Met zo een aids instelling kunnen ze inderdaad oprotten.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:25 schreef Beach het volgende:
[..]
dat soort zou moeten opkankeren uit nederland
ga lekker in de zandbak arts spelen
Beter van niet.quote:
Zou wel knap zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
inb4 neergeschoten met RPG door jihadisten
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
goede soon.jpg ook daar naast hem
dat is ze rugdekkingquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
goede soon.jpg ook daar naast hem
Die zouden ze echt de toegang tot het regeringsgebouw moeten ontzeggen tot hij zich normaal weet te kledenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:35 schreef Deuce92 het volgende:
Hans Spekman vond ik altijd wel een beetje een eng mannetje. Met z'n hippietruien.
is dat zanger rinus?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:36 schreef Deuce92 het volgende:
Dit is toch godverdomme niet normaal meer. En dat is dan politicus.
[ afbeelding ]
gore klootzak die ventquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:39 schreef Deuce92 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Samsom, vriendinnetje.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok deuce, stop hem nu maar weer terug in de broek.
Loop je ook te soppen op Samson? Fantaseren hoe jullie co-ouders kunnen zijn van z'n gehandicapte dochter en alles.
Ik dacht aan de hondquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Samsom, vriendinnetje.
En nee, zeg toch dat ik het niks vind sinds WB weg is.
Haha serieus? Ja natuurlijk want alles buiten Amsterdam telt niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:33 schreef clumsy_clown het volgende:
NWS gaat weer los hoorDüsseldorf airport is blijkbaar alleen voor rijkeluiskindjes uit de Achterhoek, dus de NLers die er eventueel in zaten missen we niet.
Zakkenvuller eersteklas.quote:
In Zuid-Oost of Diemen. En maar toeteren dat ze in Amsterdam wonenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha serieus? Ja natuurlijk want alles buiten Amsterdam telt niet.
Allemaal van die studentjes daar altijd, voelen zich de man in hun bezemkast van 450 euro p/m
Haha ja preciesquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:44 schreef Eleiko het volgende:
[..]
In Zuid-Oost of Diemen. En maar toeteren dat ze in Amsterdam wonen
quote:
Ik ben zeker niet anti-VVD of pro-Aron, maar wat hij hier schrijft is gewoon waar.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Arnon heeft na Tirza eigenlijk redelijk gepiekt, en had sindsdien gewoon z'n mond moeten houden.
Vind de vergelijking een beetje slap. Ben het met 'm eens, maar vind de vergelijking slap. Zeker voor zo'n 'gerenommeerde' schrijver.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:52 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik ben zeker niet anti-VVD of pro-Aron, maar wat hij hier schrijft is gewoon waar.
waar kan ik me op dit blaadje abbonnerenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:54 schreef Sapstengel het volgende:
Sowieso VVD
Met Fred "voor volk en vaderland" Teeven
Er was nog zo'n partij die dat altijd zei
[ afbeelding ]
quote:
http://ritaverdonk.nl/quote:Op 21 oktober 2011 maakte Rita Verdonk bekend per direct de politiek te verlaten.[88] Een week later was zij bij Eva op Zondag te gast en gaf oud-LN-lid Fred Teeven aan dat iedereen terug mocht komen bij de VVD en dat hij altijd had gevonden dat Verdonk bij de VVD hoorde. Verdonk op haar beurt sloeg de uitnodiging om terug te keren af. Na de politiek richtte ze haar eigen adviesbureau op, Rita Verdonk B.V..
Daar hoef je geen schrijver voor te zijn, nietwaar c_c?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vind de vergelijking een beetje slap. Ben het met 'm eens, maar vind de vergelijking slap. Zeker voor zo'n 'gerenommeerde' schrijver.
Maar ik vind Grunberg sowieso maar irritant de laatste paar jaar. Hij heeft het Nederlandse-schrijver-syndroom te pakken, waarbij hij zichzelf aanzienlijk interessanter vindt dan hij is.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:17 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Daar hoef je geen schrijver voor te zijn, nietwaar c_c?
Tazz barbaar. Is briljant man, Rotterdamser kan niet. Lekker levenslieden blèren en bier drinken. Serieus, aanradertje.quote:
Nope, je bent nog steeds mijn nummer 1quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Sinds er nieuwe vrouwen meeposten is je liefde toch wat bekoeld he, Cor?
Wel goede facial aesthetics voor een female to male trannyquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:14 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
hey Cor, vandaag was het zijn verjaardagRIP Zyzz
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:16 schreef Deuce92 het volgende:
Eat clean, train hard.
Sicke motivatie.
[ afbeelding ]
wie?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:14 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
hey Cor, vandaag was het zijn verjaardagRIP Zyzz
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:20 schreef Eleiko het volgende:
[..]
wie?
Open een kneuzentopic ergens anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:22 schreef Deuce92 het volgende:
Rechts: "life on track".
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
fuaaarkkkkk 4ever mirin'quote:
Nice. Zometeen fapje leggen hierop.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
zoiets?
http://www.mystique-thait(...)stique-Exclusief.mp4
Jaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:10 schreef Sapstengel het volgende:
had je stijve?
was dat neit awkward?
nog happy ending gedaan?
whehe je hebt het er direct maar van genomen he, nu je single en alleen reist. En dan te bedenken dat je bijna gecanceld had.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:05 schreef Awesome_ het volgende:
Wel een nuru massage laten zetten. Stond op mn bucketlist. En ja, dat is zo geil als het eruit ziet.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
whehe je hebt het er direct maar van genomen he, nu je single en alleen reist. En dan te bedenken dat je bijna gecanceld had.
nicequote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:20 schreef Awesome_ het volgende:
Twijfel of ik nog terug moet. Ze hadden ook prostaat massage upgrade voor 15 euro meer. Zal ik die doen?
Misschien even kalm aan doen knul. Doseren ditdatalles.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:20 schreef Awesome_ het volgende:
Twijfel of ik nog terug moet. Ze hadden ook prostaat massage upgrade voor 15 euro meer. Zal ik die doen?
hoe heet ze?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
massage666.com
Daar zit ze ergens tussen.
ik zou meteen gaan manquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:20 schreef Awesome_ het volgende:
echt he, had altijd diepgewortelde principesquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Misschien even kalm aan doen knul. Doseren ditdatalles.
Of gewoon yolomode gaan, kan ook.
straks zit er iets diepgeworteld in jouquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:24 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
echt he, had altijd diepgewortelde principes
Die zijn nergens meer te bekennen.
Dit was wel echt een gateway ervaring.
Straks heb ik meer posts op hookers.nl dan op fok.
laat ander lekker je anjer vingerenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:24 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
xD.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
laat ander lekker je anjer vingeren
smeerlap
Ik ken de I don't give a fuck modus, heb er het afgelopen jaar in geleefd. Principes down the drain en alles. No worries, je raakt het vanzelf zat en wordt weer een rustige jongen. Ik ben weer een rustig meisje.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:24 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
en dan zeker na je slutmodus willen settlelen met een beta man met geldquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ken de I don't give a fuck modus, heb er het afgelopen jaar in geleefd. Principes down the drain en alles. No worries, je raakt het vanzelf zat en wordt weer een rustige jongen. Ik ben weer een rustig meisje.
Als je het maar veilig doet.
#goedadvies
Zou wel oogcontact zoeken met sommige mensen hier. No homo.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:24 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
laten we onze prostaat allemaal synchroon melken.
Mooi man.
lekker late gaan meid! genietequote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ken de I don't give a fuck modus, heb er het afgelopen jaar in geleefd. Principes down the drain en alles. No worries, je raakt het vanzelf zat en wordt weer een rustige jongen. Ik ben weer een rustig meisje.
#goedadvies
hank gaat ook doodquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Gvd schiet Walter Mike ineens naar de klote wat is dit
zou tijdens ejaculeren ook oogcontact met jou makenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:27 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou wel oogcontact zoeken met sommige mensen hier. No homo.
Ik noem geen namen, jullie weten wie jullie zijn.
Ik herkende mezelf ff niet meer toen ik er vandaag aan terug dacht. De awesome van een jaar geleden had dat nooit gedaan. Ik maak mezelf ook wijs dat ik ging omdat ik zieke spierpijn had, en ik me een keer over wilde geven aan de spirituele, oosterse lingam massage, dat het dan helende krachten had op me en zo.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
#goedadvies
Is ook echt niet interessant omte doen wmb. Je weet toch dat diegene het beter kan en weer specifieke wensen heeft.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:31 schreef Ethanolic het volgende:
Ik kan echt niet komen van een handjob van een ander dan mezelf.
dat dacht ik ook vriend. Maar dit was echt een bizarre tweehandige super techniek maat. Echt met twists en alles. Dacht dat ik niet goed werd. Tel daar bij op: kk veel lube en je hebt aan mij een hele makkelijkequote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:32 schreef Ethanolic het volgende:
Oke, als finisher wel maar niet gewoon handjob only.
hee jb lees je dit voor vnvquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:34 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
dat dacht ik ook vriend. Maar dit was echt een bizarre tweehandige super techniek maat. Echt met twists en alles. Dacht dat ik niet goed werd. Tel daar bij op: kk veel lube en je hebt aan mij een hele makkelijke
Lol same, er is maar één die het ritme goed kan bepalen en dat ben je zelf. Tenzij al fucking geil ofzo.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:31 schreef Ethanolic het volgende:
Ik kan echt niet komen van een handjob van een ander dan mezelf.
Wtf is die smerige gel die ze in dat nuru filmpje gebruikt? Slijmerige zooi, alsof er een olifant over hem heen geniest heeft. Had zij dit ook, of gewoon lube?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:34 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
dat dacht ik ook vriend. Maar dit was echt een bizarre tweehandige super techniek maat. Echt met twists en alles. Dacht dat ik niet goed werd. Tel daar bij op: kk veel lube en je hebt aan mij een hele makkelijke
Oh. Ja ok klinkt logisch.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:43 schreef kaasplankje het volgende:
die gel heet juist nuru clumsie soort van zeewierspul
heb ook nog wel wat nuru voor je niet nuru maar iets anders snap je hahahaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh. Ja ok klinkt logisch.
Doe mij maar massageolie dan.
Was ik voorlopig niet van plan.quote:
Zit in het bloed. Sorry.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:44 schreef Deuce92 het volgende:
Clumsy, waarom ben je altijd zo negatief?
lijkt me ook wel lkkr ja zeker als ze van die iets te hard opgepompte ballontieten heeft mmmmquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zit in het bloed. Sorry.
Plus ik bedoelde het niet negatief ofzo. Snap wel dat het bloedgeil is, zo'n chick die over je heen glibbert, maar dat slijmerige ziet er matig uit.
ja wtf het is zo sick dat ik denk dat t echt isquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:48 schreef kaasplankje het volgende:
vind die yiwei echt de beste troll ooit op fok eta
je krijgt gewoon een titjob tijdens die nuru man.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
lijkt me ook wel lkkr ja zeker als ze van die iets te hard opgepompte ballontieten heeft mmmm
daarom. had wel meteen toen ik chick van de hostelbar had gefixed een beetje terughoudendheid. Kwas gewoon lui en ongeïnspireerd. Want ze heeft toch niet de skills van de masseuse.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Toch een beetje een romanticus he. Plus ze verstaat het toch niet.
Zit srs te overwegen om hier naar toe te gaan. Hoef maar een barkie of 10 per maand of zo online te vangen en dan ga ik wel in budapest wonen.quote:
is het een vliegtuig van Germanwings?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:11 schreef VMSDKR het volgende:
kunne we niet groepsuitje plannen ofzo?
we kunnen in mijn vaders vleigtuig
( srs )
je hoeft niet meteen te gaan scheldenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
nee zn eigen vliegtuig natuurlijk lul
was gewoon serieus vriend, zolang we onder de 11 personen blijven kan het.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:14 schreef Awesome_ het volgende:
Haat het als mensen de srs tag te onpas gebruiken
Srs.
sryquote:
Dan kom ik als Piraatquote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:27 schreef Awesome_ het volgende:
Shotgun kan je niet callen als je t vervoersmiddel niet ziet.
airbus?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:11 schreef VMSDKR het volgende:
( srs )
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:11 schreef VMSDKR het volgende:
( srs )
zijn wel ok man, niet echt speciaal genoeg om nog een keer te bestellenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:50 schreef Ethanolic het volgende:
oke die kk protein balle van kk B&F zijn echt kklekker
kk bedrijf
heb de halve bak al opquote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:36 schreef seto het volgende:
[..]
zijn wel ok man, niet echt speciaal genoeg om nog een keer te bestellen
zou tevens wel met VMS meevliegen over de horizon
oke nou hebben we het wel weer gezien met de jeff gifjesquote:
Naam?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:18 schreef seto het volgende:
dat ik het aan sap vroeg zou het toch al een beetje moeten verklappen
vandaag biceps gedaan helaas pindakaasquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hee jb lees je dit voor vnv
handjob only tuesday
Wat heeft pindakaas met biceps te maken?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
vandaag biceps gedaan helaas pindakaas
alsof je dat niet weetquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat heeft pindakaas met biceps te maken?
Mompelt iets over Klokov...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:26 schreef Beach het volgende:
[..]
en dan zeker na je slutmodus willen settlelen met een beta man met geld
Ik snap je vriend. Niet echt notenolie maar iets anders.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:17 schreef kaasplankje het volgende:
zwz wordt je droger als je notenolie smeert hoeft helemaal geen pindakaas te zijn echt weer broscience dit jb
quote:
hey RSDTylerquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:26 schreef Beach het volgende:
[..]
en dan zeker na je slutmodus willen settlelen met een beta man met geld
sommige mensdn jongen. Man man man. /Rob geusquote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:01 schreef fathank het volgende:
BNW / Alles is gehackt.
Heey Awesome beetje rustig aan met de drugs anders word je nog zoals Bob.
Wat lees je normaal? Probeer de discworld serie eens, die zijn goed ingesproken en erg leuk. De schrijver is net overleden.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:55 schreef seto het volgende:
[..]
https://twitter.com/gllty
wie weet er een leuke audio book? wil het eens proberen
Symptomen duren meestal korter dan 2 maanden.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Jeroen pls. Niet zo barbaars.
Hoelang duurt zo'n kkvoedselvergiftiging? M'n peristaltiek heeft alles wat ik de afgelopen 6 maanden heb gegeten of gedronken met de kracht van een Japanse tsunami van buiten kanten eruit gespuwd.
Ik kan er ook niets aan doen dat jullie Limburgers de Nederlandse taal niet machtig zijn, vriend.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:54 schreef Deuce92 het volgende:
Toe maar, 'peristaltiek'. Lekker duur. Komt die studie toch nog van pas.
Nou, dat biedt hoop op die streef van -20.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Symptomen duren meestal korter dan 2 maanden.
Dus je hebt nog ff.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:09 schreef Sapstengel het volgende:
Er is een hele website blijkbaar
http://www.unexpectedjihad.com
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:12 schreef Sapstengel het volgende:
Hahaha er zijn er echt teveel van spongebob
Een shock reclame over hard rijdenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:34 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Die crash zie ik vaker, waar is dit filmpje van?
Nee. Tenzij je ook besluit piemels te slikken.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:25 schreef Dimachaerus het volgende:
een skinny met slechts één oprol dingens kan wel toch
Gewoon moeders laten vermaken.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:31 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb een skinny die met L32 net ff te lang is en als ik 1x kleine oprol doe valt ie precies goed (geen hoogwater)
qftquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:04 schreef Awesome_ het volgende:
Lol. Bijna. Wel meteen vrienden en zo. Hostel en alleen reizen is echt kk chill man. Zat nog geen kwartier alleen bier te drinken at the hostelbar of kwam al chick bij zitten waar hele nacht mee gepartyt hebben. Super awesome deze.
en dat is nog het minst van je problemen als je dat draagtquote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Fuark, stel je ff voor dat je door je enkel gaat.
Lol en dan kom je weer terug in Nederland en de stalpoten.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:04 schreef Awesome_ het volgende:
Lol. Bijna. Wel meteen vrienden en zo. Hostel en alleen reizen is echt kk chill man. Zat nog geen kwartier alleen bier te drinken at the hostelbar of kwam al chick bij zitten waar hele nacht mee gepartyt hebben. Super awesome deze.
hahaha echt lache dit doe ik ook altijd op de gordelweg bij cbr daar heb je voorrang niks zo leuk als zo een afrijder met zijn neus op het stuur te zien omdat de examinator ingrijptquote:
Janoski's zijn altijd goed. Al vind ik het wel een beetje een vrouwenkleurtje.quote:
Bob is echt helemaal de weg kwijt.... lekker naar spanje vluchten omdat een RM in Nederland wordt afgegeven...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:01 schreef fathank het volgende:
BNW / Alles is gehackt.
Heey Awesome beetje rustig aan met de drugs anders word je nog zoals Bob.
Wat is een RM?quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:16 schreef Questular het volgende:
[..]
Bob is echt helemaal de weg kwijt.... lekker naar spanje vluchten omdat een RM in Nederland wordt afgegeven...
https://www.umcg.nl/NL/UM(...)M/Pages/default.aspxquote:
En dan daar doorgaan met drugs en alchohol. Hij denkt alles onder controle te hebben, maar is eigenlijk een verslaafde die zijn eigen problemen niet inziet. En zijn familie staat machteloos.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:16 schreef Questular het volgende:
[..]
Bob is echt helemaal de weg kwijt.... lekker naar spanje vluchten omdat een RM in Nederland wordt afgegeven...
Een verslaafde die momenteel in psychose nr ontelbaar zit.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En dan daar doorgaan met drugs en alchohol. Hij denkt alles onder controle te hebben, maar is eigenlijk een verslaafde die zijn eigen problemen niet inziet. En zijn familie staat machteloos.
Het zal je zoon zijn.
Ik weet niet of hij in een psychose zit. Ik vind het iig wel sneu. Denken dat je door de drugs geholpen word terwijl je jezelf er eigenlijk mee naar de verdoemenis helpt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Een verslaafde die momenteel in psychose nr ontelbaar zit.
jaquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:17 schreef Sapstengel het volgende:
lol wat is dit
http://www.bandelettes.com/
is dat voor dikke vrouwen?
quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:41 schreef Sapstengel het volgende:
zag het op misc in zon thin privilege topic
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=166154691
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:41 schreef Sapstengel het volgende:
zag het op misc in zon thin privilege topic
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=166154691
quote:Thin privilege is not being a lava lamp
quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |