quote:Jeremy Clarkson is to be sacked as Top Gear presenter after a BBC investigation concluded he did attack a producer on the programme.
Lord Hall, the Director General of the BBC, is expected to announce his decision on Wednesday after considering the findings of an internal investigation.
Clarkson, 54, will be thanked for his work on the hugely popular motoring show, but will be told such behaviour cannot be tolerated at the Corporation.
It is understood a report into the so-called 'fracas' at a North Yorkshire hotel, concluded that presenter spent 20 minutes verbally abusing producer Oisin Tymon, before launching a 30 second physical assault on him.
Seinfeldquote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:37 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Tering.![]()
Alsof mensen dan nog Top Gear gaan kijken.
Top Gear zonder Clarkson is net zoiets als Seinfeld zonder Seinfeld.
wat wil je anders? je kan niet zwichten voor geweld tegen je personeelquote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:38 schreef Blester het volgende:
Clarkson naar een andere zender en BBC kan de kijkers uitzwaaien.
Kutleven heb je als zulke simpele grappen bij jou al boven de pet gaan.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Seinfeld______________! tot de macht infinity
Ethiek VS Commerciequote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:39 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
wat wil je anders? je kan niet zwichten voor geweld tegen je personeel
Seinfeld is geniaalquote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Seinfeld______________! tot de macht infinity
Ja, lekker achter de decoder met een leuk programma.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:39 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
![]()
Ik hoop dat Sky de rechten op TG koopt
volgens mij hebben Hammond en May al gezegd dat ze niet door gaan met Top Gear zonder Clarksonquote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:37 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Tering.![]()
Alsof mensen dan nog Top Gear gaan kijken.
Top Gear zonder Clarkson is net zoiets als Seinfeld zonder Seinfeld.
Klopt, dus gaat het trio verhuizen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:42 schreef Romanus het volgende:
[..]
volgens mij hebben Hammond en May al gezegd dat ze niet door gaan met Top Gear zonder Clarkson
Logisch.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:42 schreef Romanus het volgende:
[..]
volgens mij hebben Hammond en May al gezegd dat ze niet door gaan met Top Gear zonder Clarkson
ik denk dat ze er slim aan doen om er gewoon mee te stoppen, ik heb de eerste 5 seizoenen gekeken, de laatste seizoenen is het steeds hetzelfde.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:42 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Klopt, dus gaat het trio verhuizen.
Dat is jouw mening en ik ben het ergens met je eens maar even he, 1,5-2 miljoen per jaar, wat zou jij doen?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:43 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
ik denk dat ze er slim aan doen om er gewoon mee te stoppen, ik heb de eerste 5 seizoenen gekeken, de laatste seizoenen is het steeds hetzelfde.
zou behoorlijk dom van ze zijn om door te gaan, einde van hun carrière.
ze hebben allemaal al meerdere miljoenen op de bank.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en ik ben het ergens met je eens maar even he, 1,5-2 miljoen per jaar, wat zou jij doen?
Denk dat ze toch voor het geld kiezen, de open haard moet tenslotte lekker branden.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:46 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
ze hebben allemaal al meerdere miljoenen op de bank.
stel dat ze bij I-TV idd 2 miljoen vangen, dan is dat voor max 2/3 jaar, daarna worden ze uitgekotst, uitgerangeerd en af geserveerd... geen baan meer voor ze, alleen snabbels.
nu hebben ze de kans om door te pakken en over een jaar iets nieuws te beginnen wat meer dan 5 jaar gaat lopen, krijgen ze mss minder voor maar ze gaan wel langer door.
Kunnen ze niet betalen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:48 schreef Rezania het volgende:
Binnen een jaar komt Netflix met zijn eigen Top Gear met Clarkson, wedden.
Laten we eerlijk wezen, het is wel een beetje de schuld van Clarkson.quote:
flikker toch op man, als die producer een hotel had geregeld waar ze wel fish en chips serveerde was er niets aan de hand geweest en had Clarkson geen tikken hoeven te verkopen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:49 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Laten we eerlijk wezen, het is wel een beetje de schuld van Clarkson.
Je weet dat ze een paar uur later in het hotel waren dan afgesproken? Ze hebben een uurtje of 2-3 in de pub gezeten met z'n drieën.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:51 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
flikker toch op man, als die producer een hotel had geregeld waar ze wel fish en chips serveerde was er niets aan de hand geweest en had Clarkson geen tikken hoeven te verkopen.
slachtoffers verdedigen
niets mee te maken, je bent TV god of je bent het niet, de producer was foutquote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:52 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Je weet dat ze een paar uur later in het hotel waren dan afgesproken? Ze hebben een uurtje of 2-3 in de pub gezeten met z'n drieën.
hij had dus gewoon geen zin meer in nog een seizoen, slimme move van Clarksonquote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:51 schreef Woods het volgende:
Voor zover ik weet heeft Clarkson de rechten aan de BBC verkocht voor ~£29.000.000 en in de clausule zal wel iets staan dat hij niet een soortgelijk programma mag ontwikkelen/
Dit was reeds 3 jaren geleden.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:54 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
hij had dus gewoon geen zin meer in nog een seizoen, slimme move van Clarkson
valt een beetje op als je eerst je concept verkoopt voor 29miljoen en vervolgens het jaar er op al loopt te rellenquote:
Netflix? Mja, denk het wel hoor, je moet even nagaan hoeveel die drie ook opleveren.quote:
Hoezo slim? Nu krijgt hij geen WWquote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:54 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
hij had dus gewoon geen zin meer in nog een seizoen, slimme move van Clarkson
Ik lees ook weer dat hij vorig jaar £21.000.000 opstreek aan salaris all in.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:55 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
valt een beetje op als je eerst je concept verkoopt voor 29miljoen en vervolgens het jaar er op al loopt te rellen
Meende laatst ergens te lezen wat TG kost, dus dan moet je denken aan alle trips, oude auto's die ze kopen, nieuwe auto's die ze afraggen in Australië, crew, hotels en salarissen. Als ik mij niet vergis iets van 60-80 miljoen euro. Heeft Netflix niet even liggen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Netflix? Mja, denk het wel hoor, je moet even nagaan hoeveel die drie ook opleveren.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Vrachtwagenchauffeurs gespot.
Dat zal het ongetwijfeld zijn jaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Kutleven heb je als zulke simpele grappen bij jou al boven de pet gaan.
In theorie wel, de totale winst van Netflix in 2013 volgens Wiki was namelijk 112 miljoen dollar. Nu weet ik natuurlijk niet hoeveel van die winst daadwerkelijk in het bedrijf wordt gehouden, maar ze zouden het kunnen bekostigen. Nadeel is wel dat Netflix geen reclame-inkomsten kan generen, en daardoor het terugverdienen van die hoge investeringskosten een stuk moeilijker zal zijn dan bij een commerciële zender. Denk dat je uiteindelijk wel gelijk zult hebben dan dat het financieel niet aantrekkelijk is voor Netflix om Top Gear over te nemen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:58 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Meende laatst ergens te lezen wat TG kost, dus dan moet je denken aan alle trips, oude auto's die ze kopen, nieuwe auto's die ze afraggen in Australië, crew, hotels en salarissen. Als ik mij niet vergis iets van 60-80 miljoen euro. Heeft Netflix niet even liggen.
De kans dat TG ergens anders onder dezelfde naam verder gaat is natuurlijk minimaal. De meest voor de hand liggende optie is dat Sky de mannen overneemt, het format wat wijzigt en met een nieuwe naam komt. Sky heeft geld genoeg en er zijn genoeg Engelsen die gaan betalen voor TG. En ook Sky zal de seizoenen weer gaan verkopen voor veel geld.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
In theorie wel, de totale winst van Netflix in 2013 volgens Wiki was namelijk 112 miljoen dollar. Nu weet ik natuurlijk niet hoeveel van die winst daadwerkelijk in het bedrijf wordt gehouden, maar ze zouden het kunnen bekostigen. Nadeel is wel dat Netflix geen reclame-inkomsten kan generen, en daardoor het terugverdienen van die hoge investeringskosten een stuk moeilijker zal zijn dan bij een commerciële zender. Denk dat je uiteindelijk wel gelijk zult hebben dan dat het financieel niet aantrekkelijk is voor Netflix om Top Gear over te nemen.
Hij is ontslagen door de BBC, wat denk je zelf?quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:08 schreef Peunage het volgende:
Maar gaat zijn andere programma bij de BBC wel door?
As Top Gear presenter ja. Niet van de BBC als geheel.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:09 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hij is ontslagen door de BBC, wat denk je zelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |