twitter:ArdvanderSteur twitterde op donderdag 03-05-2012 om 22:00:07@SjoerdJanssen2 ik ken mensen die aan wiet of hasj gestorven zijn reageer retweet
Degenkolbgod heeft wel veel swag en dezelfde snor als renequote:Op zondag 22 maart 2015 17:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat LangeveldGod net niet had gewonnen.
Als mensen die tering topics niet kapen zou ik je toevoegen.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toch zonde dat ik niet (meer) tussen de prachtusers sta
Ja onze bestuurslid had ook al een filmpje gemaakt.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:23 schreef hafcfan het volgende:
Rens,
http://www.dumpert.nl/med(...)egen_quick_boys.html
Zelfs daar al herrie schoppers
Stoer hoor Rens.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja onze bestuurslid had ook al een filmpje gemaakt.
Ga huilen dan.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:58 schreef RensAjacied het volgende:
Het is een beetje irritant elke keer dezelfde opmerkingen. Dat jij als volwassen kerel van 30+ je plezier uithaalt is een beetje zwakjes.
Die amateur derby's zijn echt mooi. Gelukkig gaan ze nooit naar de JL.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja onze bestuurslid had ook al een filmpje gemaakt.
Spakenburg - IJsselmeervogelsquote:Op zondag 22 maart 2015 20:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die amateur derby's zijn echt mooi. Gelukkig gaan ze nooit naar de JL.
Verplicht toch gewoon over een paar jaar?quote:Op zondag 22 maart 2015 20:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die amateur derby's zijn echt mooi. Gelukkig gaan ze nooit naar de JL.
Ik heb nog zo'n Vikings helm van Spakenburg. Die mensen zijn ook donders fanatiekquote:Op zondag 22 maart 2015 20:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Spakenburg - IJsselmeervogels
Quick Boys - Katwijk
MSC - Alcides
Achilles '29 - De Treffers
Mooi man
Komt er nooit door joh.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verplicht toch gewoon over een paar jaar?
Ja al die christelijke dorpjes hebben vaak een sterk lokaal team (aangevuld met wat talenten van buitenaf) met lokale sponsors die veel investeren. Spelen behoorlijk vaak eerste klasse, hoofdklasse of topklasse. Dan komt er ook meer publiek kijken.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n Vikings helm van Spakenburg. Die mensen zijn ook donders fanatiek
Was laatst bij Urk. Enorme tering clubquote:Op zondag 22 maart 2015 20:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja al die christelijke dorpjes hebben vaak een sterk lokaal team (aangevuld met wat talenten van buitenaf) met lokale sponsors die veel investeren. Spelen behoorlijk vaak eerste klasse, hoofdklasse of topklasse. Dan komt er ook meer publiek kijken.
Al is het bij Spakenburg en IJselmeervogels wel heel bizar. Zitten vaak tegen 8.000 manDat halen sommig eredivisie clubs niet eens.
Is het ook.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Was laatst bij Urk. Enorme tering club![]()
Allemaal van die vieze oorbellen. Leek wel een incest club.
Jij hebt mijn tirades over Urk gemist begrijp ik.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Was laatst bij Urk. Enorme tering club![]()
Allemaal van die vieze oorbellen. Leek wel een incest club.
Rare namen?quote:Op zondag 22 maart 2015 20:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat een belachelijk systeem met rare namen.
Eredivisie -> Eerste divisie -> Hoofdklasse is toch veel makkelijker dan en een topklasse en een landelijke divisie.quote:
Spakenburgquote:Op zondag 22 maart 2015 20:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Spakenburg - IJsselmeervogels
Quick Boys - Katwijk
MSC - Alcides
Achilles '29 - De Treffers
Mooi man
Wat zei je dan? Alle jongens bij ons met tattoos werden belachelijk gemaakt. Laat staan de donkeren.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij hebt mijn tirades over Urk gemist begrijp ik.
En kijk het nu eens op een 50" scherm.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ligt aan jou, want ik heb hier een HD Mark van Bommel.
[ afbeelding ]
Ik heb heel vaak tegen Staphorst, Genemuiden en Urk gevoetbald. In die volgorde is het ook van kut naar nog kutter. Als je tegen Urk moest wist je in ieder geval zeker dat je terugkwam met stevige schrammen, blauwe plekken, kneuzingen of blessures. En het was standaard knokken na afloop. Vreselijke lui met vreselijk publiek.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat zei je dan? Alle jongens bij ons met tattoos werden belachelijk gemaakt. Laat staan de donkeren.
Lijkt wel 576p of lagerquote:Op zondag 22 maart 2015 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sport1 blijft een beetje een pauperzender hèquote:Op zondag 22 maart 2015 20:12 schreef Smoofie het volgende:
Het stottert ook. Ik heb dit niet bij NFL gamepass en MLB premium dus aan de PC kan het niet liggen
klote toeristenquote:Op zondag 22 maart 2015 20:12 schreef Dven het volgende:
Kanjerdruk manschraal dat onze mooie lokale feestdag verziekt wordt door honderdduizend dagjesmensen
Ligt zeker geen sneeuwquote:Op zondag 22 maart 2015 20:12 schreef Dven het volgende:
Kanjerdruk manschraal dat onze mooie lokale feestdag verziekt wordt door honderdduizend dagjesmensen
Klopt en allemaal incest koppen. Vreselijk paupervolk. En ze spelen ook met allemaal Urkers.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak tegen Staphorst, Genemuiden en Urk gevoetbald. In die volgorde is het ook van kut naar nog kutter. Als je tegen Urk moest wist je in ieder geval zeker dat je terugkwam met stevige schrammen, blauwe plekken, kneuzingen of blessures. En het was standaard knokken na afloop. Vreselijke lui met vreselijk publiek.
Sorry, er schijnen hele bussen Groningers naar Bulgarije vertrokken te zijn.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:12 schreef Dven het volgende:
Allemaal oorbelletjes in hé. En vloeken was natuurlijk uit den boze, dan krijg je direct een berisping van de partijdige scheidsrechter. Wij wonnen helaas ook zelden van Urk...quote:Op zondag 22 maart 2015 20:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt en allemaal incest koppen. Vreselijk paupervolk. En ze spelen ook met allemaal Urkers.Wel fanatiek publiek trouwens.
Heb je een stream gekocht?quote:Op zondag 22 maart 2015 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja en niet van die normale, maar van die gouden hangende. En allemaal in een oor. Vanaf jongs af aan. Wordt daar gewoon verplicht. Wij dit jaar 3-6 gewonnen daar en 1-2 thuis verloren.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Allemaal oorbelletjes in hé. En vloeken was natuurlijk uit den boze, dan krijg je direct een berisping van de partijdige scheidsrechter. Wij wonnen helaas ook zelden van Urk...
Dat vinden ze erg goddeloos weet ik toevallig.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Allemaal oorbelletjes in hé. En vloeken was natuurlijk uit den boze, dan krijg je direct een berisping van de partijdige scheidsrechter. Wij wonnen helaas ook zelden van Urk...
Vroeger was dat als iemand dan verdronk als vissersjongen en die later dan weer kwam boven gedreven ze door die gouden oorbel in elk geval de begrafenis konden betalen.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja en niet van die normale, maar van die gouden hangende. En allemaal in een oor. Vanaf jongs af aan. Wordt daar gewoon verplicht. Wij dit jaar 3-6 gewonnen daar en 1-2 thuis verloren.
sport1.nlquote:Op zondag 22 maart 2015 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je mij misschien een link sturen waar je dat gekocht hebt?
Je gaat naar sport1.nlquote:Op zondag 22 maart 2015 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je mij misschien een link sturen waar je dat gekocht hebt?
Ja die oorbelletjes zijn voor als ze verdrinken op zee en als ze dan gevonden worden kunnen ze daarmee geïdentificeerd worden en met het goud van de oorbel wordt de begrafenis betaald. Althans dit heb ik mij ooit laten vertellen.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja en niet van die normale, maar van die gouden hangende. En allemaal in een oor. Vanaf jongs af aan. Wordt daar gewoon verplicht. Wij dit jaar 3-6 gewonnen daar en 1-2 thuis verloren.
Leuk verhaal!quote:Op zondag 22 maart 2015 20:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja die oorbelletjes zijn voor als ze verdrinken op zee en als ze dan gevonden worden kunnen ze daarmee geïdentificeerd worden en met het goud van de oorbel wordt de begrafenis betaald. Althans dit heb ik mij ooit laten vertellen.
Godverdomme...quote:Op zondag 22 maart 2015 20:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vroeger was dat als iemand dan verdronk als vissersjongen en die later dan weer kwam boven gedreven ze door die gouden oorbel in elk geval de begrafenis konden betalen.
quote:Op zondag 22 maart 2015 20:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja die oorbelletjes zijn voor als ze verdrinken op zee en als ze dan gevonden worden kunnen ze daarmee geïdentificeerd worden en met het goud van de oorbel wordt de begrafenis betaald. Althans dit heb ik mij ooit laten vertellen.
19 graden en zon. Wel snil in de bergen gezien. Morgen in mn zwembroek snowboardenquote:
Die zijn vanzelfsprekend altijd welkom.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sorry, er schijnen hele bussen Groningers naar Bulgarije vertrokken te zijn.
Toen ik hiernaar vroeg kreeg ik hetzelfde verhaal.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vroeger toen het nog een eiland was wel hoor. En nu niet meer, maar dan is het traditie geworden.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Toen ik hiernaar vroeg kreeg ik hetzelfde verhaal.Maar ze gaan toch niet allemaal op zee werken. Wat een gekkies.
Picsquote:Op zondag 22 maart 2015 20:18 schreef Dven het volgende:
[..]
19 graden en zon. Wel snil in de bergen gezien. Morgen in mn zwembroek snowboarden
Ik heb daar wel ooit iemand een rode kaart aangenaaid dat was wel weer mooi. Toen hadden we gelukkig al KNVB scheidsrechters, dat was in de D'tjes wel anders...quote:Op zondag 22 maart 2015 20:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Toen ik hiernaar vroeg kreeg ik hetzelfde verhaal.Maar ze gaan toch niet allemaal op zee werken. Wat een gekkies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |