Ligt er aan hoe groot je eigen auto is natuurlijk...quote:Op zondag 29 maart 2015 15:33 schreef starla het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik zie alles prima achter mij, want ik zie niet m'n eigen auto. En je hebt nog een binnenspiegel.
Kan prima, heur.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:01 schreef Koenz0r het volgende:
Denken dat je slaagt met een ingreep.
LOLLERCOASTER
Dat zal ongetwijfeld per auto verschillen.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:15 schreef starla het volgende:
[..]
Dan nog zijn de spiegels vrij 'scherp' afgesteld. Passagiers in mijn auto kunnen niet hun make-up doen in de buitenspiegel kan ik je verzekeren. Staat op standje verst naar buiten. Dan heb ik op mijn auto iig geen dode hoek voor verkeer dat rechts rijdt. Maar het kan prima per auto verschillen hoor.
Die dode hoek is er ongetwijfeld. Maar of daar nou een hele auto in past..quote:
En ik zie m'n eigen auto dus helemaal niet, in geen enkele spiegel. Behalve de binnenkant via de binnenspiegel natuurlijkquote:Op zondag 29 maart 2015 17:31 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld per auto verschillen.![]()
Ik heb geleerd dat je in de buitenspiegels nog een heelklein stukje van je eigen auto moet zien (als ik me dat goed herinner), maar ik heb ook nooit last gehad van omverwachte auto's naast me. Ik weet over het algemeen wel waar om mij heen de auto's zich bevinden.
Als ik de beschrijving van TS begrijp (en ik weet niet zeker of ik dat doe), dan had hij die micro ook al laaaang van te voren kunnen zien en eerder een keuze kunnen maken om er gewoon achter te blijven of voor te duiken.
Nou, je hebt nog nooit problemen gehad, dus top!quote:Op zondag 29 maart 2015 19:38 schreef starla het volgende:
[..]
En ik zie m'n eigen auto dus helemaal niet, in geen enkele spiegel. Behalve de binnenkant via de binnenspiegel natuurlijk
Dat zegt natuurlijk helemaal niets.quote:Op maandag 30 maart 2015 06:39 schreef starla het volgende:
Ja, die van mij ook aan het einde, dus dat zal ook wel een rol spelen. Maar idd, 14-jaar schadevrij rijden met deze spiegelafstelling, dan doe je wel iets goed
Nee, niets! Muhahahaha. Ook niet dat de kans dat ik ongelukken maak met deze afstelling heel groot is? Denk er eens over na, iets langer dan de gebruikelijke Fok-tijd (= 2 sec).quote:Op maandag 30 maart 2015 06:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat zegt natuurlijk helemaal niets.
De kans dat jij motorrijders, fietser, scooters en voetgangers niet ziet is nog altijd groot. Mensen die elkaar wijsmaken dat dit een sluitende oplossing is zijn een gevaar op de weg.quote:Op zondag 29 maart 2015 15:33 schreef starla het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik zie alles prima achter mij, want ik zie niet m'n eigen auto. En je hebt nog een binnenspiegel.
Wie zegt dat het door jou komt dat je geen ongelukken rijd? Misschien heb je tot nu toe wel steeds geluk gehad dat andere mensen steeds voor je aan de kant gingen.quote:Op maandag 30 maart 2015 06:59 schreef starla het volgende:
[..]
Nee, niets! Muhahahaha. Ook niet dat de kans dat ik ongelukken maak met deze afstelling heel groot is? Denk er eens over na, iets langer dan de gebruikelijke Fok-tijd (= 2 sec).
Inderdaad, mijn schoonmoeder heeft hetzelfde argument. In het beperkte aantal ritjes dat ik erbij zat heeft 2 keer een auto van rechts een noodstop moeten maken om zich niet in de zijkant te boren.quote:Op maandag 30 maart 2015 07:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wie zegt dat het door jou komt dat je geen ongelukken rijd? Misschien heb je tot nu toe wel steeds geluk gehad dat andere mensen steeds voor je aan de kant gingen.
Snitchquote:Op maandag 30 maart 2015 08:05 schreef pijltjegooien het volgende:
KLB / Weer pech met afrijden
Waarom is dit nog open. Is gewoon schaamteloos van een ander forum gekopieerd.
Hehequote:Op maandag 30 maart 2015 07:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wie zegt dat het door jou komt dat je geen ongelukken rijd? Misschien heb je tot nu toe wel steeds geluk gehad dat andere mensen steeds voor je aan de kant gingen.
Ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op maandag 30 maart 2015 09:55 schreef starla het volgende:
[..]
Hehe
Motortje in die auto jongen! Altijd vooraan in de file.
Ja, heeft mijn redenering wel iets van weg idd...
Ze insinueert dat je geen schade kan rijden in een trage rammelbak. Kan prima hoor, moet jij eens opletten.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
Ik kan dat er echt niet in lezen hoorquote:Op maandag 30 maart 2015 10:14 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ze insinueert dat je geen schade kan rijden in een trage rammelbak. Kan prima hoor, moet jij eens opletten.
Ik zou nooit meer instappen.quote:Op maandag 30 maart 2015 08:01 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Inderdaad, mijn schoonmoeder heeft hetzelfde argument. In het beperkte aantal ritjes dat ik erbij zat heeft 2 keer een auto van rechts een noodstop moeten maken om zich niet in de zijkant te boren.
Beetje fantasieloos?quote:Op maandag 30 maart 2015 10:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kan dat er echt niet in lezen hoor
Vooral onhandig beschreven..quote:
Ik vraag me ook af of het een kloon is van daBrad of gewoon een slechte poging om leuk te doen.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:40 schreef bamibij het volgende:
Is dit nou serieus gewoon een post van Braddie van een ander forum? Wat zielig van je zeg TS.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:22 schreef starla het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of het een kloon is van daBrad of gewoon een slechte poging om leuk te doen.
De inhoud is overigens wél grappig
Klopt:quote:Op maandag 30 maart 2015 19:40 schreef bamibij het volgende:
Is dit nou serieus gewoon een post van Braddie van een ander forum? Wat zielig van je zeg TS.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:43 schreef HPLC het volgende:
Leuk hoor, braadsleeposts van autoweek halen
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Godverdomme, je hebt gelijk ook nog!.
http://www.autoweek.nl/fo(...),5420977#msg-5420977..
De TS van dit topic is Mortaxx, oud KLB-modquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:22 schreef starla het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of het een kloon is van daBrad of gewoon een slechte poging om leuk te doen.
De inhoud is overigens wél grappig
Het is dat braadslee hier blijkbaar niet meer gewenst is, anders had hij ons zelf wel op de hoogte gehoudenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:54 schreef bamibij het volgende:
Ik vind het in ieder geval echt heel zielig van je dan, Mortaxx/TS. Laat die vent lekker met rust joh. Hoop dat jij nog een keer in de problemen komt dan komen we je ook stalken
Maar hij is hier niet meer geweest. Dus lijkt het me logisch dat je hem dan gewoon met rust laat.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:59 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het is dat braadslee hier blijkbaar niet meer gewenst is, anders had hij ons zelf wel op de hoogte gehouden
Mja er is vraag naar en hij wordt hier niet echt mee beschadigd ofzo dus ik zie het probleem niet, twee maanden terug ofzo zat ie zelf nog te klonen om zijn verhaal te doenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:06 schreef bamibij het volgende:
[..]
Maar hij is hier niet meer geweest. Dus lijkt het me logisch dat je hem dan gewoon met rust laat.
hou je mond eens over mijquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:54 schreef bamibij het volgende:
Ik vind het in ieder geval echt heel zielig van je dan, Mortaxx/TS. Laat die vent lekker met rust joh. Hoop dat jij nog een keer in de problemen komt dan komen we je ook stalken
Met een braddietopic jaquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |