Leuk mens idd, maar dat vermoedde ik de hele tijd alquote:Op maandag 30 maart 2015 20:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hier terug te kijken: http://www.npo.nl/de-wandeling/30-03-2015/KN_1667502
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:38 schreef computergirl het volgende:
[..]
nee ze kwam wel zeer introvert over
Die introverte indruk kreeg ik enigszins op de speeddate. Later bleek dat ze al op de speeddate zag dat Bertie het niet was voor haar. En ze wilde al snel weg. Dus ik heb een tijd gedacht dat ze teruggetrokken was omdat ze er niet wilde zijn of geen gedeelde belangstelling had o.i.d.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:57 schreef Forbry het volgende:
[..]
Weet ik niks van en dát had ik dan weer níet verwacht. Vond het stille bij Ciska wel een beetje als desinteresse of zelfs als pure botheid overkomen...
Bertiequote:
Nee hoor, ze heeft er nog een, een donkerblauwe.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:29 schreef Haaibaaike het volgende:
Bertie draag altijd dat blauwe vestje😳
Ja die ook klopt.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Nee hoor, ze heeft er nog een, een donkerblauwe.
Wat Bertie doet is niet schoppen. Ze zet haar voorvoet voorzichtig neer.quote:Er zijn vele manieren waarop gehakt kan worden, en er is nooit een afspraak gemaakt over wat hakken nu écht is. Het gaat voornamelijk om het maken van schopbewegingen, in overeenkomende maat met de beat. Iedereen heeft zijn eigen manier van hakken, alhoewel er ook veelvoorkomende manieren zijn, zoals hieronder aangegeven.
Wil je nou echt gaan stellen dat Bertie daar niet aan het hakken is?quote:Op zondag 5 april 2015 19:51 schreef Teslynd het volgende:
Heb nog even nagekeken wat hakken eigenlijk is. Wiki:
[..]
Wat Bertie doet is niet schoppen. Ze zet haar voorvoet voorzichtig neer.
Waar komen toch al die nergens op gefundeerde kreten vandaan?quote:Op zondag 5 april 2015 20:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wil je nou echt gaan stellen dat Bertie daar niet aan het hakken is?![]()
Van jou, bedoel je?quote:Op zondag 5 april 2015 20:18 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Waar komen toch al die nergens op gefundeerde kreten vandaan?
Wat wil je dan zeggen met die post over dat hakken?quote:Op zondag 5 april 2015 20:18 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Waar komen toch al die nergens op gefundeerde kreten vandaan?
Ik mis je punt nog steeds, geloof ik.quote:Op woensdag 8 april 2015 01:41 schreef Teslynd het volgende:
Dat je ook in kleermakerszit met je duimend draaiend aan het hakken kan zijn. 't Is maar net welke kronkelwegen je volgt om iets hip te maken.
Sterker nog, de discussie is over wel of niet hakken, en een wikipagina is de grond voor de bewering dat het geen hakken zou zijn.quote:Op woensdag 8 april 2015 07:34 schreef computergirl het volgende:
is hier nou echt een discussie over hoe Bertie beweegt op muziek?![]()
het boeit toch niet of dit wel of niet hakken is.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sterker nog, de discussie is over wel of niet hakken, en een wikipagina is de grond voor de bewering dat het geen hakken zou zijn.
Vraag een gemiddelde twintiger om te hakken en je krijgt de bewegingen van Bertie te zien, lijkt me echt leuk als je dan als vijftiger de discussie aangaat dat het geen hakken zou zijn, en dat je dat baseert op de uitleg van hakken op Wikipedia.
Dit zijn de afkickverschijnselen van BzV. Gedetailleerd ingaan op een triviaal onderwerp dat ergens iets met BzV te maken heeft. Ik oordeel niet, ook ik voel me ontzettend leeg van binnen.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:54 schreef computergirl het volgende:
[..]
het boeit toch niet of dit wel of niet hakken is.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:35 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Dit zijn de afkickverschijnselen van BzV. Gedetailleerd ingaan op een triviaal onderwerp dat ergens iets met BzV te maken heeft. Ik oordeel niet, ook ik voel me ontzettend leeg van binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |