wat?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:57 schreef pixelbitty het volgende:
Ik weet trouwens waar mijn kraakje vandaan komt, mijn stopcontacten beneden zijn niet geaard. Dus er is niks aan te doen!!
huh?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:57 schreef pixelbitty het volgende:
Ik weet trouwens waar mijn kraakje vandaan komt, mijn stopcontacten beneden zijn niet geaard. Dus er is niks aan te doen!!
Ohquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:57 schreef pixelbitty het volgende:
Ja ja, geen vrouwen in huis. Dus de grote schoonmaak wordt wel eens verzaaktquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
De volgende oven is...Goor.
sorry brah moest ff
Nee, ik zeg dat jij misschien niet oud genoeg bent om spitting image gezien te hebbenquote:
ja, daarom Crip niet maar jij misschien nog wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:58 schreef gianni61 het volgende:
Crip en ik liggen nogal ver uit elkaar qua leeftijd hoor
Terecht wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja ja, geen vrouwen in huis. Dus de grote schoonmaak wordt wel eens verzaakt
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:57 schreef pixelbitty het volgende:
Ja die heb ik pas gehoord, bij jou? Ik verstond alleen AAAAAAAAAAAAAARGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHH!quote:
Oh nou dan ga ik toch lekker vriendjes met fylax worden johquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat jij misschien niet oud genoeg bent om spitting image gezien te hebben.
Volgens mij niet. Al een tijdje niet lopen draaienquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja die heb ik pas gehoord, bij jou? Ik verstond alleen AAAAAAAAAAAAAARGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHH!
(oh nee ik herkende het)
Moet jij weten.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh nou dan ga ik toch lekker vriendjes met fylax worden joh
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:58 schreef gianni61 het volgende:
Crip en ik liggen nogal ver uit elkaar qua leeftijd hoor
wuttt? o;quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja, daarom Crip niet maar jij misschien nog wel.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:00 schreef gianni61 het volgende:
Ik ga trouwens eens langzaam richting bed.
Uc, het was je leuk je eindelijk weer eens te horen
Nou als ik op de radio ben hoor je een electrische kraak als ik praat, dat komt omdat mijn stopcontacten niet geaard zijnquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:00 schreef gianni61 het volgende:
Ik ga trouwens eens langzaam richting bed.
Uc, het was je leuk je eindelijk weer eens te horen
oh bizarquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:00 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Nou als ik op de radio ben hoor je een electrische kraak als ik praat, dat komt omdat mijn stopcontacten niet geaard zijn.
ach, ga weg manquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:00 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Nou als ik op de radio ben hoor je een electrische kraak als ik praat, dat komt omdat mijn stopcontacten niet geaard zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |