Heb je door dat ik als enige niks slecht over je gezegd hebt?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:42 schreef ntm het volgende:
[..]
Jij stond er ook bij toch haha met je buik stompen
Je moet alles niet zo serieus nemen ;s ;squote:
Alsof jij Hoink niet serieus neemt. ;squote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:50 schreef Matip het volgende:
[..]
Je moet alles niet zo serieus nemen ;s ;s
Valt gelijk op jaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb je door dat ik als enige niks slecht over je gezegd hebt?
Oh zag ik niet eensquote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:42 schreef ntm het volgende:
[..]
Jij stond er ook bij toch haha met je buik stompen
bril op doenquote:
Wat insinueer jij allemaal jij Poolse bouwfappert.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Alsof jij Hoink niet serieus neemt. ;s
Ja ok.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat insinueer jij allemaal jij Poolse bouwfappert.
huehueheuheuquote:
Racistquote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:16 schreef wise het volgende:
was in de supermarkt en toen ik dit zag moest ik aan chloro denken
[ afbeelding ]
Wat een rotwief is het ook hequote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wise denkt even na over haar zonden...
Verborgen persoonlijkheid komt nu aan licht. Erg verrot blijkt het..quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:26 schreef Matip het volgende:
Wist niet dat wise zo gemeen kon zijn. Ze komt altijd zo aardig over.
Domme actie. Niet iedereen heeft social media of iets dergelijks....quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)tief-verdwijnen.html
Geen Duitsers komen topics meer![]()
Ach die ouwetjes zijn er toch te veel van hier. Hoop geld gaat er daarheen. Zonder hun zouden we miljarden besparen. Wellicht kunnen de uitkeringen dan wat hoger. Zo rollen wij fokkersquote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:29 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Domme actie. Niet iedereen heeft social media of iets dergelijks....![]()
Een echte fokker lees ik al.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach die ouwetjes zijn er toch te veel van hier. Hoop geld gaat er daarheen. Zonder hun zouden we miljarden besparen. Wellicht kunnen de uitkeringen dan wat hoger. Zo rollen wij fokkers
hoezo niet¿quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Neem het anders vooral serieusquote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:37 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Een echte fokker lees ik al.Wat zouden je ouders hiervan zeggen?
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Neem het anders vooral serieus
geduld is een schone zaakquote:
volgende keer beterquote:Op maandag 23 maart 2015 22:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Flauw hoor, ik ben er net
Maar welterusten![]()
Ja ik ben helemaal Pools, wist je dat niet ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja ik ben helemaal Pools, wist je dat niet ?
nee, wel trainingsbroeken, wodka en domme blondines.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Jawel man. Wist je dat niet?quote:
in de Alpen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:49 schreef BlauweTijger het volgende:
Duitse airbus met 142 inzittenden van Dusseldorf naar Barca.
Grappig man.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:51 schreef wise het volgende:
[..]
in de Alpen.
om te overleven gaan ze elkaar dus opeten.
Of autorijden.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kans is alsnog een op miljoen zo niet miljard dat het misgaat. Lopen over straat is gevaarlijker
de kans dat je een auto ongeluk overleefd is groter dan een vliegtuigongeluk.quote:
Ja maar er vallen jaarlijks veeeeeel meer doden door verkeer van auto's. Ik snap dit soort mensen gewoon niet, met vliegangst. Wel in een auto durven stappen, maar een vliegtuig is engquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:23 schreef SideEffect het volgende:
[..]
de kans dat je een auto ongeluk overleefd is groter dan een vliegtuig ongeluk.
Het is het gegeven dat je uit de fucking lucht valt denk ik.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:25 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja maar er vallen jaarlijks veeeeeel meer doden door verkeer van auto's. Ik snap dit soort mensen gewoon niet, met vliegangst. Wel in een auto durven stappen, maar een vliegtuig is eng
Ik denk dat die mensen gewoon bang zijn voor de dood, ik bedoel je tijd komt vroeg of laat toch wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is het gegeven dat je uit de fucking lucht valt denk ik.
Ben je wel gewoon dood ipv zwaargewond, verlamd of zoquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is het gegeven dat je uit de fucking lucht valt denk ik.
Precies hetzelfde als in het verkeer, je hebt toch ook geen controle over andere bestuurders.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:31 schreef Remqo het volgende:
Bij een vliegtuigongeluk heb je meteen honderden doden, in het verkeer valt er 1 of 2 slachtoffers per keer.
Alleen verkeersongevallen komen veel vaker voor dan vliegtuigen die uit de lucht vallen.
Daarnaast, als je een vliegtuig in stapt, heb je geen controle over de situatie, je moet er maar op vertrouwen dat een piloot je veilig van A naar B brengt.
Precies en als je dood bent voel je er toch niks meer vanquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben je wel gewoon dood ipv zwaargewond, verlamd of zo
Tel nu eens het aantal auto's en leg dit naast het aantal vliegtuigen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:25 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja maar er vallen jaarlijks veeeeeel meer doden door verkeer van auto's. Ik snap dit soort mensen gewoon niet, met vliegangst. Wel in een auto durven stappen, maar een vliegtuig is eng
Maar met je auto kan je nog even snel een wheelie poppen en zo er tussen uit sneaken, met een vliegtuig niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Precies hetzelfde als in het verkeer, je hebt toch ook geen controle over andere bestuurders.
Ben ook wel benieuwd wie hier Ass heeftquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:52 schreef HPLC het volgende:
R&P / woedebeheersing voor kinderen met ASS op school
Iemand die zich geroepen voelt?
Dit inderdaad, je hebt genoeg gekkies in het verkeer die je zo de dood in kunnen jagen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Precies hetzelfde als in het verkeer, je hebt toch ook geen controle over andere bestuurders.
Maar wel over jouw voertuig, de rol die je ook zelf speelt in het verkeer.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
gewoon slaan, de harde aanpak werkt het beste.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:52 schreef HPLC het volgende:
R&P / woedebeheersing voor kinderen met ASS op school
Iemand die zich geroepen voelt?
Gedraag je dan ook eens.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat nws topic over die crash gaat maar niet in MAT list, al m'n posts worden verwijderd
Sorryquote:
Excuses aanvaard.quote:
Niet standaard een parachute bij hebben als je gaat vliegenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar met je auto kan je nog even snel een wheelie poppen en zo er tussen uit sneaken, met een vliegtuig niet.
Heb jij een rijbewijs?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar wel over jouw voertuig, de rol die je ook zelf speelt in het verkeer.
In een vliegtuig moet je maar blind op een piloot vertrouwen.
...boort....quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:23 schreef BlauweTijger het volgende:
Buitenlandse zaken is volop bezig hoor.. om te kijken of er Nederlanders aan boort zitten. Denk hou jullie op de hoogte xD
Ben je aan boort een vliegtuig of aan boord?quote:
weet ik veelquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:29 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ben je aan boort een vliegtuig of aan boord?
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
weet ik veelWAT MAAKT DAT NU UIT DAN VERDOMME HELEMAAL NIKS FLUTKIP
Eend?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:10 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wow oke dan is dit mijn laatste bericht ga nu de intercity koppen
gvdquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:23 schreef BlauweTijger het volgende:
Buitenlandse zaken is volop bezig hoor.. om te kijken of er Nederlanders aan boort zitten. Denk hou jullie op de hoogte xD
Het is allemaal de schuld van Opsteltenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jaloers.quote:
Beginnersfout hequote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niet standaard een parachute bij hebben als je gaat vliegen
Jij maakt een domme fout en iemand anders is een kneus....quote:
Je snapt de correlatie van mijn gespreksonderwerpen niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:16 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Jij maakt een domme fout en iemand anders is een kneus....
Is die wel significant dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je snapt de correlatie van mijn gespreksonderwerpen niet.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
Gvd wat heb ik het druk vandaagook maar een week vrij nemen morgen...
ah je leert BlauweTijger ook kennen?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:16 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Jij maakt een domme fout en iemand anders is een kneus....
Ja. 10 zonder brokken gereden.quote:
Welke heb je gedaan op die foto?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja. 10 zonder brokken gereden.
Maar waar wil je naar toe met deze vraag?
Welkom nieuwelingquote:
Succes!quote:
Watquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hide yo kids hide yo wife
and hide yo husband cuz they rapin everybody out here
Mis jij hem ook zo?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:42 schreef Cyberzone het volgende:
Rustig vandaag hier. Ook geen TARDIS......
Ik mis hem zeker.quote:
Is hij dan eindelijk opgenomen?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:42 schreef Cyberzone het volgende:
Rustig vandaag hier. Ook geen TARDIS......
Uitstekend idee. TARDIS.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:58 schreef hoink581 het volgende:
TARDIS. heeft besloten dat hij niet meer zal posten totdat deadprez mod is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |