twitter:ArdvanderSteur twitterde op donderdag 03-05-2012 om 22:00:07@SjoerdJanssen2 ik ken mensen die aan wiet of hasj gestorven zijn reageer retweet
Degenkolbgod heeft wel veel swag en dezelfde snor als renequote:Op zondag 22 maart 2015 17:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat LangeveldGod net niet had gewonnen.
Als mensen die tering topics niet kapen zou ik je toevoegen.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toch zonde dat ik niet (meer) tussen de prachtusers sta
Ja onze bestuurslid had ook al een filmpje gemaakt.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:23 schreef hafcfan het volgende:
Rens,
http://www.dumpert.nl/med(...)egen_quick_boys.html
Zelfs daar al herrie schoppers
Stoer hoor Rens.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja onze bestuurslid had ook al een filmpje gemaakt.
Ga huilen dan.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:58 schreef RensAjacied het volgende:
Het is een beetje irritant elke keer dezelfde opmerkingen. Dat jij als volwassen kerel van 30+ je plezier uithaalt is een beetje zwakjes.
Die amateur derby's zijn echt mooi. Gelukkig gaan ze nooit naar de JL.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja onze bestuurslid had ook al een filmpje gemaakt.
Spakenburg - IJsselmeervogelsquote:Op zondag 22 maart 2015 20:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die amateur derby's zijn echt mooi. Gelukkig gaan ze nooit naar de JL.
Verplicht toch gewoon over een paar jaar?quote:Op zondag 22 maart 2015 20:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die amateur derby's zijn echt mooi. Gelukkig gaan ze nooit naar de JL.
Ik heb nog zo'n Vikings helm van Spakenburg. Die mensen zijn ook donders fanatiekquote:Op zondag 22 maart 2015 20:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Spakenburg - IJsselmeervogels
Quick Boys - Katwijk
MSC - Alcides
Achilles '29 - De Treffers
Mooi man
Komt er nooit door joh.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verplicht toch gewoon over een paar jaar?
Ja al die christelijke dorpjes hebben vaak een sterk lokaal team (aangevuld met wat talenten van buitenaf) met lokale sponsors die veel investeren. Spelen behoorlijk vaak eerste klasse, hoofdklasse of topklasse. Dan komt er ook meer publiek kijken.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n Vikings helm van Spakenburg. Die mensen zijn ook donders fanatiek
Was laatst bij Urk. Enorme tering clubquote:Op zondag 22 maart 2015 20:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja al die christelijke dorpjes hebben vaak een sterk lokaal team (aangevuld met wat talenten van buitenaf) met lokale sponsors die veel investeren. Spelen behoorlijk vaak eerste klasse, hoofdklasse of topklasse. Dan komt er ook meer publiek kijken.
Al is het bij Spakenburg en IJselmeervogels wel heel bizar. Zitten vaak tegen 8.000 manDat halen sommig eredivisie clubs niet eens.
Is het ook.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Was laatst bij Urk. Enorme tering club![]()
Allemaal van die vieze oorbellen. Leek wel een incest club.
Jij hebt mijn tirades over Urk gemist begrijp ik.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Was laatst bij Urk. Enorme tering club![]()
Allemaal van die vieze oorbellen. Leek wel een incest club.
Rare namen?quote:Op zondag 22 maart 2015 20:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat een belachelijk systeem met rare namen.
Eredivisie -> Eerste divisie -> Hoofdklasse is toch veel makkelijker dan en een topklasse en een landelijke divisie.quote:
Spakenburgquote:Op zondag 22 maart 2015 20:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Spakenburg - IJsselmeervogels
Quick Boys - Katwijk
MSC - Alcides
Achilles '29 - De Treffers
Mooi man
Wat zei je dan? Alle jongens bij ons met tattoos werden belachelijk gemaakt. Laat staan de donkeren.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij hebt mijn tirades over Urk gemist begrijp ik.
En kijk het nu eens op een 50" scherm.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ligt aan jou, want ik heb hier een HD Mark van Bommel.
[ afbeelding ]
Ik heb heel vaak tegen Staphorst, Genemuiden en Urk gevoetbald. In die volgorde is het ook van kut naar nog kutter. Als je tegen Urk moest wist je in ieder geval zeker dat je terugkwam met stevige schrammen, blauwe plekken, kneuzingen of blessures. En het was standaard knokken na afloop. Vreselijke lui met vreselijk publiek.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat zei je dan? Alle jongens bij ons met tattoos werden belachelijk gemaakt. Laat staan de donkeren.
Lijkt wel 576p of lagerquote:Op zondag 22 maart 2015 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sport1 blijft een beetje een pauperzender hèquote:Op zondag 22 maart 2015 20:12 schreef Smoofie het volgende:
Het stottert ook. Ik heb dit niet bij NFL gamepass en MLB premium dus aan de PC kan het niet liggen
klote toeristenquote:Op zondag 22 maart 2015 20:12 schreef Dven het volgende:
Kanjerdruk manschraal dat onze mooie lokale feestdag verziekt wordt door honderdduizend dagjesmensen
Ligt zeker geen sneeuwquote:Op zondag 22 maart 2015 20:12 schreef Dven het volgende:
Kanjerdruk manschraal dat onze mooie lokale feestdag verziekt wordt door honderdduizend dagjesmensen
Klopt en allemaal incest koppen. Vreselijk paupervolk. En ze spelen ook met allemaal Urkers.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak tegen Staphorst, Genemuiden en Urk gevoetbald. In die volgorde is het ook van kut naar nog kutter. Als je tegen Urk moest wist je in ieder geval zeker dat je terugkwam met stevige schrammen, blauwe plekken, kneuzingen of blessures. En het was standaard knokken na afloop. Vreselijke lui met vreselijk publiek.
Sorry, er schijnen hele bussen Groningers naar Bulgarije vertrokken te zijn.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:12 schreef Dven het volgende:
Allemaal oorbelletjes in hé. En vloeken was natuurlijk uit den boze, dan krijg je direct een berisping van de partijdige scheidsrechter. Wij wonnen helaas ook zelden van Urk...quote:Op zondag 22 maart 2015 20:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt en allemaal incest koppen. Vreselijk paupervolk. En ze spelen ook met allemaal Urkers.Wel fanatiek publiek trouwens.
Heb je een stream gekocht?quote:Op zondag 22 maart 2015 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja en niet van die normale, maar van die gouden hangende. En allemaal in een oor. Vanaf jongs af aan. Wordt daar gewoon verplicht. Wij dit jaar 3-6 gewonnen daar en 1-2 thuis verloren.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Allemaal oorbelletjes in hé. En vloeken was natuurlijk uit den boze, dan krijg je direct een berisping van de partijdige scheidsrechter. Wij wonnen helaas ook zelden van Urk...
Dat vinden ze erg goddeloos weet ik toevallig.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Allemaal oorbelletjes in hé. En vloeken was natuurlijk uit den boze, dan krijg je direct een berisping van de partijdige scheidsrechter. Wij wonnen helaas ook zelden van Urk...
Vroeger was dat als iemand dan verdronk als vissersjongen en die later dan weer kwam boven gedreven ze door die gouden oorbel in elk geval de begrafenis konden betalen.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja en niet van die normale, maar van die gouden hangende. En allemaal in een oor. Vanaf jongs af aan. Wordt daar gewoon verplicht. Wij dit jaar 3-6 gewonnen daar en 1-2 thuis verloren.
sport1.nlquote:Op zondag 22 maart 2015 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je mij misschien een link sturen waar je dat gekocht hebt?
Je gaat naar sport1.nlquote:Op zondag 22 maart 2015 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je mij misschien een link sturen waar je dat gekocht hebt?
Ja die oorbelletjes zijn voor als ze verdrinken op zee en als ze dan gevonden worden kunnen ze daarmee geïdentificeerd worden en met het goud van de oorbel wordt de begrafenis betaald. Althans dit heb ik mij ooit laten vertellen.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja en niet van die normale, maar van die gouden hangende. En allemaal in een oor. Vanaf jongs af aan. Wordt daar gewoon verplicht. Wij dit jaar 3-6 gewonnen daar en 1-2 thuis verloren.
Leuk verhaal!quote:Op zondag 22 maart 2015 20:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja die oorbelletjes zijn voor als ze verdrinken op zee en als ze dan gevonden worden kunnen ze daarmee geïdentificeerd worden en met het goud van de oorbel wordt de begrafenis betaald. Althans dit heb ik mij ooit laten vertellen.
Godverdomme...quote:Op zondag 22 maart 2015 20:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vroeger was dat als iemand dan verdronk als vissersjongen en die later dan weer kwam boven gedreven ze door die gouden oorbel in elk geval de begrafenis konden betalen.
quote:Op zondag 22 maart 2015 20:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja die oorbelletjes zijn voor als ze verdrinken op zee en als ze dan gevonden worden kunnen ze daarmee geïdentificeerd worden en met het goud van de oorbel wordt de begrafenis betaald. Althans dit heb ik mij ooit laten vertellen.
19 graden en zon. Wel snil in de bergen gezien. Morgen in mn zwembroek snowboardenquote:
Die zijn vanzelfsprekend altijd welkom.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sorry, er schijnen hele bussen Groningers naar Bulgarije vertrokken te zijn.
Toen ik hiernaar vroeg kreeg ik hetzelfde verhaal.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vroeger toen het nog een eiland was wel hoor. En nu niet meer, maar dan is het traditie geworden.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Toen ik hiernaar vroeg kreeg ik hetzelfde verhaal.Maar ze gaan toch niet allemaal op zee werken. Wat een gekkies.
Picsquote:Op zondag 22 maart 2015 20:18 schreef Dven het volgende:
[..]
19 graden en zon. Wel snil in de bergen gezien. Morgen in mn zwembroek snowboarden
Ik heb daar wel ooit iemand een rode kaart aangenaaid dat was wel weer mooi. Toen hadden we gelukkig al KNVB scheidsrechters, dat was in de D'tjes wel anders...quote:Op zondag 22 maart 2015 20:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Toen ik hiernaar vroeg kreeg ik hetzelfde verhaal.Maar ze gaan toch niet allemaal op zee werken. Wat een gekkies.
Thanksquote:Op zondag 22 maart 2015 20:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je gaat naar sport1.nl
dan naar Kijk live en dan koop je het
Die traditie zou ik eerder willen afschaffen dan Sinterklaas eigenlijk.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vroeger toen het nog een eiland was wel hoor. En nu niet meer, maar dan is het traditie geworden.
Net als stemmen op de SGPquote:Op zondag 22 maart 2015 20:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vroeger toen het nog een eiland was wel hoor. En nu niet meer, maar dan is het traditie geworden.
Daar hou ik niet van. Ik breek dan nog liever iemands been zodat die klootzakken echt weten wat pijn is.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit iemand een rode kaart aangenaaid dat was wel weer mooi. Toen hadden we gelukkig al KNVB scheidsrechters, dat was in de D'tjes wel anders...
http://nos.nl/artikel/202(...)-in-uw-gemeente.htmlquote:
Aangenaaid is misschien een groot woord. Ik schopte drie keer achter elkaar in één duel na op de enkels en toen draaide die vent zich om en maakte een trapbeweging naar mij (raakte mij niet, hooguit schampte) en hij kreeg rood. Eigenlijk was ik dus de schuldige maar hij moest eruit.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daar hou ik niet van. Ik breek dan nog liever iemands been zodat die klootzakken echt weten wat pijn is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op zondag 22 maart 2015 20:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Aangenaaid is misschien een groot woord. Ik schopte drie keer achter elkaar in één duel na op de enkels en toen draaide die vent zich om en maakte een trapbeweging naar mij (raakte mij niet, hooguit schampte) en hij kreeg rood. Eigenlijk was ik dus de schuldige maar hij moest eruit.Dat is dan wel weer leuk ja. Zou GGMM ooit gevoetbald hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter gewoon 8ste klasse waar de scheids niet eens kaarten bij zich heeftquote:Op zondag 22 maart 2015 20:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb daar wel ooit iemand een rode kaart aangenaaid dat was wel weer mooi. Toen hadden we gelukkig al KNVB scheidsrechters, dat was in de D'tjes wel anders...
Hoe vaak ben jij eruit gestuurd?quote:Op zondag 22 maart 2015 20:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer leuk ja. Zou GGMM ooit gevoetbald hebben?
8ste klasse bestaat toch niet?quote:Op zondag 22 maart 2015 20:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Beter gewoon 8ste klasse waar de scheids niet eens kaarten bij zich heeft
Valt wel mee toch? Maar mijn meeste kaarten waren omdat mij onrecht werd aangedaan en dan verliest ik mijn zelfbeheersing.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ook zoiets al ben ik een stuk jonger.
Ik heb nooit tegen een scheidsrechter gezeurd eigenlijk. Niet in die mate.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Maar mijn meeste kaarten waren omdat mij onrecht werd aangedaan en dan verliest ik mijn zelfbeheersing.
Uh okequote:Op zondag 22 maart 2015 20:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lekker man. Balletje naar voren schieten en kijken waar ie terecht komt.
343quote:Op zondag 22 maart 2015 20:31 schreef RensAjacied het volgende:
Wat vinden jullie zelf het lekkerste systeem om in te voetballen?
4-3-3 blijft toch wel mijn favoriet hoor.
442quote:Op zondag 22 maart 2015 20:31 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb tegen eentje gezegd dat mijn neefje met een geestelijk achterstand er nog meer verstand van had en toen mocht ik ook douchen.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb nooit tegen een scheidsrechter gezeurd eigenlijk. Niet in die mate.
2-5-3quote:Op zondag 22 maart 2015 20:31 schreef RensAjacied het volgende:
Blitzkriegquote:Op zondag 22 maart 2015 20:31 schreef RensAjacied het volgende:
Lijkt mij ook ideaal maar trainers doen dat vrijwel nooit.quote:
Ben ik geen groot voorstander van tenzij in een ruit (4-1-2-1-2) dan kan het nog wel.quote:
Ik ben wel een keertje onterecht eruit gehaald. Er werd gezegd dat ik de keeper nog een trap na gaf nadat hij de bal in zijn handen had, was niet waar ik maakte weliswaar die beweging toen die bal nog niet klem zat maar stopte op tijd. Stelletje nazi's.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik heb tegen eentje gezegd dat mijn neefje met een geestelijk achterstand er nog meer verstand van had en toen mocht ik ook douchen.
Speelde zelf linkshalf vroegerquote:Op zondag 22 maart 2015 20:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waar kan ik tekenen? Helaas willen die lamme aanvallers nooit mee verdedigen
Lekker is dat hé. Rechtshalf hier.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Speelde zelf linkshalf vroeger
Onterecht rood herken ik ook wel ja. Ik had in een wedstrijd ooit 2 eigen goals tering veel pechquote:Op zondag 22 maart 2015 20:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben wel een keertje onterecht eruit gehaald. Er werd gezegd dat ik de keeper nog een trap na gaf nadat hij de bal in zijn handen had, was niet waar ik maakte weliswaar die beweging toen die bal nog niet klem zat maar stopte op tijd. Stelletje nazi's.
Ik voel wel vaak aandrang om sliding in te zette als 1 op 1 op de keeper maar ik weet dat keeper er eerder zal zijnquote:Op zondag 22 maart 2015 20:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben wel een keertje onterecht eruit gehaald. Er werd gezegd dat ik de keeper nog een trap na gaf nadat hij de bal in zijn handen had, was niet waar ik maakte weliswaar die beweging toen die bal nog niet klem zat maar stopte op tijd. Stelletje nazi's.
Heerlijke positie. Helaas vroegtijdig gestopt met voetballen.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lekker is dat hé. Rechtshalf hier.
Ik vond het altijd zo mooi om de RM verrot te schelden wanneer zijn man over hem heen ging. Maar het mooiste is gewoon man op man en hem compleet uitschakelen.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
RM of RV man![]()
Duels op het middenveld
CVM zijn vaak dikkertjesquote:Op zondag 22 maart 2015 20:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vond het altijd zo mooi om de RM verrot te schelden wanneer zijn man over hem heen ging. Maar het mooiste is gewoon man op man en hem compleet uitschakelen.
Lekker op kool peren niks mis meequote:Op zondag 22 maart 2015 20:36 schreef RensAjacied het volgende:
Linkshalf werd ik soms ingezet als vervanger maar is toch kut als je rechtsbenig bent.
Speelde vaak 1e of 2e klasse lul.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Misschien in de 3e klasse , maar niet in de hoofdklasse
Niks mis mee. Wij verloren ooit in de beker van een team dat 3!!! klassen lager speeldequote:Op zondag 22 maart 2015 20:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Speelde vaak 1e of 2e klasse lul.
4 klasse ook al niet meer. Dat is ook mn bezwaar tegen 4-3-3 teveel ruimte op het middenveld, als je dan tegen team met goede mids speelt die allebei veel lopen word je zoek gespeeldquote:Op zondag 22 maart 2015 20:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Misschien in de 3e klasse , maar niet in de hoofdklasse
Zeker, maar komt vooral, omdat het tempo weer een stuk hoger ligt. In de hoofdklasse zie je soms echt beesten. Zeker achterin. In het begin is het echt aanpoten.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:43 schreef RensAjacied het volgende:
HAFC je moet toegeven dat eerste klasse amateurs in Nederland meer technisch is dan de hoofdklasse (waar het vooral op fysieke kracht aankomt).
Narsinghquote:Op maandag 23 maart 2015 08:16 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben benieuwd wie ze dan gaan zetten
Elia?
Muah gewoon een nederlaag incalculerenquote:Op maandag 23 maart 2015 08:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jezus christus, ik hou mijn hart vast
Zelfs stijn geeft niks om Interlandvoetbalquote:Op maandag 23 maart 2015 08:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah gewoon een nederlaag incalculeren
WK's en EK's zijn leuk maar die kwalificatie en oefenwedstrijden kunnen me gestolen wordenquote:Op maandag 23 maart 2015 08:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zelfs stijn geeft niks om Interlandvoetbal
Het spel van Nederland is tegenwoordig ook niet echt iets waar je de tv voor aanzet.quote:Op maandag 23 maart 2015 08:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
WK's en EK's zijn leuk maar die kwalificatie en oefenwedstrijden kunnen me gestolen worden
Hoe lang moet je nog stage JRquote:Op maandag 23 maart 2015 08:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
WK's en EK's zijn leuk maar die kwalificatie en oefenwedstrijden kunnen me gestolen worden
quote:Op maandag 23 maart 2015 10:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Best een lekker plaatje die nieuwe van Taylor Swift.
quote:Op maandag 23 maart 2015 10:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Best een lekker plaatje die nieuwe van Taylor Swift.
GEFELICITEERD STINHOquote:Op maandag 23 maart 2015 10:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je nog een verjaardagswens voor me?
Een prachtige overwinning en een mooie MSR kado gehad. Niks mis mee.quote:Op maandag 23 maart 2015 10:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gisteren was mijn verjaardag, brutus.
Dit vind ik een goede vraag. Stijn?quote:Op maandag 23 maart 2015 10:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wanneer je 1e rijles stinho? Want dan ga ik dan met de trein naar het werk .
Stijn mag niet rijden, die is daar te motorisch gestoord voor.quote:Op maandag 23 maart 2015 10:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wanneer je 1e rijles stinho? Want dan ga ik dan met de trein naar het werk .
Wij zaten vooral te lachen over de arbitrage. Die hield in de tweede helft gewoon helemaal op met fluiten.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:03 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb trouwens gister Barca-Real gezien en lees overal terug dat het een 'zinderende' wedstrijd was. Ik twijfel nu of ik wel dezelfde wedstrijd heb gezien. Ik zag namelijk een oersaaie pot met slecht voetbal...
Met wie is ado vriendjes in belgie?quote:Op maandag 23 maart 2015 11:14 schreef DonRaja het volgende:
Iemand Opper trouwens gezien? Er zijn gister bij rellen in Brussel 6 Ado fans opgepakt.
Blijkbaar Anderlecht.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met wie is ado vriendjes in belgie?
Opper was gisteren gewoon in het livetopic.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:14 schreef DonRaja het volgende:
Iemand Opper trouwens gezien? Er zijn gister bij rellen in Brussel 6 Ado fans opgepakt.
Bekerfinale in België was 's avonds.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Opper was gisteren gewoon in het livetopic.
Ik heb alleen genoten bij de 1-1 en 2-1.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:03 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb trouwens gister Barca-Real gezien en lees overal terug dat het een 'zinderende' wedstrijd was. Ik twijfel nu of ik wel dezelfde wedstrijd heb gezien. Ik zag namelijk een oersaaie pot met slecht voetbal...
Die 1-1 vond ik echt mooi ja. 2-1 kwam letterlijk uit het niets, maar wel schitterend afgemaakt door die vampier.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb alleen genoten bij de 1-1 en 2-1.
Vooral de 2-1. Crossbal van Alves, aanname suarez, afwerking.
bohhhhh
Ze waren aan de zijde van Anderlecht aan het knokken.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit vind ik dubieus aangezien zij al vriendjes met ajax zijn.
Heb je genoten van Feyenoord - PSVquote:Op maandag 23 maart 2015 11:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb alleen genoten bij de 1-1 en 2-1.
Vooral de 2-1. Crossbal van Alves, aanname suarez, afwerking.
bohhhhh
Prima tweede helft.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je genoten van Feyenoord - PSV
Clasie ook. Begin alleen een beetje te vrezen voor Jens.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Prima tweede helft.
Vooral Boëtius en Achahbar prima
Wat was die slecht zeg. Vooral zijn standaardsituaties waren bedroevend.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Clasie ook. Begin alleen een beetje te vrezen voor Jens.
quote:Op maandag 23 maart 2015 11:26 schreef kapiteintje het volgende:
Hoogtepunt van de classico was de Real aanval en de opmerking van Sierd over het homo jasje van Dani Alves.
Ik vond hem niet zo grappig gister.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:26 schreef kapiteintje het volgende:
Hoogtepunt van de classico was de Real aanval en de opmerking van Sierd over het homo jasje van Dani Alves.
Snap niet waarom die niet eens een keer op de positie van Immers mag beginnen.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Clasie ook. Begin alleen een beetje te vrezen voor Jens.
Omdat Immers.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Snap niet waarom die niet eens een keer op de positie van Immers mag beginnen.
2-0 genot van die beweging van de boet waarmee hij de hele verdediging te kijk zet.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je die 1-0 van Achahbar uit andere camerstandpunten bekijkt, boh wat een gol
Man man, wat is er mis met zo'n Neymar.quote:
Als hij geen voetballer was geweest had hij zich normaal kunnen outen.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Man man, wat is er mis met zo'n Neymar.
Gedurfde keuze van MvG.quote:Anass Achahbar kan een nieuwe aanbieding van de leiding van Feyenoord tegemoetzien. Dat heeft technisch directeur Martin van Geel van de Rotterdammers maandag aangekondigd.
Jassie is ook veel te groot.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Man man, wat is er mis met zo'n Neymar.En die Alves ziet er uit alsof hij elk moment een konijn uit een zwarte hoed kan toveren.
Ja, ik miste toen de context.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ook niet, alleen die opmerking kon ik smakelijk om lachen.
Mooi dat we 4 punten hebben op AZ. Die kaasklappers zijn zwaar onvoorspelbaar dit seizoen.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Over twee weken AZ - Feyenoord, FC Utrecht - Ajax, FC Twente - PSV
AZ speelt de ronde daarna tegen Heerenveen uit. Ideale moment om een gat te slaan.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mooi dat we 4 punten hebben op AZ. Die kaasklappers zijn zwaar onvoorspelbaar dit seizoen.
De fuck...quote:Op maandag 23 maart 2015 11:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De context is dat Alves er in z'n vrije tijd als een clown bijloopt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt helemaal. Maar het gaat om Feyenoord.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ speelt de ronde daarna tegen Heerenveen uit. Ideale moment om een gat te slaan.
Mooie sandalenquote:Op maandag 23 maart 2015 11:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De context is dat Alves er in z'n vrije tijd als een clown bijloopt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Plek 3, niks mis mee.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Maar het gaat om Feyenoord.
Feyenoord wint daar vrij gemakkelijk.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Over twee weken AZ - Feyenoord, FC Utrecht - Ajax, FC Twente - PSV
Niet te hard van stapel lopen.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Feyenoord wint daar vrij gemakkelijk.
Zeg al maanden dat we 3e worden omdat Feyenoord veel meer kwaliteit bezit en daar blijf ik bij.quote:
3 winstpartijen in een weekquote:Op maandag 23 maart 2015 11:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voor jullie ja. Tering wat is Ajax slecht...
quote:Op maandag 23 maart 2015 11:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voor jullie ja. Tering wat is Ajax slecht...
Toch vooral vanwege seizoensstart en het bizarre onderlinge resultaat. Over het gehele seizoen gezien vind ik dat Feyenoord beter speelt en ook een betere selectie heeft.quote:
Nooit eigenlijk.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe vaak valt dat vermakelijke begrip ''vak 818'' in de Kuip?
Neymar heeft daar gewoon de kledingkast van Elton John gejatquote:Op maandag 23 maart 2015 11:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Man man, wat is er mis met zo'n Neymar.En die Alves ziet er uit alsof hij elk moment een konijn uit een zwarte hoed kan toveren.
Hij speelt ook bedroevend slecht.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neymar heeft daar gewoon de kledingkast van Elton John gejat
Die had in de tweede helft echt drie vier opgelegde kansen gemistquote:Op maandag 23 maart 2015 12:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij speelt ook bedroevend slecht.
De koning is er weerquote:Op maandag 23 maart 2015 12:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij speelt ook bedroevend slecht.
Tegen City miste hij ook de ene na de andere kans. En dat is dan het Braziliaanse wonderkind.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die had in de tweede helft echt drie vier opgelegde kansen gemist
In Brazilië krijgt ook iedere verdediger die kwaad naar hem kijkt een rode kaart.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tegen City miste hij ook de ene na de andere kans. En dat is dan het Braziliaanse wonderkind.
Blijkt toch dat de Braziliaanse competitie niet zo serieus genomen moet worden.
Stjn ga jij vanavond gezellig DWDD kijken?quote:
Hij legt veel te veel ballen afquote:Op maandag 23 maart 2015 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die had in de tweede helft echt drie vier opgelegde kansen gemist
Dat weet ik nog niet zo goed nee. Gezien de gasten en wat ik nog te doen heb, twijfel ik daar sterk over.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stjn ga jij vanavond gezellig DWDD kijken?
Het wordt een volledige BZV-show.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet zo goed nee. Gezien de gasten en wat ik nog te doen heb, twijfel ik daar sterk over.
Doei.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu is het tijd om jullie te verlaten. Ik heb een belangrijk engels mondeling dus ok doei
Yvonne Japsers heeft kritiek op de samenleving.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het wordt een volledige BZV-show.
Dat ie gelijk weer wintquote:Op maandag 23 maart 2015 09:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Beter dan le Pen of bedoel je iets anders
Die post hier niet hoor.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:29 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ben blij dat ik voor team AZ gekozen heb. Ik heb zondag met een Ajacied gefietst en die was niet vooruit te branden. Tot nu toe stelt VBL mij fietstechnisch teleur.
Oh. Evengoed. Het is er wel zo 1.quote:
Ik kijk een beetje op tegen de terugwegquote:Op maandag 23 maart 2015 13:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh. Evengoed. Het is er wel zo 1.
Ik ookquote:Op maandag 23 maart 2015 13:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kijk een beetje op tegen de terugweg
Zal hij zijn moeder zijn werk hebben laten bellen om te zeggen dat hij ziek is?quote:Op maandag 23 maart 2015 13:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we in het Nederlands blijven praten. Straks denkt GGMM dat er iets mis is met zijn browser.
Hij voelt zich al stukken beter.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zal hij zijn moeder zijn werk hebben laten bellen om te zeggen dat hij ziek is?
Dat wordt uitslapen zondagquote:Op maandag 23 maart 2015 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Komende zondag gaat de klok vooruit!1!!!1!11!!!
God gunt ons geen slaap.
Jammer.quote:
Ik was wel goed in Vlaanderen kano boh.. Zat vaak te kijken van wtf waarom kruipen we dit heuveltje op jongens laten we lekker doorrijden.quote:
Blue monday is a hoax.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Well at least it's no longer adding up to your overall blue monday sensitivity.
Gent - Wevelgem dan maar?quote:Op maandag 23 maart 2015 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens kijken wat mijn noodplan voor zondag wordt.
Vies vroeg voetballen dus eigenlijkquote:Op maandag 23 maart 2015 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Komende zondag gaat de klok vooruit!1!!!1!11!!!
God gunt ons geen slaap.
Well i haven't spoken about Dramaandag today. You're a big fat liar.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bravely spoken by the boy that cries Dramaandag every chance he gets...
You did now.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Well i haven't spoken about Dramaandag today. You're a big fat liar.
In de nu.nl tv gids staat vanaf 14.30 tot 17.15 Parijs - Nice hoorquote:Op maandag 23 maart 2015 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
15:30 Ronde van Catalonië op eurosport
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |