Vanochtend weer examen gedaan, rit ging perfect, en hij had ook echt de gehele rit niets aan te merken tot 500-600 meter voor het CBR.
We pakken de uitvoegstrook, maar die is 2 baans, ik rij links, moet dus naar rechts.. Rechts achter mij zit een Nissan Micra, en ik heb hem al best een poos in m`n binnenspiegel omdat ie een beetje loopt te kloten.. Naja, na een kleine 30 seconden zit ie nog steeds achter mij dus ik denk, mooi..
Ik kijk, geef richting aan, en wil een baan opschuiven, op dat moment zit dat kloterige Micraatje in m`n dode hoek en krijg ik van mijn examinator een ingreep.. (Dat Micraatje gaf dus op het moment dat hij ziet dat ik heb gekeken en richting aan heb gezet een dot gas... Gevalletje, lessertje pesten, of in mijn geval, examenkandidaatje
Achteraf bij het CBR zegt ie doodleuk, ja.. dat Micraatje, had jij niet gezien he?.. Waarop ik zeg
Jawel meneer, heb hem de hele tijd in m`n binnenspiegel gehad, maar wist niet wat hij ging doen, dus vond het pas na een paar seconden verstandig om er voor te gaan..
Vervolgens zegt ie, je had ook achter hem kunnen invoegen, dat had je wat bespaard.. (Dus volgens die man had ik mijn snelheid tot rond de 80-85 moeten laten zakken, achter hem moeten invoegen, en vervolgens weer op snelheid moeten komen om hem later in te halen...)
Naja, jammer maar helaas... 4e x beter..
Mijn instructeur feliciteerde mij al, want die zei dat ik waarschijnlijk wel geslaagd was omdat het verder een perfecte rit was..
Dit is dus best wel hard balen..
Vanmiddag nieuw examen gepland en die vrouw aan de telefoon schrok zich dood m.b.t het aantal lessen en het geld wat ik al heb uitgegeven, kan ik mij zeker wat bij voorstellen.. Maar ik ga gewoon door, als ik nu stop dan schiet ik er al helemaal niets mee op, heb het geld nou al uitgegeven...
I search for something I'm missing and disappear when I'm bored