twitter:ArdvanderSteur twitterde op donderdag 03-05-2012 om 22:00:07@SjoerdJanssen2 ik ken mensen die aan wiet of hasj gestorven zijn reageer retweet
Degenkolbgod heeft wel veel swag en dezelfde snor als renequote:Op zondag 22 maart 2015 17:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat LangeveldGod net niet had gewonnen.
Als mensen die tering topics niet kapen zou ik je toevoegen.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toch zonde dat ik niet (meer) tussen de prachtusers sta
Ja onze bestuurslid had ook al een filmpje gemaakt.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:23 schreef hafcfan het volgende:
Rens,
http://www.dumpert.nl/med(...)egen_quick_boys.html
Zelfs daar al herrie schoppers
Stoer hoor Rens.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja onze bestuurslid had ook al een filmpje gemaakt.
Ga huilen dan.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:58 schreef RensAjacied het volgende:
Het is een beetje irritant elke keer dezelfde opmerkingen. Dat jij als volwassen kerel van 30+ je plezier uithaalt is een beetje zwakjes.
Die amateur derby's zijn echt mooi. Gelukkig gaan ze nooit naar de JL.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja onze bestuurslid had ook al een filmpje gemaakt.
Spakenburg - IJsselmeervogelsquote:Op zondag 22 maart 2015 20:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die amateur derby's zijn echt mooi. Gelukkig gaan ze nooit naar de JL.
Verplicht toch gewoon over een paar jaar?quote:Op zondag 22 maart 2015 20:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die amateur derby's zijn echt mooi. Gelukkig gaan ze nooit naar de JL.
Ik heb nog zo'n Vikings helm van Spakenburg. Die mensen zijn ook donders fanatiekquote:Op zondag 22 maart 2015 20:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Spakenburg - IJsselmeervogels
Quick Boys - Katwijk
MSC - Alcides
Achilles '29 - De Treffers
Mooi man
Komt er nooit door joh.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verplicht toch gewoon over een paar jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |