Kan één van jullie die van mij even nomineren?quote:Op zondag 22 maart 2015 22:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Herhaal die opmerking hier maar: GC / Wie heeft de mooiste UI (UserIcon)-verkiezing
Dan zullen we zien of het waar is.
Nee, dat is niet leuk of grappig of gevat of terecht.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:51 schreef Fylax het volgende:
http://frontpage.fok.nl/w(...)urgerinitiatief.html !!!!!!
Heb ik gedaan, want zo ben ik gewoon.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan één van jullie die van mij even nomineren?
Je mag jezelf blijkbaar niet nomineren.
Nee totaal niet, het gaat van een leien dakje tot nu toe.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:01 schreef Specularium het volgende:
Hopelijk valt het niet op dat die verkiezingen gekaapt worden.
Nee gewoon eerlijke stemmen zo te zien hoorquote:Op zondag 22 maart 2015 23:01 schreef Specularium het volgende:
Hopelijk valt het niet op dat die verkiezingen gekaapt worden.
Ik vond het item op zich wel grappig, maar een daadwerkelijke petitie had van mij niet gehoeven.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dat is niet leuk of grappig of gevat of terecht.
Elflettering vindt dit natuurlijk weer fantastisch.
nou en?quote:Op zondag 22 maart 2015 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen gevoel voor humor hebben lijkt me best vervelend.
Namens Pjo, gestemd!quote:Op zondag 22 maart 2015 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee totaal niet, het gaat van een leien dakje tot nu toe.
Ik ben gewoon rebelsquote:
Jullie hebben er verstand van!quote:
Klopt, en het is gewoon erg grappig.quote:Op maandag 23 maart 2015 07:42 schreef timmmmm het volgende:
Ik zou graag deze gelegenheid aanhrijpen om even melding te maken van het feit dat ik Friends een bijzonder matige comedy vond.
Dan is community nog leuker omdat de dames daar aantrekkelijker zijn
quote:Op maandag 23 maart 2015 07:42 schreef timmmmm het volgende:
Ik zou graag deze gelegenheid aanhrijpen om even melding te maken van het feit dat ik Friends een bijzonder matige comedy vond.
Beetje jammer dit.quote:Op maandag 23 maart 2015 09:48 schreef Mani89 het volgende:
Friends was gewoon een prima comedy, niet zo zuur doen.
Nog even en je gaat klagen over de matige verhaallijnen in het NOS Journaal.quote:Op maandag 23 maart 2015 07:42 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op maandag 23 maart 2015 09:48 schreef Mani89 het volgende:
Friends was gewoon een prima comedy, niet zo zuur doen.
Waar ik me bij het journaal vooral aan erger is het hoge jeugdjournaalgehaltequote:Op maandag 23 maart 2015 10:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nog even en je gaat klagen over de matige verhaallijnen in het NOS Journaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 maart 2015 11:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waar ik me bij het journaal vooral aan erger is het hoge jeugdjournaalgehalte
Daar heb je dan wel weer gelijk in. Qua niveau worden ze tegenwoordig zelfs door RTL Nieuws afgetroefd. Qua kwaliteit ook regelmatig.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waar ik me bij het journaal vooral aan erger is het hoge jeugdjournaalgehalte
Voor het geval u bent vergeten wat we 5 minuten geleden gezegd hebben, vertellen we het nu nog een keer in een samenvattingquote:Op maandag 23 maart 2015 11:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar heb je dan wel weer gelijk in. Qua niveau worden ze tegenwoordig zelfs door RTL Nieuws afgetroefd. Qua kwaliteit ook regelmatig.
Niet sbs6?quote:Op maandag 23 maart 2015 11:40 schreef Specularium het volgende:
Daarom kijk ik alleen RTL Boulevard.
Zodat ik stiekem kan meelezen...quote:Op maandag 23 maart 2015 11:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom staat je onlinepoppetje uit?
Zou je Sacha wel doen?quote:Op maandag 23 maart 2015 11:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Sacha de Boer zei eens tijdens het journaal, toen de ondertiteling van een item wegviel, dat ze geen Braziliaans sprak. Dat illustreert wel mooi het niveau van de NOS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |