Ik zit heel moeilijke gangsigns te maken, dat is lastig typen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:50 schreef Lt.Surge het volgende:
Iedereen is aan het swaggeren.
Zo rustig opeens.
Ik was nog even shufflen met mijn muziekquote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:50 schreef Lt.Surge het volgende:
Iedereen is aan het swaggeren.
Zo rustig opeens.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zit heel moeilijke gangsigns te maken, dat is lastig typen.
Middelvinger, duidelijk voor iedereen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:52 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
Ik kan dat ook nietsowieso die sign zijn niet te doen.
Daarom gewoon duimpje omhoog. Das mijn sign.
Waar is je hijab.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:54 schreef Fokker89 het volgende:
Kut, het DJ rooster knopje is er af gevallen
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:54 schreef Fokker89 het volgende:
Kut, het DJ rooster knopje is er af gevallen
slecht geschoren welquote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Had een bandana en petje op als vervanging
En je snor laten staan en teveel foundationquote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Goed zonnebankje wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:55 schreef Crip het volgende:
[..]
toen de muziek niet werkte vertelde je wel meerquote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:56 schreef Crip het volgende:
Na dit komt het laatste liedje voor vanaf. ;D
quote:
hatersmake me famousquote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:56 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
En je snor laten staan en teveel foundation
Dankje ;3quote:
Heb een half uur gepraat ofzoquote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen de muziek niet werkte vertelde je wel meer
mijne sws, want iedereen zet het spontaan op een rennenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou er zijn shows geweest die harder faalden dan dit hoor.
Gewoon blijven proberen!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
mijne sws, want iedereen zet het spontaan op een rennen
Nee, toen heerste er griep gewoon opnieuw proberen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
door de muziek?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Orly?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, toen heerste er griep gewoon opnieuw proberen.
Ik was toen ziek in elk geval.quote:
ik denk van niet, anderen zeggen griep. idkquote:
nee hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:01 schreef Crip het volgende:
fucking hatelijk om mijn eigen accent terug te horen
quote:
quote:
Thanks all was gezellug ;3quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:01 schreef Fokker89 het volgende:
Cripjen bedankt! En we horen je natuurlijk snel weer!
quote:
quote:
oh is dat van shrek?quote:
goed dat je het zegtquote:
Kunnen we allemaal eens vroeg naar bed.quote:
Nee, die doet het gewoon weer.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed dat je het zegt
Maar zonder mic dus?
Shrek is love, shrek is life. Heb je dat filmpje niet gezien?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
oh is dat van shrek?
ik moet die quote nooit meer gebruiken.
sorryquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kunnen we allemaal eens vroeg naar bed.
Paint failsquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:04 schreef Crip het volgende:
[..]
echt cute hoe je die allemaal doet maken ;3
Ik krijg ze wel, volgende nummer -5, easy!!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
sorry
GutterFM
Welkom bij GutterFM
Luisteraars:7
Volgens mij wel, dat vage filmpje toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Shrek is love, shrek is life. Heb je dat filmpje niet gezien?
Ging jij nog een jingle maken voor die lieve oude pixel?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zoiets moet je met meer tieten doen.
Ik moet nog tekst van je krijgen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:05 schreef pixelbitty het volgende:
Ging jij nog een jingle maken voor die lieve oude pixel?
Ja, met de ass penetrationquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Volgens mij wel, dat vage filmpje toch?
Maar ik heb een hekel aan shrek
Je luistert naar Pixelradio @ gutterFM?quote:
sorry, uc draait nuquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:07 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Je luistert naar Pixelradio @ gutterFM?
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:07 schreef Fokker89 het volgende:
Ik wist het, je weet dat je hier mij ook blij mee maakt.
Voor mijn jingle jongquote:
Dat wordt hem?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:07 schreef pixelbitty het volgende:
Je luistert naar Pixelradio @ gutterFM?
Nee tuurlijk is het niet slecht, het is Johnny Loganquote:
Hoe kan dat nouquote:
Dat vraag je elke keer aan jongeeeeeeequote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:09 schreef Fokker89 het volgende:
Volgens mij draaide Pixel hem vorige week nog
ja, behoorlijk fout welquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee tuurlijk is het niet slecht, het is Johnny Logan
Maar het is wel goed fout.
zeker als je die kop ziet.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee tuurlijk is het niet slecht, het is Johnny Logan
Maar het is wel goed fout.
Ik luister nooit naar gevoelige muziek, ik ben een man.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoe kan dat nouwij izjn van hetzelfde bouwjaar!!!
Ik wilde je aanmoedigenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:10 schreef Crip het volgende:
Sorry maar dit blijft gewoon awesome, thanks pixel
[ afbeelding ]
zijn die grote ogen hequote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:10 schreef Crip het volgende:
Sorry maar dit blijft gewoon awesome, thanks pixel
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:15 schreef Uccie het volgende:
Wie heeft er met zijn tengels aan de TT gezeten
Nee die kan je niet meezingen. Die beesten moeten gewoon gaan praten.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:15 schreef Lt.Surge het volgende:
Hopelijk draai je wel de vogeltjesdans vanavond.
Godverdomme. 80's, vogels, alles.
Lompeh...wait..quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:15 schreef Uccie het volgende:
Wie heeft er met zijn tengels aan de TT gezeten
Ja, nu val je door de mandquote:
Ik heb eigenlijk wel eens zin in een vogeltjesdans, al lang niet gedaan.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee die kan je niet meezingen. Die beesten moeten gewoon gaan praten.
Als jij hem inspreekt!quote:
Ik zal eens kijken.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel eens zin in een vogeltjesdans, al lang niet gedaan.
Roelert!!quote:
KLB / collega's die me uitlachen omdat ik een winterpeen zit te knagenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel eens zin in een vogeltjesdans, al lang niet gedaan.
AUB niet diequote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
KLB / collega's die me uitlachen omdat ik een winterpeen zit te knagen
Veel plezier ermee.
in marylin manson uitvoering eigenlijk ook nog steeds welquote:
eens. die clip ook.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in marylin manson uitvoering eigenlijk ook nog steess wel
Kon hem niet vinden in elk geval.quote:
dit nummer heb ik gewoon standaard op cassette bij me, just in case.quote:
al die duiven op de dam gaan helemaal loco nuquote:
het lokale bejaardenhuis erbij?quote:
Of je die 68 tabbladen weer dicht wil gooien.quote:
Okequote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of je die 68 tabbladen weer dicht wil gooien.
Ik heb vega-dag.quote:
the worst is yet to comequote:
Het was heel lekkerquote:
beetje groente erbij en je hebt bijna nasiquote:
Dat had ze dus ook.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje groente erbij en je hebt bijna nasi
iewbah, nee, tomaatquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat had ze dus ook.
Pics?
[ afbeelding ]
Ik had dat gewoon vrijdag tussen de middag, megaveel knoflook, heel slim ook gezien de koffiedate die ik erna hadquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:35 schreef gianni61 het volgende:
Warme tomaat niet. op ei..
Maar ieder zn smaak.
ik was laat terug van cursus dus ik had broodje shoarma en salade
dit ziet lekker uitquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat had ze dus ook.
Pics?
[ afbeelding ]
Morgen doe ik gewoon overal 2x zoveel spek in.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had dat gewoon vrijdag tussen de middag, megaveel knoflook, heel slim ook gezien de koffiedate die ik erna had
dat ziet er nou niet zo smakelijk uitquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat had ze dus ook.
Pics?
[ afbeelding ]
Lijkt me een beetje saai, maar niet vies.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat ziet er nou niet zo smakelijk uit
ach, als het bij koffie gebleven isquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had dat gewoon vrijdag tussen de middag, megaveel knoflook, heel slim ook gezien de koffiedate die ik erna had
Het was ook in 15 min klaar hè.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje saai, maar niet vies.
ja nu wel jaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, als het bij koffie gebleven is
Dat is die droge worst toch?quote:
ik moest bij het plaatje toch eerst denken aan het "we want pus" topicquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:39 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heb ik dus zin in he
Ik heb zin in lahmacunquote:
Ja bederf mijn eetlust even, ik zit al met mijn jas aanquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moest bij het plaatje toch eerst denken aan het "we want pus" topic
Die zou ik natuurlijk ook kunnen halenquote:
Gadverdamme, gekke mocrosquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:41 schreef Crip het volgende:
Ja Uccie
vooral met ei is het
[ afbeelding ]
heb ik nog nooit echt gehadquote:
maak dit zondag ochtend voor mijquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:41 schreef Crip het volgende:
Ja Uccie
vooral met ei is het
[ afbeelding ]
Yes Yesquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:42 schreef Crip het volgende:
Maar waar ik echt zin in heb is vis bastilla. Yes bitch
Hmmm turkse shit is goodquote:
gein probleem.quote:
Zeg doe dat Duits even ergens andersquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gein probleem.
of vriedig tussje de middig
crip begintquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zeg doe dat Duits even ergens anders.
ja, dat gaat helemaal automatischquote:
niet altijd zo dansenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:48 schreef Crip het volgende:
Ik wil automatisch als een robot gaan dansen als ik dit hoor.
Daar wil ik een gifje van.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:48 schreef Crip het volgende:
Ik wil automatisch als een robot gaan dansen als ik dit hoor.
Hoezo gifje, avondvullende YouTube!!!quote:
Daar wil ik een gifje van.quote:
Nee hoor, dat maakt mij niets uit.quote:Omdat ik een hoofddoek draag zekerrrrrrRrr![]()
Ik ben er nog een uur.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:52 schreef ACT-F het volgende:
Waarom mis ik Uccie, en waarom werkt Winamp niet meer?
ook daar een gifje vanquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Normaal twerk ik
[..]
Omdat ik een hoofddoek draag zekerrrrrrRrr![]()
Ik heb net patat gehaald en kom net in het topic?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:52 schreef Lt.Surge het volgende:
het begint hier opeens naar gebakken aardappelen te ruiken. ik heb mijn gasfornuis al dagen niet gebruikt. wat is deze
heb je het daarvoor wel schoon gemaakt?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:52 schreef Lt.Surge het volgende:
het begint hier opeens naar gebakken aardappelen te ruiken. ik heb mijn gasfornuis al dagen niet gebruikt. wat is deze
Sorry heb hongerquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:52 schreef Lt.Surge het volgende:
afstand is te groot mangquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb net patat gehaald en kom net in het topic?
schoonmakenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je het daarvoor wel schoon gemaakt?
Oh jij was dat in de keuken. aight tot zoquote:
Ja ik woon in je keuken, want ik ben een vrouw.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
schoonmaken
[..]
Oh jij was dat in de keuken. aight tot zo
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja ik woon in je keuken, want ik ben een vrouw.
ha ja snapje
De volgende oven is...Goor.quote:
wat?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:57 schreef pixelbitty het volgende:
Ik weet trouwens waar mijn kraakje vandaan komt, mijn stopcontacten beneden zijn niet geaard. Dus er is niks aan te doen!!
huh?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:57 schreef pixelbitty het volgende:
Ik weet trouwens waar mijn kraakje vandaan komt, mijn stopcontacten beneden zijn niet geaard. Dus er is niks aan te doen!!
Ohquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:57 schreef pixelbitty het volgende:
Ja ja, geen vrouwen in huis. Dus de grote schoonmaak wordt wel eens verzaaktquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
De volgende oven is...Goor.
sorry brah moest ff
Nee, ik zeg dat jij misschien niet oud genoeg bent om spitting image gezien te hebbenquote:
ja, daarom Crip niet maar jij misschien nog wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:58 schreef gianni61 het volgende:
Crip en ik liggen nogal ver uit elkaar qua leeftijd hoor
Terecht wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja ja, geen vrouwen in huis. Dus de grote schoonmaak wordt wel eens verzaakt
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:57 schreef pixelbitty het volgende:
Ja die heb ik pas gehoord, bij jou? Ik verstond alleen AAAAAAAAAAAAAARGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHH!quote:
Oh nou dan ga ik toch lekker vriendjes met fylax worden johquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat jij misschien niet oud genoeg bent om spitting image gezien te hebben.
Volgens mij niet. Al een tijdje niet lopen draaienquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja die heb ik pas gehoord, bij jou? Ik verstond alleen AAAAAAAAAAAAAARGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHH!
(oh nee ik herkende het)
Moet jij weten.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh nou dan ga ik toch lekker vriendjes met fylax worden joh
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:58 schreef gianni61 het volgende:
Crip en ik liggen nogal ver uit elkaar qua leeftijd hoor
wuttt? o;quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja, daarom Crip niet maar jij misschien nog wel.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:00 schreef gianni61 het volgende:
Ik ga trouwens eens langzaam richting bed.
Uc, het was je leuk je eindelijk weer eens te horen
Nou als ik op de radio ben hoor je een electrische kraak als ik praat, dat komt omdat mijn stopcontacten niet geaard zijnquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:00 schreef gianni61 het volgende:
Ik ga trouwens eens langzaam richting bed.
Uc, het was je leuk je eindelijk weer eens te horen
oh bizarquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:00 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Nou als ik op de radio ben hoor je een electrische kraak als ik praat, dat komt omdat mijn stopcontacten niet geaard zijn.
ach, ga weg manquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:00 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Nou als ik op de radio ben hoor je een electrische kraak als ik praat, dat komt omdat mijn stopcontacten niet geaard zijn.
Ga zelf weg spookquote:
dat je een jonkie bentquote:
Zit het niet in de mic zelf?quote:
Spitting image.quote:
Nee, die mic is getest op een andere pc en op laptops, en zelfs in de winkelquote:
Computers moeten geaard zijn omdat de netfilter anders niet goed functioneert en als bijgevolg spanning op de kast zet. We heeft er geen optater gekregen nadat computerkast en verwarmingsbuis tegelijk aangeraakt werden?quote:
Ikquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Computers moeten geaard zijn omdat de netfilter anders niet goed functioneert en als bijgevolg spanning op de kast zet. We heeft er geen optater gekregen nadat computerkast en verwarmingsbuis tegelijk aangeraakt werden?
Ik krijg altijd van alles een optater, goedkope schoenenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Computers moeten geaard zijn omdat de netfilter anders niet goed functioneert en als bijgevolg spanning op de kast zet. We heeft er geen optater gekregen nadat computerkast en verwarmingsbuis tegelijk aangeraakt werden?
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:05 schreef Uccie het volgende:
Met natte handen een los stopcontact vastschroeven zonder bril op...dat voel je ook.
Ik vertel het wel even, heb ik weer een minuut wat te vertellen.quote:
We vragen maar niet waar die natte handen vandaag komen, voor het uit de hand escaleertquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:05 schreef Uccie het volgende:
Met natte handen een los stopcontact vastschroeven zonder bril op...dat voel je ook.
Goede verhalenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vertel het wel even, heb ik weer een minuut wat te vertellen.
Je hebt geen badkamer?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:07 schreef pixelbitty het volgende:
Ik heb geen stopcontacten in mijn badkamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |