Ik ga weer, kom binnenkort wel weer even langs.quote:
Zeeland mogen we wel vergetenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:58 schreef Symphonic het volgende:
Ow en laten we Zuid Holland ook niet vergeten
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:57 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb Noord-Holland gestemd, hopen dat ze zetels krijgen.
Ja! Hup Noord Holland!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:57 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb Noord-Holland gestemd, hopen dat ze zetels krijgen.
Ow ik zie al dat ik daar al een paar jaar niet geweest ben. Die kaasboer zat voorheen aan de andere kant (aan de drukwerkcafe /bulldog kant) en waar die nu zit zat een goeie visboer, maar daarnaast, had ik wel het goeie pandje in gedachtenquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga weer, kom binnenkort wel weer even langs.
roze koek paktquote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Altijd welkom, koffie, bier en roze koeken staan altijd klaar
Roze koek… wel de echte he?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Altijd welkom, koffie, bier en roze koeken staan altijd klaar
Bij ons thuis werden ze moezelientjes genoemtquote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Roze koek… wel de echte he?
Dus de Glace
verrotte melkquote:
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij ons thuis werden ze moezelientjes genoemt
Ik was die net aan het pakken, je bent me voor.quote:
quote:
daarom had mijn pa zo'n hekel aan die koekenquote:In de stad Amsterdam worden de koeken "moesselientjes" genoemd. Volgens overlevering danken ze deze naam aan de Italiaanse dictator Mussolini, omdat deze koeken voor de Tweede Wereldoorlog in Italiaanse ijssalons in Amsterdam werden verkocht.
Inb4 Raybar gifje.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:04 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 vrat die roze koeken altijd toen ie op de havo zat…
Elke pauze, hup roze koeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |