Ze houden gewoon niet van kopkaas.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:04 schreef chode101 het volgende:
Afgelopen tijd heb ik tijdens het daygamen (meiden versieren overdag bijv in de stad) gemerkt dat wel erg veel chicks een vriend hebben, zkr 80 tot 90% die k aanspreek. Terwijl dit percentage van de zomer zeker rond de 50% was.
Erg vreemd
Dit. Zou ook zeggen dat ik al bezet was als zo'n onzekere papi als TS met 4 interessante one liners van internet me probeerde te 'versieren'.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dit. Zou ook zeggen dat ik al bezet was als zo'n onzekere papi als TS met 4 interessante one liners van internet me probeerde te 'versieren'.
Ben ik toch heel benieuwd hoe je dan op ze afstapt en wat je zegt.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:15 schreef chode101 het volgende:
40% close is trouwens alsnog hoor, maar al die extra drama is gewoon irri
''hee sorry, heb je even''quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:17 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Ben ik toch heel benieuwd hoe je dan op ze afstapt en wat je zegt.
Zeg dan meteen: "He, neuken?"quote:
Er is niks mis met meiden aanspreken overdag, maar wanneer je het daygamen noemt plaats je jezelf in een groep die voornamelijk bevolkt wordt door ongewassen WoWers die The Game hebben gelezen. Dat zou kunnen verklaren waarom de betreffende meiden een excuus gebruiken om van je af te komen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:12 schreef chode101 het volgende:
lol..
1. wat is er mis met meiden aanspreken overdag? Doe je toch ook in de club of via tinder.
2. Het gaat niet zo om of ik die afwijzing krijg ofso, maar dat het duidelijk 30% tot 40% meer is dan van de zomer.
Is het erg dat ik dat ook dachtquote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:41 schreef vera166 het volgende:
10/10 voor je techniekwat een baas ben je. Ik hoop dat je mij een keer hosselt
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:44 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Is het erg dat ik dat ook dacht
hee je viel me op omdat je een kut en tieten hebt, daten?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:50 schreef hondebrokje het volgende:
Dat zeg ik ook als ik geen interesse heb en ook al hb geen vriend.
Nee ze zeggen altijd " hey mag k je complimentje geven"quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:50 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
hee je viel me op omdat je een kut en tieten hebt, daten?
dus we gaan niet daten?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:52 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Nee ze zeggen altijd " hey mag k je complimentje geven"
Wat heb jij een leuk loopje!
prima geef maar je nummer in DM/PMquote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:56 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Maar we kunnen ook gezellig appen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |