dat je een jonkie bentquote:
Zit het niet in de mic zelf?quote:
Spitting image.quote:
Nee, die mic is getest op een andere pc en op laptops, en zelfs in de winkelquote:
Computers moeten geaard zijn omdat de netfilter anders niet goed functioneert en als bijgevolg spanning op de kast zet. We heeft er geen optater gekregen nadat computerkast en verwarmingsbuis tegelijk aangeraakt werden?quote:
Ikquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Computers moeten geaard zijn omdat de netfilter anders niet goed functioneert en als bijgevolg spanning op de kast zet. We heeft er geen optater gekregen nadat computerkast en verwarmingsbuis tegelijk aangeraakt werden?
Ik krijg altijd van alles een optater, goedkope schoenenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Computers moeten geaard zijn omdat de netfilter anders niet goed functioneert en als bijgevolg spanning op de kast zet. We heeft er geen optater gekregen nadat computerkast en verwarmingsbuis tegelijk aangeraakt werden?
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:05 schreef Uccie het volgende:
Met natte handen een los stopcontact vastschroeven zonder bril op...dat voel je ook.
Ik vertel het wel even, heb ik weer een minuut wat te vertellen.quote:
We vragen maar niet waar die natte handen vandaag komen, voor het uit de hand escaleertquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:05 schreef Uccie het volgende:
Met natte handen een los stopcontact vastschroeven zonder bril op...dat voel je ook.
Goede verhalenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vertel het wel even, heb ik weer een minuut wat te vertellen.
Je hebt geen badkamer?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:07 schreef pixelbitty het volgende:
Ik heb geen stopcontacten in mijn badkamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |