Seinfeld was sowieso al klote, met of zonder Jerryquote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:37 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Tering.![]()
Alsof mensen dan nog Top Gear gaan kijken.
Top Gear zonder Clarkson is net zoiets als Seinfeld zonder Seinfeld.
Misschien zit ie daar zelf tot aan zijn ellebogen in.quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:45 schreef Richestorags het volgende:
Als ik Clarkson was zou ik trouwens een onwijs grote beerput opentrekken over de BBC nu. Hij moet vast e.e.a. kunnen achterhalen over hun pedofielenverleden.
House of Cards wat ongeveer 50.000.000 per seizoen kost kan al uit met nog net geen 550.000 betalende leden. Onlangs heeft Netflix ook al aangekondigt 1 miljard te gaan investeren in voornamelijk eigen producties.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:58 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Meende laatst ergens te lezen wat TG kost, dus dan moet je denken aan alle trips, oude auto's die ze kopen, nieuwe auto's die ze afraggen in Australië, crew, hotels en salarissen. Als ik mij niet vergis iets van 60-80 miljoen euro. Heeft Netflix niet even liggen.
Dat is voorwaar niet makkelijk bij een klein kind...quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:00 schreef Ringo het volgende:
[..]
Misschien zit ie daar zelf tot aan zijn ellebogen in.
Jep. En dat is precies wat de bbc al een tijdje aan het worden is ook.quote:Op woensdag 25 maart 2015 01:09 schreef golfer het volgende:
Dat gaat de BBC heel veel geld kosten en dan bedoel ik niet alleen de rechtszaken die Clarkson gaat voeren, maar vooral het niet meer wereldwijd door kunnen verkopen van dit programma.
Stomme zet van de BBC, maar politiek correct.
Hoeft hij maar van 1 van de huidige directieleden te doen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:45 schreef Richestorags het volgende:
Als ik Clarkson was zou ik trouwens een onwijs grote beerput opentrekken over de BBC nu. Hij moet vast e.e.a. kunnen achterhalen over hun pedofielenverleden.
Ach, dat is een aanname die nergens op gebaseerd is. Denk niet dat het veel effect zal hebben op de langere termijn.quote:Op woensdag 25 maart 2015 01:09 schreef golfer het volgende:
Dat gaat de BBC heel veel geld kosten en dan bedoel ik niet alleen de rechtszaken die Clarkson gaat voeren, maar vooral het niet meer wereldwijd door kunnen verkopen van dit programma.
Stomme zet van de BBC, maar politiek correct.
Das de enige bij wie de kijkers nog zouden blijven.quote:
Dit gaat niet om geld. Dit gaat over twee enorme ego's. En er zal nog wel wat oud zeer zijn ook.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:14 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Zo'n producer snapt toch ook wel dat hij zijn eigen succes vernietigt als hij zijn kip met de gouden eieren aanklaagt?
Lekker chique.quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:45 schreef Richestorags het volgende:
Al die aficionado's hier, je zou het bijna vergeten, maar de show loopt al sinds 2002. En was toen al een remake van een eerdere versie die werd uitgezonden vanaf 1977.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:20 schreef Copycat het volgende:
Was Top Gear niet al een poos over het hoogtepunt heen?
Kan me voorstellen dat alledrie de presentatoren ook wel klaar zijn met dit uitgekauwde concept.
Zoals Fifth Gear, met Tiff Needell etc..quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:50 schreef Twiitch het volgende:
Ik verwacht een soort van "Final Gear" bij een concurrerend televisiestation. De naam Top gear is copyright, de rest kunnen ze bijna één op één overnemen lijkt me.
Of over American Football.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:34 schreef Nielsch het volgende:
Ik hoop dat ie een programma over rugby gaat maken.
Top Gear is natuurlijk afgeleid van het Nederlandse autoprogramma De Hoogste Versnelling met Ruud ter Weijden dat tussen 1985 en 1993 werd uitgezonden.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:48 schreef CactusJack het volgende:
[..]
Zoals Fifth Gear, met Tiff Needell etc..
Is volgens mij ook een afgeleide van de originele Top Gear..
Het is een blunder van Clarkson. Het wordt een keer tijd dat men daar eens ophoudt om allerlei onverkwikkelijke zaken maar met de mantel der liefde te bedekken omwille van het plaatje aan de buitenkant.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:04 schreef SeLang het volgende:
Ik vind het een blunder van de BBC. Nu het allemaal zo opgeblazen is kunnen ze natuurlijk niet anders meer, maar ze hadden het in de kiem moeten smoren en intern moeten oplossen. (Geef het "slachtoffer" £100.000 compensatie op de voorwaarde dat de zaak daarmee is afgehandeld en er niet meer over wordt gepraat en iedereen is tevreden). Top Gear is vele miljoenen waard en zonder Clarkson zal daar flink op moeten worden afgeschreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |