Even lekker flink sporten voelt wel fijn.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:28 schreef Specularium het volgende:
Het is alleen jammer dat #teamgezond geen kut aan is.
Gin tonic kan wel hoor. Als het maar geen Baileys is.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:28 schreef timmmmm het volgende:
Gelukkig heeft tante Cor me ook vaak genoeg bier zien tanken om nu niet te denken dat ik een hommel ben
Nou, ik fitness al twee hele weken en elke keer weer word ik er uitermate verdrietig vanquote:Op maandag 23 maart 2015 20:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Even lekker flink sporten voelt wel fijn.
In het begin wel, zeker als je net uit een lichamelijke kutperiode komt merk je veel verschil.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Even lekker flink sporten voelt wel fijn.
Waarom verdrietig? Dat het allemaal nog niet makkelijk gaat of zo? Komt vanzelf goed!quote:Op maandag 23 maart 2015 20:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, ik fitness al twee hele weken en elke keer weer word ik er uitermate verdrietig van
Dan is er wel iets mis, normaal krijg je zo'n endorfinesboost.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, ik fitness al twee hele weken en elke keer weer word ik er uitermate verdrietig van
Omdat ik het erg matig vind lichamelijk te bewegen. Word je moe van, ga je van zweten (ja, ik heb een beetje smetvrees) en ik zie er totaal het lekkere/de lol niet van in.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Waarom verdrietig? Dat het allemaal nog niet makkelijk gaat of zo? Komt vanzelf goed!
Ik kreeg altijd alleen maar spierpijn.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan is er wel iets mis, normaal krijg je zo'n endorfinesboost.
Dat vind ik dan wel weer lekker.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd alleen maar spierpijn.
Dat vind ik altijd wel lekker.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd alleen maar spierpijn.
Ik ook niet hoor, van sporten word ik niet gelukkig.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan is er wel iets mis, normaal krijg je zo'n endorfinesboost.
Ik moet ook weer opnieuw beginnen, dus ik ken die struggles wel.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat ik het erg matig vind lichamelijk te bewegen. Word je moe van, ga je van zweten (ja, ik heb een beetje smetvrees) en ik zie er totaal het lekkere/de lol niet van in.
Maar zal er ook wel mee te maken hebben dat ik tot een jaar of 15 zeer sportief was en nu alles dus drie keer kut is.
Dat werkt ook niet a la minute.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, van sporten word ik niet gelukkig.
Fietsenquote:Op maandag 23 maart 2015 20:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik moet ook weer opnieuw beginnen, dus ik ken die struggles wel.
Weet je wat ik zelf heel fijn vind en waar ik helemaal happy van wordt? Fietsen in de natuur. En dat heb ik al lang niet meer gedaan omdat ik opeens agorafobie kreeg, daar ben ik nu mee aan de slag om dat te overwinnen.
Dan ben ik alweer afgehaakt. Ik wil instant fix.quote:
Behalve wielrenners.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Fietsen
Vind ik ook een van de leukste vormen van beweging. Laatst naar Delft gefietst, leuke fietstocht is dat.
Dat zijn ook endorfines, en serotonine en allemaal andere happinessstofjes.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:41 schreef Uccie het volgende:
Ik word gewoon gelukkig van chocolade, hele bittere pure chocolade. Niet eens veel, maar gewoon zo'n stukje bij de thee.
Nou ik heb wel een bikini aan he. Al hebben ze hier bij het Zuiderbad wel een naaktzwemuurtje maar dat is niet mijn ding.quote:
Ik hou niet zo van de buitenlucht. Of de zon schijnt niet en dan is het koud of de zon schijnt wel en ik krijg er koppijn van. Kut of kut dusquote:Op maandag 23 maart 2015 20:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik moet ook weer opnieuw beginnen, dus ik ken die struggles wel.
Weet je wat ik zelf heel fijn vind en waar ik helemaal happy van wordt? Fietsen in de natuur. En dat heb ik al lang niet meer gedaan omdat ik opeens agorafobie kreeg, daar ben ik nu mee aan de slag om dat te overwinnen.
Alleen jammer dat je van dat strohaar krijgt van dat chloor.quote:
Van sporten kweek je spieren dus kom je aanquote:Op maandag 23 maart 2015 20:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan ben ik alweer afgehaakt. Ik wil instant fix.
Daarbij, van sporten val ik af en moet ik weer op mijn gewicht letten en dat vind ik sowieso hel.
Daarom zei ik hetquote:Op maandag 23 maart 2015 20:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat zijn ook endorfines, en serotonine en allemaal andere happinessstofjes.
Oh dat maakt me niks uit. Ben toch al oud, maakt het uit hoe ik eruit ziequote:Op maandag 23 maart 2015 20:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je van dat strohaar krijgt van dat chloor.
Vrouwen met spieren,quote:Op maandag 23 maart 2015 20:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Van sporten kweek je spieren dus kom je aan
Wij hebben hier Nationaal park Zuid Kennemerland, prachtig gebied met mooie fietsroutes en er lopen ook gewoon dieren rond. Ik vind het heerlijk.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Fietsen
Vind ik ook een van de leukste vormen van beweging. Laatst naar Delft gefietst, leuke fietstocht is dat.
Ohquote:
Krijg je puistjes van.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh![]()
Nu heb ik ook zin in chocola, maar ik koop dat nooit.
Ik koop hooguit 1x per week iets van chocolade, meestal in het weekend. Maar nu heb ik ook niet in huis.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh![]()
Nu heb ik ook zin in chocola, maar ik koop dat nooit.
Supermooiquote:Op maandag 23 maart 2015 20:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wij hebben hier Nationaal park Zuid Kennemerland, prachtig gebied met mooie fietsroutes en er lopen ook gewoon dieren rond. Ik vind het heerlijk.
Paardjes vanaf 2:14.
Heb ik toch alquote:
Bij sommige mensen wel als je er gevoelig voor bent, maar dat zijn ' andere' puistjes. Meer allergie denk ik.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb ik toch al
Schijnt een fabeltje te zijn trouwens, dat dat door chocolade komt.
Ik kocht eerst wel eens Tony's Chocolonely, die rodequote:Op maandag 23 maart 2015 20:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik koop hooguit 1x per week iets van chocolade, meestal in het weekend. Maar nu heb ik ook niet in huis.
Volgens mij klopt het wel een beetje dat het door melkchocolade kan komen.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb ik toch al
Schijnt een fabeltje te zijn trouwens, dat dat door chocolade komt.
Is dat die met zeezout? Die heb ik pas voor het eerst gegeten, was erg lekker.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik kocht eerst wel eens Tony's Chocolonely, die rode
Maar dat is gewoon vet.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij klopt het wel een beetje dat het door melkchocolade kan komen.
quote:het leven is hard
voor iedereen
er is ruzie
dat hoord bij het leven
sp3c weet wel een grapje met hard.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:55 schreef Specularium het volgende:
Ik zag dit net op FB langskomen.
[..]
jij weet helegaar niet wat wij dachten.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:55 schreef sp3c het volgende:
haha o wacht jullie dachten??? haha
hahahaha sukkols
quote:Op maandag 23 maart 2015 20:59 schreef sp3c het volgende:
facebook is eigenlijk wel de *griep* van deze tijd hoor
Nee dat is niet die, die met zeezout heb ik nog nooit gehad. Rood is gewoon melk geloof ik. Die groene is met hazelnoot en ook erg lekkerquote:Op maandag 23 maart 2015 20:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is dat die met zeezout? Die heb ik pas voor het eerst gegeten, was erg lekker.
Die foto met die mooie zonnebril op zijn facebook is erg goed geluktquote:Op maandag 23 maart 2015 21:02 schreef Karina het volgende:
Stiekem heeft sp3c natuurlijk ook gewoon fb he.
Ik heb zijn fb niet eens manquote:Op maandag 23 maart 2015 21:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die foto met die mooie zonnebril op zijn facebook is erg goed gelukt
Mooiste profielfoto ooit.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb zijn fb niet eens manMaar je bedoelt jouw zonnebril zeker
Die ken ik wel.
Welkom01quote:
Staat ook ergens in FC.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan moet hij die foto maar eens een keertje sturen nu ben ik nieuwsgierig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 maart 2015 21:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Staat ook ergens in FC.Ik ook want ik zag die foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
toch niet voor faceblaquote:
Inderdaad, klinkt gewoon helemaal niet als een lichaamsdeel. Meer als een onderdeel van een auto.quote:
Ik vind het als een werkwoord klinken.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Inderdaad, klinkt gewoon helemaal niet als een lichaamsdeel. Meer als een onderdeel van een auto.
Iets agressiefs, lijkt teveel op rammen.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het als een werkwoord klinken.
Even prammen. Al weet ik niet precies wat je dan gaat doen.
Nou ik wel, gaahahahaha!:Pquote:Op maandag 23 maart 2015 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het als een werkwoord klinken.
Even prammen. Al weet ik niet precies wat je dan gaat doen.
Ja zoiets. Rammen, proppen.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Iets agressiefs, lijkt teveel op rammen.
Ik heb liever het eerste dan het tweede man.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:23 schreef sp3c het volgende:
doeik toch?
bier voor de heren, tyfusdieet voor de dames
Ik bedoelde als ik ging vreten he. Kwam er een beetje verkeerd uit.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:35 schreef sp3c het volgende:
je zegt al de hele tijd dat je niet aan dieet doet
noem je jezelf nu vet?
Dus nu heb je het lichaam van een 15-jarig jongetje? Vandaar dat Tim zoveel interesse in je heeftquote:Op maandag 23 maart 2015 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bedoelde als ik ging vreten he. Kwam er een beetje verkeerd uit.
Dan zou ik vet worden ja. Dus ik kan kiezen: dun en plat of dik en dikke tetten. Vreten of niet.
Zoiets jaquote:Op maandag 23 maart 2015 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus nu heb je het lichaam van een 15-jarig jongetje? Vandaar dat Tim zoveel interesse in je heeft
Je speelde vroeger zeker Ivanhoe?quote:Op maandag 23 maart 2015 22:40 schreef sp3c het volgende:
toen ik 15 was had ik natuurlijk gewoon een lans van anderhalve meter in mijn broek hangen
Groeien ze bij jou als je aankomt? Bij mij niet volgens mij, dan word ik gewoon dik en plat.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:36 schreef Karina het volgende:
Dus ik kan kiezen: dun en plat of dik en dikke tetten. Vreten of niet.
Ik denk dat hij dat anders ziet.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:44 schreef Karina het volgende:
Zoiets jaNee tim vind mij gewoon lief op een platonische manier.
Weet ik niet ik heb weleens gelezen dat als je dikker wordt je tieten ook dikker worden. Maar ik ben nog nooit dik geweest. Of dikker dan nu eigenlijk.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Groeien ze bij jou als je aankomt? Bij mij niet volgens mij, dan word ik gewoon dik en plat.
Bij mij welquote:Op maandag 23 maart 2015 22:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Groeien ze bij jou als je aankomt? Bij mij niet volgens mij, dan word ik gewoon dik en plat.
Whehe okee. Ik heb wel eens 67 kilo gewogen maar toen was mijn boezem gewoon zoals nuquote:Op maandag 23 maart 2015 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik niet ik heb weleens gelezen dat als je dikker wordt je tieten ook dikker worden. Maar ik ben nog nooit dik geweest. Of dikker dan nu eigenlijk.
Wat een pech.quote:
Zelfs toen ik 38 kg woogquote:
Dat is wel extreem dan ja.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zelfs toen ik 38 kg woogvind dan maar een BH met een 60 omvang.
Woon jij in Ethiopië? En zo ja, op welk gironummer kan ik stortenquote:
Ik was heel ziek. Marianne kent het verhaal en de meesten hier ook wel denk ik.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Woon jij in Ethiopië? En zo ja, op welk gironummer kan ik storten
Ik was een soort harkpopje met tieten.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:55 schreef Karina het volgende:
sp3c gaat nu met uccie dm'en denk ik. Die ziet het al helemaal voor zich.
Ik wist dit dus nietquote:Op maandag 23 maart 2015 22:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was heel ziek. Marianne kent het verhaal en de meesten hier ook wel denk ik.
Nu niet meer toch? Je zei als je dikker wordt je tieten meegroeiden.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was een soort harkpopje met tieten.
Ja, ik zal hem het gironummer doorgeven.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was heel ziek. Marianne kent het verhaal en de meesten hier ook wel denk ik.
Is al aardig wat jaren geleden hoor en ik heb het overleefd.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wist dit dus nieten dat hoef je hier ook niet openbaar te vertellen
Nee, nu niet meer. En ja ze zijn idd wel in verhouding groot. Maar ik ben zelf klein.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu niet meer toch? Je zei als je dikker wordt je tieten meegroeiden.
sp3c approves.
Bij mij hebben ze ook geen functie hoor en gaan ze ook nooit hebben ook.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:59 schreef Karina het volgende:
Ik heb het tegenovergestelde. Maar goed ik heb ze ook niet meer nodig
Die van mij gaan in elk geval nooit doen waar ze voor bedoeld zijn nee.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:00 schreef Specularium het volgende:
Zitten er hier nu personen te beweren dat tetters geen functie hebben?
Je hoeft je echt niet hier te gaan verantwoorden hoorquote:Op maandag 23 maart 2015 22:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is al aardig wat jaren geleden hoor en ik heb het overleefd.
Maar vandaar af en toe de rare medicatie en de onderzoeken.
Doe ik ook niet, maar dan snap je waar het vandaan komt.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hoeft je echt niet hier te gaan verantwoorden hoor
Het is al heel wat dat het hier vandaag een keer over een goed onderwerp gaat (tetten).
Nou dat is echt enorm succesvol. vBij mij dan hè.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar doelde ik idd op. De verleidingsfactor zeg maar.
Alsof een baby voeren de enige functie is waar ze voor bedoeld zijn.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die van mij gaan in elk geval nooit doen waar ze voor bedoeld zijn nee.
Ik zal het onthoudenquote:Op maandag 23 maart 2015 23:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, maar dan snap je waar het vandaan komt.
Eerder succes MET dan zonder lijkt me.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou dat is echt enorm succesvol. vBij mij dan hè.
Blijkbaar niet.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Eerder succes MET dan zonder lijkt me.
quote:Op maandag 23 maart 2015 23:07 schreef LTVDK het volgende:
Post anders gewoon pics, dan kunnen wij er gewoon over oordelen.
Nee, dat heeft er niets mee te maken.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou het komen omdat je 3 A4'tjes aan eisen hebt?
Ja dit is dus gewoon nep, zo'n voorgevel is niet natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dit is dus gewoon nep, zo'n voorgevel is niet natuurlijk.
Het ging alleen om je tetten, de rest is niet relevant in dit gevalquote:Op maandag 23 maart 2015 23:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik ga mezelf niet op FOK! zetten, heb niet voor niets een leeg fobo.
Ik heb geen groothoeklens.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het ging alleen om je tetten, de rest is niet relevant in dit geval
Dat zeg je toch niet tegen een dame.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het ging alleen om je tetten, de rest is niet relevant in dit geval
Ok jammer, volgende keer beter. Ben toch meer van de billenquote:
Als ik een man was zou ik denk ik ook meer van de billen zijn.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ok jammer, volgende keer beter. Ben toch meer van de billen.
Prima lijst, mannen die weleens een glas bier gezien hebben zou ik ook buiten de deur houden.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat denkt dat meisje in R&P ook.
Dit was puur bedoeld voor een objectief oordeelquote:Op maandag 23 maart 2015 23:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet tegen een dame.
Ik weet het niet hoor, mensen met kranen aan de verkeerde kant vind ik niet zo betrouwbaar qua beoordelingsvermogen.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit was puur bedoeld voor een objectief oordeel.
Dus jij wilt een streng gelovige moslim of christen? Vandaar dat de deur niet wordt platgelopenquote:Op maandag 23 maart 2015 23:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Prima lijst, mannen die weleens een glas bier gezien hebben zou ik ook buiten de deur houden.
Huh dit snap ik niet. Kranen aan de verkeerde kant?quote:Op maandag 23 maart 2015 23:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, mensen met kranen aan de verkeerde kant vind ik niet zo betrouwbaar qua beoordelingsvermogen.
Ja, die ook nog nooit naar een vrouw heeft gekeken, want hij mag alleen naar mij kijken.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus jij wilt een streng gelovige moslim of christen? Vandaar dat de deur niet wordt platgelopen
Wat een haat jegens mijn kraanquote:Op maandag 23 maart 2015 23:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, mensen met kranen aan de verkeerde kant vind ik niet zo betrouwbaar qua beoordelingsvermogen.
LTVDK heeft de kraan verkeerd om in de keuken.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Huh dit snap ik niet. Kranen aan de verkeerde kant?
Zou ik niet doen, ondanks alles, heeft je kraan meer nut.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat een haat jegens mijn kraandie heeft nog nooit iemand iets aangedaan, alleen omdat ie anders is wordt ie gepest
Ik ga mijn kraan denk ik maar Fylax noemen
Warm en koud omgedraaid? Bedoel je dat.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
LTVDK heeft de kraan verkeerd om in de keuken.
Nee voor het gevoel verkeerdom op het aanrecht-eiland-bar ding.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Warm en koud omgedraaid? Bedoel je dat.
Nee, de hele kraan zit achterstevoren.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Warm en koud omgedraaid? Bedoel je dat.
K&W / Show je keuken # 3quote:Op maandag 23 maart 2015 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Huh dit snap ik niet. Kranen aan de verkeerde kant?
Goed punt, dan noem ik em Specularium, volgens sommigen verkeerd maar toch is ie functioneelquote:Op maandag 23 maart 2015 23:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, ondanks alles, heeft je kraan meer nut.
Zit ook hartstikke praktisch, alleen dat kun je alleen in de praktijk merken. En om nou iedereen hier uit te gaan nodigen om met mijn kraan te komen spelenquote:Op maandag 23 maart 2015 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah op die manier. Nou valt wel mee vind ik hoor.
Komt omdat jij niet kan koken Cnor, dan merk je het gebrek aan logica niet zo snelquote:Op maandag 23 maart 2015 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah op die manier. Nou valt wel mee vind ik hoor.
Ik denk dat dat het is jaquote:Op maandag 23 maart 2015 23:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Komt omdat jij niet kan koken Cnor, dan merk je het gebrek aan logica niet zo snel
Jij dacht dat de kraan boven mijn gasfornuis hing ofzoquote:Op maandag 23 maart 2015 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het is jamaar ik dacht dat het erger zou zijn. daarom viel dit wel mee.
Nee wat ik zei, dat warm en koud was omgedraaid.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij dacht dat de kraan boven mijn gasfornuis hing ofzo?
Ik ben onpraktisch, niet achterlijkquote:Op maandag 23 maart 2015 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee wat ik zei, dat warm en koud was omgedraaid.
Vorm boven functie ditdat.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:35 schreef timmmmm het volgende:
Ik kan er nog steeds niet over uit. Je oven en koelkast een halve marathon verwijderd van je gasfornuis en ook geen werkblad ernaast ofzo.
Maar het ziet er wel mooi uit.
Dat impliceert dat je gestructureerd aan het koken begint.....quote:Op maandag 23 maart 2015 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vorm boven functie ditdat.
En sowieso behoor je je ingrediënten uit je koelkast te halen, te snijden en klaar te leggen voordat je begint met koken.
Op het aanrecht naast je fornuis bedoel je? Sommige dingen zijn juist lekkerder trouwens als je het koud in de pan keilt. Rechtstreeks ui de koelkast.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vorm boven functie ditdat.
En sowieso behoor je je ingrediënten uit je koelkast te halen, te snijden en klaar te leggen voordat je begint met koken.
Ik lul natuurlijk ook maar wat, ik loop me stiekem gewoon een ongeluk. Structuurquote:Op maandag 23 maart 2015 23:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat impliceert dat je gestructureerd aan het koken begint.....
quote:Op maandag 23 maart 2015 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik lul natuurlijk ook maar wat, ik loop me stiekem gewoon een ongeluk. Structuur.
Mijn blad kan ik gewoon van twee kanten gebruiken, dat is wel een voordeel. Ook een ideale keuken om met zijn tweeën in te koken (maar dat doe ik nooitquote:Op maandag 23 maart 2015 23:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Op het aanrecht naast je fornuis bedoel je? Sommige dingen zijn juist lekkerder trouwens als je het koud in de pan keilt. Rechtstreeks ui de koelkast.
Het is gewoon kut als je net lekker bezig bent en je dan om dat tyusblad moet lopen om bij je koelkast te komen.
Eerst dingen bakken en dan even in de oven maak je het ook weer lastig. Het is gewoon niet zo praktisch. Maar inderdaad wel erg mooi
Net als vrouwen, soms niet zo praktisch maar soms wel erg mooiquote:Op maandag 23 maart 2015 23:41 schreef timmmmm het volgende:
Het is gewoon niet zo praktisch. Maar inderdaad wel erg mooi
Ben jij praktisch?quote:Op maandag 23 maart 2015 23:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Net als vrouwen, soms niet zo praktisch maar soms wel erg mooi
quote:Op maandag 23 maart 2015 23:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn blad kan ik gewoon van twee kanten gebruiken, dat is wel een voordeel. Ook een ideale keuken om met zijn tweeën in te koken (maar dat doe ik nooit)
Ik zou eerder het topic van Iwanus pakken, met professionele wokbrander en handschoenen.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wel jammer dat je niet kan koken, misschien eens op cursus gaan.
Of stap voor stap de recepten uit het Nasi a la Johannes topic volgen.
die nasi was net zo echt als die tas.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou eerder het topic van Iwanus pakken, met professionele wokbrander en handschoenen.
Ik maak weleens chili con carnequote:Op maandag 23 maart 2015 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wel jammer dat je niet kan koken, misschien eens op cursus gaan.
Of stap voor stap de recepten uit het Nasi a la Johannes topic volgen.
Uit blik?quote:Op maandag 23 maart 2015 23:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik maak weleens chili con carneDat lukt nog net.
De bonen zitten in een blik ja de rest niet.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uit blik?
En het gasstel vliegt niet in de fik?
Grote klasse
Mijn gasaansteker is een keer gesmolten, niet mijn schuld.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
De bonen zitten in een blik ja de rest niet.
Dat heb ik trouwens een keer gehadGas stond nog aan had ik niet gezien en ik deed de klep omlaag (zo een glazen klep zeg maar) en zette het koffiezetapparaat erop.
Tijdje later hoorde ik keihard gepiep, dat was de brandmelderWas het koffiezetapparaat gesmolten door de hitte van de gaspit.
Lekker makkelijk hoorquote:
Ik ben dus niet de enige klunsquote:Op maandag 23 maart 2015 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn gasaansteker is een keer gesmolten, niet mijn schuld.
Volgens mij heb ik daar nog flink over geraged op fok.
Ik durf geen crème brûlee te maken, want ik kan best koken, maar dat is een disaster-waiting-to-happen.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn gasaansteker is een keer gesmolten, niet mijn schuld.
Volgens mij heb ik daar nog flink over geraged op fok.
Gewoon een beetje rum overheen gooien en aansteken, hoef je niet te kloten met zo'n branderquote:Op maandag 23 maart 2015 23:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik durf geen crème brûlee te maken, want ik kan best koken, maar dat is een disaster-waiting-to-happen.
Ik kan dat wel.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik durf geen crème brûlee te maken, want ik kan best koken, maar dat is een disaster-waiting-to-happen.
dat heb ik met soufflequote:Op maandag 23 maart 2015 23:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 maart 2015 23:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kan dat wel.
Ben namelijk heel goed in dingen in de fik steken.
quote:Op maandag 23 maart 2015 23:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een beetje rum overheen gooien en aansteken, hoef je niet te kloten met zo'n brander.
Ja, mannen vinden dat wel tof.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kan dat wel.
Ben namelijk heel goed in dingen in de fik steken.
Mijn voormalig buurman ook ja.quote:
In die tijd had je nog eens video games zoals de kinderen dat tegenwoordig noemen.quote:
Die heb ik wel gemaakt, dat lukt je wel. Goed invetten en je oven niet tussendoor open doen en ook niet de turbo/fan gebruiken.quote:
Dat vlammetje heb ik aangestoken op Specu wat meer te laten vlammen als modquote:
Flamberen durf ik ook nietquote:Op maandag 23 maart 2015 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De oerdriften als er vlammen bij betrokken zijn zijn met geen pen te beschrijven.
Laat dat invetten maar aan timmmmm over ja ...quote:Op maandag 23 maart 2015 23:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die heb ik wel gemaakt, dat lukt je wel. Goed invetten en je oven niet tussendoor open doen en ook niet de turbo/fan gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
En dat is een groot succes natuurlijk.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat vlammetje heb ik aangestoken op Specu wat meer te laten vlammen als mod
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laat dat invetten maar aan timmmmm over ja ...Vind ik wel een klein beetje boter voor een enorme pan. Ik zou persoonlijk meer boter gebruiken. Veel meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dat is een groot succes natuurlijk.
Gelukkig maar, het verhaal ging toch al nergens meer heen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen is in slaap gevallen.
Was het maar zo, wel zin om een jaar of 50 te slapen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen is in slaap gevallen.
Het vlamt steeds maar heel even; daarna zakt het weer weg.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat vlammetje heb ik aangestoken op Specu wat meer te laten vlammen als mod
Kort maar krachtig, anders wordt hij alleen maar langdradig.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het vlamt steeds maar heel even; daarna zakt het weer weg.
En Specularium schijnt ook al elfletterig te zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kort maar krachtig, anders wordt hij alleen maar langdradig.
Volgens mij kan Henk hier slecht tegen:quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
En Specularium schijnt ook al elfletterig te zijn.
Vierentwintigletterwoord is wél daadwerkelijk 24 letters.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij kan Henk hier slecht tegen:
elfletterwoord
Woord met 11 letters.
http://www.encyclo.nl/begrip/elfletterwoord
Dat zijn er natuurlijk 14
Alles is vier.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vier heeft vier letters.
Hopelijk krijg je nu geen hartaanval.
42 toch?quote:
Je maakt wel een stap teveel, 5 = 4 (v i j f)quote:
Daar kan ik ook mee leven. Uiteindelijk is alles 4. Ook Specularium.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je maakt wel een stap teveel, 5 = 4 (v i j f)
Eigenlijk maakte ik gewoon een enorm nerderig grapje, waarom weet ik ook niet, zal het nooit meer doenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar kan ik ook mee leven. Uiteindelijk is alles 4. Ook Specularium.
Dat van mij was 5 op de schaal van Nerd, dat van jou zit ergens rond de 20.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk maakte ik gewoon een enorm nerderig grapje, waarom weet ik ook niet, zal het nooit meer doenhttp://en.wikipedia.org/w(...)_Everything_.2842.29
Wil je misschien even niet zo fucking vrolijk doen om 8 uur 's ochtends met je pleureshoofd? Bedanktquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 08:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wil je misschien even niet zo fucking vrolijk doen om 8 uur 's ochtends met je pleureshoofd? Bedankt
Je vergeet #afvallenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:30 schreef Specularium het volgende:
Ik ga vandaag aan de heroine. #gezondleven #topshow #lente
Ja is het ook lekker weer of schijnt alleen de zon?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:40 schreef Mani89 het volgende:
Lekker zonnetje buiten jongens, heerlijk. Dat we er maar weer een stralende dag van maken.
Eigenlijk is het gewoon pure aids, maar ik probeer mezelf wat moed in te praten.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja is het ook lekker weer of schijnt alleen de zon?
Leuk hoor die zon. Maar die zie je waarschijnlijk alleen door het raam waar je achter zit omdat je werkt/studeert.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon pure aids, maar ik probeer mezelf wat moed in te praten.
Misschien een sauna in je huis laten installeren?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:50 schreef Mani89 het volgende:
Maak me maar weer wakker als het 15+ graden is.
Je verwart kinderen met de Ikea. Waarom doen mensen dat zichzelf aan?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:23 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben net gezellig in de Ikea geweest, God wat haat ik kinderen. Waarom doen mensen dat zichzelf aan?
Sws die combinatie.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je verwart kinderen met de Ikea. Waarom doen mensen dat zichzelf aan?
Die krukjes. Hij gaat een rek maken voor Pjoquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
We horen binnenkort wel wat Mani heeft gekocht bij de Ikea.
Die kwam ik bij opruimen ook in hoge getalen tegenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarschijnlijk dertig potloden gejat.
Net een ekster.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die kwam ik bij opruimen ook in hoge getalen tegen.
Ies gratiesjquote:
Hier gaat de Zweedse economie aan kapotquote:
Zal nooit meer doenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier gaat de Zweedse economie aan kapotDoor jou moest ik vorig jaar kapitalen uitgeven aan simpele biertjes.
is ze ookquote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bazen kunnen ook vrouwelijk zijn #TeamOpzij
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:28 schreef Fokker89 het volgende:
Waarom zit ik naar Elmo te kijken die lekker aan het fietsen is
Heb je ook niet zo veel aan.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:28 schreef Uccie het volgende:
Vroeger kon ik echt de halve dag posten.
Maar dat mis ik niet.
Frutselgodquote:
Nee maar dat was leuker dan het werk.quote:
Ik vind elmo wel lief hoor.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Komt omdat het journaal er net op was bedenk ik me, Ik voelde me al een beetje kinderachtig.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik vind het maar een vervelende zak
Je bent zelf een maar.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik vind het maar een vervelende zak
Ik toucheer enkel een schedequote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou je hem wel over de pener willen aaien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |