abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 4 april 2015 @ 11:37:52 #76
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_151353749
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 16:33 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Je klinkt heel blij, dus ik neem aan - als leek - dat je iets goed hebt gedaan :) Maar hoe krijg je nou in zo'n kort tijdsbestek - zeg: 3 maanden - zoveel vet weggewerkt? Voor normale mensen is dat best moeilijk, 7 kilo vet lozen, maar jij traint dus zwaar en eet gezond. Dan nog lijkt het me een eh... uitdaging. Of gaat het afvallen sneller omdat je ook zo snel bent aangekomen? (Ik snap dat het vooral spieren zijn, hoor, maar toch... ik ben nieuwsgierig ;) )
85 kilo naar 94 kilo is 9 kilo aangekomen. Vetvrije massa is met 7 kg toegenomen. 2 kilo vet aangekomen, ipv 7 verloren.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_151354859
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 00:45 schreef hmmmz het volgende:
Zie bijvoorbeeld dit soort topics: http://www.reddit.com/r/F(...)ion_to_get_shredded/
in 60 dagen van 16% naar 10%
Interessant. Maar was die man uit dat topic (en op die foto) ook eerst flink aangekomen, want hij ziet er op de 'before'-foto vooral dun uit, en ongetraind. Op de 'after'-foto lijkt het alsof hij in 60 dagen enorm gespierd is geworden; ik neem dan maar aan dat die spieren ergens in dat hele dunne lichaampje van de 'before'-foto verstopt zaten :D

Evengoed ziet het er indrukwekkend uit :Y
pi_151354882
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2015 11:37 schreef fathank het volgende:

[..]

85 kilo naar 94 kilo is 9 kilo aangekomen. Vetvrije massa is met 7 kg toegenomen. 2 kilo vet aangekomen, ipv 7 verloren.
Rekenen is nooit mijn sterkste punt geweest :7
pi_151477818
Hoi :D

Ik wil graag wat actiever gaan sporten, ik ben nu al ongeveer een jaartje bezig maar ben er niet echt zo heel actief bezig geweest in de sportschool.. Nu wil ik toch wat spiermassa opbouwen (vooral rond m'n buik) en tegelijkertijd ook wat vet verliezen. Is het dan verstandig om bijvoorbeeld zo'n schema bij te houden?

Ma: Buik, onder/boven- rug, biceps/triceps, schouders, borst

Di: Cardio (1,5 uur)

Woe: Rustdag

Do: Benedenlichaam + nog een paar setjes buikspieroefeningen

Vrij: Rustdag

Za: ben ik heel de dag aan het werk, ik heb een lichamelijk zware baan. Dus daar ben ik ook nog aan
het bewegen :)

Zon: Rustdag

Mijn borst, bovenarm en schouders zijn al vrij gespierd doordat ik de afgelopen jaren vrij gespierd ben geworden door mijn werk.. Dus daar train ik meer voor alleen het onderhoud, ik heb nu al moeite met normale kleren kopen :P
Maar mijn buikspieren zijn dus achtergebleven, die wil ik nu ook meer trainen.. Kan ik dan twee (of misschien 3 keer) in de week intensief buikspieroefeningen doen? Of is dat te veel? Ik dacht dat ik ergens had gehoord dat het wijzer is om één dag per week erg intensief bezig te zijn met je buikspieren zodat ze de rest van de week kunnen herstellen, zo krijg je diepere groeven tussen je abs en zijn ze beter/sneller zichtbaar in hoe verre is dit waar?

En hoe kan ik dit het beste doen qua oefeningen? Ik ben nu vaak bezig met de ab coaster voor mijn schuine buikspieren (zie onderstaande foto). En ik doe gewoon 4 setjes van 16-22 sit ups op een 'sit up bench' Daar kan ik gewoon het gewenste resultaat mee behalen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben trouwens bijna 17 jaar oud, man, 1,88m lang, weeg zo'n 90kg en m'n vetpercentage ligt rond de 12,5%
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
pi_151478641
Zelfs Arie Boomsma weet: als je een gespierde buik (6-pack) wilt, moet je minder eten.

Verder een paar keer per week core-oefeningen (plank, zijplank) om de zaak een beetje strak te trekken :P Ik ken mannen die heel veel buikspieroefeningen deden, en die er uiteindelijk optisch dikker uitzagen en hun overhemd niet meer dicht kregen vanwege al die uitpuilende spieren. Niet dagelijks buikspieren dus >:)
  woensdag 8 april 2015 @ 12:33:22 #81
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_151479852
Oké Nadine :')
Deathlift or Die.
  woensdag 8 april 2015 @ 12:34:20 #82
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_151479877
Planks, hanging leg raises, abwheel, russian twists. 1 keer per week is voldoende. Geen situps of die apparaten. Verder moet je voor abs gewoon laag vetpercentage hebben.
Deathlift or Die.
  woensdag 8 april 2015 @ 13:31:05 #83
58789 Snakey
-||||--------||||-
  woensdag 8 april 2015 @ 13:57:26 #84
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_151482175
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:50 schreef Nadine26 het volgende:
Zelfs Arie Boomsma weet: als je een gespierde buik (6-pack) wilt, moet je minder eten.

Verder een paar keer per week core-oefeningen (plank, zijplank) om de zaak een beetje strak te trekken :P Ik ken mannen die heel veel buikspieroefeningen deden, en die er uiteindelijk optisch dikker uitzagen en hun overhemd niet meer dicht kregen vanwege al die uitpuilende spieren. Niet dagelijks buikspieren dus >:)
Dan weet ik niet waar hun overhemden kopen. Mensen die gespierd zijn hebben een smallere taille en brede schouders vergeleken met de normale man. Ongeacht de hoeveelheid crunches. _O-
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_151491561
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:50 schreef Nadine26 het volgende:
Zelfs Arie Boomsma weet: als je een gespierde buik (6-pack) wilt, moet je minder eten.
Ja, ik eet erg veel, ik probeer de hoeveelheid junkfood en dergelijke te beperken.. Maar op een doorsnee dag eet ik al gauw 16-18 sneetjes brood (over heel de dag verdeeld), een flink bord avondeten en nog fruit etc. tussendoor. Dus al gauw 4000kcal per dag

En dan eet ik eigenlijk alleen als ik honger/trek heb.. Ik denk dat ik al snel van alles zou vasthouden als ik minder ga eten en dat dan een tegenwerkend effect heeft. Of valt dit wel mee?

En wat zijn de beste cardio oefeningen? Ben net zelf terug van het sporten en volgens de computers in de apparaten verbrand je met 20 minuten roeien veruit het meeste calorieën in vergelijking met zo'n apparaat:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ook een stuk meer dan met hardlopen, wat kan ik dan het beste doen? Of gewoon die 3 combineren? :)
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
  woensdag 8 april 2015 @ 20:05:53 #86
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_151493384
Cardio gewoon hetgeen doen wat je het leukst vindt, anders hou je het niet vol. Kwa eten zou ik vooral kijken naar WAT je eet, niet hoeveel. Veel groente, kcal arme vervanging voor kcal rijke producten.
WFPB!
pi_151493447
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 20:05 schreef Dizorn het volgende:
Cardio gewoon hetgeen doen wat je het leukst vindt, anders hou je het niet vol. Kwa eten zou ik vooral kijken naar WAT je eet, niet hoeveel. Veel groente, kcal arme vervanging voor kcal rijke producten.
groente, fruit hebben bevatten toch weinig kcal? En veder zal ik nog wel even veder op het internet snuffelen.. Ik vind het iig. al heel tof dat je me helpt ~! =) ♥
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
pi_151497515
quote:
6s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:31 schreef Snakey het volgende:
Ow dat heb ik ook, een dikke buik door spieren.
*) Kijk, dat bedoel ik.

Maar goed, jullie zijn het er allemaal niet mee eens, dus ik trek mijn bewering gewoon in. Zo gemakkelijk gaat dat :+

@Nelvalhil:
Wat de beste cardio-training is, weet ik niet. Ik doe niet aan cardio. Ik heb me laten wijsmaken (zal ook wel gelul zijn >:) ) dat cardio contraproductief werkt, als je tenminste spieren wilt kweken, en dat is wat ik wil. Niet belachelijk veel spieren, dat is onmogelijk bij mij, maar de spieren die ik heb, wil ik er niet vanaf roeien/rennen/fietsen/steppen/springen/dansen, dus die activiteiten sla ik lekker over. Trouwens, als je echt serieus winst wilt boeken met een cardio-apparaat, moet je er eindeloos op blijven zitten of staan, dat lijkt me zonde van je tijd (en van je humeur).

Dus, als ik nou iets aan cardio zou willen doen, zou ik voor HIIT kiezen. Dat duurt niet lang, is heel intensief en dus ook wel leuk. Volgens mij kun je HIIT prima met krachttraining combineren, dus dat is mijn advies. Voor HIIT-workouts kun je op diverse sites terecht.
pi_151498832
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:43 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

*) Kijk, dat bedoel ik.

Maar goed, jullie zijn het er allemaal niet mee eens, dus ik trek mijn bewering gewoon in. Zo gemakkelijk gaat dat :+

@Nelvalhil:
Wat de beste cardio-training is, weet ik niet. Ik doe niet aan cardio. Ik heb me laten wijsmaken (zal ook wel gelul zijn >:) ) dat cardio contraproductief werkt, als je tenminste spieren wilt kweken, en dat is wat ik wil. Niet belachelijk veel spieren, dat is onmogelijk bij mij, maar de spieren die ik heb, wil ik er niet vanaf roeien/rennen/fietsen/steppen/springen/dansen, dus die activiteiten sla ik lekker over. Trouwens, als je echt serieus winst wilt boeken met een cardio-apparaat, moet je er eindeloos op blijven zitten of staan, dat lijkt me zonde van je tijd (en van je humeur).

Dus, als ik nou iets aan cardio zou willen doen, zou ik voor HIIT kiezen. Dat duurt niet lang, is heel intensief en dus ook wel leuk. Volgens mij kun je HIIT prima met krachttraining combineren, dus dat is mijn advies. Voor HIIT-workouts kun je op diverse sites terecht.
HIIT-workouts, daar heb ik nog niet aan gedacht. Goed idee, dank je wel =)

Ik heb me iig. laten vertellen als ik het cardio combineer met krachttrainingen dat het dan niet ten koste gaat van het spiermassa.. Dus daarom denk ik dat ik gewoon na elke workout gewoon een half uurtje ga spinnnen/hardlopen :) En dat ik dan één, of misschien twee dagen in de week een uurtje, misschien anderhalf cardio ga doen.
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
  woensdag 8 april 2015 @ 23:57:28 #90
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_151503096
Als je genoeg eiwit eet, verlies je echt geen spieren door cardio. Dat is echt een luie-mensen-fabel :p Ook niet als je afvalt. Zelfs niet zonder echte krachttraining.

Als je voor maximale spier/kracht toename gaat is cardio misschien niet ideaal, omdat je lichaam zich daar verschillend op aanpast en dus niet alle energie richting 1 ding kan gaan.

Hoe heb je je vet% gemeten trouwens? verwacht bij ~10% je gewenste resultaten namelijk zichtbare abs enzo
WFPB!
  donderdag 9 april 2015 @ 00:06:08 #91
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_151503348
quote:
99s.gif Op woensdag 8 april 2015 20:07 schreef Nelvalhil het volgende:

[..]

groente, fruit hebben bevatten toch weinig kcal? En veder zal ik nog wel even veder op het internet snuffelen.. Ik vind het iig. al heel tof dat je me helpt ~! =) ♥
Fruit kan met suikers behoorlijk aantikken in kcal. Shit als wortels, sla, komkommer kan je praktisch oneindig eten.
Broodbeleg: (pinda)kaas, chocopasta, heul vet. Kalkoenfilet is mijn favoriet tegenwoordig.
Avondeten: Vezelrijke pasta/rijst, veel groente (ik doe 400gr standaard), wit vlees (kip/vis), calorie-arme saus. pas op voor dikke sauzen als pindasaus of dingen als boursin.
Ontbijt met magere kwark (of 0% vet kwark), vezelrijk granenspul (liever muesli dan cruesli ivm extra suiker). (Eiwit)pannekoeken Altijd lekker.

En als laatst: absoluut NOOIT frisdrank met suiker. Liever ook geen liters vruchtensap (want suiker).

Dat zijn een beetje standaard dingen die ik eet op een dag.
WFPB!
pi_151503952
quote:
99s.gif Op woensdag 8 april 2015 19:23 schreef Nelvalhil het volgende:

[..]

Maar op een doorsnee dag eet ik al gauw 16-18 sneetjes brood (over heel de dag verdeeld),
Yikes :'(
pi_151504109
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 23:57 schreef Dizorn het volgende:
Als je genoeg eiwit eet, verlies je echt geen spieren door cardio. Dat is echt een luie-mensen-fabel :p Ook niet als je afvalt. Zelfs niet zonder echte krachttraining.
Oké, maar de vraag blijft dan wat precies het nut is van cardio, als je in diezelfde tijd ook kunt krachttrainen (en daarmee vet verbranden, spieren opbouwen en je conditie verbeteren). Zo bedoel ik het meer.
  donderdag 9 april 2015 @ 01:45:14 #94
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_151504783
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 00:44 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Oké, maar de vraag blijft dan wat precies het nut is van cardio, als je in diezelfde tijd ook kunt krachttrainen (en daarmee vet verbranden, spieren opbouwen en je conditie verbeteren). Zo bedoel ik het meer.
Cardio kan gedaan worden, omdat men het een leuke activiteit vindt.

Daarnaast verbruikt het meer kcals dan krachttraining of HITT, uithoudingsvermogen verbeterd, geschikter voor beginners, mogelijk om dit frequenter te trainen dan HITT omdat de hersteltijd korter is en als laatst is het voor de meerderheid makkelijker om zich aan een dieet te houden met cardio.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  donderdag 9 april 2015 @ 02:02:35 #95
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_151504853
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 23:57 schreef Dizorn het volgende:
Als je genoeg eiwit eet, verlies je echt geen spieren door cardio. Dat is echt een luie-mensen-fabel :p Ook niet als je afvalt. Zelfs niet zonder echte krachttraining.

Als je voor maximale spier/kracht toename gaat is cardio misschien niet ideaal, omdat je lichaam zich daar verschillend op aanpast en dus niet alle energie richting 1 ding kan gaan.
Bij cardio moet je wel opletten wanneer je gaat afvallen terwijl je spierbehoud als doel hebt. Intensieve cardio of HIITT werkt hierbij averechts naast krachttraining.

Wanneer iemand wil afvallen en intensieve cardio of HITT toevoegt aan de reguliere training neemt de belasting toe. Echter is belastbaarheid afgenomen door de calorie restrictie. Het gewicht waarmee getraind wordt zal hieronder lijden. Terwijl deze factor belangrijk is voor spierbehoud. Verstandiger is om dan intensiteit (gewicht) hoog te houden en het aantal herhalingen laag met LISS cardio ter ondersteuning om extra kcals te verbruiken.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_151512450
quote:
7s.gif Op woensdag 1 april 2015 09:46 schreef Snakey het volgende:

[..]

De whey van B&F komt heel erg slecht uit de test, die zou ik dus niet kopen. Je kan beter bij XXL Nutrition kopen.

Dosering hoef je niet te veranderen op training of off days. Gewoon zorgen dat je totaal elke dag op 1,5 - 1,8 gram/BW komt.
Dit. En dan idealiter een mix van casseine en whey.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  donderdag 9 april 2015 @ 13:00:01 #97
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_151512554
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 12:33 schreef Ethanolic het volgende:
Oké Nadine :')
BEASTMODE
  donderdag 9 april 2015 @ 13:00:49 #98
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_151512579
In de cut wordt toch echt wel 2 gram/kg aangeraden.
Deathlift or Die.
pi_151512591
quote:
99s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:16 schreef Nelvalhil het volgende:
Hoi :D

Ik wil graag wat actiever gaan sporten, ik ben nu al ongeveer een jaartje bezig maar ben er niet echt zo heel actief bezig geweest in de sportschool.. Nu wil ik toch wat spiermassa opbouwen (vooral rond m'n buik) en tegelijkertijd ook wat vet verliezen. Is het dan verstandig om bijvoorbeeld zo'n schema bij te houden?

Ma: Buik, onder/boven- rug, biceps/triceps, schouders, borst

Di: Cardio (1,5 uur)

Woe: Rustdag

Do: Benedenlichaam + nog een paar setjes buikspieroefeningen

Vrij: Rustdag

Za: ben ik heel de dag aan het werk, ik heb een lichamelijk zware baan. Dus daar ben ik ook nog aan
het bewegen :)

Zon: Rustdag

Mijn borst, bovenarm en schouders zijn al vrij gespierd doordat ik de afgelopen jaren vrij gespierd ben geworden door mijn werk.. Dus daar train ik meer voor alleen het onderhoud, ik heb nu al moeite met normale kleren kopen :P
Maar mijn buikspieren zijn dus achtergebleven, die wil ik nu ook meer trainen.. Kan ik dan twee (of misschien 3 keer) in de week intensief buikspieroefeningen doen? Of is dat te veel? Ik dacht dat ik ergens had gehoord dat het wijzer is om één dag per week erg intensief bezig te zijn met je buikspieren zodat ze de rest van de week kunnen herstellen, zo krijg je diepere groeven tussen je abs en zijn ze beter/sneller zichtbaar in hoe verre is dit waar?

En hoe kan ik dit het beste doen qua oefeningen? Ik ben nu vaak bezig met de ab coaster voor mijn schuine buikspieren (zie onderstaande foto). En ik doe gewoon 4 setjes van 16-22 sit ups op een 'sit up bench' Daar kan ik gewoon het gewenste resultaat mee behalen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben trouwens bijna 17 jaar oud, man, 1,88m lang, weeg zo'n 90kg en m'n vetpercentage ligt rond de 12,5%
Het doen van rug, borst, biceps, triceps en schouders op 1 dag terwijl je wel een splitschema aanhoudt is "apart". Wat versta je onder benedenlichaam? En welke oefeningen zitten er in je schema? Tot slot: hoe heb je die 12,5% gemeten?
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  donderdag 9 april 2015 @ 13:02:28 #100
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_151512627
quote:
99s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:16 schreef Nelvalhil het volgende:
Hoi :D

Ik wil graag wat actiever gaan sporten, ik ben nu al ongeveer een jaartje bezig maar ben er niet echt zo heel actief bezig geweest in de sportschool.. Nu wil ik toch wat spiermassa opbouwen (vooral rond m'n buik) en tegelijkertijd ook wat vet verliezen. Is het dan verstandig om bijvoorbeeld zo'n schema bij te houden?

Ma: Buik, onder/boven- rug, biceps/triceps, schouders, borst

Di: Cardio (1,5 uur)

Woe: Rustdag

Do: Benedenlichaam + nog een paar setjes buikspieroefeningen

Vrij: Rustdag

Za: ben ik heel de dag aan het werk, ik heb een lichamelijk zware baan. Dus daar ben ik ook nog aan
het bewegen :)

Zon: Rustdag

Mijn borst, bovenarm en schouders zijn al vrij gespierd doordat ik de afgelopen jaren vrij gespierd ben geworden door mijn werk.. Dus daar train ik meer voor alleen het onderhoud, ik heb nu al moeite met normale kleren kopen :P
Maar mijn buikspieren zijn dus achtergebleven, die wil ik nu ook meer trainen.. Kan ik dan twee (of misschien 3 keer) in de week intensief buikspieroefeningen doen? Of is dat te veel? Ik dacht dat ik ergens had gehoord dat het wijzer is om één dag per week erg intensief bezig te zijn met je buikspieren zodat ze de rest van de week kunnen herstellen, zo krijg je diepere groeven tussen je abs en zijn ze beter/sneller zichtbaar in hoe verre is dit waar?

En hoe kan ik dit het beste doen qua oefeningen? Ik ben nu vaak bezig met de ab coaster voor mijn schuine buikspieren (zie onderstaande foto). En ik doe gewoon 4 setjes van 16-22 sit ups op een 'sit up bench' Daar kan ik gewoon het gewenste resultaat mee behalen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben trouwens bijna 17 jaar oud, man, 1,88m lang, weeg zo'n 90kg en m'n vetpercentage ligt rond de 12,5%
Deze stats vragen om een foto
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')