Nee, geen fondsenwerving hier. Is aleens eerder gezegd.quote:
...En ook het plaatsen van bezittingen en botresten?...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 04:41 schreef 11en30 het volgende:
Onze psycho hield het beperkt tot een simpel verdwaalspoor met fake noodoproepen.
Eensch is. Een psychopaat is bovenal een narcist en vindt zichzelf erg slim. Meestal probeert hij voeling met het onderzoek te houden..quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:05 schreef gynaika het volgende:
Daarom probeert zo iemand op een “verborgen” manier dingen naar buiten te brengen om voor zichzelf aandacht te trekken...een oplettend persoon heeft het door.
Hee ootje, waar kwam deze foto ook alweer vandaan? Van P's FB? Wat was de datum?quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:17 schreef ootjekatootje het volgende:
https://fbcdn-sphotos-a-a(...)a758667b1d80a88eda66
Hoe zouden ze gezocht hebben, zouden ze zich hebben verdeeld in kleinere groepen?
Als er een andere ramp gebeurd, dan is het hier rustiger.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:57 schreef Ouder1 het volgende:
Het is opvallend stil en opvallend missen er een paar. Zitten die nu in Boquete?
Ik zit ook in mijn veilige zolderkamerquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:09 schreef Lutalo het volgende:
Ik zit gewoon thuis en da's niet in Boquete.
Heb je daar een theorie bij?quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:35 schreef ootjekatootje het volgende:
Toen de video gemaakt werd van AFK, zie je een zoekteam op de achtergrond, heel toevallig. Lijkt wel in scene gezet.
Wanneer is die video opgenomen? Pas na de vondsten van de tas, en dan loopt er in de middle of nowhere een team.quote:
HK zegt dat ze de nachtfotolocaties hebben gezocht, drie dagen aan een stuk meen ik.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wanneer is die video opgenomen? Pas na de vondsten van de tas, en dan loopt er in de middle of nowhere een team.
En toevallig wat koeien tegenkomen, nou dat snap ik wel.
De video oogt wat druk zo, Sinaprocers, boeren met koeien.
Van fb P halverwege apilquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:24 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Hee ootje, waar kwam deze foto ook alweer vandaan? Van P's FB? Wat was de datum?
Heb je een link?quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
FvdG net geinterviewed op Radio 1
Het ging over de 4U 9525quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heb je een link?
Ik kan het niet terugvinden op radio1.nl. Wel kwam ik deze tegen van 23 juni vorig jaar:
http://www.radio1.nl/item(...)0Kris%20Kremers.html
Nooit gezegd dat er in een kloof nooit bereik is. Het is alleen heel goed mogelijk dat er in de meeste kloven minder tot geen bereik is. Als je een zwarte zwaan ziet betekent het niet dat ze allemaal zwart zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:06 schreef ootjekatootje het volgende:
https://fbcdn-sphotos-e-a(...)b015ef3119f3b89c860b
Hoezo geen bereik in een kloof/in de bergen???
En heel fijn dat hij het post! Was toch een flink discussiepunt hier, thanks P! Supertoevallig natuurlijk, foto van je beeldscherm in een kloof.
Waarom zou hij die foto posten?quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:23 schreef lekarO het volgende:
[..]
Nooit gezegd dat er in een kloof nooit bereik is. Het is alleen heel goed mogelijk dat er in de meeste kloven minder tot geen bereik is. Als je een zwarte zwaan ziet betekent het niet dat ze allemaal zwart zijn.
Daar komt nog bij dat het niet zeker is dat de screenshot gemaakt is in de kloof zelf. Kan best dat het screenshot op een andere locatie is gemaakt dan de foto.
Eerst dus even langer nadenken voordat je een te snelle conclusie trekt.
Ik denk dat hij die foto heeft gepost zodat jij je aluminium hoedje weer uit de kast kon halen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Waarom zou hij die foto posten?
Das een interessantere vraag dan het nutteloze geblaat wat hierboven in de quote staat.
Voor de vijfde keer: niet persoonlijk wordenquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:42 schreef lekarO het volgende:
[..]
Ik denk dat hij die foto heeft gepost zodat jij je aluminium hoedje weer uit de kast kon halen.
In drie dagen tijd heb je toch alle geografische valmogelijkheden bij het Pianistapad met beneden een vangkooi in de rivierbedding wel gehad?quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
HK zegt dat ze de nachtfotolocaties hebben gezocht, drie dagen aan een stuk meen ik.
Vandaar laatst mijn vermoeden dat drie Fokkers en een drone wel verdomd veel geluk moeten hebben als zij die locaties willen vinden.
Maar de 3 Fokkers weten nu waar het is; op het stuk tussen de Mirador en Q1 en de geul valt af.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
HK zegt dat ze de nachtfotolocaties hebben gezocht, drie dagen aan een stuk meen ik.
Vandaar laatst mijn vermoeden dat drie Fokkers en een drone wel verdomd veel geluk moeten hebben als zij die locaties willen vinden.
Een terechte vraag. Ik houd er dan ook sterk rekening mee dat ze niet alleen waren.quote:Als de klim naar de Mirador zo allemachtig zwaar en moeilijk is, waarom zijn ze dan daarna nog minstens een uur verder gelopen?
Wat gewoon opvalt is dat iedere keer als de ouders er waren er "toevallig"resten werden gevondenquote:
Ook eensch. De wereld bestaat niet alleen uit Engelenmuziek.quote:Eensch is. Een psychopaat is bovenal een narcist en vindt zichzelf erg slim. Meestal probeert hij voeling met het onderzoek te houden..
Maar wil hij ook erg graag erkenning voor zijn slimheid. Dus probeert hij daar toch de aandacht op te vestigen. In stilte merken dat de politie en het publiek, ook op internet, geen idee heeft en het spoor bijster is, is dan niet genoeg.
Al die mensen uitlachen is maar een keer leuk.
Als het klopt dat de telefoon idd netwerkbereik had op 2 april om 13.56 uur dan acht ik de kans groter dat die telefoon op dat moment aan de Boquete kant was dan in een kloof aan de andere kant van de berg waar ze niet uit konden komenquote:Nooit gezegd dat er in een kloof nooit bereik is. Het is alleen heel goed mogelijk dat er in de meeste kloven minder tot geen bereik is.
Dit is een denkfout. Je doet hier net alsof er twee mogelijkheden zijn A en B.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:05 schreef jackie12 het volgende:
Een terechte vraag. Ik houd er dan ook sterk rekening mee dat ze niet alleen waren.
Er wordt door veel mensen gezegd dat ze nog even doorliepen omdat het nog vroeg was. (A)
Dat kan maar we hebben ook met zn allen gezien in de vele filmpjes dat je dan een uur door een oersaaie geul moet lopen voordat je bij een ietwat lullig quebradaatje komt.
Ik zou na 10 minuten door zo'n geul lopen al omkeren niet wetend hoe lang het nog lopen zou zijn en wat je tegen komt want voor hetzelfde geld moesten ze nog 10 uur door zo'n geul lopen.
Tenzij ze niet alleen waren (B) of hen al door iemand werd ingefluisterd dat je beide oceanen kunt zien op de top en er een quebradaatje is na een uur doorlopen.
Maar ja,dan door wie?
Die C vind ik weer heel onlogisch, ze komen van de Mirador af en kiezen voor de andere kant, lopen vervolgens door een andere geul. En hebben dan niet door dat dit niet dezelfde Route is als op de heenweg? Bij twijfel draai je om en loopt je terug door de geul naar boven. Goed uitzicht en bereik.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:15 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Dit is een denkfout. Je doet hier net alsof er twee mogelijkheden zijn A en B.
Vervolgens toon je aan dat A. onwaarschijnlijk is (wat ik met je eens ben).
Hieruit concludeer je dat B. waar is.
En daar ben ik het niet mee eens; je vergeet namelijk andere mogelijkheden C, D, E, enz.
C is bijvoorbeeld: ze liepen door omdat ze het verkeerde idee hadden dat ze juist richting Boquete liepen.
Volgens mij was die (noodgedwongen) conclusie toen nog niet getrokken.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:50 schreef 11en30 het volgende:
[..]
In drie dagen tijd heb je toch alle geografische valmogelijkheden bij het Pianistapad met beneden een vangkooi in de rivierbedding wel gehad?
Ik zie r nog altijd slangenhoofdje in. bijv.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:23 schreef ootjekatootje het volgende:
We weten dat ze nog foto's gemaakt hebben na die lange geul en K er ongeschonden opstaat. Mogelijke D is dat ze niet terug durfden die geul in en dus voor een alternatieve route hebben gekozen, bewust dus.
waarin?quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:40 schreef doorgaan het volgende:
[..]
Ik zie r nog altijd slangenhoofdje in. bijv.
IMG_0505.jpg.quote:
ad 1. Ik ben ervan overtuigd dat K en L niet alleen waren.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:05 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Een terechte vraag. Ik houd er dan ook sterk rekening mee dat ze niet alleen waren.
Er wordt door veel mensen gezegd dat ze nog even doorliepen omdat het nog vroeg was.
Dat kan maar we hebben ook met zn allen gezien in de vele filmpjes dat je dan een uur door een oersaaie geul moet lopen voordat je bij een ietwat lullig quebradaatje komt.
Ik zou na 10 minuten door zo'n geul lopen al omkeren niet wetend hoe lang het nog lopen zou zijn en wat je tegen komt want voor hetzelfde geld moesten ze nog 10 uur door zo'n geul lopen.
Tenzij ze niet alleen waren of hen al door iemand werd ingefluisterd dat je beide oceanen kunt zien op de top en er een quebradaatje is na een uur doorlopen.
Maar ja,dan door wie?
[..]
Wat gewoon opvalt is dat iedere keer als de ouders er waren er "toevallig"resten werden gevonden
En wat ook opvalt is dat in iedere video of fotoreportage die er is vroeg of laat andere mensen opduiken.
De "verdwaal-discussie" die hier een half jaar dagelijks het topic beheerste was dan ook een zinloze.
De meiden waren niet verdwaald
[..]
Ook eensch. De wereld bestaat niet alleen uit Engelenmuziek.
Echt slechte en enge idioten bestaan echt. Ook in Panama.
[..]
Als het klopt dat de telefoon idd netwerkbereik had op 2 april om 13.56 uur dan acht ik de kans groter dat die telefoon op dat moment aan de Boquete kant was dan in een kloof aan de andere kant van de berg waar ze niet uit konden komen
Ik weet dat het niet alleen A en B hoeft te zijn maar dat Kris en Lisanne dachten in een "lus" te lopen is volgens mij hier bedacht. Staat volgens mij ook helemaal nergens beschreven.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:15 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Dit is een denkfout. Je doet hier net alsof er twee mogelijkheden zijn A en B.
Vervolgens toon je aan dat A. onwaarschijnlijk is (wat ik met je eens ben).
Hieruit concludeer je dat B. waar is.
En daar ben ik het niet mee eens; je vergeet namelijk andere mogelijkheden C, D, E, enz.
C is bijvoorbeeld: ze liepen door omdat ze het verkeerde idee hadden dat ze juist richting Boquete liepen.
Omdat de telefoon nog even bereik heeft gehad op 2 april?quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:17 schreef gynaika het volgende:
[..]
ad 1. Ik ben ervan overtuigd dat K en L niet alleen waren.
ad 2. Degenen die met hen waren wisten de weg dus zijn ze niet verdwaald.
ad 3. Er lopen nu eenmaal rare snuiters rond.
ad 4. Het is mogelijk dat ze in eerste instantie aan de Boquete kant zijn vastgehouden.
En die ene specifieke persoon, had toen de nachtlocatiefoto's nog niet gezien.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:09 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Volgens mij was die (noodgedwongen) conclusie toen nog niet getrokken.
Het opgesloten zitten in een rivierbedding werd pas waarchijnlijker omdat er elders nog geen vingertop werd teruggevonden door de hondenteams.
Het lijkt er wel op ja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:18 schreef vronie het volgende:
Zou dit een beetje overeen komen met de nachtfoto.
http://www.armandorosaspa(...)-senderos-en-la.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... helderder maakt zie je aan de bovenkant een overhangende tak. Ik denk dat die vanuit een schuilplaats gemaakt is, zoals deze:
[ Bericht 0% gewijzigd door Domnivoor op 26-03-2015 12:44:40 ]
Daar staat die tak niet op. Hier een collage van Matteo:quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:46 schreef vronie het volgende:
Deze is duidelijker
http://i.imgur.com/yIZkDOk.jpg
Maar dat is toch al een poosje bekend?quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:50 schreef jackie12 het volgende:
Ik krijg net van mijn contactpersoon te horen dat wat de ouders betreft het onderzoek is afgesloten.
Is het zinvol om hier door te gaan? Is het respectloos als we hier door gaan?
Of...?
Ik denk nog steeds aan een misdrijf. Ik denk er zelfs nog sterker aan dan in de zomer van vorig jaar.
Wat nu??
Dus een foto van bovenaf. Dacht ik al vanaf het begin. Je kunt het ook al meteen zien aan het waterverloop rechtsonder. Als het vertikaal zou zijn zou het geen plasjes vormen maar rechte strepen naar beneden. Tevens zie je duidelijk sedimentatie (aarde etc.) rechtsonder. Kan alleen als het van bovenaf is. Ze (of 1 iemand) zijn/is dus behoorlijk mobiel geweest om higher ground op te zoeken. Ravijn scenario en vast zitten lijkt mij dan niet logischer dan vallen en doorgaan via de rivier. Een ravijn met meerdere lagen kan maar wordt erg ver gezocht. Sluit ook aan bij de vondsten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar staat die tak niet op. Hier een collage van Matteo:
[ afbeelding ]
Met alle respect voor de ouders, maar zoals ik er tegenaan kijk gaan ze daar niet over.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:50 schreef jackie12 het volgende:
Ik krijg net van mijn contactpersoon te horen dat wat de ouders betreft het onderzoek is afgesloten.
Is het zinvol om hier door te gaan? Is het respectloos als we hier door gaan?
Of...?
Ik denk nog steeds aan een misdrijf. Ik denk er zelfs nog sterker aan dan in de zomer van vorig jaar.
Wat nu??
Niet?quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:27 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Met alle respect voor de ouders, maar zoals ik er tegenaan kijk gaan ze daar niet over.
Het lijkt me legitiem om je met die zaak te blijven bezighouden. Niemand is verplicht om hier mee te lezen.quote:
Dat is waar. Maar dan ook de ouders niet lastigvallen met de uitkomsten van het op eigen houtje uitgevoerde onderzoek. Die willen dat niet. Die willen nu rust.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:43 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Het lijkt me legitiem om je met die zaak te blijven bezighouden. Niemand is verplicht om hier mee te lezen.
Het zou een mogelijkheid kunnen zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Omdat de telefoon nog even bereik heeft gehad op 2 april?
Wij laten ze toch ook met rust? We zijn vast de enigste niet die hierover doorgaat. (weet het wel zeker)quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar dan ook de ouders niet lastigvallen met de uitkomsten van het op eigen houtje uitgevoerde onderzoek. Die willen dat niet. Die willen nu rust.
Dat zou kunnen. Dat weet ik niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:15 schreef schuschuho het volgende:
[..]
Wij laten ze toch ook met rust? We zijn vast de enigste niet die hierover doorgaat. (weet het wel zeker)
Nee, er zijn er meer (ik ken er een paar). Maar dit topic is nog het enige actieve. Op Websleuths gebeurt niet veel meer. Er was een Reddit-draadje maar dat is allang stilgevallen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:15 schreef schuschuho het volgende:
[..]
Wij laten ze toch ook met rust? We zijn vast de enigste niet die hierover doorgaat. (weet het wel zeker)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |