Nieuwsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's van de wandelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vondsten Lisanne en Kris & algemene foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schema met belpogingen en andere activiteiten & Google Maps-kaart - GeruisloosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interviews, getuigen & zoekactiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwslinks & Informatie op videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra informatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Centrale vraag: Waar zou de nachtfotolocatie zich bevinden?
• HERE - OpenStreetMap - BING - MapCarta - Google Maps![]()
Ouder1 schreef;
Wan je weet niet dat je vriendin daar ligt? Het Mata scenario dat ze kilometers hebben rondgezworven tussen alle hutjes, nederzettingen, boeren, indianen, gidsen met toeristen en zoektochten door, opzoek naar elkaar en ze in het donker in eens iets lichts zag in de rivier en nieuwsgierig 83 foto's ging maken waarvan er eentje dan toevallig op haar vermiste vriendin viel? Dat idee?
Kan natuurlijk wel.![]()
Nee het idee van de foto in het water is van mij, van het begin af aan al.
Mata was het daar helemaal niet mee eens.
De rest van deze tirade is voor jouw rekening, niet mijn scenario.
[ Bericht 3% gewijzigd door Grijzemassa op 22-03-2015 16:40:54 ]![]()
Is hier een gelijkenis in de stenen op de achtergrond die met de twee rondingen: een ronder en ander wat vlakker rond - in spiegelbeeld.?
VERGELIJK:
- Zie onder rechts van de waterval de twee stenen met rondingen aan elkaar vast.
MET
- de foto van ouder 1 afbeelding 11/54 de achtergrond...BNW / Kris & Lisanne #193 - waar gezien wordt wat er niet is
Stel je zit naast de waterval vast ...aanzichtzijde rechts - ruimte op foto niet zichtbaar..![]()
Jammer dit.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:34 schreef Grijzemassa het volgende:
Ouder1 schreef;
Wan je weet niet dat je vriendin daar ligt? Het Mata scenario dat ze kilometers hebben rondgezworven tussen alle hutjes, nederzettingen, boeren, indianen, gidsen met toeristen en zoektochten door, opzoek naar elkaar en ze in het donker in eens iets lichts zag in de rivier en nieuwsgierig 83 foto's ging maken waarvan er eentje dan toevallig op haar vermiste vriendin viel? Dat idee?
Kan natuurlijk wel.
Nee het idee van de foto in het water is van mij, van het begin af aan al.
Mata was het daar helemaal niet mee eens.
De rest van deze tirade is voor jouw rekening, niet mijn scenario.Met die quote erbij is mijn reactie doodnormaal hoor. Let vooral op de eerste zin:quote:Op zondag 22 maart 2015 16:05 schreef Grijzemassa het volgende:
Je ziet in het donker "iets lichts" in het water, je enige lichtbron is de camera dus maak je een foto met flits.
Het resultaat is de haarfoto.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:12 schreef Ouder1 het volgende:
Want je weet niet dat je vriendin daar ligt?![]()
Welke foto?quote:Op zondag 22 maart 2015 16:40 schreef doorgaan het volgende:
Is hier een gelijkenis in de stenen op de achtergrond die met de twee rondingen: een ronder en ander wat vlakker rond - in spiegelbeeld.?
VERGELIJK:
- Zie onder rechts van de waterval de twee stenen met rondingen aan elkaar vast.
MET
- de foto van ouder 1 afbeelding 11/54 de achtergrond...BNW / Kris & Lisanne #193 - waar gezien wordt wat er niet is
Stel je zit naast de waterval vast ...aanzichtzijde rechts - ruimte op foto niet zichtbaar..![]()
Zet je muis er op, rechtermuisklik; kopiëren kiezen. Hier in het reactieveld plakken, arceren en op het talkbalkje boven het veld op het plaatje klikken.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:43 schreef doorgaan het volgende:
[..]
foto 11/54 bij de andere foto's....hoe zet ik m neer?
Is het echt een foto van mij of een foto uit de OP?![]()
ik denk uit de OPquote:Op zondag 22 maart 2015 16:46 schreef Ouder1 het volgende:
s het echt een foto van mij of een foto uit de OP?![]()
![]()
> zie de stenen achtergrond
vergelijk met: http://www.panoramio.com/photo/30293182 (ik heb geen paint) de achterste stenen rechts onder waterval![]()
Dat lijkt er idd wel een beetje op. Ik ben alleen bang dat je veel van dergelijke stenen vindt als je er zo'n klein stukje uit pakt.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:00 schreef doorgaan het volgende:
[ afbeelding ] > zie de stenen achtergrond
vergelijk met: http://www.panoramio.com/photo/30293182 (ik heb geen paint) de achterste stenen rechts onder waterval
Mooi gevonden!![]()
Jaaquote:Op zondag 22 maart 2015 16:52 schreef ootjekatootje het volgende:
deze:
http://oi57.tinypic.com/2h2hzfb.jpg![]()
Ja, dat is de ellende....alles lijkt op elkaar.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:03 schreef Ouder1 het volgende:
Dat lijkt er idd wel een beetje op. Ik ben alleen bang dat je veel van dergelijke stenen vindt als je er zo'n klein stukje uit pakt.![]()
dipende....bisogna dei soldi....afhankelijk....quote:Op zondag 22 maart 2015 17:03 schreef Mr.Ping het volgende:
Wanneer gaan jullie (of een paar van jullie) naar Panama?![]()
Toch is die vegetatie alleen te vinden hoog op de CD en op de wat hoger gelegen bergen daar. Wat lager dus nabij de paddocks en nog lager is een hele andere vegetatiequote:Op zondag 22 maart 2015 17:04 schreef doorgaan het volgende:
[..]
Ja, dat is de ellende....alles lijkt op elkaar.![]()
Rica en Nieuwschierig hebben het wel begrepen (ook anderen).quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:28 schreef Loohcs het volgende:
Sorry maar vind 't ver gezocht. Als die 'dader' alles weken verborgen heeft kunnen houden was 'm dat ook nog wel langer gelukt. Nog afgezien van juist extra risico's: dna op (of andere aanwijzingen in) de rugzak die juist naar hem hadden kunnen wijzen, of dat ie tijdens 't 'planten' zou worden gezien.
Het eindeloze zoeken moest stoppen.
Dan maar het risico van wat extra dna achterlaten, grote kans dat het niet wordt nagetrokken. De gevonden dna sporen en vingerafdrukken zijn idd niet verder nagetrokken.![]()
Die meiden zijn vermoord:
en in die nacht gevonden, dood. Allebei.
Degene die ze gevonden heeft, heeft zich het volgende gerealiseerd:
Alex H 2009 weg/vermist
toeristenpaar uit VS 2011 beroofd met pistool op Pianista
toeristenpaar uit VS 2013 beroofd met pistool op Pianista
Meisje van 15 jaar, poging tot beroving start Pianista
ambassadeur op 1 april vermoord
berovingen en overvallen waarvan de laatste op 1 april 2014
Osman paar dagen ervoor vermoord
Dan kun je er een flinke marketingcampagne tegenaan gooien, toeristen en expats komen niet meer naar Boquete. En dat herstel gaat jaren duren... Economisch onverantwoord wanneer er weer 2 toeristen gelinkt worden aan een misdrijf.
Foto's gemaakt op diverse locaties ook bij de 2de kabelbrug tijdens de nachtelijke zoektochten, thuis erover nagedacht wat ermee te doen. Op 11 april terug naar vindplaats en lichamen begraven en telefoon bewerkt met 911/112 oproepen. Spullen in de tas en klaar.
Toen de zoektocht door bleef gaan en de ouders zelfs honden lieten komen, die link kennen we allemaal. Wanneer de ouders er waren gebeurde er wat.
Rugzak gevonden en resten gevonden, ja die zijn er dus neergelegd.
bedoeling verdwaling/ongeluk:
maar de diversiteit van ontbinding van de resten en het niet kunnen traceren van de nachtfoto's, de duur van de nachtfoto's en het niet gevonden zijn van persoonlijke berichten van 2 jonge en bange meiden in een pikzwart bos zonder vuur of schuilplek....
Die tas heeft nooit in het water gelegen, de tas is goed waterafstotend maar niet waterdicht. De telefoon en de camera waren in zo'n staat dat ze hem naar 2 maanden nog konden uitlezen. En toevallig hangt die in de struiken bij een plek waar indianen zich wassen en de was doen.![]()
Voor onze eigen veiligheid houden we dat voor ons.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:03 schreef Mr.Ping het volgende:
Wanneer gaan jullie (of een paar van jullie) naar Panama?![]()
Daar ben ik heel blij om!quote:Op zondag 22 maart 2015 17:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Voor onze eigen veiligheid houden we dat voor ons.
edit: veiligheid voor alles!![]()
thx. Klopt absoluut niet met de vindplaatsen. Dit is Bajo mono Jaramillo.... bij Bajo mono sloegen de honden wel aan. Exacte locatie weten we niet. Bij de watervallen krijg ik altijd vanaf verdwijning beetje buikpijn.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:03 schreef Ouder1 het volgende:
Dat lijkt er idd wel een beetje op. Ik ben alleen bang dat je veel van dergelijke stenen vindt als je er zo'n klein stukje uit pakt.
Mooi gevonden!![]()
Ja..een must!quote:Op zondag 22 maart 2015 17:07 schreef Domnivoor het volgende:
Voor onze eigen veiligheid houden we dat voor ons.![]()
Diezelfde (ex)president heeft zich van zijn beste kant laten zien: hij wordt onderzocht en aangklaagd voor corruptie.quote:Op zondag 22 maart 2015 01:25 schreef matteo_111 het volgende:
De president zelf zag toe op de zaak en is ongetwijfeld gebrieft.
Ik denk dat deze ex-president juist niet verwikkeld is in het wegpoetsen van aanwijzingen. Daar had-ie het veel te druk voor met zijn eigen zaakjes.![]()
Ow is de missie zo zwaar beladen dan?quote:Op zondag 22 maart 2015 17:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Voor onze eigen veiligheid houden we dat voor ons.![]()
quote:Op zondag 22 maart 2015 17:05 schreef ootjekatootje het volgende:
Toch is die vegetatie alleen te vinden hoog op de CD en op de wat hoger gelegen bergen daar. Wat lager dus nabij de paddocks en nog lager is een hele andere vegetatiequote:Op zondag 22 maart 2015 17:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Toch is die vegetatie alleen te vinden hoog op de CD en op de wat hoger gelegen bergen daar. Wat lager dus nabij de paddocks en nog lager is een hele andere vegetatieRond watervallen zie ik weer overeenkomsten van de groei van plantjes rond de stenen....maar die zie ik op meer plekken..als je er niet bent geweest, alleen met de video's is dat een lastige. Maar ik geloof wat de experts zeggen, en zoek door naar overeenkomsten.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Toch is die vegetatie alleen te vinden hoog op de CD en op de wat hoger gelegen bergen daar. Wat lager dus nabij de paddocks en nog lager is een hele andere vegetatie![]()
Dat is wel lekker...want dat is negatieve energie...zonde.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:14 schreef Lavenderr het volgende:
Wat geruzie verwijderd. Graag on topic en niet 'on'elkaar.![]()
en waar ligt dat?quote:Op zondag 22 maart 2015 17:12 schreef doorgaan het volgende:
[..]
thx. Klopt absoluut niet met de vindplaatsen. Dit is Bajo mono Jaramillo.... bij Bajo mono sloegen de honden wel aan. Exacte locatie weten we niet. Bij de watervallen krijg ik altijd vanaf verdwijning beetje buikpijn.![]()
Nu wat antwoorden van mij verwijdert zijn zal ik het nog een keer uitleggen.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:42 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Jammer dit.
[..]
Met die quote erbij is mijn reactie doodnormaal hoor. Let vooral op de eerste zin:
[..]
Wat jij hier allemaal schrijft is helemaal niet mijn scenario, je vult een post van mij over de haarfoto aan met een scenario dat je vervolgens belachelijk maakt, maar waar ik geen letter van geschreven heb.
Ik heb kort na de publicatie van de haarfoto een scenario geplaatst maar dat heb je niet gelezen denk ik.![]()
Het voelt voor mij wel beladen, maar daar gaat het niet om.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:17 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Ow is de missie zo zwaar beladen dan?
We willen geen aandacht trekken als we daar zijn.![]()
Ik denk ook niet dat ze lang overleden is op de foto, misschien een paar dagen of zelf heel kort.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is Ouders strategie; de woorden van een ander verdraaien en zo belachelijk maken. Niet dat ze het nodig heeft want ze kan inhoudelijk genoeg bijdragen.
Ik zie trouwens niet dat Kris al dagen of zelfs een week dood is, niet dat jij dat zegt, maar dat wordt hier wel gezegd "vermoordop de 1e dag", ja, maar na een week ziet je haar er dan niet zo uit, zeker niet in dat klimaat.
Hoelang het er zo uit blijft zien in het koude water weet ik ook niet.![]()
quote:Op zondag 22 maart 2015 17:07 schreef ootjekatootje het volgende:
Die meiden zijn vermoord:
en in die nacht gevonden, dood. Allebei.
Degene die ze gevonden heeft, heeft zich het volgende gerealiseerd:
Alex H 2009 weg/vermist
toeristenpaar uit VS 2011 beroofd met pistool op Pianista
toeristenpaar uit VS 2013 beroofd met pistool op Pianista
Meisje van 15 jaar, poging tot beroving start Pianista
ambassadeur op 1 april vermoord
berovingen en overvallen waarvan de laatste op 1 april 2014
Osman paar dagen ervoor vermoord
Dan kun je er een flinke marketingcampagne tegenaan gooien, toeristen en expats komen niet meer naar Boquete. En dat herstel gaat jaren duren... Economisch onverantwoord wanneer er weer 2 toeristen gelinkt worden aan een misdrijf.
Foto's gemaakt op diverse locaties ook bij de 2de kabelbrug tijdens de nachtelijke zoektochten, thuis erover nagedacht wat ermee te doen. Op 11 april terug naar vindplaats en lichamen begraven en telefoon bewerkt met 911/112 oproepen. Spullen in de tas en klaar.
Toen de zoektocht door bleef gaan en de ouders zelfs honden lieten komen, die link kennen we allemaal. Wanneer de ouders er waren gebeurde er wat.
Rugzak gevonden en resten gevonden, ja die zijn er dus neergelegd.
bedoeling verdwaling/ongeluk:
maar de diversiteit van ontbinding van de resten en het niet kunnen traceren van de nachtfoto's, de duur van de nachtfoto's en het niet gevonden zijn van persoonlijke berichten van 2 jonge en bange meiden in een pikzwart bos zonder vuur of schuilplek....
Die tas heeft nooit in het water gelegen, de tas is goed waterafstotend maar niet waterdicht. De telefoon en de camera waren in zo'n staat dat ze hem naar 2 maanden nog konden uitlezen. En toevallig hangt die in de struiken bij een plek waar indianen zich wassen en de was doen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie ineens overal op de video's geografische mogelijkheden die het in zich hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 22 maart 2015 18:05 schreef 11en30 het volgende:
Ik zie ineens overal op de video's geografische mogelijkheden die het in zich hebben.kijk, das een goede valplek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie ineens overal op de video's geografische mogelijkheden die het in zich hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bajo mono is 1.11 km lang.quote:
Meerdere watervallen daar waaronder ook deze: http://pa.geoview.info/bajo_mono_cascada_alejandro_walk,37039416p![]()
Ik zie ineens overal op de video's geografische mogelijkheden die het in zich hebben.Jammer dat die hond verkouden was...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Absoluut.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:05 schreef 11en30 het volgende:
Ik zie ineens overal op de video's geografische mogelijkheden die het in zich hebben.
SPOILER1![]()
Valplekken genoeg, echt.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jammer dat die hond verkouden was...
Maar nog geen reden om te vallen.
En voorgoed te verdwijnen.![]()
hallo, ik ben een ex-meelezer dusquote:Op zondag 22 maart 2015 18:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jammer dat die hond verkouden was...
vraagje : kunnen honden verkouden worden ??
oooh sorry, je bedoelde het figuurlijk, ik dacht al
[ Bericht 4% gewijzigd door ikbenikke op 22-03-2015 18:40:52 ]![]()
nee, die hond was speciaal getraind om levende mensen te vinden...quote:Op zondag 22 maart 2015 18:26 schreef ikbenikke het volgende:
[..]
hallo, ik ben een ex-meelezer dus
vraagje : kunnen honden verkouden worden ??
link:
http://www.npo.nl/pauw-witteman/28-04-2014/VARA_101341729![]()
Ze hebben het hele gebied met name rond de berg uitgekamd, en ze zijn niet gevonden, heel verhelderend weer om het hele filmpje te horen/zien.![]()
Zo dicht bij de Mirador, ja dat er eentje valt, okequote:Op zondag 22 maart 2015 18:21 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Valplekken genoeg, echt.
Maar nog geen reden om te vallen.
En voorgoed te verdwijnen.
Nummer twee glijdt erachteraan? No way, nummer 1 val en komt er niet uit en nummer 2 duikt er vrijwillig achteraan?
Ze hebben er 3 uur eerder daar gelopen en wisten de route/tijd terug omhoog, doorrennen en 112/911 bellen en terug naar je vriendin.
Markering maken op het pad waar ze is gevallen is door broekje achter te laten op het pad bij de valplek.![]()
wat ik me altijd afgevraagd heb : waarom hebben ze nooit geen honden ingezet daarquote:Op zondag 22 maart 2015 18:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
nee, die hond was speciaal getraind om levende mensen te vinden...
link:
http://www.npo.nl/pauw-witteman/28-04-2014/VARA_101341729
die zowel levende als overleden mensen konden opsporen ?
Op het nieuws was laatst, enkele weken geleden dat er de laatste maanden, maar liefst
4 lijken uit autowrakken zijn gehaald, van mensen die reeds jaren vermist waren.
Dus honden kunnen ook in het water ruiken blijkbaar ?![]()
weet je toevallig op welk punt die hond is aangeslagen? Zo niet, staat diec1,1 km op een kaartje icm / irt de gevonden botten, rugzak en mirador?quote:Op zondag 22 maart 2015 18:10 schreef doorgaan het volgende:
[..]
Bajo mono is 1.11 km lang.
Meerdere watervallen daar waaronder ook deze: http://pa.geoview.info/bajo_mono_cascada_alejandro_walk,37039416p![]()
Ik zie ineens overal op de video's geografische mogelijkheden die het in zich hebben.Oh, maar dat wist ik allaaang dat je op die plek kunt vallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij was dat wel zo, er zijn ook berichten geweest dat de honden aangeslagen waren en dat er ergens een dood dier bleek te liggen.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:48 schreef ikbenikke het volgende:
[..]
wat ik me altijd afgevraagd heb : waarom hebben ze nooit geen honden ingezet daar
die zowel levende als overleden mensen konden opsporen ?![]()
Ja dat kunnen ze zeker, de panameese hondentrainers waren ook heel blij met de nederlandse hondentrainers in juni, zie hun websitequote:Op zondag 22 maart 2015 18:48 schreef ikbenikke het volgende:
[..]
wat ik me altijd afgevraagd heb : waarom hebben ze nooit geen honden ingezet daar
die zowel levende als overleden mensen konden opsporen ?
Op het nieuws was laatst, enkele weken geleden dat er de laatste maanden, maar liefst
4 lijken uit autowrakken zijn gehaald, van mensen die reeds jaren vermist waren.
Dus honden kunnen ook in het water ruiken blijkbaar ?![]()
Ik heb het je al eerder gevraagd, maar al de locaties die jij noemt liggen aan de Boquete, dus zuidkand van de CD.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:10 schreef doorgaan het volgende:
[..]
Bajo mono is 1.11 km lang.
Meerdere watervallen daar waaronder ook deze: http://pa.geoview.info/bajo_mono_cascada_alejandro_walk,37039416p
Als daar iets gebeurd is, hoe denk jij dan dat de resten en rugtas zo'n 15 km. verder en aan de andere kant van de bergrug terechtgekomen zijn?![]()
Hoe denk je dat de vinders zelf aan de andere kant van de bergrug gekomen zijn?quote:Op zondag 22 maart 2015 19:20 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ik heb het je al eerder gevraagd, maar al de locaties die jij noemt liggen aan de Boquete, dus zuidkand van de CD. Als daar iets gebeurd is, hoe denk jij dan dat de resten en rugtas zo'n 15 km. verder en aan de andere kant van de bergrug terechtgekomen zijn?![]()
klopt, heb ik ook gelezen, maar daarop kwam er bij mij weer een andere vraag naar boven :quote:Op zondag 22 maart 2015 19:15 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Volgens mij was dat wel zo, er zijn ook berichten geweest dat de honden aangeslagen waren en dat er ergens een dood dier bleek te liggen.
ik weet niet beter of ze laten zulke honden dan toch een kledingstuk of ouwe schoen ruiken
van kris en lisanne ? Ik dacht dat aan de hand van de eigen geur van die meisjes, de honden
die opsporing deden ? kijk, en dan vind ik het weer raar dat een getrainde hond in de richting loopt
van een dood dier ? want het ging toch om de opsporing van kris en lisanne ? wat vindt jij daarvan ?![]()
Ik vraag me af of Doorgaan dat ook denktquote:Op zondag 22 maart 2015 19:21 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Hoe denk je dat de vinders zelf aan de andere kant van de bergrug gekomen zijn?![]()
![]()
quote:Op zondag 22 maart 2015 19:23 schreef ikbenikke het volgende:
[..]
klopt, heb ik ook gelezen, maar daarop kwam er bij mij weer een andere vraag naar boven :
ik weet niet beter of ze laten zulke honden dan toch een kledingstuk of ouwe schoen ruiken
van kris en lisanne ? Ik dacht dat aan de hand van de eigen geur van die meisjes, de honden
die opsporing deden ? kijk, en dan vind ik het weer raar dat een getrainde hond in de richting loopt
van een dood dier ? want het ging toch om de opsporing van kris en lisanne ? wat vindt jij daarvan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Grijzemassa : zou kunnen inderdaad, ik weet ook niet precies hoe dat gaat
( sorry, ik deed iets fout )![]()
Natuurlijk. Dat je het voor ons heel makkelijk hebt gemaakt...we zijn er uit wat er is gebeurd.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
kom je nog ff uitleg geven of blijft het hierbij?![]()
Van die markering van het broekje kan ik me in vinden. Wat kun je anders neerleggen? Tas met spullen waren ze nog nodig.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zo dicht bij de Mirador, ja dat er eentje valt, oke
Nummer twee glijdt erachteraan? No way, nummer 1 val en komt er niet uit en nummer 2 duikt er vrijwillig achteraan?
Ze hebben er 3 uur eerder daar gelopen en wisten de route/tijd terug omhoog, doorrennen en 112/911 bellen en terug naar je vriendin.
Markering maken op het pad waar ze is gevallen is door broekje achter te laten op het pad bij de valplek.![]()
Dat zou idd heel goed kunnen.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:37 schreef schuschuho het volgende:
[..]
Van die markering van het broekje kan ik me in vinden. Wat kun je anders neerleggen? Tas met spullen waren ze nog nodig.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: