Hoezo gifje, avondvullende YouTube!!!quote:
Daar wil ik een gifje van.quote:
Nee hoor, dat maakt mij niets uit.quote:Omdat ik een hoofddoek draag zekerrrrrrRrr![]()
Ik ben er nog een uur.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:52 schreef ACT-F het volgende:
Waarom mis ik Uccie, en waarom werkt Winamp niet meer?
ook daar een gifje vanquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Normaal twerk ik
[..]
Omdat ik een hoofddoek draag zekerrrrrrRrr![]()
Ik heb net patat gehaald en kom net in het topic?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:52 schreef Lt.Surge het volgende:
het begint hier opeens naar gebakken aardappelen te ruiken. ik heb mijn gasfornuis al dagen niet gebruikt. wat is deze
heb je het daarvoor wel schoon gemaakt?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:52 schreef Lt.Surge het volgende:
het begint hier opeens naar gebakken aardappelen te ruiken. ik heb mijn gasfornuis al dagen niet gebruikt. wat is deze
Sorry heb hongerquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:52 schreef Lt.Surge het volgende:
afstand is te groot mangquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb net patat gehaald en kom net in het topic?
schoonmakenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je het daarvoor wel schoon gemaakt?
Oh jij was dat in de keuken. aight tot zoquote:
Ja ik woon in je keuken, want ik ben een vrouw.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
schoonmaken
[..]
Oh jij was dat in de keuken. aight tot zo
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja ik woon in je keuken, want ik ben een vrouw.
ha ja snapje
De volgende oven is...Goor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |