Dat zal ik zeker eens doen inderdaad.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Google, als je eens zin en tijd hebt, op hoe de pers bezig is, dus de foto's genomen ván pers in aktie.
Je zult ervan schrikken.
Omdat ik een artikeltje lees over onzekerheid van familieleden? Daarbij zijn foto's relevant?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De telegraaf is kwalijk omdat ze fotos plaatsen, waarom?
Dat is de rol van de media, en aangezien jij deze plaatjes kijkt bevestig je ze daarin.
Uiteindelijk blijft het niet prettig dat soort foto's te maken en blijft het een afweging.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:19 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Goede vriend van mij is persfotograaf, heeft ook weleens dat soort beelden gemaakt, moreel verwerpelijk vond hij zelf, maar ja het betaalde keiharde knaken want mensen willen dat leed zien.
En als hij het niet deed had iemand anders wel foto's gemaakt, niet dat dat het goedpraat zo is onze maatschappij tegenwoordig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~ Love comes unseen; we only see it go
Bij die ramp in Oekraïne heb ik de Facebook opgezocht van 1 van die slachtoffers. Werd daar enorm verdrietig van als ik reacties las van mensen die bezorgd waren. Uiteindelijk was ie natuurlijk ook overleden.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:33 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik snap dat wel, ergens. Maar dat je dat toe gaat geven en het aantal vriendjes/de foto's gaat bespreken.... Nee.
Die hebben het met een beetje geluk tenminste niet bewust meegemaakt.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:35 schreef superniger het volgende:
[..]
Dat maakt het extra erg.
Er waren ook 2 baby's aan boord.
Nou, nee. En ik ben ook geen -nukomthetdichtbij- roeper, maar ik werk zelf in het onderwijs. Probeer me voor te stellen wat er dan met een school gebeurt, da's niet leuk.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:35 schreef superniger het volgende:
[..]
Dat maakt het extra erg.
Er waren ook 2 baby's aan boord.
Jaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:33 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Omdat ik een artikeltje lees over onzekerheid van familieleden? Daarbij zijn foto's relevant?
Ik denk dat de drang om zo'n FB-profiel te kijken komt vanuit een behoefte om je te beseffen dat een doodnormaal leven ook in één keer klaar kan zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:36 schreef Gewas het volgende:
[..]
Bij die ramp in Oekraïne heb ik de Facebook opgezocht van 1 van die slachtoffers. Werd daar enorm verdrietig van als ik reacties las van mensen die bezorgd waren. Uiteindelijk was ie natuurlijk ook overleden.
Dit.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat de drang om zo'n FB-profiel te kijken komt vanuit een behoefte om je te beseffen dat een doodnormaal leven ook in één keer klaar kan zijn.
Waarheidquote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat de drang om zo'n FB-profiel te kijken komt vanuit een behoefte om je te beseffen dat een doodnormaal leven ook in één keer klaar kan zijn.
Het moet dus zijn dat ze relatief gemakkelijk bij het wrak zijn geraakt. Het was toch op een Berg ergens in de Alpenquote:
Zo gaan die dingen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat de drang om zo'n FB-profiel te kijken komt vanuit een behoefte om je te beseffen dat een doodnormaal leven ook in één keer klaar kan zijn.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat de drang om zo'n FB-profiel te kijken komt vanuit een behoefte om je te beseffen dat een doodnormaal leven ook in één keer klaar kan zijn.
http://www.airbus.com/crisis/quote:Airbus regrets to confirm that an A320 operated by Germanwings was involved in an accident around 11:00 (local time) today near Prads-Haute-Bléone in the French Alps. The aircraft was operating a scheduled service, Flight 4U 9525 from Barcelona, Spain to Dusseldorf, Germany.
The aircraft involved in the accident, registered under D-AIPX was MSN (Manufacturer Serial Number) 147 delivered to Lufthansa from the production line in 1991. The aircraft had accumulated approximately 58,300 flight hours in some 46,700 flights. It was powered by CFM 56-5A1 engines. At this time no further factual information is available.
In line with ICAO annex 13, an Airbus go-team of technical advisors will be dispatched to provide full assistance to French BEA in charge of the investigation.
The A320 is a twin engine single aisle aircraft seating 150 passengers in a standard two classes configuration. The first A320 entered service in March 1988. By the end of February 2015 nearly 6,200 A320 Family aircraft were in operation worldwide. To date, the entire fleet has accumulated some 150 million flight hours in over 85 million flights.
Airbus will make further factual information available as soon as the details have been confirmed and cleared by the authorities for release.
The concerns and sympathy of the Airbus employees go to the families, friends and loved ones affected by the accident of Flight 4U9525.
Truequote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat de drang om zo'n FB-profiel te kijken komt vanuit een behoefte om je te beseffen dat een doodnormaal leven ook in één keer klaar kan zijn.
Nietus *stampvoet*quote:
Ik kan me sinds die van Air France ook zo snel geen crash met een Airbus herinneren..iemand?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:39 schreef vuvuzela het volgende:
Bericht van Airbus
[..]
http://www.airbus.com/crisis/
Die namen zelf dat risico.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:39 schreef AchJa het volgende:
Vorige week kletterde er een heli naar beneden in Mali, twee Nederlanders dood.
Is volgens mij niet een een nieuwstopic van geweest hier...
NWS / Apache gecrasht in maliquote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:39 schreef AchJa het volgende:
Vorige week kletterde er een heli naar beneden in Mali, twee Nederlanders dood.
Is volgens mij niet een een nieuwstopic van geweest hier...
twitter:airlivenet twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 17:39:29UPDATE #Germanwings Crash: an other photo showing how strong the impact was http://t.co/wFg8KTSve2 http://t.co/Qqir8RL9Ig reageer retweet
Erg vreemd ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je zou maar o het vliegtuig zijn en als enige persoon het overleven en bij bewustzijn zijn ..... Moet toch ook raar doen als je tussen de brokken/lichamen ligt
Die was er wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:39 schreef AchJa het volgende:
Vorige week kletterde er een heli naar beneden in Mali, twee Nederlanders dood.
Is volgens mij niet een een nieuwstopic over geweest hier...
Ik ben vaak gewoon benieuwd achter de persoon, ja het is een soort nieuwsgierigheid, ik zou het zeker geen sensatie willen noemen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat de drang om zo'n FB-profiel te kijken komt vanuit een behoefte om je te beseffen dat een doodnormaal leven ook in één keer klaar kan zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |