Gewoon RDK vragen, die kunnen het voor 'n budget bedragquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb zin om net zoals jij zei zo'n stadiongebied te maken, maar slaat een beetje als kut op dirk om dat nu al te doen met 9500 inwonersen not enough money
Dat later minder budget blijkt dan gedacht?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gewoon RDK vragen, die kunnen het voor 'n budget bedrag
Grootquote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:24 schreef TigerXtrm het volgende:
Park aangelegd midden in de stad
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja zoiets. Heeft geen functie verder, ziet er alleen mooi uit. Helaas moeten parken percé aan een auto weg worden gezetquote:
Parken aanleggen met zonable voetpaden een idee?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:27 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ja zoiets. Heeft geen functie verder, ziet er alleen mooi uit. Helaas moeten parken percé aan een auto weg worden gezet
Ooooh werken die voetpaden zo?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Parken aanleggen met zonable voetpaden een idee?
Hahaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:33 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ooooh werken die voetpaden zo?Ik dacht dat die voetpaden groeiden net als huizen ofzo
Ik dacht al, wtf heb je daar nou aan
Geen idee of Paradox dat zal doen (vermoed van wel) maar er zijn al heel veel assets in de workshop te vinden voor meer diversiteit. Zelf heb ik heel vee; assets van Pruett2333 die voor de nodige diversiteit zorgen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:27 schreef NeuNeu het volgende:
Als ik naar screenshots kijk zie ik heel veel dezelfde gebouwen. Zal Paradox later denk je nog nieuwe gebouwen toevoegen of ben je echt afhankelijk van mods?
Er werd gesproken over een European Buildings pack die samen met tunnels in een update komen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:36 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Geen idee of Paradox dat zal doen (vermoed van wel) maar er zijn al heel veel assets in de workshop te vinden voor meer diversiteit. Zelf heb ik heel vee; assets van Pruett2333 die voor de nodige diversiteit zorgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:54 schreef Quyxz_ het volgende:
Hebben jullie die improved graphics & highway interchange mod al?wowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:54 schreef Quyxz_ het volgende:
Hebben jullie die improved graphics & highway interchange mod al?Als de game er toch zo uitzag...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* DeeCruise veegt kwijl af
Nice try though: http://static.hdw.eweb4.c(...)r-2560x1600-7801.jpgOp dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:54 schreef Quyxz_ het volgende:
Hebben jullie die improved graphics & highway interchange mod al?FappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0108daniel wil de Kuip ook graag, maar hij zou Cities Skylines alleen even "proberen" via een gedownloade versie. Blijkbaar duurt dat proberen wel lang danquote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn link op Reddit heeft wel geholpen.
http://www.reddit.com/r/C(...)or_a_stadium_i_love/
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:54 schreef Quyxz_ het volgende:
Hebben jullie die improved graphics & highway interchange mod al?Daar ben ik vorig jaar nog overheen gereden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:40 schreef Jorwol het volgende:
[..]
0108daniel wil de Kuip ook graag, maar hij zou Cities Skylines alleen even "proberen" via een gedownloade versie. Blijkbaar duurt dat proberen wel lang dan
wolkenkrabbers worden neergezet?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Wat ik trouwens wel jammer vind is dat het spel niet uit zichzelf hele hoge gebouwen neerzet.
Er zijn wel hoge gebouwen maar ik zou het toffer vinden als er vanuit zichzelf een gebouw ergens ontstond dat veel groter is dan de rest, gelukkig zijn er mods te vinden die je zelf neer kan zetten
Dat rode, dat komt doordat je twee kruisingen vlak bij elkaar hebt. Wat ik wel eens doe, is een baan één eenrichtingsweg woonwijk->ring, en een baan één eenrichtingsweg woonwijk->ring. Dus één weg voor naar binnen en één voor naar buiten.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:25 schreef nickhguitar het volgende:
Leuk spelGaat lekker ook, alleen ik krijg het verkeer niet helemaal goed. Heb het meeste wel 'onder controle', maar het verkeer blijft een beetje een bitch. Vorige game liep het finaal in de knoei dus wil nu elk rode puntje voor zijn
![]()
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=28l7vi8&s=8#.VRG5qeFVo24
Sowieso heb ik nog niet gewerkt met 2 banen/1 richtingsverkeer. Hoe passen jullie dit toe? Lijkt me dat het dan alleen maar meer opkropt in het centrum toch? Eigenlijk heb ik ook alleen de 'standaard' normale weg gebruikt, dus 2 baans (2 richtingen).
Het zou mooi zijn als je een park ook met de districttool kon aanwijzen. Op dit moment gelden alleen de echte parken als parken, terwijl ik ook heel was bos en voetpaden in en rond mijn stadje heb, wat technisch gezien jammergenoeg dus geen impact heeft.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:27 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ja zoiets. Heeft geen functie verder, ziet er alleen mooi uit. Helaas moeten parken percé aan een auto weg worden gezet
Enkel tegen geluidsvervuiling, dacht ik...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:49 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als je een park ook met de districttool kon aanwijzen. Op dit moment gelden alleen de echte parken als parken, terwijl ik ook heel was bos en voetpaden in en rond mijn stadje heb, wat technisch gezien jammergenoeg dus geen impact heeft.
quote:
Geprobeerd om de game als administrator te openen?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:18 schreef Divje het volgende:
In de content manager staan ze na een restart wel. Maar van daaruit kan ik ze niet laden.
[..]
Was net zo lekker bezig..
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:18 schreef Divje het volgende:
In de content manager staan ze na een restart wel. Maar van daaruit kan ik ze niet laden.
[..]
Hier trouwens een Flight Cimulator
http://steamcommunity.com(...)13366627&searchtext=
Deed ik al vanaf het begin..quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:20 schreef einschtein het volgende:
[..]
Geprobeerd om de game als administrator te openen?
oef, das schrikken. komt kennelijk vaker voor.quote:
Probeer het nuquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:29 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
oef, das schrikken. komt kennelijk vaker voor.
dit al geprobeerd?
https://www.reddit.com/r/(...)id_my_saved_game_go/
Ik vraag me echt af hoe de ontwikkelaars hier mee om gaan.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:23 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
Spel is nog geen maand oud en nu al zoveel fantastische mods en assets.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:10 schreef Sejt het volgende:
De Kuip ligt er mooi bij.![]()
[ afbeelding ]
SuperHarregarre
Het modden gaat echt helemaal losquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:18 schreef Divje het volgende:
Hier trouwens een Flight Cimulator
http://steamcommunity.com(...)13366627&searchtext=
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:49 schreef Avey het volgende:
Ik heb totaal geen demand voor residential en al mijn fabrieken sluiten
Ja lach maarquote:
Tijdelijk tax reducen? Je industrie die weggaat, is dat specifieke industrie? Misschien dat de resources op zijn: zoals olie.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:55 schreef Avey het volgende:
[..]
Ja lach maar
Ik heb overal parken en genoeg plek om te werken dus waarom wil er niemand in mijn stadje wonen?
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:04 schreef Scrummie het volgende:
Auw. Zon 2 uur bezig geweest vanavond met mijn stadion park. Alles klaar, vond het zo tof. Dus, saven, quit, steam overlay aan, terug in game, UI uit, en screenshotjes maken. Quit, naar screenshot manager.. Hm, geen nieuwe screenshots. Verdorie. Terug naar game; laden, laden, groene vlakte. Alles leeg. Alles. Andere savegame corrupt. Weg. Alles. Is. Weg.
Mnee. Save de laatste.. Dagen, alleen maar via die cloud optie.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:08 schreef Divje het volgende:
[..]Heb je nog een save van tijdens je werk of ben je alles kwijt? Ook al je savegames?
Probeer je corrupte save even te verwijderenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mnee. Save de laatste.. Dagen, alleen maar via die cloud optie.
He bah. Nouja, ook een kans om het nu anders te doen.
Ik denk dat het probleem bij verkeer zit, de fabrieken kunnen hun rommel niet kwijtquote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:06 schreef einschtein het volgende:
[..]
Tijdelijk tax reducen? Je industrie die weggaat, is dat specifieke industrie? Misschien dat de resources op zijn: zoals olie.
Je kan natuurlijk ook gewoon een extra treinstation neerzetten.quote:
Op dezelfde plek maar ernaast? Werkt dat of pakken ze derperig gewoon de eerst?quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon een extra treinstation neerzetten.
er zit voor mij niet echt een drive in om lang met 1 save door te gaan helaas.. bij SC4 was dit wel het geval (maar dat kwam door de regio: elke keer een regiootje aanpassen en dan zorgen dat ze elkaar goed aanvulde..)quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:15 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik begin bijna elke dag weer opnieuw omdat ik dan weer een 'grandioos' idee heb. Vervolgens faalt het idee en begin ik weer opnieuw![]()
Eh, andere kant van je industriepark is beter. Maar wie weet!quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Op dezelfde plek maar ernaast? Werkt dat of pakken ze derperig gewoon de eerst?
Potver, wat een wijsheidquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eh, andere kant van je industriepark is beter. Maar wie weet!
dat had ik vanavond ook, volgens mij een bug i.c.m. mod ofzo?quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik had laatst geprobeerd een trein verbinding op te zetten tussen een paar stations, maar het werkte voor geen meter
Er flitsten soms treinen het station in en uit, dan waren ze 1 frame in beeld en weer weg
Ik heb totaal geen idee wat ik fout deed
Dat idee had ik ook ja. Had er een aantal uitgezet die er wellicht mee te maken konden hebben, maar het deed helemaal niksquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:19 schreef mschol het volgende:
[..]
dat had ik vanavond ook, volgens mij een bug i.c.m. mod ofzo?
ik had lane changer, resolution ding iig aangezet..quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook ja. Had er een aantal uitgezet die er wellicht mee te maken konden hebben, maar het deed helemaal niks
Numpad, - en +. Door de rechtermuisknop ingedrukt te houden kan je bomen weghalen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had lane changer, resolution ding iig aangezet..
eff kijken wat nog meer..
persistent resource view
hoe kan ik die treee brush trouwens gebruiken? staat wel aan, maar kan er niks mee?
ah, thnxquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Numpad, - en +. Door de rechtermuisknop ingedrukt te houden kan je bomen weghalen.
Nooit Simcopter gespeeld? Daar kon je door je Simcity 2000 steden heen vliegen en missies doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:32 schreef Divje het volgende:
Ik vraag me echt af hoe de ontwikkelaars hier mee om gaan.
Een flight simulator in een city builder
Je vliegt trouwens overál doorheen en de controls zijn ff wennen, zat net onder de map en wist even niet hoe terug te gaan
Mooi!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:24 schreef ElmarO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn standaard snelwegrotonde voldeed niet meer, maar of dit nou een verbetering is.
[ afbeelding ]
Klopt, had ik ook al gedownload. Even vervangen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:15 schreef Divje het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com(...)11521749&searchtext=
Is dit niet een 'meer waarheidsgetrouw' station voor er naast?
http://steamcommunity.com(...)79329/?insideModal=1 ?quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:50 schreef Trebo het volgende:
Hmm vreemd.. ik krijg telkens dit bericht ingame:
object reference not set to an instance of an object
quote:This ingenious device is not made to avoid garbage in the first place, but to get rid of it in a clean and efficient way. In its center: An artificial, but stable wormhole. Where it leads nobody exactly knows. Everybody just hopes we do not dump megatons of trash into some aliens’ backyard. Somebody might show up some day to complain …
quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:19 schreef Sejt het volgende:
The Garbage Disposal Gate
[ afbeelding ]
http://steamcommunity.com(...)13337739&searchtext=
[..]
Hmm.. ik heb een andere savegame geopend en daar had ik geen melding. Dan maar met die verderquote:Op woensdag 25 maart 2015 09:11 schreef mschol het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com(...)79329/?insideModal=1 ?
Zitten standaard in het spel. Ik speel op een map die het Nordic theme heeft, en dan krijg je naaldbomen tot je beschikking.quote:Op woensdag 25 maart 2015 07:46 schreef Trebo het volgende:
[..]
Mooi!
Hoe kom je aan die hoge bomen? Zitten die standaard in het spel?
Aaha.. even proberen dan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:22 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zitten standaard in het spel. Ik speel op een map die het Nordic theme heeft, en dan krijg je naaldbomen tot je beschikking.
Dat het spel beter wordt zonder dat zij er iets aan hoeven doen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:42 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tornado mod komt eraan!
https://www.reddit.com/r/(...)ting_with_tornadoes/
Ik ben erg benieuwd wat de dev's vinden van de huidige mod community.
Ook een leuke ramp mod. Hele stad onder de stront.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:34 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Ziet er net uit alsof je riolering ontploft is
Die moet ik uitproberen! Thanks.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:37 schreef Qunix het volgende:
Traffic++ (Zonable Pedestrian Paths)
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=409184143
Current features:
- Zonable Pedestrian Paths (pavement and gravel) with support for public service vehicles and, optionally, delivery trucks;
- Six-Lane Road with Bus Lanes (4 normal + 2 bus) - Bus lanes can be used by vehicles in emergency;
- Options to customize certain aspects of the mod - the options can be found in the bar of the mod in the content manager.
Staat er niet een save in deze map? Savegames slaat ie ook lokaal op.quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:50 schreef Scrummie het volgende:
Nou, ik heb steam support maar even gecontact of ze niet een save game in de cloud van gister avond net voor mijn gedoe hebben. Let's hope so.
Ga ik vanavond even checken. Punt is; het probleem waarom de save games niet goed opslaan was dat er geen schijfruimte vrij was.. Daarom pakte ik uitwanhoop maar de cloud, maar die ging dus ook fout. Vervolgens dus die lege map.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Staat er niet een save in deze map? Savegames slaat ie ook lokaal op.
/Users/YOURUSER/Library/Application Support/Steam
Op hoop van zegen!
Pffrt, lastigquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ga ik vanavond even checken. Punt is; het probleem waarom de save games niet goed opslaan was dat er geen schijfruimte vrij was.. Daarom pakte ik uitwanhoop maar de cloud, maar die ging dus ook fout. Vervolgens dus die lege map.
Yeah. Wel thanks voor je tipsquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Pffrt, lastig
Had zelf gister dus dat ik al m'n saves kwijt leek te zijn, kon niks laden en zag de saves niet. Wél in de contentmanager, cloud & lokale saves. Zat een corrupte tussen die alles fuckte
https://www.reddit.com/r/(...)id_my_saved_game_go/ heeft mij geholpen. Maar bij jou is het net even ander volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |