me niet vastgehouden, en ik hoef niet elke dag naar het ziekenhuis voor een CTG. Kortom, de gynaecoloog verwacht dat de baby het wel uithoudt tot 37 weken. Mijn moeder gaat niet meer terug naar Frankrijk zoals het nu lijkt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')