Even lekker flink sporten voelt wel fijn.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:28 schreef Specularium het volgende:
Het is alleen jammer dat #teamgezond geen kut aan is.
Gin tonic kan wel hoor. Als het maar geen Baileys is.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:28 schreef timmmmm het volgende:
Gelukkig heeft tante Cor me ook vaak genoeg bier zien tanken om nu niet te denken dat ik een hommel ben
Nou, ik fitness al twee hele weken en elke keer weer word ik er uitermate verdrietig vanquote:Op maandag 23 maart 2015 20:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Even lekker flink sporten voelt wel fijn.
In het begin wel, zeker als je net uit een lichamelijke kutperiode komt merk je veel verschil.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Even lekker flink sporten voelt wel fijn.
Waarom verdrietig? Dat het allemaal nog niet makkelijk gaat of zo? Komt vanzelf goed!quote:Op maandag 23 maart 2015 20:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, ik fitness al twee hele weken en elke keer weer word ik er uitermate verdrietig van
Dan is er wel iets mis, normaal krijg je zo'n endorfinesboost.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, ik fitness al twee hele weken en elke keer weer word ik er uitermate verdrietig van
Omdat ik het erg matig vind lichamelijk te bewegen. Word je moe van, ga je van zweten (ja, ik heb een beetje smetvrees) en ik zie er totaal het lekkere/de lol niet van in.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Waarom verdrietig? Dat het allemaal nog niet makkelijk gaat of zo? Komt vanzelf goed!
Ik kreeg altijd alleen maar spierpijn.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan is er wel iets mis, normaal krijg je zo'n endorfinesboost.
Dat vind ik dan wel weer lekker.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd alleen maar spierpijn.
Dat vind ik altijd wel lekker.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd alleen maar spierpijn.
Ik ook niet hoor, van sporten word ik niet gelukkig.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan is er wel iets mis, normaal krijg je zo'n endorfinesboost.
Ik moet ook weer opnieuw beginnen, dus ik ken die struggles wel.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat ik het erg matig vind lichamelijk te bewegen. Word je moe van, ga je van zweten (ja, ik heb een beetje smetvrees) en ik zie er totaal het lekkere/de lol niet van in.
Maar zal er ook wel mee te maken hebben dat ik tot een jaar of 15 zeer sportief was en nu alles dus drie keer kut is.
Dat werkt ook niet a la minute.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, van sporten word ik niet gelukkig.
Fietsenquote:Op maandag 23 maart 2015 20:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik moet ook weer opnieuw beginnen, dus ik ken die struggles wel.
Weet je wat ik zelf heel fijn vind en waar ik helemaal happy van wordt? Fietsen in de natuur. En dat heb ik al lang niet meer gedaan omdat ik opeens agorafobie kreeg, daar ben ik nu mee aan de slag om dat te overwinnen.
Dan ben ik alweer afgehaakt. Ik wil instant fix.quote:
Behalve wielrenners.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Fietsen
Vind ik ook een van de leukste vormen van beweging. Laatst naar Delft gefietst, leuke fietstocht is dat.
Dat zijn ook endorfines, en serotonine en allemaal andere happinessstofjes.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:41 schreef Uccie het volgende:
Ik word gewoon gelukkig van chocolade, hele bittere pure chocolade. Niet eens veel, maar gewoon zo'n stukje bij de thee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |