SPOILER: Tip door SuperHarregarreOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvast een paar mooie features in dit spel.
• Workshop support met duizenden assets (gebouwen, parken, wegen en dergelijke) om je stad mee op te fleuren. En Mods om de functionaliteit van het spel zelf aan te passen. Zie ook het lijstje met de beste mods hier voor een goed begin.
• Maximaal 36km2 aan ruimte om te bouwen, of met mod kan je alle 25 tegels unlocken vor nog veel meer plezier en eventueel een smeltende pc.
• Vaste en volgbare inwoners in je stad, geen statistische weergave en ook geen random agents die maar gewoon overal en nergens gaan wonen.
• Je kan districten maken en in die districten zogeheten policies instellen zodat een beleid voor een verplichte roetfilter alleen in de industrie geld en niet in een woonwijk bijvoorbeeld of maak het zo gek als je zelf wil
• Uitgebreide opties voor wegen, rails, metro, bussen en havens voor je steden.
• Meer klimaten om in te spelen (heeft nog geen effect op het soort huizen die er gebouwd worden helaas) Noordelijk, Warm en TropischSPOILER: KlimatenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Je kan de hele stad hun eigen poep laten drinken.
Must have mods voor nog meer stadplezier
• ChirpFilter, alleen belangrijke chirps, de rest blijft weg
• Zonebare wandelpaden
• Elevated train tracks
• Meer opties om je al aangelegde wegen aan te passen
• Traffic Query tool
• Geen verdwijnende auto's
• Proper hardness (Niet te combineren met despawn)
• First person camera
• Dynamic resolution
• Automatic bulldoze
• 25 tile unlock mod
• Mods en toch achievements
• Tree Brush Mod
• Isometric camera(Niet te combineren met first person camers)
• Terraform tool
• Extended Public Transport UI
• Web Server (gebruiken als 2e monitor met live stats)
• Lane Changer: No left/right turn
Saved Games / Maps
• Circle CitySPOILER: Plaatjes van FOK!kers:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Qunix op 25-03-2015 13:54:14 ]![]()
Ekte-ekte height data van somewhere random noord Amerika![]()
map-data: http://cl.ly/aLWN/dem-smooth-crop.png (4.7MB png-bestand)
map opgeslagen zoals die nu is (alleen waterniveaus aangepast): http://cl.ly/aKko/North%20American%20River.crp
Hoe je het zelf kan maken: http://scrawkblog.com/201(...)-create-height-maps/
[ Bericht 23% gewijzigd door n8n op 23-03-2015 16:47:16 ]“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Check! En heb OV UI en Terraform tool toegevoegd.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:05 schreef Vinno het volgende:
"Commercial demand fix" mod kan nu uit de OP toch, na de patch?![]()
Toppertjequote:Op maandag 23 maart 2015 17:14 schreef Qunix het volgende:
[..]
Check! En heb OV UI en Terraform tool toegevoegd.oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
http://forum.paradoxplaza(...)ow-to-build-a-Busway
Voor degene die nog interesse hebben in het opzetten van een vrije busbaan.![]()
Ik wilde die Medical Tower dinges, maar daarvoor moest je wat gebouwen unlocken. Maar voor die gare gebouwen moest ik weer dingen doen. Zoals de Health onder de 20% krijgen en de Crime boven de 50%. Dat probeerde ik dus, maar toen gingen al mijn citizens dood en ik kreeg nog steeds niet de juiste percentages. Nu sta ik een miljoen in de min
Drie keer raden wie er ook nog eens geen save game heeft...![]()
Dat is toch die artist van Maxis?quote:Op maandag 23 maart 2015 19:32 schreef ElmarO het volgende:
Een nieuwe asset van Gula: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=412540256
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Yup.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:33 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dat is toch die artist van Maxis?![]()
![]()
Echt tof dat ie assets maakt voor Cities, denk dat hij net zo teleurgesteld was in Simcity als meeste spelersquote:
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
quote:
Ik wil een asset die je ergens afgelegen kunt ploppen met dé caravan
Heb nog geen pizza's op daken gevonden in m'n stad. Hopelijk plopt die snel ergens
Ondertussen met een campus bezig geweestHet gat moet nog vol lopen met water, en rechts moeten nog wat appartementjes gebouwd worden a la studentenwoningen.
Voor sportievelingen, mensen met groene vingers en feestbeesten die op het strand willen liggen. Later moet ik er nog een bieb inpassen maar dat komt wel goed
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Die afrit upgraden naar gewone snelweg kan wel eens helpen. Iedereen wil linksaf slaan en ze hebben daar maar 1 baan voorquote:Op maandag 23 maart 2015 20:45 schreef Romanus het volgende:
Echt heel logisch denken ze helaas nog niet na.
[ afbeelding ]
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Russen zekerquote:Op maandag 23 maart 2015 21:17 schreef Sejt het volgende:
Wie is C:S aan het spelen in het echt?
[ afbeelding ]
Blauw = snelwegbus, pendelt tussen 4 van deze krengen
Groen = Werkbus, gaat rechts richting de industrie
Rood = Stadsbus, gaat links de kuststad in.
Continu volle bussen ook
Net weer een halfuur mee gereden met alle buslijnen
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Vind het al heel wat dat er mensen naar die bushalte willen lopen. Hier pakken ze de auto om 4 straten verder naar de winkel te gaan. En ja, ik heb enkele buslijnen aangelegdquote:Op maandag 23 maart 2015 21:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Russen zeker
[ afbeelding ]
Blauw = snelwegbus, pendelt tussen 4 van deze krengen
Groen = Werkbus, gaat rechts richting de industrie
Rood = Stadsbus, gaat links de kuststad in.
Continu volle bussen ook
Net weer een halfuur mee gereden met alle buslijnen
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
quote:Op maandag 23 maart 2015 21:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vind het al heel wat dat er mensen naar die bushalte willen lopen. Hier pakken ze de auto om 4 straten verder naar de winkel te gaan. En ja, ik heb enkele buslijnen aangelegd
Om de 6 huizenblokken knal ik er altijd 1 neer. Staat overal wel volk. En amper auto's op de weg
Maak ook geen ingewikkelde lijnen, dan pakken cims sneller de auto volgens mij.oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Stiekem is dat meerijden best ontspannend.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Russen zeker
[ afbeelding ]
Net weer een halfuur mee gereden met alle buslijnenWat is je car saved percentage? Ik heb namelijk het idee dat ik een aantal buslijnen eens opnieuw moet gaan inrichten, maar of ik daar zin in heb.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Om de 6 huizenblokken knal ik er altijd 1 neer. Staat overal wel volk. En amper auto's op de weg
Maak ook geen ingewikkelde lijnen, dan pakken cims sneller de auto volgens mij.![]()
![]()
gewoon A-B lijnen maken, niet A-B-C-D D-E-F-A lijnenquote:Op maandag 23 maart 2015 22:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Om de 6 huizenblokken knal ik er altijd 1 neer. Staat overal wel volk. En amper auto's op de weg
Maak ook geen ingewikkelde lijnen, dan pakken cims sneller de auto volgens mij.![]()
![]()
Meerijden is leukquote:Op maandag 23 maart 2015 22:03 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Stiekem is dat meerijden best ontspannend.
[..]
Wat is je car saved percentage? Ik heb namelijk het idee dat ik een aantal buslijnen eens opnieuw moet gaan inrichten, maar of ik daar zin in heb., zo zie je de stad ook eens op een andere manier.
Trips saved percentage valt tegen als je kijkt naar alle cims bij haltes
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Yup, heb er een paar rond de 50%, maar de meeste hangen rond de 20-25%.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:08 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Meerijden is leuk, zo zie je de stad ook eens op een andere manier.
Trips saved percentage valt tegen als je kijkt naar alle cims bij haltes![]()
Ik zag hier een Holm (Hölmen?) map, was dat een zelf gefabriceerde map, of?
Of heeft iemand anders nog een leuke map?![]()
![]()
Ik heb deze zelf gedownload om later te proberen. Ziet er gaaf uitquote:Op maandag 23 maart 2015 22:33 schreef einschtein het volgende:
Ik zag hier een Holm (Hölmen?) map, was dat een zelf gefabriceerde map, of?
Of heeft iemand anders nog een leuke map?
http://steamcommunity.com(...)searchtext=innsbruck
Daarnaast heb ik zelf een hoogtemap van Trondheim in Noorwegen geïmporteerd, maar ik moet nog alles aanmaken qua wegen, grondstoffen, etc.I love my mispoken words.![]()
Ik heb net met die ground level cam eens rondgelopen, toch een stuk toffer dan ik dachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Verrek, da's eigenlijk nog best slim ook om van het lane switching probleem af te zijnquote:
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Ik denk niet dat deze rotonde een hoge verkeersdruk aan kan.quote:
Sluit er eens een cargo treinstation of haven aan, goede test is dat.
Because somehow we mixed up "Goodbye" and "good night"![]()
Juist wel, ik heb het zo neergezet dat alles wat aan komt precies terecht komt waar het heen wil zodat ze elkaar helemaal niet meer tegenkomenquote:Op maandag 23 maart 2015 23:46 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Ik denk niet dat deze rotonde een hoge verkeersdruk aan kan.
Sluit er eens een cargo treinstation of haven aan, goede test is dat..
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Maar oké, zelfde principe, andere locatie maar met cargotrain station in de buurt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Je zou ff met de traffic query mod moeten kijken of ze gebruiken maken van alle lanesquote:Op maandag 23 maart 2015 23:50 schreef jogy het volgende:
Maar oké, zelfde principe, andere locatie maar met cargotrain station in de buurt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Met deze constructie boeit het niet heel erg omdat ze elkaar praktisch niet tegenkomen. Maar ik zal die query tool hoe dan ook wel gebruiken want die is gewoon geilquote:Op maandag 23 maart 2015 23:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Je zou ff met de traffic query mod moeten kijken of ze gebruiken maken van alle lanes.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Wtf, zomaar uit het niets een overstroming. Wie zei dat er geen scenario's waren.
Moet ik potverdikkie nog dijken aan gaan leggen ook.oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Die was van mijquote:Op maandag 23 maart 2015 22:33 schreef einschtein het volgende:
Ik zag hier een Holm (Hölmen?) map, was dat een zelf gefabriceerde map, of?
Of heeft iemand anders nog een leuke map?Dat is de heightmap van Stockholm. Ik heb zelf deze maar er staan er meer in de workshop.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg![]()
Draait de verkeerde kant opquote:
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg![]()
Hah, zo lang niet gehoord dit. Ik kan het me niet herinneren, maar, gaat raar klinken dit, ik krijg een gevoel dat het 7 uur 's ochtends is, ik deze toontjes al uren lang achter elkaar heb gehoord en ik denk "oke, toch maar 's slapen nu.".quote:Op maandag 23 maart 2015 23:59 schreef TigerXtrm het volgende:
Deze aanzetten tijdens het spelen en gaan![]()
![]()
![]()
Oké, dit is dan wel weer mijn grootste falen.
Leuk man, no car despawn.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
quote:
niet zelf gemaakt
Wat zou er gebeuren als ik elke kruising op dit ding van stoplichten voorzie
Nu nog niet zoveel aangezien die bus de enige is die 'm gebruikt maar oke.oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Heerlijk!!!quote:Op maandag 23 maart 2015 23:59 schreef TigerXtrm het volgende:
Deze aanzetten tijdens het spelen en gaan![]()
![]()
Je zou bijna denken dat ze het despawnen er met een reden hebben ingebouwdquote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:29 schreef jogy het volgende:
Oké, dit is dan wel weer mijn grootste falen.
Leuk man, no car despawn.
[ afbeelding ]Wel leuk voor de extra challenge natuurlijk.
No amount of money ever bought a second of time.![]()
Welke is dit ook al weer op de store? hij ziet er goed uitquote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:34 schreef Divje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
niet zelf gemaakt
Wat zou er gebeuren als ik elke kruising op dit ding van stoplichten voorzie
Nu nog niet zoveel aangezien die bus de enige is die 'm gebruikt maar oke.
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
http://steamcommunity.com//sharedfiles/filedetails/?id=409429211quote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:34 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Welke is dit ook al weer op de store? hij ziet er goed uitoh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Hij staat er op. Ben eigenlijk nog niet helemaal tevreden maar halve RSI hier door al dat gekut in blender.
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=413106222
Volgens mij is er ook iets met de LOD maar snap daar niet zoveel van nog.![]()
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Het maakt het inderdaad extra uitdagend maar in dit geval heb ik het hele gebied gewoon gesloopt en doe ik het vanavond opnieuw.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:18 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ze het despawnen er met een reden hebben ingebouwdWel leuk voor de extra challenge natuurlijk.
.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Denk dat ik vd week maar weer eens opnieuw begin. Heb wel een leuke stad gebouwd met freeform wegen e.d. maar zit nu op 30k en het ziet er niet uit.
Krijg je met voortschrijdend inzicht..
![]()
Hoe supertof is ditquote:Op dinsdag 24 maart 2015 07:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hij staat er op. Ben eigenlijk nog niet helemaal tevreden maar halve RSI hier door al dat gekut in blender.
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=413106222
Volgens mij is er ook iets met de LOD maar snap daar niet zoveel van nog.![]()
![]()
Dank voor het vullen van mijn avond vanavond. Project Gebiedsontwikkeling Stadion gaat vanavond van start![]()
![]()
Ik heb em ook ff op Reddit gezet. Krijg je meer exposure.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 07:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hij staat er op. Ben eigenlijk nog niet helemaal tevreden maar halve RSI hier door al dat gekut in blender.
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=413106222
Volgens mij is er ook iets met de LOD maar snap daar niet zoveel van nog.![]()
![]()
.
![]()
Knap hoor.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 07:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hij staat er op. Ben eigenlijk nog niet helemaal tevreden maar halve RSI hier door al dat gekut in blender.
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=413106222
Volgens mij is er ook iets met de LOD maar snap daar niet zoveel van nog.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb em ook ff op Reddit gezet. Krijg je meer exposure..
Bedankt.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 08:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoe supertof is dit
Dank voor het vullen van mijn avond vanavond. Project Gebiedsontwikkeling Stadion gaat vanavond van startIk hoop dat men er plezier van heeft.
Mooiste is dat er dus straks hopelijk in veel steden een Feyenoord-stadion staat.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Tof man!!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 07:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hij staat er op. Ben eigenlijk nog niet helemaal tevreden maar halve RSI hier door al dat gekut in blender.
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=413106222
Volgens mij is er ook iets met de LOD maar snap daar niet zoveel van nog.![]()
![]()
Deze gozer heeft ook een boel toffe gebouwen/industrie gebouwen: Klikje
Ik vind zijn stijl en kleurgebruik echt heel erg tof![]()
![]()
Held, gewoon blender leren gebruiken voor dit spel. Ik ben jaloers. Heb je nog wat tips voor een aspirant beginner?
.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Hmm, paar dingen die ik heb geleerd na veel drama. Allereerst zou ik in het begin gewoon proberen om een kubus van 8x8x8 in het spel te krijgen. Op dat moment weet je precies wat wel werkt en wat niet werkt.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:07 schreef jogy het volgende:
Held, gewoon blender leren gebruiken voor dit spel. Ik ben jaloers. Heb je nog wat tips voor een aspirant beginner?
.
1. De precieze settings voor exporten naar fbx.
In Blender rechts de afmetingen op "metric" zetten. Daarna in Object mode je object selecteren. Daarna export --> fbx. Scale op 100. Selected objects, apply transform, apply modifiers aanvinken. Add leaf bones uitvinken, al weet ik niet of dat strikt noodzakelijk is.
2. Als je gaat UV wrappen eerst in Object mode kijken of je object wel staat op schaal 1.000. Dit kun je checken door sidepanel te openen met "N". Voor de zekerheid kun je ook gewoon altijd even Ctrl-A drukken en dan rotation+scale doen. Daarna pas unwrappen. Dat bezorgde mij in het begin flink wat kopzorgen.
3. UV wrappen is kutter dan het modelen zelf.Bezint voor ge begint, zeg maar.
Ik ben zelf ook nog steeds op zoek naar de beste manier. Ik bedenk me nu net ook dat het misschien makkelijker is om, als je een hoog gebouw maakt, elke verdiepingen een loop cut te maken met Ctrl-R. Zo kun je alle verdiepingen dezelfde texture gebruiken.
4. Bij het modelen niet bang zijn om dingen opnieuw te maken. Stel het ziet er niet goed uit, of er lopen veel lijnen niet symmetrisch, of er zijn teveel faces, gewoon kijken hoe je diezelfde vorm beter kunt maken. Verder is subdivide edge een van mijn favo's nu. Edge selecteren en dan "w" drukken en dan subdivide edge. Daarmee maak je een extra vertex in het midden van je edge. Zo kun je heel snel een driehoek maken bijvoorbeeld.
5. Maak veel gebruik van orthografisch perspectief (numpad 5) en dan met 1,3 (front-view/side-view) en 7 (top-view) kun je goed kijken wat er goed staat en wat niet.
6. Om ervoor te zorgen dat objecten precies gelijk staan kun je "Shift-S" gebruiken. Stel ik wil iets perfect in het midden zetten. Dan doe ik eerst shift-S, cursor to center. Daarna selecteer ik mijn object en doe ik shift-S --> selected to cursor. Dit kun je ook doen met UV-wrap. Echt handig om dingen precies op elkaar te zetten.
Er zijn nog wel wat dingen maar dit zijn wel tips waar ik dagen voor nodig had om uit te vinden.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Dankquote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hmm, paar dingen die ik heb geleerd na veel drama. Allereerst zou ik in het begin gewoon proberen om een kubus van 8x8x8 in het spel te krijgen. Op dat moment weet je precies wat wel werkt en wat niet werkt.
1. De precieze settings voor exporten naar fbx.
In Blender rechts de afmetingen op "metric" zetten. Daarna in Object mode je object selecteren. Daarna export --> fbx. Scale op 100. Selected objects, apply transform, apply modifiers aanvinken. Add leaf bones uitvinken, al weet ik niet of dat strikt noodzakelijk is.
2. Als je gaat UV wrappen eerst in Object mode kijken of je object wel staat op schaal 1.000. Dit kun je checken door sidepanel te openen met "N". Voor de zekerheid kun je ook gewoon altijd even Ctrl-A drukken en dan rotation+scale doen. Daarna pas unwrappen. Dat bezorgde mij in het begin flink wat kopzorgen.
3. UV wrappen is kutter dan het modelen zelf.Bezint voor ge begint, zeg maar.
Ik ben zelf ook nog steeds op zoek naar de beste manier. Ik bedenk me nu net ook dat het misschien makkelijker is om, als je een hoog gebouw maakt, elke verdiepingen een loop cut te maken met Ctrl-R. Zo kun je alle verdiepingen dezelfde texture gebruiken.
4. Bij het modelen niet bang zijn om dingen opnieuw te maken. Stel het ziet er niet goed uit, of er lopen veel lijnen niet symmetrisch, of er zijn teveel faces, gewoon kijken hoe je diezelfde vorm beter kunt maken. Verder is subdivide edge een van mijn favo's nu. Edge selecteren en dan "w" drukken en dan subdivide edge. Daarmee maak je een extra vertex in het midden van je edge. Zo kun je heel snel een driehoek maken bijvoorbeeld.
5. Maak veel gebruik van orthografisch perspectief (numpad 5) en dan met 1,3 (front-view/side-view) en 7 (top-view) kun je goed kijken wat er goed staat en wat niet.
6. Om ervoor te zorgen dat objecten precies gelijk staan kun je "Shift-S" gebruiken. Stel ik wil iets perfect in het midden zetten. Dan doe ik eerst shift-S, cursor to center. Daarna selecteer ik mijn object en doe ik shift-S --> selected to cursor. Dit kun je ook doen met UV-wrap. Echt handig om dingen precies op elkaar te zetten.
Er zijn nog wel wat dingen maar dit zijn wel tips waar ik dagen voor nodig had om uit te vinden.. Vanavond weer ff blender opstarten en kijken wat ik kan doen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Oja, en voor je gaat exporten altijd checken of je origin goed staat, anders is het in Skylines zo lastig. Object selecteren --> Shift-S --> Cursor to center --> Shift-S --> selection to cursor.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Dank. Vanavond weer ff blender opstarten en kijken wat ik kan doen.
Al moet je soms bij het importen in Skylines nog wel dat vinkje aanzetten bij de bottom nog-wat. (Is maar 1 optie, ben de naam even vergeten.)
En voor de export maak ik altijd een extra save met andere naam, zodat ik niet per ongeluk m'n gebouw vernachel. Over die "test-save" even een snelle uv wrap gooien (maakt niet uit of het een goede of slechte wrap is), daarna gewoon even een 1024x1024 of 512x512 lege texture maken in PSD en die test-save_d.png noemen. Daarna die twee bestanden in de import-map gooien en dan zou 't moeten werken. Maar als je problemen hebt, laat 't gewoon weten.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Ziet er tof uit zo.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:08 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Meerijden is leuk, zo zie je de stad ook eens op een andere manier.
Trips saved percentage valt tegen als je kijkt naar alle cims bij haltes![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hmm, paar dingen die ik heb geleerd na veel drama. Allereerst zou ik in het begin gewoon proberen om een kubus van 8x8x8 in het spel te krijgen. Op dat moment weet je precies wat wel werkt en wat niet werkt.
1. De precieze settings voor exporten naar fbx.
In Blender rechts de afmetingen op "metric" zetten. Daarna in Object mode je object selecteren. Daarna export --> fbx. Scale op 100. Selected objects, apply transform, apply modifiers aanvinken. Add leaf bones uitvinken, al weet ik niet of dat strikt noodzakelijk is.
2. Als je gaat UV wrappen eerst in Object mode kijken of je object wel staat op schaal 1.000. Dit kun je checken door sidepanel te openen met "N". Voor de zekerheid kun je ook gewoon altijd even Ctrl-A drukken en dan rotation+scale doen. Daarna pas unwrappen. Dat bezorgde mij in het begin flink wat kopzorgen.
3. UV wrappen is kutter dan het modelen zelf.Bezint voor ge begint, zeg maar.
Ik ben zelf ook nog steeds op zoek naar de beste manier. Ik bedenk me nu net ook dat het misschien makkelijker is om, als je een hoog gebouw maakt, elke verdiepingen een loop cut te maken met Ctrl-R. Zo kun je alle verdiepingen dezelfde texture gebruiken.
4. Bij het modelen niet bang zijn om dingen opnieuw te maken. Stel het ziet er niet goed uit, of er lopen veel lijnen niet symmetrisch, of er zijn teveel faces, gewoon kijken hoe je diezelfde vorm beter kunt maken. Verder is subdivide edge een van mijn favo's nu. Edge selecteren en dan "w" drukken en dan subdivide edge. Daarmee maak je een extra vertex in het midden van je edge. Zo kun je heel snel een driehoek maken bijvoorbeeld.
5. Maak veel gebruik van orthografisch perspectief (numpad 5) en dan met 1,3 (front-view/side-view) en 7 (top-view) kun je goed kijken wat er goed staat en wat niet.
6. Om ervoor te zorgen dat objecten precies gelijk staan kun je "Shift-S" gebruiken. Stel ik wil iets perfect in het midden zetten. Dan doe ik eerst shift-S, cursor to center. Daarna selecteer ik mijn object en doe ik shift-S --> selected to cursor. Dit kun je ook doen met UV-wrap. Echt handig om dingen precies op elkaar te zetten.
Er zijn nog wel wat dingen maar dit zijn wel tips waar ik dagen voor nodig had om uit te vinden.Misschien een idee om dit in de OP te zetten in een spoilertje ofzo? Desnoods wil ik het wel even wat opleuken en de stappen verwerken in een tutorial flyer dingetje.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Oja, en voor je gaat exporten altijd checken of je origin goed staat, anders is het in Skylines zo lastig. Object selecteren --> Shift-S --> Cursor to center --> Shift-S --> selection to cursor.
Al moet je soms bij het importen in Skylines nog wel dat vinkje aanzetten bij de bottom nog-wat. (Is maar 1 optie, ben de naam even vergeten.)
En voor de export maak ik altijd een extra save met andere naam, zodat ik niet per ongeluk m'n gebouw vernachel. Over die "test-save" even een snelle uv wrap gooien (maakt niet uit of het een goede of slechte wrap is), daarna gewoon even een 1024x1024 of 512x512 lege texture maken in PSD en die test-save_d.png noemen. Daarna die twee bestanden in de import-map gooien en dan zou 't moeten werken. Maar als je problemen hebt, laat 't gewoon weten.
In ieder geval heel tof dat je dit zo even hebt uitgelegdDat scheelt ons weer.
![]()
Gisteren is mijn stadje ermee opgehouden nadat al mijn stroomgeneratoren "not enough fuel" hadden. Ze waren allemaal zeer goed bereikbaar en nergens stonden file's.
Iemand een idee hoe dit kan? Voordat ik straks met hetzelfde probleem zit in de nieuwe stad
Kindness![]()
windmolens all the wayquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:24 schreef GeorgeMichael het volgende:
Gisteren is mijn stadje ermee opgehouden nadat al mijn stroomgeneratoren "not enough fuel" hadden. Ze waren allemaal zeer goed bereikbaar en nergens stonden file's.
Iemand een idee hoe dit kan? Voordat ik straks met hetzelfde probleem zit in de nieuwe stad![]()
![]()
Heb je vrachtstations gebouwd?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:24 schreef GeorgeMichael het volgende:
Gisteren is mijn stadje ermee opgehouden nadat al mijn stroomgeneratoren "not enough fuel" hadden. Ze waren allemaal zeer goed bereikbaar en nergens stonden file's.
Iemand een idee hoe dit kan? Voordat ik straks met hetzelfde probleem zit in de nieuwe stadIedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Is deze downloadbaar? Lijkt me ideaal!quote:Op maandag 23 maart 2015 23:50 schreef jogy het volgende:
Maar oké, zelfde principe, andere locatie maar met cargotrain station in de buurt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Kan je goed zelf maken hoor, zal denk ik ook wel ergens te vinden zijn. Die van mij is iig geen assetquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:02 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Is deze downloadbaar? Lijkt me ideaal!.
Gewoon goed nadenken waar je je op en afrit neergooit en niet bang zijn om ook de binnenkant van de ring te gebruiken.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 07:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hij staat er op. Ben eigenlijk nog niet helemaal tevreden maar halve RSI hier door al dat gekut in blender.
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=413106222
Volgens mij is er ook iets met de LOD maar snap daar niet zoveel van nog.![]()
![]()
![]()
![]()
nice nice nice
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
De 3D Blender tutorial mag naar mij ge PM't worden, zet ik hem in de OP.
Ik ga ook wat proberen. Lijkt me tof! Is Blender te doen voor iemand die nooit iets gedaan heeft met 3D modelling?![]()
Ik had voorheen alleen maar maps gemaakt voor Half-Life en CS, dus het is wel te doen op zich.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:19 schreef Qunix het volgende:
De 3D Blender tutorial mag naar mij ge PM't worden, zet ik hem in de OP.
Ik ga ook wat proberen. Lijkt me tof! Is Blender te doen voor iemand die nooit iets gedaan heeft met 3D modelling?
Heb vandaag en morgen niet zoveel tijd maar zal in de loop van de week kijken of ik een simpel proces kan neerpennen van begin in Blender tot het eindproduct met:
1. Blender model / settings voor Skylines.
2. UV wrap / texturen.
3. Export naar Skylines.
Voorop staat dat ik zelf ook nog vrij nieuw ben, dus vooral bij modelen/texturen zullen er vast nog betere manieren zijn dan ik tot nu toe heb ontdekt. Enige wat ik kan aangeven is een manier waarop het lukt, maar er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Godsamme het houdt niet opquote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:19 schreef Binamin het volgende:
http://www.reddit.com/r/C(...)k_two_musthave_mods/
No amount of money ever bought a second of time.![]()
Zo grappig. Telkens op mijn werk schrijf ik de mods op die ik wil downloaden als ik Fok en Reddit langs ga. Als ik dan thuis ben, dan zoek ik ze allemaal op en download ik ze.
Elke dag is er wel iets bij. Wel jammer dat steam op mijn werk is geblokkeerd.![]()
Vetquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:03 schreef Kreator het volgende:
http://gfycat.com/WarmLegitimateFlyingfox![]()
![]()
Zit er nu al een paar minuten naar te staren. De wegen zijn zowel het grootste probleem als het grootste genot.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:03 schreef Kreator het volgende:
http://gfycat.com/WarmLegitimateFlyingfox
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Nice...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:03 schreef Kreator het volgende:
http://gfycat.com/WarmLegitimateFlyingfox[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Geweldig. Tuurlijk kan het altijd beter, maar ondanks de beperkingen betreft grootte etc ziet hij er prachtig uit.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 07:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hij staat er op. Ben eigenlijk nog niet helemaal tevreden maar halve RSI hier door al dat gekut in blender.
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=413106222
Volgens mij is er ook iets met de LOD maar snap daar niet zoveel van nog.![]()
![]()
De Kuip![]()
![]()
Hele dag verheugd om te spelen, nu ben ik eindelijk klaar met werk en heb ik barstende koppijn.
Dan maar genieten van de creativiteit van anderen.![]()
Wel tof SuperHarregarre; je staat in de top10 van de reddit artikelen van cities. Of zie ik dat niet goed? Totaal geen verstand van reddit.
http://www.reddit.com/r/CitiesSkylines/ < plekje 9![]()
![]()
Hehe, die persoon die weigert dit stadion in z'n stad te plaatsenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:23 schreef Scrummie het volgende:
Wel tof SuperHarregarre; je staat in de top10 van de reddit artikelen van cities. Of zie ik dat niet goed? Totaal geen verstand van reddit.
http://www.reddit.com/r/CitiesSkylines/ < plekje 9
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Vast een Romeinquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Hehe, die persoon die weigert dit stadion in z'n stad te plaatsen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Hehe, die persoon die weigert dit stadion in z'n stad te plaatsen. Schitterend
![]()
![]()
Heb zin om net zoals jij zei zo'n stadiongebied te maken, maar slaat een beetje als kut op dirk om dat nu al te doen met 9500 inwonersquote:en not enough money
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Merk nu pas dat je bij die zonable voetpaden kan instellen dat er wél trucks op rijden.oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
is sinds paar dagen ja. Is geupdatequote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:48 schreef Divje het volgende:
Merk nu pas dat je bij die zonable voetpaden kan instellen dat er wél trucks op rijden.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Gewoon RDK vragen, die kunnen het voor 'n budget bedragquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb zin om net zoals jij zei zo'n stadiongebied te maken, maar slaat een beetje als kut op dirk om dat nu al te doen met 9500 inwonersen not enough money
![]()
![]()
Dat later minder budget blijkt dan gedacht?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gewoon RDK vragen, die kunnen het voor 'n budget bedrag
Moet continu schuiven in het budget om uit de rode cijfers te blijven, schommel tussen -200 en +500 per week
Dus, ik wacht nog wel even
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Grootquote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:24 schreef TigerXtrm het volgende:
Park aangelegd midden in de stad
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Central Park idee?
Heb weer een nieuw objective, de bergen in!
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Ja zoiets. Heeft geen functie verder, ziet er alleen mooi uit. Helaas moeten parken percé aan een auto weg worden gezetquote:
No amount of money ever bought a second of time.![]()
Als ik naar screenshots kijk zie ik heel veel dezelfde gebouwen. Zal Paradox later denk je nog nieuwe gebouwen toevoegen of ben je echt afhankelijk van mods?![]()
Parken aanleggen met zonable voetpaden een idee?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:27 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ja zoiets. Heeft geen functie verder, ziet er alleen mooi uit. Helaas moeten parken percé aan een auto weg worden gezet
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Ooooh werken die voetpaden zo?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Parken aanleggen met zonable voetpaden een idee?Ik dacht dat die voetpaden groeiden net als huizen ofzo
Ik dacht al, wtf heb je daar nou aan
No amount of money ever bought a second of time.![]()
Hahaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:33 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ooooh werken die voetpaden zo?Ik dacht dat die voetpaden groeiden net als huizen ofzo
Ik dacht al, wtf heb je daar nou aan
Nee, heel simpel, gewoon zo'n voetpad aanleggen en er een park tegenaan plakken
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Geen idee of Paradox dat zal doen (vermoed van wel) maar er zijn al heel veel assets in de workshop te vinden voor meer diversiteit. Zelf heb ik heel vee; assets van Pruett2333 die voor de nodige diversiteit zorgen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:27 schreef NeuNeu het volgende:
Als ik naar screenshots kijk zie ik heel veel dezelfde gebouwen. Zal Paradox later denk je nog nieuwe gebouwen toevoegen of ben je echt afhankelijk van mods?![]()
Er werd gesproken over een European Buildings pack die samen met tunnels in een update komen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:36 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Geen idee of Paradox dat zal doen (vermoed van wel) maar er zijn al heel veel assets in de workshop te vinden voor meer diversiteit. Zelf heb ik heel vee; assets van Pruett2333 die voor de nodige diversiteit zorgen.oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Ik heb wat problemen met me cemeteries en crematoriums,
Ik leeg me cemeteries om en om zodat ze niet overbelast zijn en ook heb ik ongeveer op elke 5 cemeteries 2crematoriums of is dat te weinig?
met de radius schijnt voor de rest wel alles goed te zijn, maar wie weet?![]()
Hebben jullie die improved graphics & highway interchange mod al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:54 schreef Quyxz_ het volgende:
Hebben jullie die improved graphics & highway interchange mod al?wowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:54 schreef Quyxz_ het volgende:
Hebben jullie die improved graphics & highway interchange mod al?Als de game er toch zo uitzag...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* DeeCruise veegt kwijl af
Nice try though: http://static.hdw.eweb4.c(...)r-2560x1600-7801.jpgOp dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:54 schreef Quyxz_ het volgende:
Hebben jullie die improved graphics & highway interchange mod al?FappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
0108daniel wil de Kuip ook graag, maar hij zou Cities Skylines alleen even "proberen" via een gedownloade versie. Blijkbaar duurt dat proberen wel lang danquote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn link op Reddit heeft wel geholpen.
http://www.reddit.com/r/C(...)or_a_stadium_i_love/![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:54 schreef Quyxz_ het volgende:
Hebben jullie die improved graphics & highway interchange mod al?Daar ben ik vorig jaar nog overheen gereden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hahaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:40 schreef Jorwol het volgende:
[..]
0108daniel wil de Kuip ook graag, maar hij zou Cities Skylines alleen even "proberen" via een gedownloade versie. Blijkbaar duurt dat proberen wel lang danDie heeft zich sinds de release ook niet meer laten zien hier.
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Wat ik trouwens wel jammer vind is dat het spel niet uit zichzelf hele hoge gebouwen neerzet.
Er zijn wel hoge gebouwen maar ik zou het toffer vinden als er vanuit zichzelf een gebouw ergens ontstond dat veel groter is dan de rest, gelukkig zijn er mods te vinden die je zelf neer kan zetten
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
wolkenkrabbers worden neergezet?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Wat ik trouwens wel jammer vind is dat het spel niet uit zichzelf hele hoge gebouwen neerzet.
Er zijn wel hoge gebouwen maar ik zou het toffer vinden als er vanuit zichzelf een gebouw ergens ontstond dat veel groter is dan de rest, gelukkig zijn er mods te vinden die je zelf neer kan zetten
de monumenten zijn verhoudingsgewijs, imho, onrealistisch belachelijk groot![]()
He zit er eigenlijk ook een limiet aan de hoogte van een gebouw? Of zijn het alleen de tiles op de grond?
Anders ff een lift naar mars mod maken![]()
![]()
Leuk spelGaat lekker ook, alleen ik krijg het verkeer niet helemaal goed. Heb het meeste wel 'onder controle', maar het verkeer blijft een beetje een bitch. Vorige game liep het finaal in de knoei dus wil nu elk rode puntje voor zijn
![]()
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=28l7vi8&s=8#.VRG5qeFVo24
Sowieso heb ik nog niet gewerkt met 2 banen/1 richtingsverkeer. Hoe passen jullie dit toe? Lijkt me dat het dan alleen maar meer opkropt in het centrum toch? Eigenlijk heb ik ook alleen de 'standaard' normale weg gebruikt, dus 2 baans (2 richtingen).![]()
Dat rode, dat komt doordat je twee kruisingen vlak bij elkaar hebt. Wat ik wel eens doe, is een baan één eenrichtingsweg woonwijk->ring, en een baan één eenrichtingsweg woonwijk->ring. Dus één weg voor naar binnen en één voor naar buiten.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:25 schreef nickhguitar het volgende:
Leuk spelGaat lekker ook, alleen ik krijg het verkeer niet helemaal goed. Heb het meeste wel 'onder controle', maar het verkeer blijft een beetje een bitch. Vorige game liep het finaal in de knoei dus wil nu elk rode puntje voor zijn
![]()
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=28l7vi8&s=8#.VRG5qeFVo24
Sowieso heb ik nog niet gewerkt met 2 banen/1 richtingsverkeer. Hoe passen jullie dit toe? Lijkt me dat het dan alleen maar meer opkropt in het centrum toch? Eigenlijk heb ik ook alleen de 'standaard' normale weg gebruikt, dus 2 baans (2 richtingen).![]()
Het zou mooi zijn als je een park ook met de districttool kon aanwijzen. Op dit moment gelden alleen de echte parken als parken, terwijl ik ook heel was bos en voetpaden in en rond mijn stadje heb, wat technisch gezien jammergenoeg dus geen impact heeft.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:27 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ja zoiets. Heeft geen functie verder, ziet er alleen mooi uit. Helaas moeten parken percé aan een auto weg worden gezetIn the coolest little capital of the world![]()
Enkel tegen geluidsvervuiling, dacht ik...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:49 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als je een park ook met de districttool kon aanwijzen. Op dit moment gelden alleen de echte parken als parken, terwijl ik ook heel was bos en voetpaden in en rond mijn stadje heb, wat technisch gezien jammergenoeg dus geen impact heeft.![]()
In de content manager staan ze na een restart wel. Maar van daaruit kan ik ze niet laden.quote:
Was net zo lekker bezig..
Hier trouwens een Flight Cimulator
http://steamcommunity.com(...)13366627&searchtext=oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Geprobeerd om de game als administrator te openen?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:18 schreef Divje het volgende:
In de content manager staan ze na een restart wel. Maar van daaruit kan ik ze niet laden.
[..]
Was net zo lekker bezig..![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:18 schreef Divje het volgende:
In de content manager staan ze na een restart wel. Maar van daaruit kan ik ze niet laden.
[..]
Hier trouwens een Flight Cimulator
http://steamcommunity.com(...)13366627&searchtext=![]()
![]()
Deed ik al vanaf het begin..quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:20 schreef einschtein het volgende:
[..]
Geprobeerd om de game als administrator te openen?oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
oef, das schrikken. komt kennelijk vaker voor.quote:
dit al geprobeerd?
https://www.reddit.com/r/(...)id_my_saved_game_go/In the coolest little capital of the world![]()
Probeer het nuquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:29 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
oef, das schrikken. komt kennelijk vaker voor.
dit al geprobeerd?
https://www.reddit.com/r/(...)id_my_saved_game_go/
Gefikster zat 1 corrupte save tussen (de laatste, kan door een crash komen), heb die verwijderd en alle saves zijn weer te zien
Ik vraag me echt af hoe de ontwikkelaars hier mee om gaan.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:23 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
Spel is nog geen maand oud en nu al zoveel fantastische mods en assets.
Een flight simulator in een city builder
Je vliegt trouwens overál doorheen en de controls zijn ff wennen, zat net onder de map en wist even niet hoe terug te gaan
[ Bericht 15% gewijzigd door Divje op 24-03-2015 21:53:18 ]oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Ik begin bijna elke dag weer opnieuw omdat ik dan weer een 'grandioos' idee heb. Vervolgens faalt het idee en begin ik weer opnieuw![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:10 schreef Sejt het volgende:
De Kuip ligt er mooi bij.![]()
[ afbeelding ]
SuperHarregarre
http://steamcommunity.com(...)11521749&searchtext=
Is dit niet een 'meer waarheidsgetrouw' station voor er naast?
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Het modden gaat echt helemaal losquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:18 schreef Divje het volgende:
Hier trouwens een Flight Cimulator
http://steamcommunity.com(...)13366627&searchtext=![]()
![]()
Ik heb totaal geen demand voor residential en al mijn fabrieken sluiten
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:49 schreef Avey het volgende:
Ik heb totaal geen demand voor residential en al mijn fabrieken sluiten![]()
![]()
Ja lach maarquote:
Ik heb overal parken en genoeg plek om te werken dus waarom wil er niemand in mijn stadje wonen?This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will![]()
Auw. Zon 2 uur bezig geweest vanavond met mijn stadion park. Alles klaar, vond het zo tof. Dus, saven, quit, steam overlay aan, terug in game, UI uit, en screenshotjes maken. Quit, naar screenshot manager.. Hm, geen nieuwe screenshots. Verdorie. Terug naar game; laden, laden, groene vlakte. Alles leeg. Alles. Andere savegame corrupt. Weg. Alles. Is. Weg.![]()
![]()
Tijdelijk tax reducen? Je industrie die weggaat, is dat specifieke industrie? Misschien dat de resources op zijn: zoals olie.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:55 schreef Avey het volgende:
[..]
Ja lach maar
Ik heb overal parken en genoeg plek om te werken dus waarom wil er niemand in mijn stadje wonen?![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:04 schreef Scrummie het volgende:
Auw. Zon 2 uur bezig geweest vanavond met mijn stadion park. Alles klaar, vond het zo tof. Dus, saven, quit, steam overlay aan, terug in game, UI uit, en screenshotjes maken. Quit, naar screenshot manager.. Hm, geen nieuwe screenshots. Verdorie. Terug naar game; laden, laden, groene vlakte. Alles leeg. Alles. Andere savegame corrupt. Weg. Alles. Is. Weg.Heb je nog een save van tijdens je werk of ben je alles kwijt? Ook al je savegames?
Kijk even in de contentmanager bij je savegames, als er 1 tussen staat zonder thumbnail, die verwijderen.oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Mnee. Save de laatste.. Dagen, alleen maar via die cloud optie.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:08 schreef Divje het volgende:
[..]Heb je nog een save van tijdens je werk of ben je alles kwijt? Ook al je savegames?
He bah. Nouja, ook een kans om het nu anders te doen.![]()
Probeer je corrupte save even te verwijderenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mnee. Save de laatste.. Dagen, alleen maar via die cloud optie.
He bah. Nouja, ook een kans om het nu anders te doen.had vandaag hetzelfde probleem
redden wat er te redden valt!!1321einz
En een autosave mod downloaden die om de 5 minuten saved is best handig
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Ik erken mijn falen, ik zet de no car despawn uit.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Ik denk dat het probleem bij verkeer zit, de fabrieken kunnen hun rommel niet kwijtquote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:06 schreef einschtein het volgende:
[..]
Tijdelijk tax reducen? Je industrie die weggaat, is dat specifieke industrie? Misschien dat de resources op zijn: zoals olie.
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will![]()
Je kan natuurlijk ook gewoon een extra treinstation neerzetten.quote:
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Op dezelfde plek maar ernaast? Werkt dat of pakken ze derperig gewoon de eerst?quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon een extra treinstation neerzetten.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
er zit voor mij niet echt een drive in om lang met 1 save door te gaan helaas.. bij SC4 was dit wel het geval (maar dat kwam door de regio: elke keer een regiootje aanpassen en dan zorgen dat ze elkaar goed aanvulde..)quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:15 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik begin bijna elke dag weer opnieuw omdat ik dan weer een 'grandioos' idee heb. Vervolgens faalt het idee en begin ik weer opnieuw![]()
ik wil nog 2 gebouwen unlocken: die ene boog (30k commercie vakjes) en de eiffeltoren (30k industrie..) geen idee hoe ik dat ga moeten doen![]()
ik moet er daarna nog 1 unlocken maar die is volgens mij onmogelijk (15k kinderen op basisschool)![]()
Eh, andere kant van je industriepark is beter. Maar wie weet!quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Op dezelfde plek maar ernaast? Werkt dat of pakken ze derperig gewoon de eerst?Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Potver, wat een wijsheidquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eh, andere kant van je industriepark is beter. Maar wie weet!.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Ik had laatst geprobeerd een trein verbinding op te zetten tussen een paar stations, maar het werkte voor geen meter
Er flitsten soms treinen het station in en uit, dan waren ze 1 frame in beeld en weer weg
Ik heb totaal geen idee wat ik fout deeddas einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
dat had ik vanavond ook, volgens mij een bug i.c.m. mod ofzo?quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik had laatst geprobeerd een trein verbinding op te zetten tussen een paar stations, maar het werkte voor geen meter
Er flitsten soms treinen het station in en uit, dan waren ze 1 frame in beeld en weer weg
Ik heb totaal geen idee wat ik fout deed![]()
Dat idee had ik ook ja. Had er een aantal uitgezet die er wellicht mee te maken konden hebben, maar het deed helemaal niksquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:19 schreef mschol het volgende:
[..]
dat had ik vanavond ook, volgens mij een bug i.c.m. mod ofzo?das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
ik had lane changer, resolution ding iig aangezet..quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook ja. Had er een aantal uitgezet die er wellicht mee te maken konden hebben, maar het deed helemaal niks
eff kijken wat nog meer..
persistent resource view
hoe kan ik die treee brush trouwens gebruiken? staat wel aan, maar kan er niks mee?![]()
Numpad, - en +. Door de rechtermuisknop ingedrukt te houden kan je bomen weghalen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had lane changer, resolution ding iig aangezet..
eff kijken wat nog meer..
persistent resource view
hoe kan ik die treee brush trouwens gebruiken? staat wel aan, maar kan er niks mee?Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
ah, thnxquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Numpad, - en +. Door de rechtermuisknop ingedrukt te houden kan je bomen weghalen.![]()
![]()
Nooit Simcopter gespeeld? Daar kon je door je Simcity 2000 steden heen vliegen en missies doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:32 schreef Divje het volgende:
Ik vraag me echt af hoe de ontwikkelaars hier mee om gaan.
Een flight simulator in een city builder
Je vliegt trouwens overál doorheen en de controls zijn ff wennen, zat net onder de map en wist even niet hoe terug te gaan![]()
![]()
Jezus, dat updaten van assets is echt kut met peren in CS.Gewoon twee uur bezig geweest om een simpele texturewijziging te doen bij het stadion zodat de kleuren wat minder fel zijn. Ik weet niet of hij bij jullie nu goed werkt of niet. Laat me even weten als je een error krijgt dat er een dubbele asset is.
Bij mij is dat in ieder geval het geval, en het probleem is dat ik niet zomaar een asset kan gaan deleten bij mij want ze heten allemaal hetzelfde dus het kan zo maar dat ik 'm helemaal van de workshop gooi per ongeluk.
Dat systeem is gewoon ruk, want je moet je dus als maker van de asset subscriben op je eigen asset, en dan moet je via de content manager je eigen asset zoeken en dan updaten. Maar als je dan iets wil wijzigen kan het voorkomen dat je een asset dubbel aanmaakt, zonder dat je 'm dubbel saved of wat dan ook. En dan heb je twee assets die hetzelfde heten en naar dezelfde workshop linken waardoor je dus geen idee hebt welke versie er nu daadwerkelijk op de workshop staat. Stressvolle shit dit.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Mooi!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:24 schreef ElmarO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn standaard snelwegrotonde voldeed niet meer, maar of dit nou een verbetering is.
[ afbeelding ]
Hoe kom je aan die hoge bomen? Zitten die standaard in het spel?![]()
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Klopt, had ik ook al gedownload. Even vervangen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:15 schreef Divje het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com(...)11521749&searchtext=
Is dit niet een 'meer waarheidsgetrouw' station voor er naast?
I love my mispoken words.![]()
Whehe gisteren speciaal een busbaan aangelegt in de stad zonder ander verkeer en het werkte nog ook.
Nu eens aan het kijken naar duidelijke info over import/export en die zones+policy etc.![]()
Nou, ik heb steam support maar even gecontact of ze niet een save game in de cloud van gister avond net voor mijn gedoe hebben. Let's hope so.![]()
Hmm vreemd.. ik krijg telkens dit bericht ingame:
object reference not set to an instance of an object![]()
http://steamcommunity.com(...)79329/?insideModal=1 ?quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:50 schreef Trebo het volgende:
Hmm vreemd.. ik krijg telkens dit bericht ingame:
object reference not set to an instance of an object![]()
The Garbage Disposal Gate
http://steamcommunity.com(...)13337739&searchtext=
quote:This ingenious device is not made to avoid garbage in the first place, but to get rid of it in a clean and efficient way. In its center: An artificial, but stable wormhole. Where it leads nobody exactly knows. Everybody just hopes we do not dump megatons of trash into some aliens’ backyard. Somebody might show up some day to complain …I love my mispoken words.![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:19 schreef Sejt het volgende:
The Garbage Disposal Gate
[ afbeelding ]
http://steamcommunity.com(...)13337739&searchtext=
[..]![]()
![]()
Hmm.. ik heb een andere savegame geopend en daar had ik geen melding. Dan maar met die verderquote:Op woensdag 25 maart 2015 09:11 schreef mschol het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com(...)79329/?insideModal=1 ?![]()
![]()
Straks eens die map uitproberen van die circle city
Die 6 snelwegen intersection staat er nu op:
http://steamcommunity.com(...)13134301&searchtext=N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Zitten standaard in het spel. Ik speel op een map die het Nordic theme heeft, en dan krijg je naaldbomen tot je beschikking.quote:Op woensdag 25 maart 2015 07:46 schreef Trebo het volgende:
[..]
Mooi!
Hoe kom je aan die hoge bomen? Zitten die standaard in het spel?![]()
Aaha.. even proberen dan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:22 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zitten standaard in het spel. Ik speel op een map die het Nordic theme heeft, en dan krijg je naaldbomen tot je beschikking.![]()
![]()
Traffic++ (Zonable Pedestrian Paths)
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=409184143
Current features:
- Zonable Pedestrian Paths (pavement and gravel) with support for public service vehicles and, optionally, delivery trucks;
- Six-Lane Road with Bus Lanes (4 normal + 2 bus) - Bus lanes can be used by vehicles in emergency;
- Options to customize certain aspects of the mod - the options can be found in the bar of the mod in the content manager.![]()
![]()
Tornado mod komt eraan!
https://www.reddit.com/r/(...)ting_with_tornadoes/
Ik ben erg benieuwd wat de dev's vinden van de huidige mod community.![]()
Dat het spel beter wordt zonder dat zij er iets aan hoeven doen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:42 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tornado mod komt eraan!
https://www.reddit.com/r/(...)ting_with_tornadoes/
Ik ben erg benieuwd wat de dev's vinden van de huidige mod community.
Maakt t voor hen wel moeilijker updates te maken, rekening houdend met alle mods.N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Ook een leuke ramp mod. Hele stad onder de stront.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:34 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Ziet er net uit alsof je riolering ontploft isIedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Die moet ik uitproberen! Thanks.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:37 schreef Qunix het volgende:
Traffic++ (Zonable Pedestrian Paths)
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=409184143
Current features:
- Zonable Pedestrian Paths (pavement and gravel) with support for public service vehicles and, optionally, delivery trucks;
- Six-Lane Road with Bus Lanes (4 normal + 2 bus) - Bus lanes can be used by vehicles in emergency;
- Options to customize certain aspects of the mod - the options can be found in the bar of the mod in the content manager.![]()
![]()
Staat er niet een save in deze map? Savegames slaat ie ook lokaal op.quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:50 schreef Scrummie het volgende:
Nou, ik heb steam support maar even gecontact of ze niet een save game in de cloud van gister avond net voor mijn gedoe hebben. Let's hope so.
/Users/YOURUSER/Library/Application Support/Steam
Op hoop van zegen!oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Ga ik vanavond even checken. Punt is; het probleem waarom de save games niet goed opslaan was dat er geen schijfruimte vrij was.. Daarom pakte ik uitwanhoop maar de cloud, maar die ging dus ook fout. Vervolgens dus die lege map.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Staat er niet een save in deze map? Savegames slaat ie ook lokaal op.
/Users/YOURUSER/Library/Application Support/Steam
Op hoop van zegen!![]()
Pffrt, lastigquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ga ik vanavond even checken. Punt is; het probleem waarom de save games niet goed opslaan was dat er geen schijfruimte vrij was.. Daarom pakte ik uitwanhoop maar de cloud, maar die ging dus ook fout. Vervolgens dus die lege map.
Had zelf gister dus dat ik al m'n saves kwijt leek te zijn, kon niks laden en zag de saves niet. Wél in de contentmanager, cloud & lokale saves. Zat een corrupte tussen die alles fuckte
https://www.reddit.com/r/(...)id_my_saved_game_go/ heeft mij geholpen. Maar bij jou is het net even ander volgens mij
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Overigens vinden jullie die treinen bruikbaar?
Voor mijn gevoel zijn ze veel duurder dan de metro en geen hond gebruikt ze.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."![]()
Yeah. Wel thanks voor je tipsquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Pffrt, lastig
Had zelf gister dus dat ik al m'n saves kwijt leek te zijn, kon niks laden en zag de saves niet. Wél in de contentmanager, cloud & lokale saves. Zat een corrupte tussen die alles fuckte
https://www.reddit.com/r/(...)id_my_saved_game_go/ heeft mij geholpen. Maar bij jou is het net even ander volgens mij![]()
![]()
Lees de comments op steam even door - lijkt me nog redelijk buggy en je saves kunnen corrupt raken.quote:I love my mispoken words.![]()
Mijn nieuwste transport hubs. Werken uitermate goed tot nu toe!Zie boven. Als je goede lijnen aanlegt, kunnen ze enorme hoeveelheden mensen meenemen. Goed, als in: A naar B en weer naar A, over goede afstand tussen bv. woonwijk en werk district, etc.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Overigens vinden jullie die treinen bruikbaar?
Voor mijn gevoel zijn ze veel duurder dan de metro en geen hond gebruikt ze.I love my mispoken words.![]()
Vetquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:11 schreef Sejt het volgende:
Mijn nieuwste transport hubs. Werken uitermate goed tot nu toe!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Zie boven. Als je goede lijnen aanlegt, kunnen ze enorme hoeveelheden mensen meenemen. Goed, als in: A naar B en weer naar A, over goede afstand tussen bv. woonwijk en werk district, etc.Maar, what happened bij dat metrostation?
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Derp happened.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:15 schreef Divje het volgende:
[..]
VetMaar, what happened bij dat metrostation?
Of Russische uitvoerders.I love my mispoken words.![]()
Ik ookquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoop dat het goed komtwas benieuwd naar jouw stadiongebied
. Mijn gebied was zo leuk.. had allemaal screenshots gemaakt, van laag, veel mensen erbij op enzo, was net of er net wedstrijd was geweest en ze weg liepen. Was prachtig
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:19 schreef Sejt het volgende:
The Garbage Disposal Gate
[ afbeelding ]
http://steamcommunity.com(...)13337739&searchtext=
[..]
No amount of money ever bought a second of time.![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:15 schreef Sejt het volgende:
[..]
Derp happened.
Of Russische uitvoerders.Ze rollen zo die helling af het station binnen.
Nohh, dat mag niet weg zijnquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook. Mijn gebied was zo leuk.. had allemaal screenshots gemaakt, van laag, veel mensen erbij op enzo, was net of er net wedstrijd was geweest en ze weg liepen. Was prachtig
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Erg netjes, zeg. Als ik een keer een nieuwe stad ga maken, moet ik vanaf het begin al met zulke dingen rekening gaan houden.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:11 schreef Sejt het volgende:
Mijn nieuwste transport hubs. Werken uitermate goed tot nu toe!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Zie boven. Als je goede lijnen aanlegt, kunnen ze enorme hoeveelheden mensen meenemen. Goed, als in: A naar B en weer naar A, over goede afstand tussen bv. woonwijk en werk district, etc.
Mijn stadiongebied:![]()
![]()
Naaldbomenquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Erg netjes, zeg. Als ik een keer een nieuwe stad ga maken, moet ik vanaf het begin al met zulke dingen rekening gaan houden.
Mijn stadiongebied:
[ afbeelding ]
Dat ziet er best vet uit
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Erg mooi gebied.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Erg netjes, zeg. Als ik een keer een nieuwe stad ga maken, moet ik vanaf het begin al met zulke dingen rekening gaan houden.
Mijn stadiongebied:
[ afbeelding ]![]()
Betreffende de transport hubs is dit de 1e keer dat ze van te voren heb aangelegd, en daarna pas de wegen en de zones. Je kan gelijk zien dat het nut heeft.
In other news: wat is de politie aan het doen? Expres files maken? Hij rijdt langzamer dan de rest en niemand durft 'm in te halen. Op zich realistisch![]()
I love my mispoken words.![]()
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ngzaam-rijden-op-a58quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:33 schreef Sejt het volgende:
[..]
Erg mooi gebied.![]()
Betreffende de transport hubs is dit de 1e keer dat ze van te voren heb aangelegd, en daarna pas de wegen en de zones. Je kan gelijk zien dat het nut heeft.
In other news: wat is de politie aan het doen? Expres files maken? Hij rijdt langzamer dan de rest en niemand durft 'm in te halen. Op zich realistisch![]()
[ afbeelding ]Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:36 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ngzaam-rijden-op-a58![]()
Serieus, mijn stad zit vol met langzaam rijdende politie en Russische aannemers en automobilisten.
I love my mispoken words.![]()
![]()
Betekent dit nu het einde van mijn eerste savegame?![]()
Normaal het spel afsluiten wil ook niet meer, moet via task manager. Mooi kut![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:45 schreef hoekandit het volgende:
[ afbeelding ]
Betekent dit nu het einde van mijn eerste savegame?![]()
Normaal het spel afsluiten wil ook niet meer, moet via task manager. Mooi kutDit dusquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:38 schreef Trebo het volgende:
Fucking irritant, telkens wanneer ik een savegame open krijg ik elke 10 seconden een error:![]()
![]()
Zeker de kuip neergezet? Dat krijg je er van.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Schitterend manquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:11 schreef Sejt het volgende:
Mijn nieuwste transport hubs. Werken uitermate goed tot nu toe!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Zie boven. Als je goede lijnen aanlegt, kunnen ze enorme hoeveelheden mensen meenemen. Goed, als in: A naar B en weer naar A, over goede afstand tussen bv. woonwijk en werk district, etc.![]()
![]()
![]()
http://steamcommunity.com(...)/611701999515147623/quote:
http://steamcommunity.com(...)/611701999514479329/
Re-install, of het was iets met .NET framework.
Toevallig een windows update gehad?
Hier houdt m'n Bureaublad-beheer er steeds mee op als ik het spel speelsinds gisteren.
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Dank.quote:En naaldbomen zijn inderdaad geweldig, al probeer ik er wel andere bomen doorheen te mixen. Anders wordt het wel erg eentonig.
Ik moet me die mindset nog iets meer eigen maken. Maar het is inderdaad geweldig als je meteen kan zien dat het werkt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:33 schreef Sejt het volgende:
[..]
Erg mooi gebied.![]()
Betreffende de transport hubs is dit de 1e keer dat ze van te voren heb aangelegd, en daarna pas de wegen en de zones. Je kan gelijk zien dat het nut heeft.Misschien een bepaalde asset die vervelend doet?quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:45 schreef hoekandit het volgende:
[ afbeelding ]
Betekent dit nu het einde van mijn eerste savegame?![]()
Normaal het spel afsluiten wil ook niet meer, moet via task manager. Mooi kut![]()
Gister een update gehad, maar niks met .NET Framework.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:58 schreef Divje het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com(...)/611701999515147623/
http://steamcommunity.com(...)/611701999514479329/
Re-install, of het was iets met .NET framework.
Toevallig een windows update gehad?
Hier houdt m'n Bureaublad-beheer er steeds mee op als ik het spel speelsinds gisteren.
Ik zal het spel opnieuw installeren.![]()
Kun je eens een overview geven van je stad. Ver uitgezoomd. Ben benieuwd naar je metro/busnetwerk.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:11 schreef Sejt het volgende:
Mijn nieuwste transport hubs. Werken uitermate goed tot nu toe!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Zie boven. Als je goede lijnen aanlegt, kunnen ze enorme hoeveelheden mensen meenemen. Goed, als in: A naar B en weer naar A, over goede afstand tussen bv. woonwijk en werk district, etc.![]()
Snap niet dat jullie je savegames niet gewoon opnummeren. Dan ben je nooit in 1x alles kwijt en een paar savegames extra boeit ook geen reet.![]()
Heb door m'n rammen-op-de-F1-knop obsessie een stuk of 80-90 autosaves per stadquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:08 schreef Kreator het volgende:
Snap niet dat jullie je savegames niet gewoon opnummeren. Dan ben je nooit in 1x alles kwijt en een paar savegames extra boeit ook geen reet.
Wil weer een nieuw treinstation a la dit aan gaan leggen:
Werkte verdomd efficiënt met die kleine wisselingen, maar het moet nog een stuk groter, inclusief grote busterminal en metrostations. Wil toch wel een stuk of 4 stations er in passen, en er moet genoeg buffer zijn voor de treinen.. En dan lijnen aanleggen naar elk deel van de stad. En natuurlijk 1 richting het stadion.![]()
Eerst sparen
[ Bericht 18% gewijzigd door Divje op 25-03-2015 13:16:13 ]oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=413502249![]()
Maar ik wacht nog maar even met installeren.![]()
![]()
Er blijkt trouwens dat die limiet op een gegeven moment ook telt voor wegen, services en alles wat je kan bouwenquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:13 schreef ElmarO het volgende:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=413502249![]()
Maar ik wacht nog maar even met installeren.
http://steamcommunity.com(...)/611701999515894380/oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Gelukt, maaar al m'n mods weg.. Ik ben wel geabonneerd, maar zie ze ingame niet staanquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:58 schreef Divje het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com(...)/611701999515147623/
http://steamcommunity.com(...)/611701999514479329/
Re-install, of het was iets met .NET framework.
Toevallig een windows update gehad?
Hier houdt m'n Bureaublad-beheer er steeds mee op als ik het spel speelsinds gisteren.
![]()
Ik mag een weekje een iMac van werk lenen, onder het mom "Testen". Daar gaat ik dus Cities op spelen he.![]()
D'ohquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:23 schreef Trebo het volgende:
[..]
Gelukt, maaar al m'n mods weg.. Ik ben wel geabonneerd, maar zie ze ingame niet staan![]()
Opnieuw abonneren?Hahaquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:23 schreef Scrummie het volgende:
Ik mag een weekje een iMac van werk lenen, onder het mom "Testen". Daar gaat ik dus Cities op spelen he.
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Zit niks anders op ben ik bang. Overigens staan ze wel in m'n steam workshop ingame. Heel raar.quote:![]()
C:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\workshop\content (of iets dergelijks)quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:25 schreef Trebo het volgende:
[..]
Zit niks anders op ben ik bang. Overigens staan ze wel in m'n steam workshop ingame. Heel raar.
Staan je mods daar wel?
http://www.reddit.com/r/C(...)when_subbed_anymore/
Mss staat daar een oplossing.
Of niet, moet eerst zelf eens lezen wat ik post
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Staat niks. Maar ben al aardig op weg met opnieuw abonnerenquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:29 schreef Divje het volgende:
[..]
C:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\workshop\content (of iets dergelijks)
Staan je mods daar wel?
http://www.reddit.com/r/C(...)when_subbed_anymore/
Mss staat daar een oplossing.
Of niet, moet eerst zelf eens lezen wat ik post![]()
![]()
Volgens mij heb ik de locatie gepost waar je je mods naartoe kan verplaatsen als je offline wil spelen met mods/assetsquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:31 schreef Trebo het volgende:
[..]
Staat niks. Maar ben al aardig op weg met opnieuw abonneren
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Geen nieuwe geïnstalleerd na gisteren, toen alles nog gewoon normaal werkte.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:59 schreef ElmarO het volgende:
Misschien een bepaalde asset die vervelend doet?Heb meerdere saves ook die geven dezelfde fout.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:08 schreef Kreator het volgende:
Snap niet dat jullie je savegames niet gewoon opnummeren. Dan ben je nooit in 1x alles kwijt en een paar savegames extra boeit ook geen reet.![]()
Ben maar overnieuw begonnen, stad was toch lelijkWel jammer want emotionele waarde enzo (1e stad) +60000 inw + 8miljoen op de bank. Dus kon flink uitproberen en aankloten.
![]()
Veel succes. Het is niet vooruit te branden met lage kwaliteit graphics.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:23 schreef Scrummie het volgende:
Ik mag een weekje een iMac van werk lenen, onder het mom "Testen". Daar gaat ik dus Cities op spelen he.![]()
![]()
Ik snap er geen reet van. Ik krijg die mods maar niet onder het kopje mods, alleen onder het kopje Steam Workshops.![]()
![]()
![]()
Even in een spoiler voor mobiele users.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:07 schreef Binamin het volgende:
[..]
Kun je eens een overview geven van je stad. Ver uitgezoomd. Ben benieuwd naar je metro/busnetwerk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste screenshot is van m'n laatste project. Grote woonwijk (sub-urb), transport hub met werk gebieden aan beide kanten.
Wat ik geleerd heb tijdens deze stad:
• Bussen moeten fungeren als feeders naar transport hubs
• Bij low density mag ook het openbaar transport ruimer opgezet worden
• Openbaar vervoer gericht op woon-werk verkeer
• Stoplichten zijn zo slecht nog niet. Opvolgende rotondes kunnen complete opstoppingen veroorzaken
En dan is er nog genoeg te leren.I love my mispoken words.![]()
Jawel hoor, gaat prima werkenquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:45 schreef Qunix het volgende:
[..]
Veel succes. Het is niet vooruit te branden met lage kwaliteit graphics.. (tenminste, als ik het op mijn Macbook Pro prima kan spelen, moet dat op een iMac met dedicated grafische kaart helemaal lukken)
![]()
Mac mini uit early 2012 heeft problemen. 5fps max en de instellingen zijn zo laag/uit mogelijk.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jawel hoor, gaat prima werken. (tenminste, als ik het op mijn Macbook Pro prima kan spelen, moet dat op een iMac met dedicated grafische kaart helemaal lukken)
![]()
![]()
Mac mini zal idd wel issues hebben. Heeft integrated graphics gok ik?quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mac mini uit early 2012 heeft problemen. 5fps max en de instellingen zijn zo laag/uit mogelijk.
Dit is een iMac uit 2011 dacht ik. Maar dus dedicated graphics, 20gb aan ram. Zal vast soepeler gaan zijn dan mijn huidige Macbook.![]()
Ah. Duidelijk. Ik heb 16GB ram, maar dat is het probleem niet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mac mini zal idd wel issues hebben. Heeft integrated graphics gok ik?
Dit is een iMac uit 2011 dacht ik. Maar dus dedicated graphics, 20gb aan ram. Zal vast soepeler gaan zijn dan mijn huidige Macbook.![]()
Ik heb overal metrostations en metrolijnen gelegd. Maar er rijdt geen metro. Ik snap er niets van.History became legend, legend became myth.![]()
Nee, dat is dan het probleem niet neequote:Op woensdag 25 maart 2015 13:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ah. Duidelijk. Ik heb 16GB ram, maar dat is het probleem niet..
Je kan het nog met Bootcamp proberen icm. de directx9 opstart flag, dat leverde op mijn Macbook nog best wat performance winst op.![]()
Plaats even een screenshot van je metro lijnen enzo. Is wat makkelijker helpenquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:00 schreef valek het volgende:
Ik heb overal metrostations en metrolijnen gelegd. Maar er rijdt geen metro. Ik snap er niets van.![]()
![]()
Heb je wel lijnen getrokken langs de metrostations?quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:00 schreef valek het volgende:
Ik heb overal metrostations en metrolijnen gelegd. Maar er rijdt geen metro. Ik snap er niets van.![]()
Doe ik vanavond. Zit nu niet voor mijn gamepc.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Plaats even een screenshot van je metro lijnen enzo. Is wat makkelijker helpenHistory became legend, legend became myth.![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:48 schreef Trebo het volgende:
Ik snap er geen reet van. Ik krijg die mods maar niet onder het kopje mods, alleen onder het kopje Steam Workshops.![]()
[ afbeelding ]Wtfquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:48 schreef Trebo het volgende:
Ik snap er geen reet van. Ik krijg die mods maar niet onder het kopje mods, alleen onder het kopje Steam Workshops.![]()
[ afbeelding ]
AppData\Local\Colossal Order\Cities_Skylines\Addons staan je mods mss daar?oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
ik heb alles eraf geflikkerd, zowel steam als CS, alles uit de mappen gegooid en alles opnieuw geinstalleerd.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:17 schreef Divje het volgende:
[..]
[..]
Wtf
AppData\Local\Colossal Order\Cities_Skylines\Addons staan je mods mss daar?
Nu doet alles het weer![]()
![]()
Pffquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:47 schreef Trebo het volgende:
[..]
ik heb alles eraf geflikkerd, zowel steam als CS, alles uit de mappen gegooid en alles opnieuw geinstalleerd.
Nu doet alles het weer
Maar gelukkig kan je weer spelen dus
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Heb gister best veel assets gedownload maar de gene die ik al had zitten er nu niet meer tussen in het spel. Wel in de content lijst. Hebben jullie dit ook?![]()
Ik schuif m'n kustlijn weer aan de kant, ga er later wel mee verder, ben totaal de inspiratie kwijt
Nieuwe stad beginnen op deze map: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=411678513
Naaldbomenedit: Wat n kutmap
Iemand een aanrader wb Nordic theme? Wil wel naaldbomen.
En voor de mensen die al die policy icons weg willen hebben bij de district namen
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=410018672
[ Bericht 14% gewijzigd door Divje op 25-03-2015 15:08:15 ]oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Is t ook mogelijk om in dx9 via OSx op te starten (zonder bootcamp dus) ?quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat is dan het probleem niet nee.
Je kan het nog met Bootcamp proberen icm. de directx9 opstart flag, dat leverde op mijn Macbook nog best wat performance winst op.
Zo ja; hoe?![]()
![]()
Nee, OSX kent geen DirectX (da's Microsoft).quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:06 schreef G3F het volgende:
[..]
Is t ook mogelijk om in dx9 via OSx op te starten (zonder bootcamp dus) ?
Zo ja; hoe?![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, OSX kent geen DirectX (da's Microsoft).![]()
Thanks iig voor de opheldering!![]()
Zat er al op te hopen, de Burj Kalifah![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door bitterbal op 25-03-2015 15:43:12 ]![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Pff
Maar gelukkig kan je weer spelen dus
Toch heb ik het idee dat veel mods elkaar verneuken.![]()
Dit heb ik nou dus ook. Al wat bedacht of gewoon alle savegames weg donderen en opnieuw beginnen?quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:45 schreef hoekandit het volgende:
[ afbeelding ]
Betekent dit nu het einde van mijn eerste savegame?![]()
Normaal het spel afsluiten wil ook niet meer, moet via task manager. Mooi kut![]()
Savegames niet weggooien!quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:34 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Dit heb ik nou dus ook. Al wat bedacht of gewoon alle savegames weg donderen en opnieuw beginnen?
Ik heb de PC opnieuw opgestart en het probleem was verholpen.![]()
![]()
ik wil ook zo creatief zijnquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb door m'n rammen-op-de-F1-knop obsessie een stuk of 80-90 autosaves per stad
Wil weer een nieuw treinstation a la dit aan gaan leggen:
[ afbeelding ]
Werkte verdomd efficiënt met die kleine wisselingen, maar het moet nog een stuk groter, inclusief grote busterminal en metrostations. Wil toch wel een stuk of 4 stations er in passen, en er moet genoeg buffer zijn voor de treinen.. En dan lijnen aanleggen naar elk deel van de stad. En natuurlijk 1 richting het stadion.![]()
Eerst sparenbij mij komt het niet verder dan rechte wegen e.d. enzo
![]()
![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
http://steamcommunity.com(...)/611701999516587093/
Die error ligt dus waarschijnlijk aan die zonable pedestrian paths mod.oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Alleen aan de zonable add-on dus? Want die pedestrian paths waar wel service voertuigen kunnen rijden vind ik geniaalquote:Op woensdag 25 maart 2015 18:50 schreef Divje het volgende:
http://steamcommunity.com(...)/611701999516587093/
Die error ligt dus waarschijnlijk aan die zonable pedestrian paths mod.![]()
![]()
Dat is die mod. Uitzetten of in Ghost mode zetten.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:59 schreef Romanus het volgende:
[..]
Alleen aan de zonable add-on dus? Want die pedestrian paths waar wel service voertuigen kunnen rijden vind ik geniaaloh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Zojuist mijn cloud save nog maar 's proberen te laden, op hoop van zegen.. Nu geen lege map meer:
Maar ja![]()
![]()
Ik heb alle 'sport'-assests geabonneerd. Vanavond even aan de slag om een sport en ontspanningszone in te richten.![]()
![]()
Zo. Ff voor ¤18,50 een gamekey gekocht
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Als jullie beginnen, beginnen jullie dan eerst met een compleet wegennet aan te maken, en vullen jullie dan pas alles op ?"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Eerst water.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:53 schreef DjinN het volgende:
Als jullie beginnen, beginnen jullie dan eerst met een compleet wegennet aan te maken, en vullen jullie dan pas alles op ?![]()
![]()
http://steamcommunity.com(...)13808664&searchtext=quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:51 schreef Trebo het volgende:
Ik heb alle 'sport'-assests geabonneerd. Vanavond even aan de slag om een sport en ontspanningszone in te richten.Die ook?
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Wauw.. nee, thnx!quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:56 schreef Divje het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com(...)13808664&searchtext=Die ook?
![]()
Jongens en meisjes, wat moet ik nou.. wachten op steam support of ze een backup terug kunnen zetten van mijn cloud save, of gewoon domweg opnieuw beginnen.. iemand eerder contact gehad met Steam support en hoe snel ging dat dan?![]()
steam support? kom over een maand maar weer terug...quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:58 schreef Scrummie het volgende:
Jongens en meisjes, wat moet ik nou.. wachten op steam support of ze een backup terug kunnen zetten van mijn cloud save, of gewoon domweg opnieuw beginnen.. iemand eerder contact gehad met Steam support en hoe snel ging dat dan?
ja nee serieus: ze zijn over het algemeen echt bagger traag..![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:58 schreef Scrummie het volgende:
Jongens en meisjes, wat moet ik nou.. wachten op steam support of ze een backup terug kunnen zetten van mijn cloud save, of gewoon domweg opnieuw beginnen.. iemand eerder contact gehad met Steam support en hoe snel ging dat dan?Geen idee..
Heb je die corrupte cloudsave al verwijderd?oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Mja, heb alle folders en dergelijke save games ook getest; maar nada niks en noppes. Zie screenshot hierboven. Stad laad nu wel, maar ik zie geen gebouwen enzoquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:00 schreef Divje het volgende:
[..]Geen idee..
Heb je die corrupte cloudsave al verwijderd?![]()
![]()
In je content manager saves vewijderd die niet goed zijn?quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja, heb alle folders en dergelijke save games ook getest; maar nada niks en noppes. Zie screenshot hierboven. Stad laad nu wel, maar ik zie geen gebouwen enzo
En als je die Pedestrian Paths mod hebt, schakel 'm uit want die fuckt heel veel kapot nu
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Had al zo'n ideequote:Op woensdag 25 maart 2015 19:59 schreef mschol het volgende:
[..]
steam support? kom over een maand maar weer terug...
ja nee serieus: ze zijn over het algemeen echt bagger traag... dank voor info
![]()
![]()
Zal dat nog eens proberen, maar geef het weinig tot geen kansquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:02 schreef Divje het volgende:
[..]
In je content manager saves vewijderd die niet goed zijn?
En als je die Pedestrian Paths mod hebt, schakel 'm uit want die fuckt heel veel kapot nu. Brb.
![]()
* Duimt voor Scrum*quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zal dat nog eens proberen, maar geef het weinig tot geen kans. Brb.
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
anders nood scenario: ALLE mods uit..quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zal dat nog eens proberen, maar geef het weinig tot geen kans. Brb.
![]()
Had ik al gedaan, maar niks noppes nada!quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:04 schreef mschol het volgende:
[..]
anders nood scenario: ALLE mods uit..
Ik denk dat het opnieuw beginnen word. Verdorie verdorie verdorie.![]()
ook assets e.d. uitgezet? gewoon basic game voor de test?quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Had ik al gedaan, maar niks noppes nada!
Ik denk dat het opnieuw beginnen word. Verdorie verdorie verdorie.![]()
Hoe zit dat trouwens met brede voetpaden (zoals Sejt ze maakt), zit dat standaard in de game of moet je enkele paden naast mekaar maken?Zal wel een hel zijn als het het tweede is en je wil een voetgangersbrug creëeren
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Yep, het ligt echt aan de save games helaas.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ook assets e.d. uitgezet? gewoon basic game voor de test?![]()
![]()
Er staan dus geen savegames zonder thumbnails tussen?quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep, het ligt echt aan de save games helaas.
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Ja 1, maar als ik die verwijder geen enkel teken van leven op de andere saves. En als ik die corrupte laad, krijg ik het zelfde te zien als die screenshot hier ergens boven. En ik zie dus die thumbnail van mijn stadion parkquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Er staan dus geen savegames zonder thumbnails tussen?. GAFFERDAMME! Dat word opnieuw beginnen
![]()
![]()
Bij mij wou ie die niet verwijderen vanuit de content manager, moest 'm opzoeken in de steam map. Tussen 189 andere savesquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja 1, maar als ik die verwijder geen enkel teken van leven op de andere saves. En als ik die corrupte laad, krijg ik het zelfde te zien als die screenshot hier ergens boven. En ik zie dus die thumbnail van mijn stadion park. GAFFERDAMME! Dat word opnieuw beginnen
Maargoed, die zonder thumbnail is corrupt, maar je hebt ook 1 mét thumbnail die corrupt is?oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Ja, als in; ik kan de games wel laden. Die niet corrupt zijn: lokaal; laad wel, maar toont een compleet lege map. De cloud save laad ook, maar laat dit zien:quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Bij mij wou ie die niet verwijderen vanuit de content manager, moest 'm opzoeken in de steam map. Tussen 189 andere saves
Maargoed, die zonder thumbnail is corrupt, maar je hebt ook 1 mét thumbnail die corrupt is?![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, als in; ik kan de games wel laden. Die niet corrupt zijn: lokaal; laad wel, maar toont een compleet lege map. De cloud save laad ook, maar laat dit zien:
[ afbeelding ]![]()
Wat gebeurt er als je een nieuwe map laadt? Dan laat ie wel alles normaal zien?oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Ff testen nog, ben nog 1 ding aan het proberen, daarna start ik nieuw spel.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:23 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Wat gebeurt er als je een nieuwe map laadt? Dan laat ie wel alles normaal zien?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: