Met zo een aids instelling kunnen ze inderdaad oprotten.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:25 schreef Beach het volgende:
[..]
dat soort zou moeten opkankeren uit nederland
ga lekker in de zandbak arts spelen
Beter van niet.quote:
Zou wel knap zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
inb4 neergeschoten met RPG door jihadisten
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
goede soon.jpg ook daar naast hem
dat is ze rugdekkingquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
goede soon.jpg ook daar naast hem
Die zouden ze echt de toegang tot het regeringsgebouw moeten ontzeggen tot hij zich normaal weet te kledenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:35 schreef Deuce92 het volgende:
Hans Spekman vond ik altijd wel een beetje een eng mannetje. Met z'n hippietruien.
is dat zanger rinus?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:36 schreef Deuce92 het volgende:
Dit is toch godverdomme niet normaal meer. En dat is dan politicus.
[ afbeelding ]
gore klootzak die ventquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:39 schreef Deuce92 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Samsom, vriendinnetje.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok deuce, stop hem nu maar weer terug in de broek.
Loop je ook te soppen op Samson? Fantaseren hoe jullie co-ouders kunnen zijn van z'n gehandicapte dochter en alles.
Ik dacht aan de hondquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Samsom, vriendinnetje.
En nee, zeg toch dat ik het niks vind sinds WB weg is.
Haha serieus? Ja natuurlijk want alles buiten Amsterdam telt niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:33 schreef clumsy_clown het volgende:
NWS gaat weer los hoorDüsseldorf airport is blijkbaar alleen voor rijkeluiskindjes uit de Achterhoek, dus de NLers die er eventueel in zaten missen we niet.
Zakkenvuller eersteklas.quote:
In Zuid-Oost of Diemen. En maar toeteren dat ze in Amsterdam wonenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha serieus? Ja natuurlijk want alles buiten Amsterdam telt niet.
Allemaal van die studentjes daar altijd, voelen zich de man in hun bezemkast van 450 euro p/m
Haha ja preciesquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:44 schreef Eleiko het volgende:
[..]
In Zuid-Oost of Diemen. En maar toeteren dat ze in Amsterdam wonen
quote:
Ik ben zeker niet anti-VVD of pro-Aron, maar wat hij hier schrijft is gewoon waar.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Arnon heeft na Tirza eigenlijk redelijk gepiekt, en had sindsdien gewoon z'n mond moeten houden.
Vind de vergelijking een beetje slap. Ben het met 'm eens, maar vind de vergelijking slap. Zeker voor zo'n 'gerenommeerde' schrijver.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:52 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik ben zeker niet anti-VVD of pro-Aron, maar wat hij hier schrijft is gewoon waar.
waar kan ik me op dit blaadje abbonnerenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:54 schreef Sapstengel het volgende:
Sowieso VVD
Met Fred "voor volk en vaderland" Teeven
Er was nog zo'n partij die dat altijd zei
[ afbeelding ]
quote:
http://ritaverdonk.nl/quote:Op 21 oktober 2011 maakte Rita Verdonk bekend per direct de politiek te verlaten.[88] Een week later was zij bij Eva op Zondag te gast en gaf oud-LN-lid Fred Teeven aan dat iedereen terug mocht komen bij de VVD en dat hij altijd had gevonden dat Verdonk bij de VVD hoorde. Verdonk op haar beurt sloeg de uitnodiging om terug te keren af. Na de politiek richtte ze haar eigen adviesbureau op, Rita Verdonk B.V..
Daar hoef je geen schrijver voor te zijn, nietwaar c_c?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vind de vergelijking een beetje slap. Ben het met 'm eens, maar vind de vergelijking slap. Zeker voor zo'n 'gerenommeerde' schrijver.
Maar ik vind Grunberg sowieso maar irritant de laatste paar jaar. Hij heeft het Nederlandse-schrijver-syndroom te pakken, waarbij hij zichzelf aanzienlijk interessanter vindt dan hij is.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:17 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Daar hoef je geen schrijver voor te zijn, nietwaar c_c?
Tazz barbaar. Is briljant man, Rotterdamser kan niet. Lekker levenslieden blèren en bier drinken. Serieus, aanradertje.quote:
Nope, je bent nog steeds mijn nummer 1quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Sinds er nieuwe vrouwen meeposten is je liefde toch wat bekoeld he, Cor?
Wel goede facial aesthetics voor een female to male trannyquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:14 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
hey Cor, vandaag was het zijn verjaardagRIP Zyzz
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:16 schreef Deuce92 het volgende:
Eat clean, train hard.
Sicke motivatie.
[ afbeelding ]
wie?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:14 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
hey Cor, vandaag was het zijn verjaardagRIP Zyzz
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:20 schreef Eleiko het volgende:
[..]
wie?
Open een kneuzentopic ergens anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:22 schreef Deuce92 het volgende:
Rechts: "life on track".
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
fuaaarkkkkk 4ever mirin'quote:
Nice. Zometeen fapje leggen hierop.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
zoiets?
http://www.mystique-thait(...)stique-Exclusief.mp4
Jaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:10 schreef Sapstengel het volgende:
had je stijve?
was dat neit awkward?
nog happy ending gedaan?
whehe je hebt het er direct maar van genomen he, nu je single en alleen reist. En dan te bedenken dat je bijna gecanceld had.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:05 schreef Awesome_ het volgende:
Wel een nuru massage laten zetten. Stond op mn bucketlist. En ja, dat is zo geil als het eruit ziet.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
whehe je hebt het er direct maar van genomen he, nu je single en alleen reist. En dan te bedenken dat je bijna gecanceld had.
nicequote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:20 schreef Awesome_ het volgende:
Twijfel of ik nog terug moet. Ze hadden ook prostaat massage upgrade voor 15 euro meer. Zal ik die doen?
Misschien even kalm aan doen knul. Doseren ditdatalles.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:20 schreef Awesome_ het volgende:
Twijfel of ik nog terug moet. Ze hadden ook prostaat massage upgrade voor 15 euro meer. Zal ik die doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |