quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:54 schreef Quyxz_ het volgende:
Hebben jullie die improved graphics & highway interchange mod al?Daar ben ik vorig jaar nog overheen gereden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:40 schreef Jorwol het volgende:
[..]
0108daniel wil de Kuip ook graag, maar hij zou Cities Skylines alleen even "proberen" via een gedownloade versie. Blijkbaar duurt dat proberen wel lang dan
wolkenkrabbers worden neergezet?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Wat ik trouwens wel jammer vind is dat het spel niet uit zichzelf hele hoge gebouwen neerzet.
Er zijn wel hoge gebouwen maar ik zou het toffer vinden als er vanuit zichzelf een gebouw ergens ontstond dat veel groter is dan de rest, gelukkig zijn er mods te vinden die je zelf neer kan zetten
Dat rode, dat komt doordat je twee kruisingen vlak bij elkaar hebt. Wat ik wel eens doe, is een baan één eenrichtingsweg woonwijk->ring, en een baan één eenrichtingsweg woonwijk->ring. Dus één weg voor naar binnen en één voor naar buiten.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:25 schreef nickhguitar het volgende:
Leuk spelGaat lekker ook, alleen ik krijg het verkeer niet helemaal goed. Heb het meeste wel 'onder controle', maar het verkeer blijft een beetje een bitch. Vorige game liep het finaal in de knoei dus wil nu elk rode puntje voor zijn
![]()
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=28l7vi8&s=8#.VRG5qeFVo24
Sowieso heb ik nog niet gewerkt met 2 banen/1 richtingsverkeer. Hoe passen jullie dit toe? Lijkt me dat het dan alleen maar meer opkropt in het centrum toch? Eigenlijk heb ik ook alleen de 'standaard' normale weg gebruikt, dus 2 baans (2 richtingen).
Het zou mooi zijn als je een park ook met de districttool kon aanwijzen. Op dit moment gelden alleen de echte parken als parken, terwijl ik ook heel was bos en voetpaden in en rond mijn stadje heb, wat technisch gezien jammergenoeg dus geen impact heeft.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:27 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ja zoiets. Heeft geen functie verder, ziet er alleen mooi uit. Helaas moeten parken percé aan een auto weg worden gezet
Enkel tegen geluidsvervuiling, dacht ik...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:49 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als je een park ook met de districttool kon aanwijzen. Op dit moment gelden alleen de echte parken als parken, terwijl ik ook heel was bos en voetpaden in en rond mijn stadje heb, wat technisch gezien jammergenoeg dus geen impact heeft.
quote:
Geprobeerd om de game als administrator te openen?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:18 schreef Divje het volgende:
In de content manager staan ze na een restart wel. Maar van daaruit kan ik ze niet laden.
[..]
Was net zo lekker bezig..
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:18 schreef Divje het volgende:
In de content manager staan ze na een restart wel. Maar van daaruit kan ik ze niet laden.
[..]
Hier trouwens een Flight Cimulator
http://steamcommunity.com(...)13366627&searchtext=
Deed ik al vanaf het begin..quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:20 schreef einschtein het volgende:
[..]
Geprobeerd om de game als administrator te openen?
oef, das schrikken. komt kennelijk vaker voor.quote:
Probeer het nuquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:29 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
oef, das schrikken. komt kennelijk vaker voor.
dit al geprobeerd?
https://www.reddit.com/r/(...)id_my_saved_game_go/
Ik vraag me echt af hoe de ontwikkelaars hier mee om gaan.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:23 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
Spel is nog geen maand oud en nu al zoveel fantastische mods en assets.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:10 schreef Sejt het volgende:
De Kuip ligt er mooi bij.![]()
[ afbeelding ]
SuperHarregarre
Het modden gaat echt helemaal losquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:18 schreef Divje het volgende:
Hier trouwens een Flight Cimulator
http://steamcommunity.com(...)13366627&searchtext=
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:49 schreef Avey het volgende:
Ik heb totaal geen demand voor residential en al mijn fabrieken sluiten
Ja lach maarquote:
Tijdelijk tax reducen? Je industrie die weggaat, is dat specifieke industrie? Misschien dat de resources op zijn: zoals olie.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:55 schreef Avey het volgende:
[..]
Ja lach maar
Ik heb overal parken en genoeg plek om te werken dus waarom wil er niemand in mijn stadje wonen?
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:04 schreef Scrummie het volgende:
Auw. Zon 2 uur bezig geweest vanavond met mijn stadion park. Alles klaar, vond het zo tof. Dus, saven, quit, steam overlay aan, terug in game, UI uit, en screenshotjes maken. Quit, naar screenshot manager.. Hm, geen nieuwe screenshots. Verdorie. Terug naar game; laden, laden, groene vlakte. Alles leeg. Alles. Andere savegame corrupt. Weg. Alles. Is. Weg.
Mnee. Save de laatste.. Dagen, alleen maar via die cloud optie.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:08 schreef Divje het volgende:
[..]Heb je nog een save van tijdens je werk of ben je alles kwijt? Ook al je savegames?
Probeer je corrupte save even te verwijderenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mnee. Save de laatste.. Dagen, alleen maar via die cloud optie.
He bah. Nouja, ook een kans om het nu anders te doen.
Ik denk dat het probleem bij verkeer zit, de fabrieken kunnen hun rommel niet kwijtquote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:06 schreef einschtein het volgende:
[..]
Tijdelijk tax reducen? Je industrie die weggaat, is dat specifieke industrie? Misschien dat de resources op zijn: zoals olie.
Je kan natuurlijk ook gewoon een extra treinstation neerzetten.quote:
Op dezelfde plek maar ernaast? Werkt dat of pakken ze derperig gewoon de eerst?quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon een extra treinstation neerzetten.
er zit voor mij niet echt een drive in om lang met 1 save door te gaan helaas.. bij SC4 was dit wel het geval (maar dat kwam door de regio: elke keer een regiootje aanpassen en dan zorgen dat ze elkaar goed aanvulde..)quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:15 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik begin bijna elke dag weer opnieuw omdat ik dan weer een 'grandioos' idee heb. Vervolgens faalt het idee en begin ik weer opnieuw![]()
Eh, andere kant van je industriepark is beter. Maar wie weet!quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Op dezelfde plek maar ernaast? Werkt dat of pakken ze derperig gewoon de eerst?
Potver, wat een wijsheidquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eh, andere kant van je industriepark is beter. Maar wie weet!
dat had ik vanavond ook, volgens mij een bug i.c.m. mod ofzo?quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik had laatst geprobeerd een trein verbinding op te zetten tussen een paar stations, maar het werkte voor geen meter
Er flitsten soms treinen het station in en uit, dan waren ze 1 frame in beeld en weer weg
Ik heb totaal geen idee wat ik fout deed
Dat idee had ik ook ja. Had er een aantal uitgezet die er wellicht mee te maken konden hebben, maar het deed helemaal niksquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:19 schreef mschol het volgende:
[..]
dat had ik vanavond ook, volgens mij een bug i.c.m. mod ofzo?
ik had lane changer, resolution ding iig aangezet..quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook ja. Had er een aantal uitgezet die er wellicht mee te maken konden hebben, maar het deed helemaal niks
Numpad, - en +. Door de rechtermuisknop ingedrukt te houden kan je bomen weghalen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had lane changer, resolution ding iig aangezet..
eff kijken wat nog meer..
persistent resource view
hoe kan ik die treee brush trouwens gebruiken? staat wel aan, maar kan er niks mee?
ah, thnxquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Numpad, - en +. Door de rechtermuisknop ingedrukt te houden kan je bomen weghalen.
Nooit Simcopter gespeeld? Daar kon je door je Simcity 2000 steden heen vliegen en missies doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:32 schreef Divje het volgende:
Ik vraag me echt af hoe de ontwikkelaars hier mee om gaan.
Een flight simulator in een city builder
Je vliegt trouwens overál doorheen en de controls zijn ff wennen, zat net onder de map en wist even niet hoe terug te gaan
Mooi!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:24 schreef ElmarO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn standaard snelwegrotonde voldeed niet meer, maar of dit nou een verbetering is.
[ afbeelding ]
Klopt, had ik ook al gedownload. Even vervangen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:15 schreef Divje het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com(...)11521749&searchtext=
Is dit niet een 'meer waarheidsgetrouw' station voor er naast?
http://steamcommunity.com(...)79329/?insideModal=1 ?quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:50 schreef Trebo het volgende:
Hmm vreemd.. ik krijg telkens dit bericht ingame:
object reference not set to an instance of an object
quote:This ingenious device is not made to avoid garbage in the first place, but to get rid of it in a clean and efficient way. In its center: An artificial, but stable wormhole. Where it leads nobody exactly knows. Everybody just hopes we do not dump megatons of trash into some aliens’ backyard. Somebody might show up some day to complain …
quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:19 schreef Sejt het volgende:
The Garbage Disposal Gate
[ afbeelding ]
http://steamcommunity.com(...)13337739&searchtext=
[..]
Hmm.. ik heb een andere savegame geopend en daar had ik geen melding. Dan maar met die verderquote:Op woensdag 25 maart 2015 09:11 schreef mschol het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com(...)79329/?insideModal=1 ?
Zitten standaard in het spel. Ik speel op een map die het Nordic theme heeft, en dan krijg je naaldbomen tot je beschikking.quote:Op woensdag 25 maart 2015 07:46 schreef Trebo het volgende:
[..]
Mooi!
Hoe kom je aan die hoge bomen? Zitten die standaard in het spel?
Aaha.. even proberen dan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:22 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zitten standaard in het spel. Ik speel op een map die het Nordic theme heeft, en dan krijg je naaldbomen tot je beschikking.
Dat het spel beter wordt zonder dat zij er iets aan hoeven doen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:42 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tornado mod komt eraan!
https://www.reddit.com/r/(...)ting_with_tornadoes/
Ik ben erg benieuwd wat de dev's vinden van de huidige mod community.
Ook een leuke ramp mod. Hele stad onder de stront.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:34 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Ziet er net uit alsof je riolering ontploft is
Die moet ik uitproberen! Thanks.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:37 schreef Qunix het volgende:
Traffic++ (Zonable Pedestrian Paths)
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=409184143
Current features:
- Zonable Pedestrian Paths (pavement and gravel) with support for public service vehicles and, optionally, delivery trucks;
- Six-Lane Road with Bus Lanes (4 normal + 2 bus) - Bus lanes can be used by vehicles in emergency;
- Options to customize certain aspects of the mod - the options can be found in the bar of the mod in the content manager.
Staat er niet een save in deze map? Savegames slaat ie ook lokaal op.quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:50 schreef Scrummie het volgende:
Nou, ik heb steam support maar even gecontact of ze niet een save game in de cloud van gister avond net voor mijn gedoe hebben. Let's hope so.
Ga ik vanavond even checken. Punt is; het probleem waarom de save games niet goed opslaan was dat er geen schijfruimte vrij was.. Daarom pakte ik uitwanhoop maar de cloud, maar die ging dus ook fout. Vervolgens dus die lege map.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Staat er niet een save in deze map? Savegames slaat ie ook lokaal op.
/Users/YOURUSER/Library/Application Support/Steam
Op hoop van zegen!
Pffrt, lastigquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ga ik vanavond even checken. Punt is; het probleem waarom de save games niet goed opslaan was dat er geen schijfruimte vrij was.. Daarom pakte ik uitwanhoop maar de cloud, maar die ging dus ook fout. Vervolgens dus die lege map.
Yeah. Wel thanks voor je tipsquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Pffrt, lastig
Had zelf gister dus dat ik al m'n saves kwijt leek te zijn, kon niks laden en zag de saves niet. Wél in de contentmanager, cloud & lokale saves. Zat een corrupte tussen die alles fuckte
https://www.reddit.com/r/(...)id_my_saved_game_go/ heeft mij geholpen. Maar bij jou is het net even ander volgens mij
Lees de comments op steam even door - lijkt me nog redelijk buggy en je saves kunnen corrupt raken.quote:
Zie boven. Als je goede lijnen aanlegt, kunnen ze enorme hoeveelheden mensen meenemen. Goed, als in: A naar B en weer naar A, over goede afstand tussen bv. woonwijk en werk district, etc.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Overigens vinden jullie die treinen bruikbaar?
Voor mijn gevoel zijn ze veel duurder dan de metro en geen hond gebruikt ze.
Vetquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:11 schreef Sejt het volgende:
Mijn nieuwste transport hubs. Werken uitermate goed tot nu toe!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Zie boven. Als je goede lijnen aanlegt, kunnen ze enorme hoeveelheden mensen meenemen. Goed, als in: A naar B en weer naar A, over goede afstand tussen bv. woonwijk en werk district, etc.
Derp happened.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:15 schreef Divje het volgende:
[..]
VetMaar, what happened bij dat metrostation?
Ik ookquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoop dat het goed komtwas benieuwd naar jouw stadiongebied
quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:19 schreef Sejt het volgende:
The Garbage Disposal Gate
[ afbeelding ]
http://steamcommunity.com(...)13337739&searchtext=
[..]
quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:15 schreef Sejt het volgende:
[..]
Derp happened.
Of Russische uitvoerders.
Nohh, dat mag niet weg zijnquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook. Mijn gebied was zo leuk.. had allemaal screenshots gemaakt, van laag, veel mensen erbij op enzo, was net of er net wedstrijd was geweest en ze weg liepen. Was prachtig
Erg netjes, zeg. Als ik een keer een nieuwe stad ga maken, moet ik vanaf het begin al met zulke dingen rekening gaan houden.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:11 schreef Sejt het volgende:
Mijn nieuwste transport hubs. Werken uitermate goed tot nu toe!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Zie boven. Als je goede lijnen aanlegt, kunnen ze enorme hoeveelheden mensen meenemen. Goed, als in: A naar B en weer naar A, over goede afstand tussen bv. woonwijk en werk district, etc.
Naaldbomenquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Erg netjes, zeg. Als ik een keer een nieuwe stad ga maken, moet ik vanaf het begin al met zulke dingen rekening gaan houden.
Mijn stadiongebied:
[ afbeelding ]
Erg mooi gebied.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Erg netjes, zeg. Als ik een keer een nieuwe stad ga maken, moet ik vanaf het begin al met zulke dingen rekening gaan houden.
Mijn stadiongebied:
[ afbeelding ]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ngzaam-rijden-op-a58quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:33 schreef Sejt het volgende:
[..]
Erg mooi gebied.![]()
Betreffende de transport hubs is dit de 1e keer dat ze van te voren heb aangelegd, en daarna pas de wegen en de zones. Je kan gelijk zien dat het nut heeft.
In other news: wat is de politie aan het doen? Expres files maken? Hij rijdt langzamer dan de rest en niemand durft 'm in te halen. Op zich realistisch![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:36 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ngzaam-rijden-op-a58
quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:45 schreef hoekandit het volgende:
[ afbeelding ]
Betekent dit nu het einde van mijn eerste savegame?![]()
Normaal het spel afsluiten wil ook niet meer, moet via task manager. Mooi kut
Dit dusquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:38 schreef Trebo het volgende:
Fucking irritant, telkens wanneer ik een savegame open krijg ik elke 10 seconden een error:
Schitterend manquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:11 schreef Sejt het volgende:
Mijn nieuwste transport hubs. Werken uitermate goed tot nu toe!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Zie boven. Als je goede lijnen aanlegt, kunnen ze enorme hoeveelheden mensen meenemen. Goed, als in: A naar B en weer naar A, over goede afstand tussen bv. woonwijk en werk district, etc.
http://steamcommunity.com(...)/611701999515147623/quote:
Dank.quote:
Ik moet me die mindset nog iets meer eigen maken. Maar het is inderdaad geweldig als je meteen kan zien dat het werkt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:33 schreef Sejt het volgende:
[..]
Erg mooi gebied.![]()
Betreffende de transport hubs is dit de 1e keer dat ze van te voren heb aangelegd, en daarna pas de wegen en de zones. Je kan gelijk zien dat het nut heeft.
Misschien een bepaalde asset die vervelend doet?quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:45 schreef hoekandit het volgende:
[ afbeelding ]
Betekent dit nu het einde van mijn eerste savegame?![]()
Normaal het spel afsluiten wil ook niet meer, moet via task manager. Mooi kut
Gister een update gehad, maar niks met .NET Framework.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:58 schreef Divje het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com(...)/611701999515147623/
http://steamcommunity.com(...)/611701999514479329/
Re-install, of het was iets met .NET framework.
Toevallig een windows update gehad?
Hier houdt m'n Bureaublad-beheer er steeds mee op als ik het spel speelsinds gisteren.
Kun je eens een overview geven van je stad. Ver uitgezoomd. Ben benieuwd naar je metro/busnetwerk.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:11 schreef Sejt het volgende:
Mijn nieuwste transport hubs. Werken uitermate goed tot nu toe!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Zie boven. Als je goede lijnen aanlegt, kunnen ze enorme hoeveelheden mensen meenemen. Goed, als in: A naar B en weer naar A, over goede afstand tussen bv. woonwijk en werk district, etc.
Heb door m'n rammen-op-de-F1-knop obsessie een stuk of 80-90 autosaves per stadquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:08 schreef Kreator het volgende:
Snap niet dat jullie je savegames niet gewoon opnummeren. Dan ben je nooit in 1x alles kwijt en een paar savegames extra boeit ook geen reet.
Er blijkt trouwens dat die limiet op een gegeven moment ook telt voor wegen, services en alles wat je kan bouwenquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:13 schreef ElmarO het volgende:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=413502249![]()
Maar ik wacht nog maar even met installeren.
Gelukt, maaar al m'n mods weg.. Ik ben wel geabonneerd, maar zie ze ingame niet staanquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:58 schreef Divje het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com(...)/611701999515147623/
http://steamcommunity.com(...)/611701999514479329/
Re-install, of het was iets met .NET framework.
Toevallig een windows update gehad?
Hier houdt m'n Bureaublad-beheer er steeds mee op als ik het spel speelsinds gisteren.
D'ohquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:23 schreef Trebo het volgende:
[..]
Gelukt, maaar al m'n mods weg.. Ik ben wel geabonneerd, maar zie ze ingame niet staan
Hahaquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:23 schreef Scrummie het volgende:
Ik mag een weekje een iMac van werk lenen, onder het mom "Testen". Daar gaat ik dus Cities op spelen he.
Zit niks anders op ben ik bang. Overigens staan ze wel in m'n steam workshop ingame. Heel raar.quote:
C:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\workshop\content (of iets dergelijks)quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:25 schreef Trebo het volgende:
[..]
Zit niks anders op ben ik bang. Overigens staan ze wel in m'n steam workshop ingame. Heel raar.
Staat niks. Maar ben al aardig op weg met opnieuw abonnerenquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:29 schreef Divje het volgende:
[..]
C:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\workshop\content (of iets dergelijks)
Staan je mods daar wel?
http://www.reddit.com/r/C(...)when_subbed_anymore/
Mss staat daar een oplossing.
Of niet, moet eerst zelf eens lezen wat ik post
Volgens mij heb ik de locatie gepost waar je je mods naartoe kan verplaatsen als je offline wil spelen met mods/assetsquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:31 schreef Trebo het volgende:
[..]
Staat niks. Maar ben al aardig op weg met opnieuw abonneren
Geen nieuwe geïnstalleerd na gisteren, toen alles nog gewoon normaal werkte.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:59 schreef ElmarO het volgende:
Misschien een bepaalde asset die vervelend doet?
Heb meerdere saves ook die geven dezelfde fout.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:08 schreef Kreator het volgende:
Snap niet dat jullie je savegames niet gewoon opnummeren. Dan ben je nooit in 1x alles kwijt en een paar savegames extra boeit ook geen reet.
Veel succes. Het is niet vooruit te branden met lage kwaliteit graphics.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:23 schreef Scrummie het volgende:
Ik mag een weekje een iMac van werk lenen, onder het mom "Testen". Daar gaat ik dus Cities op spelen he.
Even in een spoiler voor mobiele users.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:07 schreef Binamin het volgende:
[..]
Kun je eens een overview geven van je stad. Ver uitgezoomd. Ben benieuwd naar je metro/busnetwerk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste screenshot is van m'n laatste project. Grote woonwijk (sub-urb), transport hub met werk gebieden aan beide kanten.
Wat ik geleerd heb tijdens deze stad:
• Bussen moeten fungeren als feeders naar transport hubs
• Bij low density mag ook het openbaar transport ruimer opgezet worden
• Openbaar vervoer gericht op woon-werk verkeer
• Stoplichten zijn zo slecht nog niet. Opvolgende rotondes kunnen complete opstoppingen veroorzaken
En dan is er nog genoeg te leren.I love my mispoken words.
Jawel hoor, gaat prima werkenquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:45 schreef Qunix het volgende:
[..]
Veel succes. Het is niet vooruit te branden met lage kwaliteit graphics.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |