quote:Jeremy Clarkson is to be sacked as Top Gear presenter after a BBC investigation concluded he did attack a producer on the programme.
Lord Hall, the Director General of the BBC, is expected to announce his decision on Wednesday after considering the findings of an internal investigation.
Clarkson, 54, will be thanked for his work on the hugely popular motoring show, but will be told such behaviour cannot be tolerated at the Corporation.
It is understood a report into the so-called 'fracas' at a North Yorkshire hotel, concluded that presenter spent 20 minutes verbally abusing producer Oisin Tymon, before launching a 30 second physical assault on him.
Seinfeldquote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:37 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Tering.![]()
Alsof mensen dan nog Top Gear gaan kijken.
Top Gear zonder Clarkson is net zoiets als Seinfeld zonder Seinfeld.
wat wil je anders? je kan niet zwichten voor geweld tegen je personeelquote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:38 schreef Blester het volgende:
Clarkson naar een andere zender en BBC kan de kijkers uitzwaaien.
Kutleven heb je als zulke simpele grappen bij jou al boven de pet gaan.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Seinfeld______________! tot de macht infinity
Ethiek VS Commerciequote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:39 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
wat wil je anders? je kan niet zwichten voor geweld tegen je personeel
Seinfeld is geniaalquote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Seinfeld______________! tot de macht infinity
Ja, lekker achter de decoder met een leuk programma.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:39 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
![]()
Ik hoop dat Sky de rechten op TG koopt
volgens mij hebben Hammond en May al gezegd dat ze niet door gaan met Top Gear zonder Clarksonquote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:37 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Tering.![]()
Alsof mensen dan nog Top Gear gaan kijken.
Top Gear zonder Clarkson is net zoiets als Seinfeld zonder Seinfeld.
Klopt, dus gaat het trio verhuizen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:42 schreef Romanus het volgende:
[..]
volgens mij hebben Hammond en May al gezegd dat ze niet door gaan met Top Gear zonder Clarkson
Logisch.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:42 schreef Romanus het volgende:
[..]
volgens mij hebben Hammond en May al gezegd dat ze niet door gaan met Top Gear zonder Clarkson
ik denk dat ze er slim aan doen om er gewoon mee te stoppen, ik heb de eerste 5 seizoenen gekeken, de laatste seizoenen is het steeds hetzelfde.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:42 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Klopt, dus gaat het trio verhuizen.
Dat is jouw mening en ik ben het ergens met je eens maar even he, 1,5-2 miljoen per jaar, wat zou jij doen?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:43 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
ik denk dat ze er slim aan doen om er gewoon mee te stoppen, ik heb de eerste 5 seizoenen gekeken, de laatste seizoenen is het steeds hetzelfde.
zou behoorlijk dom van ze zijn om door te gaan, einde van hun carrière.
ze hebben allemaal al meerdere miljoenen op de bank.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en ik ben het ergens met je eens maar even he, 1,5-2 miljoen per jaar, wat zou jij doen?
Denk dat ze toch voor het geld kiezen, de open haard moet tenslotte lekker branden.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:46 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
ze hebben allemaal al meerdere miljoenen op de bank.
stel dat ze bij I-TV idd 2 miljoen vangen, dan is dat voor max 2/3 jaar, daarna worden ze uitgekotst, uitgerangeerd en af geserveerd... geen baan meer voor ze, alleen snabbels.
nu hebben ze de kans om door te pakken en over een jaar iets nieuws te beginnen wat meer dan 5 jaar gaat lopen, krijgen ze mss minder voor maar ze gaan wel langer door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |