Ze houden gewoon niet van kopkaas.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:04 schreef chode101 het volgende:
Afgelopen tijd heb ik tijdens het daygamen (meiden versieren overdag bijv in de stad) gemerkt dat wel erg veel chicks een vriend hebben, zkr 80 tot 90% die k aanspreek. Terwijl dit percentage van de zomer zeker rond de 50% was.
Erg vreemd
Dit. Zou ook zeggen dat ik al bezet was als zo'n onzekere papi als TS met 4 interessante one liners van internet me probeerde te 'versieren'.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dit. Zou ook zeggen dat ik al bezet was als zo'n onzekere papi als TS met 4 interessante one liners van internet me probeerde te 'versieren'.
Ben ik toch heel benieuwd hoe je dan op ze afstapt en wat je zegt.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:15 schreef chode101 het volgende:
40% close is trouwens alsnog hoor, maar al die extra drama is gewoon irri
''hee sorry, heb je even''quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:17 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Ben ik toch heel benieuwd hoe je dan op ze afstapt en wat je zegt.
Zeg dan meteen: "He, neuken?"quote:
Er is niks mis met meiden aanspreken overdag, maar wanneer je het daygamen noemt plaats je jezelf in een groep die voornamelijk bevolkt wordt door ongewassen WoWers die The Game hebben gelezen. Dat zou kunnen verklaren waarom de betreffende meiden een excuus gebruiken om van je af te komen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:12 schreef chode101 het volgende:
lol..
1. wat is er mis met meiden aanspreken overdag? Doe je toch ook in de club of via tinder.
2. Het gaat niet zo om of ik die afwijzing krijg ofso, maar dat het duidelijk 30% tot 40% meer is dan van de zomer.
Is het erg dat ik dat ook dachtquote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:41 schreef vera166 het volgende:
10/10 voor je techniekwat een baas ben je. Ik hoop dat je mij een keer hosselt
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:44 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Is het erg dat ik dat ook dacht
hee je viel me op omdat je een kut en tieten hebt, daten?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:50 schreef hondebrokje het volgende:
Dat zeg ik ook als ik geen interesse heb en ook al hb geen vriend.
Nee ze zeggen altijd " hey mag k je complimentje geven"quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:50 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
hee je viel me op omdat je een kut en tieten hebt, daten?
dus we gaan niet daten?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:52 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Nee ze zeggen altijd " hey mag k je complimentje geven"
Wat heb jij een leuk loopje!
prima geef maar je nummer in DM/PMquote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:56 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Maar we kunnen ook gezellig appen
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:57 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Was tegen mezelf :$ deed zo'n jongen na
Als je je kaarten goed had gespeeld had je nu niet pagga hoeven te slaan mi mattiequote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:20 schreef niels0 het volgende:
Werkt een knappe meid hier bij de supermarkt en toen ik hier net was komen wonen had ik gevraagd of ze met me uit eten wilde. Toen zei ze dat ze een vriend en dat dus niet ging. Ok, geen probleem.
Begon ze vorige zomer opeens ontzetten met me te flirten en vroeg ze of ik wat wilde afspreken. Natuurlijk zei ik, maar deze week heb ik het wat druk. Zij had het ook druk ivm verhuizing, dus ik dacht natuurlijk dat ze van haar vriend af was.
Goed, dus ik vroeg een maat van me of hij haar kende. Ja, zrgt 'ie, ie gaat met een maat van me. Begin er maar niet aan, ze gebruikt je alleen maar om haar vriend onder druk te zetten. Da's een gevaarlijke vrouw.
Ok, als jij het zegt.
Dus ik zei een week later tegen 'r;' Sta je nou met me te flirten terwijl je een vriend hebt?' Gelijk een rood hoofd natuurlijk. 'Dat is niet netjes hoor.' zei ik 'Je weet dat ik vrijgezel ben en als jij met me flirt denk ik dat je wat van me wilt.'
Tegenwoordig loopt ze gelijk weg als ik gedag zeg. Denk dat m'n maat tegen zijn maat heeft gezegd dat z'n vriendin met andere mannen flirt en dat ze daarom op 'r klote heeft gehad.![]()
Raar wijf.
Ik heb een vaste vriendin tegenwoordig dus het maakt niet uit.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Als je je kaarten goed had gespeeld had je nu niet pagga hoeven te slaan mi mattie
Misschien moet jij je dan ook maar eens op je vriendin richten.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:31 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik heb een vaste vriendin tegenwoordig dus het maakt niet uit.
Maar ik ga niet andermans vriendin proberen af te pakken. Als dat lukt is het gewoon een kutwijf.
Wauw want je vriendin kan geen mannen afwijzen in haar eentje?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:32 schreef Aiciu het volgende:
Daarom laat ik mijn vriendin s'avonds nooit alleen reizen, door kneusjes als TS.
Je gaat wel een keer de verkeerde tegen komen als een van die vrienden even wat moest halen ofzo
Ze moeten gewoon bij haar uit de buurt blijven. Ze is van mij dus ze moeten haar niet lastig vallen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:35 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Wauw want je vriendin kan geen mannen afwijzen in haar eentje?
Hahaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:38 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon bij haar uit de buurt blijven. Ze is van mij dus ze moeten haar niet lastig vallen.
moslim gespotquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:38 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon bij haar uit de buurt blijven. Ze is van mij dus ze moeten haar niet lastig vallen.
Heb je dat wel op haar voorhoofd getatoeëerd?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:38 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Of gebrandmerkt.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:48 schreef vera166 het volgende:
[..]
Heb je dat wel op haar voorhoofd getatoeëerd?
Hoezo afpakken? Je hoeft toch niet gelijk te trouwen na een beetje rotzooien. Ik dacht dat jij een vrije geest was, een man van de zeeën.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:31 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik heb een vaste vriendin tegenwoordig dus het maakt niet uit.
Maar ik ga niet andermans vriendin proberen af te pakken. Als dat lukt is het gewoon een kutwijf.
Ik doe alleen vrijgezelle vrouwen of prostituees, maargoed. Dat is nu ook voorbij.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:51 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Hoezo afpakken? Je hoeft toch niet gelijk te trouwen na een beetje rotzooien. Ik dacht dat jij een vrije geest was, een man van de zeeën.
Dan praat er nier over hou gewoon je muil en zeg hoeveel je van je vrouw houdt.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:55 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik doe alleen vrijgezelle vrouwen of prostituees, maargoed. Dat is nu ook voorbij.
tsssquote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:04 schreef chode101 het volgende:
Afgelopen tijd heb ik tijdens het daygamen (meiden versieren overdag bijv in de stad) gemerkt dat wel erg veel chicks een vriend hebben, zkr 80 tot 90% die k aanspreek. Terwijl dit percentage van de zomer zeker rond de 50% was.
Erg vreemd
Je kan zeggen wat je wil, maar die gasten hebben het wel goed geregeld. Het vrouwtje loopt buiten bedekt van alle gluurders en kapers en wanneer ze met jou thuis is, kan ze dus wel wat extra bevestiging van haar schoonheid bedenken en gedraagt zich als een waar beest. Als je je kaarten goed speelt haal je er nog één of twee bij en dan kunnen ze ook nog eens met elkaar concurreren.quote:
Ik had niet gedacht dat jij je zo makkelijk zou laten temmen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:55 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik doe alleen vrijgezelle vrouwen of prostituees, maargoed. Dat is nu ook voorbij.
Ik hou gewoon niet van viezeriken :$quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:56 schreef bereboot3 het volgende:
[..]
jij lijk mijn wel een dominante meisje :$
Jij bent zelf een moslim, gezien je praatwijze.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:57 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar die gasten hebben het wel goed geregeld. Het vrouwtje loopt buiten bedekt van alle gluurders en kapers en wanneer ze met jou thuis is, kan ze dus wel wat extra bevestiging van haar schoonheid bedenken en gedraagt zich als een waar beest. Als je je kaarten goed speelt haal je er nog één of twee bij en dan kunnen ze ook nog eens met elkaar concurreren.![]()
Ik snap wel dat er mannen zijn die aanslagen plegen om de hele wereld zo te maken.
Zeg wollaah!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:59 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Jij bent zelf een moslim, gezien je praatwijze.
Zelf moslimvrouwen pikken dit niet meer tegenwoordig iig niet in Nederland. Ze zien andere vrijgevochten vrouwen.
Mm ik ken daar weinig voorbeelden van.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:03 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Zeg wollaah!![]()
Een vrijgevochten vrouw heeft ook haar charme.
Wat wel grappig is, is dat verschillende Nederlandse vrouwen zich juist weer ouderwets de onderdanige rol in laten domineren door allochtone mannen.
Op de jaarlijkse ondergrondse vrouwenveiling kom ik er velen tegen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:06 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Mm ik ken daar weinig voorbeelden van.
Waar maak je dat mee?
extra klacht en zelf wel kijken als ze naast hun gesluierde vrouw lopen naar westerse vrouwen enz.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:57 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar die gasten hebben het wel goed geregeld. Het vrouwtje loopt buiten bedekt van alle gluurders en kapers en wanneer ze met jou thuis is, kan ze dus wel wat extra bevestiging van haar schoonheid bedenken en gedraagt zich als een waar beest. Als je je kaarten goed speelt haal je er nog één of twee bij en dan kunnen ze ook nog eens met elkaar concurreren.![]()
Ik snap wel dat er mannen zijn die aanslagen plegen om de hele wereld zo te maken.
[..]
Ik had niet gedacht dat jij je zo makkelijk zou laten temmen.![]()
Je klinkt als een gepijnigd vrouw.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:09 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
extra klacht en zelf wel kijken als ze naast hun gesluierde vrouw lopen naar westerse vrouwen enz.
Die vrouwen moeten diep van binnen ook huilen. Hun verdienen ook complimenten over hun haar en te showen wat ze hebben. De man kijkt toch ook naar alles.
Ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:15 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Je klinkt als een gepijnigd vrouw.
Heeft iemand je pijn gedaan meisje?
Heeft TS je ondertussen een dm gestuurd?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:41 schreef vera166 het volgende:
10/10 voor je techniekwat een baas ben je. Ik hoop dat je mij een keer hosselt
Ben bezig met een daygame immersion, dus ff geen internetgame of nightgamequote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:27 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Heeft TS je ondertussen een dm gestuurd?
Zomer / winter maakt voor mij geen verschil.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:25 schreef chode101 het volgende:
Leuk dat er hier veel jongens reageren trouwens, maar jullie kunnen totaal niks inbrengen. Alleen als je net als ik rond de 100 chicks per week aanspreekt kunnen we praten over percentages, anders is jou inbreng niks meer dan een scheet in de wind.
Vrouwen ik snap de haat, soortvan. Maar via Tinder wordt ook gewoon idioot hard geplayed door jongens, als een jongen het dan overdag nuchter doet en het gewoon chill aanpakt.. Mja moet je zelf weten. Waar ik trouwens vandaan kom (Brazilie) doet niemand er moeilijk over als een jongeman gedag zegt tegen een jongedame. Het lijkt wel alsof het weer hier de mensen ook koud maaktmaar niet iedereen hoor gelukkig.
Anyway voor chicks die een beetje open staan.. Is het nou zo dat jullie wanneer het kouder wordt een vriend zoeken of serieuzer daten dan in de zomer? Dat is namelijk mijn speculatie.
Misschien niet posten op een forum waar vrouwen dermate zeldzaam zijn dat zelfs de travo's sjans hebben.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:25 schreef chode101 het volgende:
Leuk dat er hier veel jongens reageren trouwens, maar jullie kunnen totaal niks inbrengen. Alleen als je net als ik rond de 100 chicks per week aanspreekt kunnen we praten over percentages, anders is jou inbreng niks meer dan een scheet in de wind.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:28 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Zomer / winter maakt voor mij geen verschil.
Misschien dat mensen in de zomer gewoon een minder kort lontje hebben over het algemeen. In de winter zie je vooral veel norse koppen. Die zo snel mogelijk naar hun eindbestemming toe willen.
Watquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:29 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Misschien niet posten op een forum waar vrouwen dermate zeldzaam zijn dat zelfs de travo's sjans hebben.
"The Game" is ook complete bullshit. Echt iets voor lelijke en onzekere nerdjes die denken dat ze op deze manier lekkere wijven kunnen regelen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:27 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Er is niks mis met meiden aanspreken overdag, maar wanneer je het daygamen noemt plaats je jezelf in een groep die voornamelijk bevolkt wordt door ongewassen WoWers die The Game hebben gelezen. Dat zou kunnen verklaren waarom de betreffende meiden een excuus gebruiken om van je af te komen.
In de zomer zijn mensen wat toegeeflijker, door het mooie weer, dus dat kan verklaren waarom het toen beter ging. Dus het scheelt dat de zon weer wat door begint te breken.
Overigens is dit geen haat. Het is altijd nog beter dan een stinkende WoWer die niks van zichzelf probeert te maken. Het lukt je vast wel om iemand uit de 10%-groep naar je grot te sleuren.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:03 schreef TorroFernandes het volgende:
Nederlandse vrouwen zich juist weer ouderwets de onderdanige rol in laten domineren door allochtone mannen.
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:06 schreef hondebrokje het volgende:
Mm ik ken daar weinig voorbeelden van.
Is je vriendin een 8-jarig meisje of zo?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:32 schreef Aiciu het volgende:
Daarom laat ik mijn vriendin s'avonds nooit alleen reizen, door kneusjes als TS.
Je gaat wel een keer de verkeerde tegen komen als een van die vrienden even wat moest halen ofzo
"Hun verdienen ook complimenten over hun haar en te showen wat ze hebben. De man kijkt toch ook naar alles."quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:09 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
extra klacht en zelf wel kijken als ze naast hun gesluierde vrouw lopen naar westerse vrouwen enz.
Die vrouwen moeten diep van binnen ook huilen. Hun verdienen ook complimenten over hun haar en te showen wat ze hebben. De man kijkt toch ook naar alles.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |