Kan één van jullie die van mij even nomineren?quote:Op zondag 22 maart 2015 22:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Herhaal die opmerking hier maar: GC / Wie heeft de mooiste UI (UserIcon)-verkiezing
Dan zullen we zien of het waar is.
Nee, dat is niet leuk of grappig of gevat of terecht.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:51 schreef Fylax het volgende:
http://frontpage.fok.nl/w(...)urgerinitiatief.html !!!!!!
Heb ik gedaan, want zo ben ik gewoon.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan één van jullie die van mij even nomineren?
Je mag jezelf blijkbaar niet nomineren.
Nee totaal niet, het gaat van een leien dakje tot nu toe.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:01 schreef Specularium het volgende:
Hopelijk valt het niet op dat die verkiezingen gekaapt worden.
Nee gewoon eerlijke stemmen zo te zien hoorquote:Op zondag 22 maart 2015 23:01 schreef Specularium het volgende:
Hopelijk valt het niet op dat die verkiezingen gekaapt worden.
Ik vond het item op zich wel grappig, maar een daadwerkelijke petitie had van mij niet gehoeven.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dat is niet leuk of grappig of gevat of terecht.
Elflettering vindt dit natuurlijk weer fantastisch.
nou en?quote:Op zondag 22 maart 2015 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen gevoel voor humor hebben lijkt me best vervelend.
Namens Pjo, gestemd!quote:Op zondag 22 maart 2015 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee totaal niet, het gaat van een leien dakje tot nu toe.
Ik ben gewoon rebelsquote:
Jullie hebben er verstand van!quote:
Klopt, en het is gewoon erg grappig.quote:Op maandag 23 maart 2015 07:42 schreef timmmmm het volgende:
Ik zou graag deze gelegenheid aanhrijpen om even melding te maken van het feit dat ik Friends een bijzonder matige comedy vond.
Dan is community nog leuker omdat de dames daar aantrekkelijker zijn
quote:Op maandag 23 maart 2015 07:42 schreef timmmmm het volgende:
Ik zou graag deze gelegenheid aanhrijpen om even melding te maken van het feit dat ik Friends een bijzonder matige comedy vond.
Beetje jammer dit.quote:Op maandag 23 maart 2015 09:48 schreef Mani89 het volgende:
Friends was gewoon een prima comedy, niet zo zuur doen.
Nog even en je gaat klagen over de matige verhaallijnen in het NOS Journaal.quote:Op maandag 23 maart 2015 07:42 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op maandag 23 maart 2015 09:48 schreef Mani89 het volgende:
Friends was gewoon een prima comedy, niet zo zuur doen.
Waar ik me bij het journaal vooral aan erger is het hoge jeugdjournaalgehaltequote:Op maandag 23 maart 2015 10:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nog even en je gaat klagen over de matige verhaallijnen in het NOS Journaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 maart 2015 11:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waar ik me bij het journaal vooral aan erger is het hoge jeugdjournaalgehalte
Daar heb je dan wel weer gelijk in. Qua niveau worden ze tegenwoordig zelfs door RTL Nieuws afgetroefd. Qua kwaliteit ook regelmatig.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waar ik me bij het journaal vooral aan erger is het hoge jeugdjournaalgehalte
Voor het geval u bent vergeten wat we 5 minuten geleden gezegd hebben, vertellen we het nu nog een keer in een samenvattingquote:Op maandag 23 maart 2015 11:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar heb je dan wel weer gelijk in. Qua niveau worden ze tegenwoordig zelfs door RTL Nieuws afgetroefd. Qua kwaliteit ook regelmatig.
Niet sbs6?quote:Op maandag 23 maart 2015 11:40 schreef Specularium het volgende:
Daarom kijk ik alleen RTL Boulevard.
Zodat ik stiekem kan meelezen...quote:Op maandag 23 maart 2015 11:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom staat je onlinepoppetje uit?
Zou je Sacha wel doen?quote:Op maandag 23 maart 2015 11:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Sacha de Boer zei eens tijdens het journaal, toen de ondertiteling van een item wegviel, dat ze geen Braziliaans sprak. Dat illustreert wel mooi het niveau van de NOS.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 23 maart 2015 11:49 schreef Mani89 het volgende:
Jongens ik ben vandaag jarig, feliciteer mij anders doet niemand het.
Argh, ik zag dat van het weekend nog in je profiel maar nu ben ik het alsnog vergeten.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:49 schreef Mani89 het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 23 maart 2015 11:49 schreef Mani89 het volgende:
Wat zit je haar daar emo-like.quote:
Ik zocht gewoon een plaatje van een taart met 26 erop.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:40 schreef Specularium het volgende:
Elflettering wil weer superpopulair doen.
Dat duurt nog ruim 2 maandenquote:Op maandag 23 maart 2015 13:00 schreef Mani89 het volgende:
Wat een liefde jongens bedankt! Mensen in dit topic zouden vaker jarig moeten worden.
Fatima is ook bijna jarigquote:
Uh nee ik ben al zo oud man. Stel dat ik vaker jarig was, dan was ik nu Methusalem.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:00 schreef Mani89 het volgende:
Wat een liefde jongens bedankt! Mensen in dit topic zouden vaker jarig moeten worden.
Dat vraag je toch niet aan een vrouwquote:
Klopt, ik gok dan ook gewoon meestal maar wat.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk de allergrootste onzin ooit.
Wat is een e-pipe?quote:Op maandag 23 maart 2015 13:20 schreef Specularium het volgende:
Ik zag gisteren iemand met een hipsterige e-pipe.
Dat ziet er al helemaal niet uit.
En dan expres wat jonger gokken.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klopt, ik gok dan ook gewoon meestal maar wat.
Hij is echt gruwelijk!quote:Op maandag 23 maart 2015 13:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ohja, die wou ik nog downloaden kopen
Ik heb dat gisteren geinstalleerd.quote:
Die heb ik nooit gespeeld. Is dat alleen het vervoer regelen?quote:Op maandag 23 maart 2015 13:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met transport tycoon
Ja dat snap ik dan ook niet.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb dat gisteren geinstalleerd.
Volgens mij is het precies als Simcity en dat vond ik ook nooit leuk.
Dus geen idee waarom ik dit heb 'gekocht'.
quote:Op maandag 23 maart 2015 13:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gespeeld. Is dat alleen het vervoer regelen?
Tuurlijk, jij bent ook pas net 18. Fatima wordt pas 24quote:Op maandag 23 maart 2015 13:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En dan expres wat jonger gokken.
quote:Op maandag 23 maart 2015 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tuurlijk, jij bent ook pas net 18. Fatima wordt pas 24.
Dat zou wel mooi zijn.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik word 12. Wat is dezen?quote:Op maandag 23 maart 2015 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik val niet op oude mannen.quote:
Jij bent gewoon 16, niet liegenquote:
Fylax is net als fastfood eten. Het is allemaal wel aardig, maar je moet het gewoon niet te vaak voor je hebben.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:28 schreef Fokker89 het volgende:
Ohja, ik heb net wat aardigs tegen fylax gezegd dus ik mag weer even
Ook een pittig kort kapsel met een paarse plukquote:Op maandag 23 maart 2015 13:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze heeft al grijze haren hoor,.
Onder of boven?quote:
Boven of onder?quote:Op maandag 23 maart 2015 13:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze heeft al grijze haren hoor,.
Ja dat houdt het wel tegen.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee trek ze er uit. Zijn er nog maar een paar :p
Dan word je kaal ipv grijs.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee trek ze er uit. Zijn er nog maar een paar :p
Nog wel ...quote:Op maandag 23 maart 2015 13:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die haren groeien terug en het zijn er maar 5....
Elke keer 5 dan gaat het hard hoor.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die haren groeien terug en het zijn er maar 5....
Hm, zou ze ook niet uittrekken.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar ga niet mijn haar verven voor 5 haren toch...
Ziet niemand onder die boerka.quote:
En dan verven.quote:
Bij mij ook...oh wachtquote:Op maandag 23 maart 2015 13:39 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik word vast heel jong grijs, zit in mijn familie.
ALs ik dat zou doen dan zou ik ZEKER nu kaal zijnquote:Op maandag 23 maart 2015 13:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ga ze niet laten zitten man. Grijzen haren no way.
Daar werd je mee geboren?quote:Op maandag 23 maart 2015 13:40 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb al heel mijn leven een paar grijze haren achter op mijn hoofd
Of je bent het na 2 minuten zat, zoals ik.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:41 schreef Fokker89 het volgende:
Cities: Skylines aan het binnen halen, als jullie mij de komende 2 weken niet zien, weten jullie wat er aan de hand is
Je bent ermee geboren?quote:Op maandag 23 maart 2015 13:40 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb al heel mijn leven een paar grijze haren achter op mijn hoofd
Have funquote:Op maandag 23 maart 2015 13:41 schreef Fokker89 het volgende:
Cities: Skylines aan het binnen halen, als jullie mij de komende 2 weken niet zien, weten jullie wat er aan de hand is
Die kans is er ook, ik vond sim city ook niks aan. Maar dit schijnt te zijn wat sim city had moeten wezen.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of je bent het na 2 minuten zat, zoals ik.
Ik ga het ook ooit nog een kans geven.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die kans is er ook, ik vond sim city ook niks aan. Maar dit schijnt te zijn wat sim city had moeten wezen.
quote:
Weet ik niet, maar heb het al bijna mijn hele leven voor zover ik weet, is ook echt zo'n klein plekje wat nooit iemand opvalt gelukkigquote:
Jeetje, sterkte.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Weet ik niet, maar heb het al bijna mijn hele leven voor zover ik weet, is ook echt zo'n klein plekje wat nooit iemand opvalt gelukkig
Als je geld wilt doneren dan mag dat gewoon.quote:
Of ze kregen grijze haren van jou.quote:
Neequote:Op maandag 23 maart 2015 14:05 schreef Mani89 het volgende:
Kan je nadat je een prachtige mooie beschaving hebt gebouwd, ook genocide plegen op je eigen bevolking?
Geen idee, ik ben er al weer klaar meequote:Op maandag 23 maart 2015 14:05 schreef Mani89 het volgende:
Kan je nadat je een prachtige mooie beschaving hebt gebouwd, ook genocide plegen op je eigen bevolking?
Nah hoezo?quote:Op maandag 23 maart 2015 14:07 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Hihihhi doeiiii
[..]
Geen idee, ik ben er al weer klaar meekutspel
Hier bleef ie bij mij hangen.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:07 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Hihihhi doeiiii
[..]
Geen idee, ik ben er al weer klaar meekutspel
Of je doet het verkeerd :p Zo snel geef je op.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat een weg bouwen al niet eens wil, en er constant belletjes klinken die mij mad maken.
Kun je ook nog mensen doodmaken?quote:Op maandag 23 maart 2015 14:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Of je doet het verkeerd :p Zo snel geef je op.
Volgens mij niet echt.Je kan ze wel riool water laten drinken.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je ook nog mensen doodmaken?
Het zit er vandaag even niet in. Misschien dat ik het ooit ook nog een 2de kans geef, maar nu ben ik even mad.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Of je doet het verkeerd :p Zo snel geef je op.
Jammer. Ik vind het tot nu toe echt vet.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:13 schreef Fokker89 het volgende:
Daarom download ik het eerst ook voor ik het koop. Als de eerste indruk al zo is, weet ik dat ik het niet hoef te kopen.
Ik had dit dus precies hetzelfde, razende aids noemde ik het gisteren nog.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het zit er vandaag even niet in. Misschien dat ik het ooit ook nog een 2de kans geef, maar nu ben ik even mad.
Zijn gewoon huilies. Ze geven binnen no time op omdat ze iets fout doen.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:15 schreef Uccie het volgende:
Ik ben er nu al klaar mee. Als Specu èn Fokker het niets vinden ga ik het zeker apenebola vinden.
Indien rennende passagier in beeld...geef gas!quote:Op maandag 23 maart 2015 14:15 schreef Fokker89 het volgende:
Maargoed, dan download ik wel bussimulator, kan ik vast oefenen voor mij sollicitatiegesprek.
Ik vind gamen sws apenebola.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zijn gewoon huilies. Ze geven binnen no time op omdat ze iets fout doen.
Of als ze net ingestapt zijn, dan zitten ze vanzelf ineens allemaal achterin de bus, bovenop elkaar.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Indien rennende passagier in beeld...geef gas!
Meestal doe ik dat wel met dat soort spellen, het liefst over de passagier heen.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Indien rennende passagier in beeld...geef gas!
Heb er ook vrij weinig mee, leuk tijdverdrijf, maar dan moeten die spelletjes geen razende aids zijn.quote:
en remmen als ze staan.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of als ze net ingestapt zijn, dan zitten ze vanzelf ineens allemaal achterin de bus, bovenop elkaar.
Dat komt gewoon omdat je oud bent. Generatiekloof.quote:
Nee dat is goed. dan doe je dat niet in echie.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Meestal doe ik dat wel met dat soort spellen, het liefst over de passagier heen.
Laat conexxion het maar niet horen
Ik ben 12, wat is dezen?quote:Op maandag 23 maart 2015 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat komt gewoon omdat je oud bent. Generatiekloof.
Ik zie het je wel doen jaquote:Op maandag 23 maart 2015 14:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Best een leuke baan voor mij toch?
2x dezelfde opmerking in hetzelfde topicquote:
Je verwacht het niet.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
2x dezelfde opmerking in hetzelfde topic
NIet weten dat Uccie een bot isquote:Op maandag 23 maart 2015 14:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
2x dezelfde opmerking in hetzelfde topic
Alleen slechte gifjes en grappen moeten minstens 100 keer worden herhaald. Dit is al een veel te oude opmerking, zelfs voor dit topicquote:
Wat heeft leeftijd er nou mee te maken man. Ik game ook nog en ik ben superoud.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat komt gewoon omdat je oud bent. Generatiekloof.
Je bent zelf een opmerking.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen slechte gifjes en grappen moeten minstens 100 keer worden herhaald. Dit is al een veel te oude opmerking, zelfs voor dit topic
Ja, jij,quote:Op maandag 23 maart 2015 14:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat heeft leeftijd er nou mee te maken man. Ik game ook nog en ik ben superoud.
En je bent een vrouw. Gewoon korte metten maken met al die vooroordelen.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat heeft leeftijd er nou mee te maken man. Ik game ook nog en ik ben superoud.
Nee ik speel voornamelijk WoW.quote:
Nou ja vrouw volgens mij ben ik in mijn hoofd meer een manquote:Op maandag 23 maart 2015 14:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En je bent een vrouw. Gewoon korte metten maken met al die vooroordelen.
Neeeeeequote:Op maandag 23 maart 2015 14:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hou eens op met je spam joh, heb jij dat spel ontwikkeld ofzo?
wowquote:Op maandag 23 maart 2015 14:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik speel voornamelijk WoW.
[..]
Nou ja vrouw volgens mij ben ik in mijn hoofd meer een man
Als je niet raar bent kom je niet in dit topic, dus ja, je bent raar.quote:
En bedankt!quote:Op maandag 23 maart 2015 14:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je niet raar bent kom je niet in dit topic, dus ja, je bent raar.
Dit is dan weer zeer matigquote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 14:24 schreef Mani89 het volgende:
Mensen dit Cities Skylines al moeilijk vinden moeten het gewoon hier bij houden.
[ afbeelding ]
Er moet altijd een uitzondering zijn.quote:
ik !quote:Op maandag 23 maart 2015 14:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er moet altijd een uitzondering zijn.
Weet alleen niet wie van ons dat is.
Ik ben net bij shopping mall simulator. daar moet je kerstinkopen doen, helaas heb ik dat nog nooit uit kunnen spelen.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:24 schreef Mani89 het volgende:
Mensen dit Cities Skylines al moeilijk vinden moeten het gewoon hier bij houden.
[ afbeelding ]
Jij zeker nietquote:
quote:
Je woont in Den Haag. Per definitie uitgesloten voor normaal.quote:
sp3c is het ook niet, die speelt ijshockey. En Elfletterig is denk ik de dorpsgek waar hij woont.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je woont in Den Haag. Per definitie uitgesloten voor normaal.
Nah wie bepaalt dat? Den Haag is een super vette stad. Internationaal en zo.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je woont in Den Haag. Per definitie uitgesloten voor normaal.
Jij bent het ook niet, Sassem.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
sp3c is het ook niet, die speelt ijshockey. En Elfletterig is denk ik de dorpsgek waar hij woont.
Je bent zelf ook supervet.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah wie bepaalt dat? Den Haag is een super vette stad. Internationaal en zo.
Die woont in Zwolle ofzo.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
sp3c is het ook niet, die speelt ijshockey. En Elfletterig is denk ik de dorpsgek waar hij woont.
Daar was ik stiekem al achter ja. Iedereen in dit dorp is knettergek, volgens mij leven wij boven een ondergrondse kerncentrale.quote:
Nee joh. Is toch geen zak te beleven.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah wie bepaalt dat? Den Haag is een super vette stad. Internationaal en zo.
quote:Op maandag 23 maart 2015 14:30 schreef Fokker89 het volgende:
Dit is wel wat voor Fatima
[ afbeelding ]
Marianne is Belgin, Fokker komt uit de polder.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar was ik stiekem al achter ja. Iedereen in dit dorp is knettergek, volgens mij leven wij boven een ondergrondse kerncentrale.
Geen idee eigenlijk of je daar een beetje uit kunt gaan.quote:
Apenaids is het.quote:
Marianne is wannabelgin.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Marianne is Belgin, Fokker komt uit de polder.
Die vallen ook af.
Vind je me dik ofzo?quote:Op maandag 23 maart 2015 14:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Marianne is Belgin, Fokker komt uit de polder.
Die vallen ook af.
In de Schilderswijk kun je een beetje beleven hoe het is om in Syrië te wonen.quote:
Ik vind het doodser dan bijv Amsterdam of Utrecht.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk of je daar een beetje uit kunt gaan.
Voor de rest lijkt het me een prima stad.
ja dat sowieso.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jij gaat zeker liever naar het Plein
Dat zal vast wel.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het doodser dan bijv Amsterdam of Utrecht.
Ja maar dat moet natuurlijk op de bus.quote:
Staan wel een paar leuke in jaquote:Op maandag 23 maart 2015 14:33 schreef Fokker89 het volgende:
Meer grappen en grollen hier: ONZ / [Paint] Simulatie games
Ik woonde daar aan het Jacob Gaza plein.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de Schilderswijk kun je een beetje beleven hoe het is om in Syrië te wonen.
Mag je eigenlijk ook bier drinken als buschauffeur?quote:Op maandag 23 maart 2015 14:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar dat moet natuurlijk op de bus.
Lekker de Westoever naspelenquote:Op maandag 23 maart 2015 14:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik woonde daar aan het Jacob Gaza plein.
Ja, en je moet shag roken tijdens het rijden.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mag je eigenlijk ook bier drinken als buschauffeur?
Ja oke, dan is het goedquote:Op maandag 23 maart 2015 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, en je moet shag roken tijdens het rijden.
Je moet!quote:Op maandag 23 maart 2015 14:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mag je eigenlijk ook bier drinken als buschauffeur?
ach 1 sixpackje voor onderweg moet kunnen toch?quote:Op maandag 23 maart 2015 14:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je moet!
Wel na dienst....niet voor of tijdens.
Rijd je in jouw regio of de mijne?quote:Op maandag 23 maart 2015 14:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ach 1 sixpackje voor onderweg moet kunnen toch?
Ik heb geen rijbewijs. Dus ik denk in mijn eigen.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Rijd je in jouw regio of de mijne?
in 1e geval, wel.
quote:Op maandag 23 maart 2015 14:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb geen rijbewijs. Dus ik denk in mijn eigen.
Zoals de meeste buschauffeurs dusquote:
Dat zou natuurlijk ook onzin zijn.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is ook geen vereiste voor buschauffeur.
Gewoon een blinde aannemen.quote:
Zijn er ook buschauffeurs die niet blind zijn danquote:
Een echte, niet uh..oostindisch blind.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn er ook buschauffeurs die niet blind zijn dan
Misschien ben ik wel de eerstequote:Op maandag 23 maart 2015 14:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn er ook buschauffeurs die niet blind zijn dan
Ik denk dat jij als blije geit meer iets hebt aan die andere.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geweldig. Dit is een gat in de markt.
Ik zeg altijd houdoe.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Sinds ik rijlessen heb heb ik veel respect gekregen voor buschauffeurs. Sindsdien zeg ik ook altijd 'bedankt'als ik uitstap, kijken ze je in Brussel lekker raar aan.
Misschien omdat ze Franstalig zijn.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Sinds ik rijlessen heb heb ik veel respect gekregen voor buschauffeurs. Sindsdien zeg ik ook altijd 'bedankt'als ik uitstap, kijken ze je in Brussel lekker raar aan.
In Molenbeek moet je dan ook gewoon as-salaam aleikum zeggen, anders begrijpen ze je niet.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat geldt wel voor heel Brussel denk ik.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Molenbeek moet je dan ook gewoon as-salaam aleikum zeggen, anders begrijpen ze je niet.
Ook wel weer zo ja ...quote:Op maandag 23 maart 2015 15:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat geldt wel voor heel Brussel denk ik.
Nee, die kantoorbaansimulator is het helemaalquote:Op maandag 23 maart 2015 14:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk dat jij als blije geit meer iets hebt aan die andere.
Kun je dan niet nog wat langer bij je ouders blijven.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:16 schreef YokiKater het volgende:
Morgen weer naar mijn eigen huis, ik heb er helemaal geen zin in.
Mjah, ik weet niet. Kan natuurlijjk niet eindeloos hier blijven zitten en er moeten ook dingen gedaan worden in mijn eigen huis. Gewoon even doorbijten en misschien valt het allemaal wel mee.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kun je dan niet nog wat langer bij je ouders blijven.
Merk aan mezelf altijd dat als het beter gaat ik automatisch ook weer terug wil.
Ga je toch een paar uur. Kijk je hoe je je voelt.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, ik weet niet. Kan natuurlijjk niet eindeloos hier blijven zitten en er moeten ook dingen gedaan worden in mijn eigen huis. Gewoon even doorbijten en misschien valt het allemaal wel mee.
Ik weet niet hoe ver je van je ouders woont, maar is het geen idee om eens te beginnen met middagen in je eigen huis. Kan je je eigen huishouden gewoon weer opstarten enzo, en 's avonds terug naar je ouders.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, ik weet niet. Kan natuurlijjk niet eindeloos hier blijven zitten en er moeten ook dingen gedaan worden in mijn eigen huis. Gewoon even doorbijten en misschien valt het allemaal wel mee.
Nog geen 2 kilometer denk ik.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ver je van je ouders woont, maar is het geen idee om eens te beginnen met middagen in je eigen huis. Kan je je eigen huishouden gewoon weer opstarten enzo, en 's avonds terug naar je ouders.
Kleine stappen lijken me erg belangrijk om weer een beetje te wennen
Dan zou ik lekker in de avond teruggaan naar je ouders en zorgen dat je je niet ellendig voelt.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nog geen 2 kilometer denk ik.
Ik kijk wel even aan hoe het gaat. Ik heb ook nog 3 keer per week een uur begeleiding heh, die helpen mij ook wel. Ik moet alleen bijvoorbeeld echt oppassen dat ik niet weer ga zuipen uit ellende of zo. Dat soort dingen.
Kun je beter bij je ouders zitten, moeten zij geen bier voor je gaan halen natuurlijk.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik moet alleen bijvoorbeeld echt oppassen dat ik niet weer ga zuipen uit ellende of zo. Dat soort dingen.
Lekker FOK!ken, gintopicje ipv gintonicje, niks mis meequote:Op maandag 23 maart 2015 15:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je beter bij je ouders zitten, moeten zij geen bier voor je gaan halen natuurlijk.
posten om bier-uur ipv drinken. Doe ik ook.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lekker FOK!ken, gintopicje ipv gintonicje, niks mis mee
Ik heb nu ook wel een beetje boel zin in Gin Tonic, zwaar leven.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:00 schreef Specularium het volgende:
Nu heb ik wel zin om te zuipen en iets te slopen.
Ik heb maar een mangothee gepaktquote:Op maandag 23 maart 2015 16:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb nu ook wel een beetje boel zin in Gin Tonic, zwaar leven.
Ik lig in bed voor een uurtje rust dus ik ben toch te lui om iets te eten/drinken.quote:
Ik ben aan het werk. Maar het is een klotedag.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik lig in bed voor een uurtje rust dus ik ben toch te lui om iets te eten/drinken.
Diëten is niet leuk
Zulke slechte woordgrappen maak ik zelfs niet.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lekker FOK!ken, gintopicje ipv gintonicje, niks mis mee
Ik geef het gewoon een 6.5'jequote:Op maandag 23 maart 2015 16:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zulke slechte woordgrappen maak ik zelfs niet.
Jawel, jij spant de kroon qua kansloosheid.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zulke slechte woordgrappen maak ik zelfs niet.
Dan moet ie wel héél groot zijn, normale mensen pinken dat gewoon wegquote:Op maandag 23 maart 2015 16:10 schreef YokiKater het volgende:
Wat kan FOK! toch mooi zijn, pikt even een traantje weg.
Wel ontzéttend goed bezig op de FPquote:Op maandag 23 maart 2015 16:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel, jij spant de kroon qua kansloosheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |