Maar aangezien de luchtverkeersleiding wel op de hoogte was van de daling, dan zou er zelf bij een defect in de cockpit, toch contact zijn geweest over de flinke daling?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:00 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Of ze merkten niet dat ze aan het dalen waren. Is al eerder gebeurd, bvb https://en.wikipedia.org/wiki/Eastern_Air_Lines_Flight_401
en las ergens dat er komende dagen slecht weer op komst wasquote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:58 schreef Blistering het volgende:
Volgens mij zijn de reddingswerkers voor vandaag alweer vertrokken i.v.m. de duisternis.
Morgen weer een dag.
Het enige echte defect waarbij je zelf zo een daling inzet is een decompressie, of brand aan boord.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:00 schreef Piger het volgende:
[..]
Is een lineaire daling logisch, in geval van defecten?
Zoniet, dan zou de piloot dus eerst een daling hebben ingezet zoals je aangeeft, maar de vraag is dan wel, wat het vliegtuig uiteindelijk heeft doen crashen. Als de piloot merkt dat hij geen hoogte meer kan krijgen, dan wijk je toch alsnog van koers af?
Alleen vanavond en morgen neerslag. Daarna weer droog. Vrij zonnig zelfs.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en las ergens dat er komende dagen slecht weer op komst was
Volgens mij was de landing hier anders toch niet helemaal een succes.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Meeste ongelukken gebeuren tijdens het landen en het stijgen. Daar valt dit ongeluk niet onder.
Sneeuwgrens ongeveer 1000 meter. Wrakstukken op 1400 meter. Vandaag en morgen neerslag in Barcelonnette. Dus dat is idd. niet zo gunstig voor de bergers.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en las ergens dat er komende dagen slecht weer op komst was
quote:Crews Lufthansa weigeren te vliegen
Crews van Germanwings en Lufthansa (eigenaar van de lowbudgetmaatschappij) weigeren nog te vliegen met een Airbus 320, na het ongeval met dat type vliegtuig vandaag. Dat meldt der Spiegel
Reden zou zijn dat het vliegtuig dat vandaag verongelukte gisteren nog urenlang met technische problemen aan de grond stond. De piloten zouden nu de lucht niet meer indurven. Meerdere vluchten zouden vandaag op het laatste moment zijn gecanceld, zo zeggen passagiers, terwijl het toestel al klaar stond bij de gate.
http://www.volkskrant.nl/(...)te-stappen~a3923373/
Vreemd dat het vliegtuig dan daalt. Normaliter gaat al na enkele minuten na de start de autopilot erop en die is met de complete vlucht geprogrammeerd. Dus ook al is de bemanning niet meer in staat te vliegen, het vliegtuig vliegt verder.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:22 schreef quirina het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)led-toxic-gases.html
Moet je eens lezen.
Zou zoiets ook gebeurt kunnen zijn?
Btw vreemd dat ze hier geen ruchtbaarheid aan wilden geven.
Nee, want autopilotquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:22 schreef quirina het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)led-toxic-gases.html
Moet je eens lezen.
Zou zoiets ook gebeurt kunnen zijn?
Btw vreemd dat ze hier geen ruchtbaarheid aan wilden geven.
Er zijn in ieder geval veel vluchten gecanceld.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als dit waar is, is het wel een smoking gun.
Zou niet voor het eerst zijn dat ze bij decompressie te laat de zuurstofmaskers opzettenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:05 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Het enige echte defect waarbij je zelf zo een daling inzet is een decompressie, of brand aan boord.
Dat zijn bewuste dalingen en opzich is dat consistent met deze radarbeelden.
Maar dan blijf je met de vraag waarom ze te ver zijn doorgezakt uiteraard.
De daling was in elk geval toch vrij "normaal". (op hetzelfde schema als een daling voor een landing bv) De passagiers zullen die wellicht nauwelijks gemerkt hebben.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:00 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Of ze merkten niet dat ze aan het dalen waren. Is al eerder gebeurd, bvb https://en.wikipedia.org/wiki/Eastern_Air_Lines_Flight_401
Als ik een vlucht boek, ga ik wel even vragen met welk vliegtuigje we vliegen dus.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:29 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Er zijn in ieder geval veel vluchten gecanceld.
http://www.flightradar24.com/airport/cgn/departures
Je kunt beter vragen om een echte luchtvaartmaatschappij als je een vlucht boekt, in plaats van bij een prijsvechter. Dat mag allemaal niks kosten, dus die bezuinigen ongetwijfeld ook op onderhoud.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als ik een vlucht boek, ga ik wel even vragen met welk vliegtuigje we vliegen dus.
Ik geloof er niet zoveel van, een toestel dat al vele jaren gebruikt word en niet alleen door Lufthansa zou nu ineens niet veilig zijn waardoor piloten weigeren met een A320 te vliegen?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als dit waar is, is het wel een smoking gun.
Onzin en bangmakerij. In Europa is er scherp toezicht op. Prijsvechters bezuinigen op beenruimte, service, personeel. Niet op onderhoud.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen om een echte luchtvaartmaatschappij als je een vlucht boekt, in plaats van bij een prijsvechter. Dat mag allemaal niks kosten, dus die bezuinigen ongetwijfeld ook op onderhoud.
twitter:airlivenet twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 21:33:07ALERT Australian Foreign Minister Julie Bishop has confirmed that 2 Australians were on board the Germanwings ... http://t.co/ixmlKhHu0r reageer retweet
Die piloten weigeren niet voor niets dienst. De A320 is van bewezen kwaliteit, dus het ligt blijkbaar niet aan de constructie maar aan het onderhoud.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:35 schreef alpeko het volgende:
[..]
Onzin en bangmakerij. In Europa is er scherp toezicht op.
Dit is geen echte prijsvechter. Dit is eerder een versie van Lufthansa met minder luxe die op kleinere luchthavens vliegt ...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen om een echte luchtvaartmaatschappij als je een vlucht boekt, in plaats van bij een prijsvechter. Dat mag allemaal niks kosten, dus die bezuinigen ongetwijfeld ook op onderhoud.
Ik denk het ook.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen om een echte luchtvaartmaatschappij als je een vlucht boekt, in plaats van bij een prijsvechter. Dat mag allemaal niks kosten, dus die bezuinigen ongetwijfeld ook op onderhoud.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:37 schreef Ryan3 het volgende:
Wilde voor mei ook een vliegreisje Spanje boeken als verrassing....
Ja dat gevoel heb ik ook heel sterk.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen om een echte luchtvaartmaatschappij als je een vlucht boekt, in plaats van bij een prijsvechter. Dat mag allemaal niks kosten, dus die bezuinigen ongetwijfeld ook op onderhoud.
Standaard allereerste actie is zuurstofmaskers op. Dat zit er zo ingebakken bij trainingen, en er is echt geen reden om de volgorde van je procedure om te gooien.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:31 schreef alpeko het volgende:
[..]
Zou niet voor het eerst zijn dat ze bij decompressie te laat de zuurstofmaskers opzetten
Het kan niet te maken hebben met het feit dat niet iedereen zin heeft om te gaan werken na het verlies van collega's die ze misschien wel goed kende?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die piloten weigeren niet voor niets dienst. De A320 is van bewezen kwaliteit, dus het ligt blijkbaar niet aan de constructie maar aan het onderhoud.
Zou zomaar kunnen. Piloten herkennen gevaar, zuurstofmasker op, emergency descent inzetten, flauwvallen want vergiftigd ipv hypoxia... einde verhaal via cfitquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:22 schreef quirina het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)led-toxic-gases.html
Moet je eens lezen.
Zou zoiets ook gebeurt kunnen zijn?
Btw vreemd dat ze hier geen ruchtbaarheid aan wilden geven.
Dat kan best maar dat staat er niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:39 schreef alpeko het volgende:
[..]
Het kan niet te maken hebben met het feit dat niet iedereen zin heeft om te gaan werken na het verlies van collega's die ze misschien wel goed kende?
Nee, alleen dat je je pis moet ophouden, onderhoud is certified.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen om een echte luchtvaartmaatschappij als je een vlucht boekt, in plaats van bij een prijsvechter. Dat mag allemaal niks kosten, dus die bezuinigen ongetwijfeld ook op onderhoud.
Mss is die descent wel ingezet door de auto pilot? Blijft speculeren dit.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:38 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Standaard allereerste actie is zuurstofmaskers op. Dat zit er zo ingebakken bij trainingen, en er is echt geen reden om de volgorde van je procedure om te gooien.
Wellicht als je niet doorhebt dat er een decompressie is, maar dan zet je ook geen emergency descent in
Ik snap ook niet hoe ze deze blijven aanduiden als prijsvechter, ze zitten totaal niet in dezelfde pot te roeren als easyet en consorten.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dit is geen echte prijsvechter. Dit is eerder een versie van Lufthansa met minder luxe die op kleinere luchthavens vliegt ...
Dat doet een autopilot niet zelfquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:40 schreef alpeko het volgende:
[..]
Mss is die descent wel ingezet door de auto pilot? Blijft speculeren dit.
Ik zeg ook, als het waar is... ik denk ook niet dat maatschappijen gaan rotzooien met onderhoud structureel.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:34 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik geloof er niet zoveel van, een toestel dat al vele jaren gebruikt word en niet alleen door Lufthansa zou nu ineens niet veilig zijn waardoor piloten weigeren met een A320 te vliegen?
In Der Spiegel staat dat als speculatie.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat kan best maar dat staat er niet.
Gebeurde met een Franse vlucht ook. Oké dat was wel een testvlucht. En sowieso was dat een compleet ander verhaal. Slecht voorbeeld. Computer greep daar in met juiste desastreuze gevolgen.quote:
Ja? Daar besloot de autopilot zelf een emergency descent in te zetten?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:43 schreef alpeko het volgende:
[..]
Gebeurde met een Franse vlucht ook. Oké dat was wel een testvlucht.
Nee computer hield daar het optrekken van de neus tegen omdat die dacht dat de landing was ingezet. Was een A320-111quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:46 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Ja? Daar besloot de autopilot zelf een emergency descent in te zetten?
http://en.wikipedia.org/wiki/XL_Airways_Germany_Flight_888Tquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:46 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Ja? Daar besloot de autopilot zelf een emergency descent in te zetten?
Lijkt me overdreven.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:44 schreef yvonne het volgende:
Je kunt net zo goed stellen dat de Airbus-reeks slecht is.
Je houdt niet veel over zo héquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)n#2010.E2.80.93heden Tel ze maar
Boeing is ook al kut.
Wat heeft dit te maken met een autopilot die automatisch een emergency descent inzet bij een decompressie?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/XL_Airways_Germany_Flight_888T
Na Airbus en Boeing zijn er toch niet veel andere vliegtuigbouwers?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)n#2010.E2.80.93heden Tel ze maar
Boeing is ook al kut.
Nee, maar het is ook om aan te tonen dat we nu wel van alles kunnen gaan lopen roepen, maar we weten het niet, alles is speculatiequote:
Dat was geen emergency descent. Daar zeiden alle computers "doe het zelf verder maar".. wat de piloten niet (goed) deden.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/XL_Airways_Germany_Flight_888T
2 x a320quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)n#2010.E2.80.93heden Tel ze maar
Boeing is ook al kut.
Dit gaat over de testvlucht waar jullie het over hadden dacht ik.. vandaarquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:51 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Wat heeft dit te maken met een autopilot die automatisch een emergency descent inzet bij een decompressie?
Transavia en GermanWings zijn erg vergelijkbaar.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe ze deze blijven aanduiden als prijsvechter, ze zitten totaal niet in dezelfde pot te roeren als easyet en consorten.
Transavia is ook al tijden met een gelijksoortig idee bezig.
Zoveel Ryanairs heb ik de laatste tijd niet uit de lucht zien vallen, wel vliegtuigen van grotere airlines...
Zo snel mogelijk naar een lagere hoogte zakken.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:52 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Wat is een emergency descent, ja sorry hoor
Dus datquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:53 schreef -0- het volgende:
[..]
Transavia en GermanWings zijn erg vergelijkbaar.
Wat de een is voor KLM is de andere voor Lufthansa: Een dochtermaatschappij welke prijstechnisch vaak gunstig alternatief naar populaire bestemmingen in Europa, vooral naar toeristengebieden.
Echte prijsvechters zijn natuurlijk Ryanair en Easyjet.
Meer dan een kilometer per minuut is zeker niet normaal, 300-400 meter per minuut is normaal. Dat verschil merk je wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
De daling was in elk geval toch vrij "normaal". (op hetzelfde schema als een daling voor een landing bv) De passagiers zullen die wellicht nauwelijks gemerkt hebben.
Het zegt ook helemaal niets., En ik stap straks gewoon weer in het vliegtuig.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
2 x a320
1 x a321
1x a330
Op hoeveel vluchtbewegingen?
Ja, een vliegtuig staat als een huis in de lucht. An sich zijn er zoveel vliegbewegingen, ja, het gaat wel eens mis, maar an sich niet door het principe.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het zegt ook helemaal niets., En ik stap straks gewoon weer in het vliegtuig.
twitter:L0gg0l twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 21:52:51FRENCH AIR FORCE JET SCRAMBLED AFTER GERMANWINGS FLIGHT FAILED TO MAKE RADIO CONTACT, BFMTV SAYS #4U9525 reageer retweet
Boven je denkt men toch maar al te zeer dat de ryanairs en easyjets je om de oren vliegen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:57 schreef Blistering het volgende:
Het is irrelevant om maatschappijen te gaan vergelijken dunkt mij. Alle maatschappijen zijn gebonden aan dezelfde veiligheids- en onderhoudsvoorschriften.
Dat het nu een GermanWings A320 betreft is toeval, voor hetzelfde geld was het er eentje van AirBerlin of Vueling.
Moet je hier eens kijkenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, een vliegtuig staat als een huis in de lucht. An sich zijn er zoveel vliegbewegingen, ja, het gaat wel eens mis, maar an sich niet door het principe.
Ik zeg dat hier thuis ook, maar ja...
Het is sws afwachten op het onderzoek natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Boven je denkt men toch maar al te zeer dat de ryanairs en easyjets je om de oren vliegen.
We weten het niet, ben wel heel erg benieuwd wat het onderzoek oplevert.
Straks is het een schroefje in een dingetje dat versleten raakt en moet alles weer nagekeken worden. ( kan me nog iets vaags over Boeing herinneren)
Is er eigenlijk ooit al een ongeval gebeurd met een Ryanair of Easyjet toestel ?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Boven je denkt men toch maar al te zeer dat de ryanairs en easyjets je om de oren vliegen.
We weten het niet, ben wel heel erg benieuwd wat het onderzoek oplevert.
Straks is het een schroefje in een dingetje dat versleten raakt en moet alles weer nagekeken worden. ( kan me nog iets vaags over Boeing herinneren)
Allebei nog geen enkel fataal ongeluk in hun geschiedenis gehad.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:59 schreef yvonne het volgende:
Boven je denkt men toch maar al te zeer dat de ryanairs en easyjets je om de oren vliegen.
Of een monteur die de cabinedruk even op manual zet en vergeet de knop weer op 'auto' te zetten, of een stripje op de vleugel wat niet goed is vastgezet door een dienstwissel, of , of...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:59 schreef yvonne het volgende:
Straks is het een schroefje in een dingetje dat versleten raakt en moet alles weer nagekeken worden. ( kan me nog iets vaags over Boeing herinneren)
Klopt, heb ik al een keer bekeken nav MH17, gekkenwerkquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet je hier eens kijken
http://www.flightradars.eu/en_radarbox24.html
En dan is het nu nog rustig.
quote:The latest air disaster took place today when the aircraft was flying above the 29,050 foot boundary that was established by God - the boundary that man must not pass over:
According to flight data from FlightAware 24, the aircraft was cruising at 38,000 feet at 532mph at 9.30am local time (10.30 GMT). It started losing altitude to 37,975 by 10.31am with the speed reportedly increasing to 548mph. But 10.41am, the last reported radar returns had the aircraft descending to 6,800 feet at 434mph. The aircraft took ten minutes to drop 31,200 feet, suggesting the pilots may have been battling to control or land the plane before it crashed. Daily Mail Read More>>>
Couple of things:
Either the Germanwings pilot is a Muslims and committed Jihad Suicide by crashing the plane into the Mountain.
Or the pilot (non-Muslim) was under the influence of the demons who inhabit the atmosphere above the 29,050 ft boundary.
Too impossible to believe? Yea...but the lot of you fools believe in space aliens and such stupid nonsense.
And go ahead and keep on blaming mechanical failure because the industry will one day have to repeat the same excuse on monthly basis then on a weekly basis then on a daily basis. It will be enough to scare the lot of you.
As Our Lady of La Salette warned:
The demons of the air together with the Antichrist will perform great wonders on earth and in the atmosphere, and men will become more and more perverted.
You already know that the lot of you are more and more perverted......you just haven't yet been convinced of the terrible wonders performed by the demons of the air....expect more of these terrible wonders....
Iemand die zichzelf Roman Catholic Imperialist noemt.. Dan toch maar beter Benno Baksteen serieus nemen.quote:
Geen idee of dat uberhaupt mogelijk is, ze moeten toch aan een standaard voldoen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is sws afwachten op het onderzoek natuurlijk.
Ik hoop alleen niet dat die budget coaches kunnen bezuinigen op OH of spair parts.
Dat is niet de bedoeling, denk ik.
Ja Tenerife tikte aardig aan.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:10 schreef Ferry_76 het volgende:
En om maar eens een premium airline te vergelijken: bij KLM vluchten zijn al ruim 1.100 mensen omgekomen...
Aha, vandaar dat de prijsvechters EasyJet, ArkeFly, TomsonFly, JetairFly, Corsair, Condor en Vueling de afgelopen 25 jaar niet bij dodelijke ongevallen met vliegtuigen zijn betrokken en de tradionele airliners Air France, Lufthansa en KLM wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:33 schreef Janneke141 het volgende:
Je kunt beter vragen om een echte luchtvaartmaatschappij als je een vlucht boekt, in plaats van bij een prijsvechter. Dat mag allemaal niks kosten, dus die bezuinigen ongetwijfeld ook op onderhoud.
twitter:nosop3 twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 22:11:01Kenrick kon vandaag opgelucht ademhalen. Hij wilde de Germanwings-rampvlucht van vandaag boeken, maar deed het niet http://t.co/saegbYFi06 reageer retweet
JA DAT ZEGGEN WE BOVEN JE OOK AL ;6quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:11 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Aha, vandaar dat de prijsvechters EasyJet, ArkeFly, TomsonFly, JetairFly, Corsair, Condor en Vueling de afgelopen 25 jaar niet bij dodelijke ongevallen met vliegtuigen zijn betrokken en de tradionele airliners Air France, Lufthansa en KLM wel.
Ja, lijkt me voor wat onderhoud en vervanging wel ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen idee of dat uberhaupt mogelijk is, ze moeten toch aan een standaard voldoen.
Zijn dat geen Turkse Duitsers dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:13 schreef yvonne het volgende:
Ik vind het trouwens prima hoor al die beelden uit spanje en duitsland, maar er zijn ook heel wat turken omgekomen maar daar hoor ik niet zoveel over.
Wat fijn voor Kenrickquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:12 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:nosop3 twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 22:11:01Kenrick kon vandaag opgelucht ademhalen. Hij wilde de Germanwings-rampvlucht van vandaag boeken, maar deed het niet http://t.co/saegbYFi06 reageer retweet
![]()
Ow jaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
JA DAT ZEGGEN WE BOVEN JE OOK AL ;6
Hi Fred
Zijn moslims hč.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:13 schreef yvonne het volgende:
Ik vind het trouwens prima hoor al die beelden uit spanje en duitsland, maar er zijn ook heel wat turken omgekomen maar daar hoor ik niet zoveel over.
Censuur door Erdogan.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:13 schreef yvonne het volgende:
Ik vind het trouwens prima hoor al die beelden uit spanje en duitsland, maar er zijn ook heel wat turken omgekomen maar daar hoor ik niet zoveel over.
KLM 1977 voor het laatst, Lufthansa 1979.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:11 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Aha, vandaar dat de prijsvechters EasyJet, ArkeFly, TomsonFly, JetairFly, Corsair, Condor en Vueling de afgelopen 25 jaar niet bij dodelijke ongevallen met vliegtuigen zijn betrokken en de tradionele airliners Air France, Lufthansa en KLM wel.
Wat een artikelquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:16 schreef Rica het volgende:
A lingering question after Germanwings jet crash: Just how safe is the Airbus A320?
Bij Boeing wordt stiekem een feestje gevierd.
Triest.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:16 schreef Rica het volgende:
A lingering question after Germanwings jet crash: Just how safe is the Airbus A320?
Bij Boeing wordt stiekem een feestje gevierd.
Nou nou.quote:
De data van flightradar laat een vrij regelmatige daling zien tot (bijna) de crash, die zo'n tien minuten duurt. Dat lukt niet als de kist op hoogte zou zijn geexplodeerd.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Niet alles teruggelezen, dus wellicht al besproken:
Gezien de grote omvang van de rampplek, zou het toestel al in de lucht zijn geëxplodeerd?
Bergen zijn zeer verraderlijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:18 schreef Loohcs het volgende:
Moest toch ff aan deze aflevering denken ook omdat ik 'm pas gezien heb denk ik.. Probleem met kunstmatige horizon. Ik weet niet of je overdag ook (zo snel) gedesoriënteerd kunt raken.
Nope. True, maar zou dan nog wel een explosie oid net vķķr de klap kunnen zijn, gezien de omvang.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:18 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
De data van flightradar laat een vrij regelmatige daling zien tot (bijna) de crash, die zo'n tien minuten duurt. Dat lukt niet als de kist op hoogte zou zijn geexplodeerd.
Lufthansa 1993:quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:15 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
KLM 1977 voor het laatst, Lufthansa 1979.
Air France daarentegen... http://en.wikipedia.org/wiki/Air_France_accidents_and_incidents
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |