quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik ben op de gezonde voedselmeuk over gegaan want een goddelijk lichaam moet je onderhouden. Daarom zat ik vandaag in de pauze een winterpeen te knagen. De smaak viel me reuze mee en ik ging er acuut beter van zien, mijn gezichtsvermogen werd zo aangescherpt dat ik door vrouwen hun kleding heen hun tieten kon bekijken. Maar dat terzijde, daar gaat dit topic niet over.
Mijn winterpeen had de vorm van een heuse fallus. Het was werkelijk een joekel van een winterpeen. Dus ik die zo lekker smaakvol opkanen, komen er collega's langs die mij uitlachen - juist vanwege die winterpeen! Iets met smalende opmerkingen over latente homofilie enzo.
Gelukkig kwam de kopieerneger langs om hen weg te jagen, want dergelijk gedrag wordt door de kopieerneger niet getolereerd.
Klacht: op het werk door het leven gaan als latente flikkerhomo.
Winterpeentjes he, die zijn wat koeler.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:30 schreef HPLC het volgende:
Haha, TS moet peentjes zweten van de kopieerknecht
Tuurlijk, ik had al een goddelijk lichaam en dat wordt met dat gezonde voer alleen maar goddelijker.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:28 schreef Inspireme het volgende:
hun beeld van jou wordt weer bevestigd
Want? Daar hebben konijnen toch ook geen last van?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:39 schreef Roces18 het volgende:
Neem een vitaminepil per dag klaar.
En als je teveel winterpeen eet ga je dood.
ijzervergiftiging enzoquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Want? Daar hebben konijnen toch ook geen last van?
Hoeveel ijzer zit er nou helemaal in wortels? We hebben toch ijzer nodig, het zit ook in andere groenten. En kijk eens hoe hard die winterpeen daarvan wordt.quote:
That's what she said.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En kijk eens hoe hard die winterpeen daarvan wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |