Boeiend. Je blijft van een ander af. Punt uit.quote:
Dezelfde vraag voor jou: wat is er precies gebeurd, liefst met bronvermelding.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:49 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Boeiend. Je blijft van een ander af. Punt uit.
Ze ontslaan zo'n bekendheid niet zomaarquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:50 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dezelfde vraag voor jou: wat is er precies gebeurd, liefst met bronvermelding.
Commitie over een liedje.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:50 schreef DS4 het volgende:
[..]
Iedereen baseert zich op dit moment op dezelfde bron en dat is het screenshot van de krant van morgen van de Twitterfeed van The Telegraph. Die kun je hier vinden.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:50 schreef DS4 het volgende:
[..]
quote:According to a report compiled by BBC Scotland boss Ken MacQuarrie and submitted at the weekend, Clarkson verbally abused Mr Tymon for 20 minutes, before physically attacking for at least 30 seconds .
O, dus het is terecht omdat het is gebeurd?quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:57 schreef bijdehand het volgende:
Ze ontslaan zo'n bekendheid niet zomaar
Er is nog wel een verschil tussen met een end hout er op los meppen en een beetje duw en trekwerk van twee kanten.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:58 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Er is een intern onderzoek gekomen na een incident over eten.
[..]
Gelukkig ben jij niet degene die overtuigd moet worden.quote:Op woensdag 25 maart 2015 01:03 schreef DS4 het volgende:
[..]
O, dus het is terecht omdat het is gebeurd?
Niet overtuigd.
Doe niet zo bijdehand...quote:Op woensdag 25 maart 2015 01:07 schreef bijdehand het volgende:
Gelukkig ben jij niet degene die overtuigd moet worden.
Het rapport is opgesteld nadat beide partijen vergezeld door raadsgevers hun bewijzen hadden overhandigd aan het panel dat het onderzoek leidde. bron.quote:Op woensdag 25 maart 2015 01:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
Er is nog wel een verschil tussen met een end hout er op los meppen en een beetje duw en trekwerk van twee kanten.
Vandaar mijn vraag.
Zonder te weten wat er nu echt voorgevallen is, is het lastig oordelen.
Als dat dus allemaal klopt heeft een dronken boze Clarkson de producer op z'n bek geslagen, omdat Clarkson geen warm eten meer kon krijgen.quote:"When Jeremy hit Oisin, Richard and James grabbed him to stop him from going in again.
"Afterwards, they seemed shocked and stayed with Oisin, asking if he was OK, while Clarkson returned to the bar.”
The inquiry will be told that during his drunken tirade against Oisin, Clarkson allegedly branded him a “lazy, Irish c***” before splitting his lip.
Oisin later went to hospital in Northallerton for medical help after feeling dizzy.
It is believed Clarkson denies using xenophobic language.
In die eerste bron staat dat het vermoed wordt dat ze raadsmannen meegenomen hadden.quote:Op woensdag 25 maart 2015 01:12 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Het rapport is opgesteld nadat beide partijen vergezeld door raadsgevers hun bewijzen hadden overhandigd aan het panel dat het onderzoek leidde. bron.
nog een bron:
[..]
Als dat dus allemaal klopt heeft een dronken boze Clarkson de producer op z'n bek geslagen, omdat Clarkson geen warm eten meer kon krijgen.
We zullen zien. Het rapport zal vast wel ergens naar buiten komen.
Ik las dat ze schieten met een budget van gemiddeld 500k per aflevering. Roadtrips zal wat meer zijn en autotests op het circuit minder.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:58 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Meende laatst ergens te lezen wat TG kost, dus dan moet je denken aan alle trips, oude auto's die ze kopen, nieuwe auto's die ze afraggen in Australië, crew, hotels en salarissen. Als ik mij niet vergis iets van 60-80 miljoen euro. Heeft Netflix niet even liggen.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:18 schreef RingBewoner het volgende:
Chris Evans word genoemd als mogelijke opvolger.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Iedereen die Clarkson opvolgt kan zijn verdere carriere vergeten. Je kunt niet zomaar iemand vervangen en verwachten dat de mensen dat slikken. Top Gear is / was voor het grootste deel Clarkson. Haal die eruit en je krijgt Top Gear USA. Het lijkt hetzelfde maar de sfeer is totaaaaaal anders. En onverteerbaar.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:22 schreef Dubbeldrank het volgende:
Met een andere presentator gaat niet werken, zeker niet als Hammond en May zich aan hun woord houden en niet verder gaan zonder Clarkson. Het maakt niet uit wie je het laat presenteren, het wordt niets. Ik wens Chris Evans veel plezier met de kelderende kijkcijfers.
RIP Top Gear.
Dit is wat er gebeurt als ze proberen om Top Gear ''in leven te houden'' zonder Clarkson (en Hammond & May) :quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:24 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet, als hij hier ja op zegt sloopt dat alleen maar zijn carrière die hij nu heeft.
Nee hoor, oordelen kan altijd. Je kunt er alleen niet altijd zeker van zijn dat je oordeel klopt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 01:05 schreef DS4 het volgende:
Zonder te weten wat er nu echt voorgevallen is, is het lastig oordelen.
Och, als hij een producer heeft geslagen is zijn ontslag terecht. Ik lees nergens dat hij het tegenspreekt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 01:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
In die eerste bron staat dat het vermoed wordt dat ze raadsmannen meegenomen hadden.
Persoonlijk vind ik het magertjes wat bekend is. Dus ik snap niet dat mensen zo snel oordelen over het al dan niet terecht zijn van het ontslag...
Hij wil niet, althans, twee weken geleden nog niet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:18 schreef RingBewoner het volgende:
Chris Evans word genoemd als mogelijke opvolger.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:47 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Denk dat ze toch voor het geld kiezen, de open haard moet tenslotte lekker branden.
Succes. Het lijkt me sterk dat je dat iemand mag verbieden.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:51 schreef Woods het volgende:
Voor zover ik weet heeft Clarkson de rechten aan de BBC verkocht voor ~£29.000.000 en in de clausule zal wel iets staan dat hij niet een soortgelijk programma mag ontwikkelen/
quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:24 schreef RingBewoner het volgende:
Weet je wie een leuke en geschikte opvolger is:Wat denk je van:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |