abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150985343
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 14:47 schreef H.FR het volgende:

[..]

Zo logisch is het ook weer niet. Zou hem normaal gesproken gezien de breedte van de selectie nog 1 jaar verhuren.
Mochten Clasie, Immers én Vilhena vertrekken is een extra creatieve middenvelder er bij niet verkeerd.
Because somehow we mixed up "Goodbye" and "good night"
pi_150985445
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 14:52 schreef Shrewd het volgende:

[..]

Mochten Clasie, Immers én Vilhena vertrekken is een extra creatieve middenvelder er bij niet verkeerd.
Dan lijkt hij me inderdaad een prima back-up.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_150986177
Ik denk dat het een gouden combinatie is, Achbar en Boetius.
Als je zag hoe ze samenspeelden tegen PSV, dan zie ik er veel potentie in.
Beide creatief met snelle voetbewegingen.
pi_150986314
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 14:52 schreef Shrewd het volgende:

[..]

Inderdaad, met hopelijk dan nog wel een directe versterking op het middenveld erbij, want in Sleegers zie ik niet direct een versterking maar duidelijk iemand die nog stappen moet maken.

In het geval Clasie, Immers en Vilhena allemaal zouden vertrekken dus.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_150991223
quote:
Bruno Martins Indi is positief over de aanstelling van Giovanni van Bronckhorst als trainer van Feyenoord. De voormalig speler van de Rotterdamse club maakte Gio de afgelopen drie seizoenen mee als assistent-trainer. "Dat is anders dan hoofdcoach, maar ik denk wel dat het goed komt," zegt de huidige verdediger van FC Porto.

De 23-jarige international acht Van Bronckhorst ondanks zijn gebrek aan ervaring capabel genoeg voor het hoofdtrainerschap. "Ik vind het leuk voor hem en leuk voor de club. Hij heeft de attitude ervoor," vervolgt Martins Indi, die net als de oud-voetballer regelmatig als linksback heeft gespeeld. "We hebben ook veel gesproken over die positie. Hij gaf tips over hoe je moet staan en dat deed hij goed. Af en toe waren het aparte discussies en daar zijn we goed uitgekomen."

Jean-Paul van Gastel was eveneens kandidaat om het stokje over te nemen in De Kuip. "Ik vind het allebei goede trainers. Ik denk niet dat zij hard feelings zullen hebben naar elkaar," stelt Martins Indi, die zijn oude club nog altijd op de voet volgt. "Als supporter hoop ik dat het goed gaat met Feyenoord. Af en toe zie ik nog wedstrijden en ook nu bij Oranje maak ik een praatje met mijn oude ploeggenoten," aldus de geboren Portugees tegenover RTV Rijnmond.

Martins Indi, die bij zijn club de laatste tijd weinig aan spelen toekomt, is blij dat hij zich met het Nederlands elftal kan richten op de interlands met Turkije en Spanje. "Het is altijd leuk om bij Oranje te zijn. We moeten er iets goeds van maken. Of ik verbaasd ben dat ik ben geselecteerd? Nee, ik heb mezelf weer teruggevochten. Het was apart omdat ik een rol als reserve niet gewend ben, maar dan moet je extra hard gaan werken."
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_150994572
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 13:57 schreef H.FR het volgende:

[..]

Maakt toch niet uit hoeveel slechter? Dan kan je weer iedereen langs krijgen.
Wat ze moeten doen, is gewoon met een kundige partij een stadionplan maken en dit dan Europees aanbesteden voor de beste prijs/kwaliteit.

Ook lekker open laten of het wel/geen nieuwbouw moet zijn.

De enige reden dat de gemeente wil dat RDK aan tafel komt, is omdat dat business oplevert voor regio Rijnmond. Al die bedrijven komen uit die omstreek.
Probleem met BAM was toch dat wat ze van te voren beloofd hadden niet konden waarmaken in de uiteindelijke onderhandelingen? De vraag is of RdK het dan wel kan, maar je kan op z'n minst je vraagtekens zetten hoe BAM die strijd destijds gewonnen heeft.

Maar goed heel het stadiondossier roept alleen maar vraagtekens op...

Overigens dat de gemeente met name hun aandeel vertaald zien worden in (tijdelijke) werkgelegenheid in de regio vind ik dan ook weer niet zo gek. Ze zullen het toch ook moeten verkopen aan hun politieke achterban.
#12 is not for sale!
pi_150994653
Feyenoord moet Clasie na dit seizoen wel verkopen wil het volgend seizoen weer kunnen investeren in aankopen. Immeers mag van mij oprotten. Ben nooit zo gecharmeerd van spelers die 1000 kansen verprutsen. hij is wel beter geworden dit seizoen. Zijn eerste seizoen had hij al moeite om pass van 3 meter bij zijn medespeler te krijgen.

Hopelijk blijft vilhenna wat mij betreft. Onder Gio zie ik hem echt weer doorbreken.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator dinsdag 24 maart 2015 @ 19:59:14 #108
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_150995846
Zou het op zich wel humor vinden als hij volgend seizoen toch nog maar ergens anders aan de slag gaat voor een miljoentje extra. :P

quote:
Kuyt:' Niet te vergelijken met wat ik voel voor Feyenoord'

Feyenoord is inmiddels al druk bezig met de samenstelling van selectie en staf van volgend seizoen. Giovanni van Bronckhorst wordt trainer en vooral de voorhoede moet fiks versterkt worden.

De prioriteit ligt hierbij nog steeds op Dirk Kuyt. De publiekslieveling van de Rotterdammers richt zich voorlopig op de cruciale eindfase met Fenerbahçe, maar droomt stiekem al van een terugkeer.

Dat vertelt hij andermaal, dit maal in gesprek met Voetbal International. "FC Utrecht, Liverpool, Fenerbahçe; prachtige clubs, maar niet te vergelijken met wat ik voel voor Feyenoord."

Zijn Turkse werkgever wil graag verlengen, en er zijn nog meer clubs op de markt, maar Kuyt lijkt hoe dan ook terug te willen keren in De Kuip. Ook John Guidetti is serieus in beeld bij technisch directeur Martin van Geel.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_150996109
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 19:59 schreef Gert het volgende:
Zou het op zich wel humor vinden als hij volgend seizoen toch nog maar ergens anders aan de slag gaat voor een miljoentje extra. :P

[..]

Zou in de interlandperiode toch bekend worden wat hij volgend seizoen gaat doen dacht ik?
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
  dinsdag 24 maart 2015 @ 20:07:13 #110
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_150996331
Die tt. ^O^
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 20:12:47 #111
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_150996615
quote:

[..]

Is wel iets voor Kuijt eerst dit soort dingen roepen en dan niet komen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_150996928
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:03 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Zou in de interlandperiode toch bekend worden wat hij volgend seizoen gaat doen dacht ik?
Vraag me af of dat nu wel doorgaat.

Volgens mij moet Kuyt dan ook eerst medisch gekeurd worden, en dat gaat nogal lastig met die blessure.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_150997134
quote:

[..]

Die transfer is al lang afgerond :). Nog geen contract getekend uiteraard, maar mondeling is er al lang en breed een akkoord. Dat gelul over aanbiedingen naast elkaar leggen enzo, allemaal onzin :).
pi_150997428
quote:
Opnieuw beelden verdachten ongeregeldheden Rome gepubliceerd

Rotterdam - De politie zal donderdag via politie.nl en Bureau Rijnmond opnieuw foto's laten zien van verdachten van onder andere geweld in Rome. Vorige week werden foto's van zeven verdachten getoond. Die hebben zich inmiddels allemaal gemeld bij de politie.

Samen met de Italiaanse autoriteiten onderzoekt de Rotterdamse politie onder leiding van het OM de ongeregeldheden op 18 en 19 februari in Rome. Daar speelde Feyenoord toen tegen AS Roma. Uit het beeldmateriaal van de rellen zijn inmiddels de verdachten geselecteerd. Om hen te identificeren worden de beelden eerst intern gepubliceerd bij de politie. Worden de verdachten niet herkend, dan wordt de hulp van het publiek ingeroepen. Ook op dit moment staan er bij de politie intern beelden. Donderdag zal opnieuw de hulp van de kijkers ingeroepen worden om de mannen die nog niet geïdentificeerd zijn te herkennen.

Naar aanleiding van de uitzending van vorige week ontving het onderzoeksteam enkele tientallen tips waarbij ook namen werden genoemd. De zeven verdachten meldden zich telefonisch bij de politie. Het gaat om een 33-jarige man uit Genemuiden, een 20-jarige man uit Tiel, en een 19-jarige man uit Driebruggen. Ook mannen uit Vlaardingen (24),Rotterdam (19), Zierikzee (21) en Meerssen (25) herkenden zichzelf en hebben zich gemeld. Door de politie waren ook al acht mannen herkend.

Mensen die vermoeden een strafbaar feit te hebben gepleegd, kunnen zich ook zelf melden bij de politie. Dat deden inmiddels ook vijf mannen. Het onderzoek wordt voortgezet.
Valt me altijd weer op dat er stevig wordt uitgepakt altijd om hooligans op te sporen die zich hebben misdragen, terwijl de politie zich mijns inziens beter met het vangen van echte boeven kan bezig houden.
pi_150998819
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:28 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Valt me altijd weer op dat er stevig wordt uitgepakt altijd om hooligans op te sporen die zich hebben misdragen, terwijl de politie zich mijns inziens beter met het vangen van echte boeven kan bezig houden.
Dit zijn natuurlijk wel hele zware vergrijpen hè, gooien met flessen enzo....dan mag je gewoon vol in beeld komen met je kop, maar oh wee als een winkelier een foto van een winkeldief openbaar maakt.
pi_151000516
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:57 schreef Luni het volgende:

[..]

Dit zijn natuurlijk wel hele zware vergrijpen hè, gooien met flessen enzo....dan mag je gewoon vol in beeld komen met je kop, maar oh wee als een winkelier een foto van een winkeldief openbaar maakt.
Ik snap je punt, maar het verschil is natuurlijk wel wíe de beelden openbaar maakt.
pi_151002324
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:32 schreef exile79 het volgende:

[..]

Ik snap je punt, maar het verschil is natuurlijk wel wíe de beelden openbaar maakt.
Das waar maar zware criminelen of pedo's krijgen nog een balkje voor der ogen.
  Forum Admin dinsdag 24 maart 2015 @ 22:17:13 #118
35723 crew  GGMM
pi_151002358
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:16 schreef Luni het volgende:

[..]

Das waar maar zware criminelen of pedo's krijgen nog een balkje voor der ogen.
:')
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_151003424
kuijt is geen Gio

Ik zou niet weten waarom Kuijt miljoenen gaat laten liggen

Hij komt niet, is het zoveelste zoethoudertje van martin van geel en gudde richting supporters...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  Forum Admin dinsdag 24 maart 2015 @ 22:39:44 #120
35723 crew  GGMM
pi_151003561
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:37 schreef klaasweetalles het volgende:
kuijt is geen Gio

Hij komt niet, is het zoveelste zoethoudertje van martin van geel en gudde richting supporters...
Ik zou het Maasgebouw zo langzamerhand eens gaan aanvallen, dit is niet normaal man.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_151003602
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:37 schreef klaasweetalles het volgende:
kuijt is geen Gio

Ik dacht dat je alleen op wedstrijddagen en anders in aanloop van een wedstrijd hier je gal kwam spuien ;(

Een verzoek waar je natuurlijk niet op in zal gaan, maar ik zou het erg op prijs stellen als je je eigen teksten standaard in spoilers plaatst, dat leest wat makkelijker om die onzin heen :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_151003666
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:39 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik zou het Maasgebouw zo langzamerhand eens gaan aanvallen, dit is niet normaal man.
Jij wil mij de gevangnis in hebben, dan kan ik hier niet meer posten

ik heb je door gosertje O~)
pi_151003752
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:40 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik dacht dat je alleen op wedstrijddagen en anders in aanloop van een wedstrijd hier je gal kwam spuien ;(

Een verzoek waar je natuurlijk niet op in zal gaan, maar ik zou het erg op prijs stellen als je je eigen teksten standaard in spoilers plaatst, dat leest wat makkelijker om die onzin heen :)
het probleem begon toen je begon te denken....

ik ga is een dutje doen

tot de volgende keer feyenoord vrienden
pi_151003782
Leven en laten leven # klaasmoetblijven
pi_151003914
Klaas is na HMF ons nieuwe debieltje. ^O^
pi_151004352
Klaas is gewoon de enige die het goed ziet.
pi_151004386
Het verschil is volgens mij dat HMF zichzelf best wel serieus nam en klaas maar een beetje zit te trollen
pi_151004450
True, maar soms net zo irritant. :P
pi_151004611
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Neuh.. het relativeert een beetje al het serieuze gepraat vind ik.. eigenlijk zijn ze een soort nar

quote:
Een nar of hofnar is de officiële grappenmaker aan het hof van een vorst of bij een rederijkerskamer. Vooral in de Middeleeuwen was de hofnar populair, maar in de loop van de 18e eeuw verdwenen ze aan de meeste hoven.

Een nar was soms iemand die door afwijkende geestelijke of lichamelijke eigenschappen (mismaakt; 'geestelijk beperkt') onbewust de spotlust opwekte, soms een intellectueel die bewust spotte en politieke invloed had. Sommige talen onderscheiden beide figuren, zoals in het Engels (buffoon versus jester).

De nar kleedde zich vaak in een voor hem gemaakt pak, voorzien van zogenaamde narrenbellen. Soms droeg hij een staf, narrestok, zotskolf of Marot. De nar had een bijzondere sociale positie. Enerzijds wekte hij de indruk onderaan de sociale ladder te staan, anderzijds was hij in de positie leden en gasten van het hof te doorgronden en hen voor de gek te houden. Hij kon ingaan tegen de heersende opvattingen, zonder dat hij ervoor gestraft werd. In die zin had hij juist een hoge sociale status.
  woensdag 25 maart 2015 @ 00:53:32 #130
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_151007829
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:53 schreef Pleun2011 het volgende:
Het verschil is volgens mij dat HMF zichzelf best wel serieus nam en klaas maar een beetje zit te trollen
Dat vond ik leuker...

In ieder geval waren de discussies van een hoger niveau. Beetje jammer dat mensen die het niet met hem eens waren de gekste verwensingen naar hun hoofd kregen. Benieuwd of ie nog ooit terug komt.
pi_151009132
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:54 schreef Tomatenboer het volgende:
HMF had nog niveau, Klaas niet
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
  woensdag 25 maart 2015 @ 07:54:50 #132
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_151009257
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Klaas is na HMF ons nieuwe debieltje. ^O^
Vergeet jezelf niet, Tomaatje.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_151009332
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2015 07:54 schreef Happel het volgende:

[..]

Vergeet jezelf niet, Tomaatje.
Dan onderschat je mijn inhoudelijke bijdragen.

Maar bedankt voor je compliment. ^O^
pi_151010032
quote:
Dirk Kuyt heeft de ambitie om de Nederlandse Ryan Giggs te worden. Hij wil nog lang profvoetballer blijven en denkt niet dat hij snel fysiek versleten zal zijn. De aanvaller van Fenerbahce heeft naar eigen zeggen nog geen beslissing genomen over zijn toekomst.

''Door de hectiek van de wedstrijden tegen Galatasaray en Besiktas heb ik nog geen rustig moment gehad om met mijn zaakwaarnemer Rob Jansen de toekomst te bespreken'', klinkt het in gesprek met Voetbal International. Een terugkeer naar Feyenoord lonkt echter. ''Elke oudere speler die teruggaat naar Nederland, doet dat uit clubliefde. Want overal in Europa kan hij meer verdienen en krijgt hij geen last van stress.''

Het gevoel voor de Rotterdammers kan Kuyt moeilijk omschrijven. ''Als onderzoeken uitwijzen dat Ajax groter is, geloof ik daar niks van. Ja, die club is vier keer op rij kampioen geworden, dan trek je latente successupporters aan. Maar noem mij een club in de wereld waar de fans zo betrokken en loyaal zijn, bij winst of verlies.''

''Ze komen vijftien jaar trouw naar de club in de hoop en verwachting dat ze weer eens kampioen worden, en ze worden het niet. En toch blijven ze komen. Ik vind dat ongekend. Dan ben je de grootste.'' Zijn familie is ook helemaal gek van Feyenoord. ''Ik kan dat ook niet verklaren. Waarom? Feyenoord wint nooit wat. Toen ik er zat niet en nu niet. En toch blijft die club trekken. Het lijkt een soort verslaving.''
pi_151010204
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 08:55 schreef H.FR het volgende:

[..]

Als je de 2e plek viert als een kampioenschap, dan ben je eigenlijk helemaal niet zo'n grote club.
pi_151010281
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 09:06 schreef Herqules het volgende:

[..]

Als je de 2e plek viert als een kampioenschap, dan ben je eigenlijk helemaal niet zo'n grote club.
Denken dat we een kampioenschap zo zouden vieren :')
  woensdag 25 maart 2015 @ 09:13:18 #137
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_151010324
quote:

[..]

Hé latente successupporter, stil eens.
Elite
Tegen TTIP
pi_151010640
quote:

[..]

Als we kampioen worden dan stroomt heel Rotterdam vol in een ongekend orgasme van vreugde en pret. Dat het kleine feestje voor de 2e plek tijdens de moeilijke jaren op jou overkomt als een grote viering dan zegt dat meer wat over de bioscoopsupporters bij Ajax. Als je je niet verbonden voelt met de club dan voldoet een klein applausje en dat zie je dan ook in Amsterdam.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_151011270
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 09:31 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Als we kampioen worden dan stroomt heel Rotterdam vol in een ongekend orgasme van vreugde en pret. Dat het kleine feestje voor de 2e plek tijdens de moeilijke jaren op jou overkomt als een grote viering dan zegt dat meer wat over de bioscoopsupporters bij Ajax. Als je je niet verbonden voelt met de club dan voldoet een klein applausje en dat zie je dan ook in Amsterdam.
Staat genoteerd!
pi_151012495
Veld lag er zondag toch prima bij wat loopt die Mempis in het AD nou weer te janken dat hij last had van het droge veld joh.
blablablabla
pi_151012665
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:46 schreef Elan het volgende:
Veld lag er zondag toch prima bij wat loopt die Mempis in het AD nou weer te janken dat hij last had van het droge veld joh.
Droog? Veld is altijd eerder te nat dan te droog.
pi_151012764
quote:
10s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:52 schreef H.FR het volgende:

[..]

Droog? Veld is altijd eerder te nat dan te droog.
Ja dat zei die lamlul, omdat hij die bal kennelijk niet snel genoeg mee kreeg bij die rush over 50 meter.

Maar meneer was ook bezig zichzelf met Robben te vergelijken in dat zelfde artikel dus hoeven we verder niet al te serieus te nemen :)
blablablabla
pi_151012798
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:56 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja dat zei die lamlul, omdat hij die bal kennelijk niet snel genoeg mee kreeg bij die rush over 50 meter.

Maar meneer was ook bezig zichzelf met Robben te vergelijken in dat zelfde artikel dus hoeven we verder niet al te serieus te nemen :)
Haha, sukkel, was gewoon niet snel genoeg die jongen.
  woensdag 25 maart 2015 @ 10:59:50 #144
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_151012863
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:56 schreef Elan het volgende:

[..]

Net als de uitwedstrijd weer helemaal niks laten zien. Karsdorp had hem(net als Bouhlarouz :') ) weer in zijn kontzak. En dat denkt dat hij al wereldtop is _O-
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_151013411
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 09:31 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Als we kampioen worden

[ Bericht 9% gewijzigd door DonRaja op 25-03-2015 11:20:31 ]
pi_151013614
Is Veld van Harmhoven al in de Kuip gezien?
pi_151013727
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:25 schreef opperkleurder het volgende:
Is Veld van Harmhoven al in de Kuip gezien?
We wachten op Henkie en dan krijgen jullie Booy.
BFF met GGMM
pi_151013742
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:28 schreef DonRaja het volgende:

[..]

We wachten op Henkie en dan krijgen jullie Booy.
Ik degradeer nog liever.
pi_151013766
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:29 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Ik degradeer nog liever.
De combi Alflen/Adriaanse dan? #kerstboom #AA
BFF met GGMM
pi_151013790
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:30 schreef DonRaja het volgende:

[..]

De combi Alflen/Adriaanse dan? #kerstboom #AA
Co is altijd welkom. Alfen niet. Maar het is hier het FEIJENOORD topic he. Mijn mooie club bespreken we in een ander topic.
pi_151013842
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:30 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Co is altijd welkom. Alfen niet. Maar het is hier het FEIJENOORD topic he. Mijn mooie club bespreken we in een ander topic.
Zolang Henk nog bij jullie zit, zijn jullie ook een beetje FEIJENOORD.
BFF met GGMM
pi_151013873
Rijsbergen zou me niet verbazen.. ervaren, Feyenoorder, hoeft niet meer zo nodig op de voorgrond..
pi_151013874
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:32 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Zolang Henk nog bij jullie zit, zijn jullie ook een beetje FEIJENOORD.
En zijn jullie een beetje Den Haag met helden als Immers, Toornstra en rashagenees Achahbar.
pi_151013924
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:33 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

En zijn jullie een beetje Den Haag met helden als Immers, Toornstra en rashagenees Achahbar.
Ach ja, we delen al een vliegveld blijkbaar. En nu Excelsior ermee stopt, kunnen we wel een satellietje gebruiken...
BFF met GGMM
pi_151013954
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:34 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ach ja, we delen al een vliegveld blijkbaar. En nu Excelsior ermee stopt, kunnen we wel een satellietje gebruiken...
Wij hebben Dord als satelliet.
pi_151013978
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:35 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Wij hebben Dord als satelliet.
Wij, nu ik erover nadenk, Twente.
BFF met GGMM
pi_151014053
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:36 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Wij, nu ik erover nadenk, Twente.
Misschien kan Youri Mulder naar Feyenoord.
pi_151014088
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:38 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Misschien kan Youri Mulder naar Feyenoord.
Ik word hier heel verdrietig van. :{
BFF met GGMM
  woensdag 25 maart 2015 @ 12:06:08 #159
277865 Sejt
Ondertitel
pi_151014961
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:59 schreef satecl het volgende:

[..]

Net als de uitwedstrijd weer helemaal niks laten zien. Karsdorp had hem(net als Bouhlarouz :') ) weer in zijn kontzak. En dat denkt dat hij al wereldtop is _O-
Karsdorp haalde Depay flink in bij die "rush" van 50 meter trouwens. Viel me wel op/mee hoe snel hij nog was.
I love my mispoken words.
pi_151015387
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:06 schreef Sejt het volgende:

[..]

Karsdorp haalde Depay flink in bij die "rush" van 50 meter trouwens. Viel me wel op/mee hoe snel hij nog was.
Dat lag aan het gras.
  woensdag 25 maart 2015 @ 12:18:21 #161
277865 Sejt
Ondertitel
pi_151015400
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:17 schreef Luni het volgende:

[..]

Dat lag aan het gras.
Oh ja. :|W
I love my mispoken words.
  woensdag 25 maart 2015 @ 12:22:19 #162
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_151015528
Wat laat depay zichzelf kennen zeg. _O- voor straf noem ik hem nog vijf jaar langer depay ipv Memphis. :')
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  woensdag 25 maart 2015 @ 12:25:48 #163
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_151015652
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:34 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik blijf het zonde vinden dat we gestopt zijn met de samenwerking met Excelsior. Volgend seizoen zouden we leuke spelers daar onder kunnen brengen. (Sleegers, Nieuwkoop, Bilal, Verdonk en Schuurman bijvoorbeeld)

[ Bericht 0% gewijzigd door satecl op 25-03-2015 12:55:12 ]
pi_151015671
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:17 schreef Luni het volgende:

[..]

Dat lag aan het gras.
De zon was ook in het nadeel van PSV heb ik begrepen:

quote:
Feyenoord duidelijk in het voordeel door de zon

Het zal de meeste kijkers niet zijn ontgaan, maar Feyenoord heeft werkelijk alles in het werk gesteld om PSV het voetballen onmogelijk te maken. Naast het veel te droge gras, bleken de Rotterdammers ook op oneigenlijke manier gebruik te hebben gemaakt van de zon. Deze werd steeds in het nadeel van PSV gedraaid.

'Het was gewoon oneerlijk', aldus PSV vedette Bruma. 'Het begon al voor de wedstrijd met die mislukte aanslag via parachutisten', vervolgt hij. 'We hebben wel een traantje gelaten in de rust van schrik, dat durf ik best toe te geven', vult zijn kameraad in het centrum Rekik aan.

UEFA heeft bij monde van voorzitter Platini laten weten een onderzoek in te stellen.
BFF met GGMM
  woensdag 25 maart 2015 @ 12:34:27 #165
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_151015951
Haha van welke site komt dat.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_151015987
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Haha van welke site komt dat.
Mijn duim... :+
BFF met GGMM
pi_151017471
UEFA gaat nader onderzoek doen naar wedstrijd Feyenoord - AS Roma

De ‘UEFA Control, Ethics and Disciplinary body’ van de UEFA heeft besloten een inspecteur aan te stellen die nader onderzoek gaat verrichten naar de thuiswedstrijd van Feyenoord tegen AS Roma in de Europa League. Het onderzoek zal zich richten op de feiten waarvoor Feyenoord in staat van beschuldiging is gesteld betreffende dit duel, waaronder racistisch gedrag. Feyenoord is woensdagochtend op de hoogte gesteld door de UEFA van dit besluit. Het is Feyenoord niet bekend wanneer dit onderzoek van start gaat en hoe lang dit gaat duren.

Voor de uitwedstrijd tegen AS Roma heeft Feyenoord inmiddels een boete ontvangen van ¤ 11.000,- wegens het afsteken van vuurwerk door supporters in het uitvak.
pi_151017600
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 13:21 schreef Luni het volgende:
Voor de uitwedstrijd tegen AS Roma heeft Feyenoord inmiddels een boete ontvangen van ¤ 11.000,- wegens het afsteken van vuurwerk door supporters in het uitvak.
11.000 euro voor een fakkel :')
En wat krijgt AS Roma, is daar al wat bekend over?
Op woensdag 22 mei 2013 14:16 schreef ikjijallebei het volgende:
Beste fipo van 2013.
pi_151017863
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 13:21 schreef Luni het volgende:
UEFA gaat nader onderzoek doen naar wedstrijd Feyenoord - AS Roma

De ‘UEFA Control, Ethics and Disciplinary body’ van de UEFA heeft besloten een inspecteur aan te stellen die nader onderzoek gaat verrichten naar de thuiswedstrijd van Feyenoord tegen AS Roma in de Europa League. Het onderzoek zal zich richten op de feiten waarvoor Feyenoord in staat van beschuldiging is gesteld betreffende dit duel, waaronder racistisch gedrag. Feyenoord is woensdagochtend op de hoogte gesteld door de UEFA van dit besluit. Het is Feyenoord niet bekend wanneer dit onderzoek van start gaat en hoe lang dit gaat duren.

dit is de uitspraak die tussen vorige week en over 2 weken naar buiten moest komen???
Ik dacht dat ze dat onderzoek wel hadden gestart en de uitkomst nu bekend moest worden... Dit is wel heel erg je tijd nemen :')
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  woensdag 25 maart 2015 @ 13:37:05 #170
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151017942
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 13:26 schreef Differ het volgende:

[..]

11.000 euro voor een fakkel :')
En wat krijgt AS Roma, is daar al wat bekend over?
Die staken aardig wat bommen af daar in Rome ja :')
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_151018760
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 13:37 schreef Divje het volgende:

[..]

Die staken aardig wat bommen af daar in Rome ja :')
Zie die steward nog rennen met dat ding in ze hand :D
Beste fipo van 2013.
  woensdag 25 maart 2015 @ 14:13:49 #172
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151019182
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 14:00 schreef Differ het volgende:

[..]

Zie die steward nog rennen met dat ding in ze hand :D
Eh? In de Kuip bedoel je? Had ik het niet over.
En ontgaat me even wat daar grappig aan is.
pi_151019222
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 14:13 schreef Divje het volgende:

[..]

Eh? In de Kuip bedoel je? Had ik het niet over.
En ontgaat me even wat daar grappig aan is.
Nee dat was alles behalve grappig :{
Had het over de uitwedstrijd
Beste fipo van 2013.
  woensdag 25 maart 2015 @ 14:15:34 #174
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151019244
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 14:15 schreef Differ het volgende:

[..]

Nee dat was alles behalve grappig :{
Had het over de uitwedstrijd
Ah oke. Dat heb ik ff gemist dan.
pi_151019451
quote:
Over Boskamp gesproken: die wil weg bij RWDM en wordt begeerd door Rinus Michels, de trainer van… Ajax. Boskamp is naar eigen zeggen altijd een ras-Feyenoorder geweest, maar zijn vrouw Jenny wil weg uit Brussel en Boskamp besluit te proberen ‘toch maar een club in Nederland te vinden’. Hij laat zich zelfs keuren door Ajax-arts Co Greep. Die brengt, vanwege een afwijking in de knie, een negatief advies uit, waardoor de transfer naar Ajax niet doorgaat.
:{
BFF met GGMM
pi_151019805
quote:
15s.gif Op woensdag 25 maart 2015 14:21 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Had het ook gelezen ja.. en dat is dan een 'ras-Feyenoorder'.. Als Jenny gaat piepen gaat Jantje wel naar Ajax hoor, geen probleem. |:(
pi_151020552
quote:
Feyenoord gaat de opties in de contracten van Wessel Dammers en Rodny Lopes Cabral lichten. Beide spelers, die afkomstig zijn uit de eigen jeugdopleiding, zullen daardoor tot de zomer van 2016 onder contract staan in De Kuip. De twee beschikten over een aflopend contract.
quote:
Feyenoord gaat na dit seizoen niet door met Khalid Boulahrouz, Erwin Mulder en Ronald Graafland. De Rotterdamse club laat dat woensdag weten via de officiële kanalen. Boulahrouz, Mulder en Graafland hebben gedrieën een aflopend contract in De Kuip en zullen straks hun heil elders moeten zoeken.
Mooi zo
Beste fipo van 2013.
  woensdag 25 maart 2015 @ 14:59:09 #178
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_151020604
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2015 14:57 schreef Differ het volgende:

[..]

[..]

Mooi zo
^O^

Benieuwd wat ze met Steenvoorden en Boëtius doen. Vilhena zal wel weggaan.
pi_151020683
quote:

[..]

[..]

Mooi zo
Alleen jammer dat een zelf opgeleide speler als Mulder, met een aantal jaar ervaring in het eerste, gratis de poort uitloopt. Niet alle spelers ontwikkelen zich helaas..
pi_151020837
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 15:01 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Alleen jammer dat een zelf opgeleide speler als Mulder, met een aantal jaar ervaring in het eerste, gratis de poort uitloopt. Niet alle spelers ontwikkelen zich helaas..
Het (financieel) verlies dat je aan hem lijdt, heb je gecompenseerd door Vermeer voor een koopje binnen te halen.
BFF met GGMM
pi_151021050
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 14:59 schreef hhh38 het volgende:
Vilhena zal wel weggaan.
Die is toch ook al akkoord met Southampton?
pi_151021130
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 15:12 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Die is toch ook al akkoord met Southampton?
Nee joh, dat was weer zo'n Krabby breaking news bericht.
BFF met GGMM
pi_151021229
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2015 15:14 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Nee joh, dat was weer zo'n Krabby breaking news bericht.
Beter.
  woensdag 25 maart 2015 @ 15:18:30 #184
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_151021308
Het einde van tijdperk Boulahrouz _O_
pi_151021479
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 14:32 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Had het ook gelezen ja.. en dat is dan een 'ras-Feyenoorder'.. Als Jenny gaat piepen gaat Jantje wel naar Ajax hoor, geen probleem. |:(
Sjaak Swart vertrok op een gegeven moment ook bijna naar Feyenoord dacht ik
  woensdag 25 maart 2015 @ 15:29:22 #186
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_151021763
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 15:21 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Sjaak Swart vertrok op een gegeven moment ook bijna naar Feyenoord dacht ik
Sjaak Swart heeft Feyenoord geld gegeven toen de club bijna kapot was _O_ Standbeeld voor deze man!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151022656
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 15:29 schreef satecl het volgende:

[..]

Sjaak Swart heeft Feyenoord geld gegeven toen de club bijna kapot was _O_ Standbeeld voor deze man!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij gaf een tientje ofzo toch? Ja dat was een pijnlijk moment _O-
  woensdag 25 maart 2015 @ 15:55:35 #188
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_151022758
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2015 15:06 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Het (financieel) verlies dat je aan hem lijdt, heb je gecompenseerd door Vermeer voor een koopje binnen te halen.
Vermeer wordt betaalt met bananen. Dat is zeker een compensatie.
Elite
Tegen TTIP
pi_151022880
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2015 15:55 schreef Happel het volgende:

[..]

Vermeer wordt betaalt met bananen. Dat is zeker een compensatie.
betaald.

En maar goed dat het opblaasbare bananen zijn, echte zouden die dikzakken op de tribune al lang zelf hebben opgegeten... :6
BFF met GGMM
pi_151023147
quote:
15s.gif Op woensdag 25 maart 2015 14:21 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Waar komt dit verhaal vandaan?
blablablabla
pi_151023293
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 14:59 schreef hhh38 het volgende:

[..]

^O^

Benieuwd wat ze met Steenvoorden en Boëtius doen. Vilhena zal wel weggaan.
Loopt Boëtius af?
pi_151023782
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:07 schreef Elan het volgende:

[..]

Waar komt dit verhaal vandaan?
VI.. uit 1976
  woensdag 25 maart 2015 @ 16:26:55 #193
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_151023841
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:25 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

VI.. uit 1976
Geschreven door Martinus Krabbendam?
pi_151023849
quote:

[..]

VI.. uit 1976
Lijkt me bullshit hoor.

Als het waar is moeten er Kamervragen over komen.
En een shitload mailtjes naar VI zodat Wilfried Jan kan confronteren met dit verhaal :N
blablablabla
pi_151024170
quote:
10s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:26 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Geschreven door Martinus Krabbendam?
Stond er niet bij.. het was een artikel over de geschiedenis van VI en dit is kennelijk een van de nieuwsfeiten uit 1976 die opmerkelijk waren (is het ook..het verbaasde mij nogal eigenlijk)
pi_151024412
quote:

[..]

VI.. uit 1976
Komt van dat VI premium gedeelte.
BFF met GGMM
pi_151024502
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:35 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Stond er niet bij.. het was een artikel over de geschiedenis van VI en dit is kennelijk een van de nieuwsfeiten uit 1976 die opmerkelijk waren (is het ook..het verbaasde mij nogal eigenlijk)
Ah joh, zo had Willem van Hanegem ooit ook bijna voor Ajax gespeeld ipv Feyenoord, heb ik 'm weleens horen vertellen (of in z'n biografie gelezen, dat weet ik niet meer).
pi_151025681
quote:

[..]

[..]

Mooi zo
Wat zal Graafland nou eigenlijk verdienen?
pi_151025773
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 17:17 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Wat zal Graafland nou eigenlijk verdienen?
Niks, 1x per week gaan Gudde en Van Geel een kroketje bij hem eten.
BFF met GGMM
pi_151025831
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2015 17:20 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Niks, 1x per week gaan Gudde en Van Geel een kroketje bij hem eten.
En dan maar hopen dat die wél warm is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')