Die ken ik niet.quote:
altijd goedquote:Op zondag 22 maart 2015 17:58 schreef Melting het volgende:
Straks naar toneel.
Zin in een avondje lachen.
Daarvoor luister ik naar Vout als ie draaitquote:Op zondag 22 maart 2015 17:58 schreef Melting het volgende:
Straks naar toneel.
Zin in een avondje lachen.
quote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 17:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarvoor luister ik naar Vout als ie draait
op het toneel? ik was ook naar toneel onlangs best leukquote:Op zondag 22 maart 2015 17:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Broer, schoonzus en moeders komen eerst samen bij mij.
Kwalitatief uitermate negatief?quote:Op zondag 22 maart 2015 18:09 schreef Rafeiro het volgende:
Heeft iemand een vriendelijk woord voor het presteren van ons alles Ajax.
Hebben ze gewonnen?quote:Op zondag 22 maart 2015 18:09 schreef Rafeiro het volgende:
Heeft iemand een vriendelijk woord voor het presteren van ons aller Ajax.
gemist,ga je me vertellen dat ze gewonnen hebben?quote:Op zondag 22 maart 2015 18:09 schreef Rafeiro het volgende:
Nog bezig.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
gemist,ga je me vertellen dat ze gewonnen hebben?
Ben Bayern-Gladbach (tussenstand 0-1 en Robben geblesseerd uitgevallen) aan het kijken, dus kan je niets vriendelijks vertellen. Sowieso kan ik dat nooit over Ajax, dus dat scheelt....quote:Op zondag 22 maart 2015 18:09 schreef Rafeiro het volgende:
zdfquote:Op zondag 22 maart 2015 18:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben Bayern-Gladbach (tussenstand 0-1 en Robben geblesseerd uitgevallen) aan het kijken, dus kan je niets vriendelijks vertellen. Sowieso kan ik dat nooit over Ajax, dus dat scheelt....
ik heb er maar eentjequote:Op zondag 22 maart 2015 18:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wij zijn Kingstown en wij hebben 4 sterren.
Hoi Kingstown.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kingstownquote:Op zondag 22 maart 2015 18:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Moest nog wel.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik moest om 20.00 uur aanwezig zijn, maar ik ben een beetje te vroeg.
quote:Op zondag 22 maart 2015 18:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik moest om 20.00 uur aanwezig zijn, maar ik ben een beetje te vroeg.
Verplicht ja. Anders klappen dit dat en alles. Op mijn leeftijd neem ik dat risico maar niet meer.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 18:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Verplicht ja. Anders klappen dit dat en alles. Op mijn leeftijd neem ik dat risico maar niet meer.
quote:Op zondag 22 maart 2015 18:20 schreef Melting het volgende:
[..]Kan ik me iets bij voorstellen.
Kingstown wordt gewoon geterroriseerd.
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:26 schreef Karzai het volgende:
ik heb mijn best gedaan maar melting valt niet te verslaan
Bij Melt kwam je nog aardig in de buurt, maar bij Vout lange na nietquote:Op zondag 22 maart 2015 18:26 schreef Karzai het volgende:
ik heb mijn best gedaan maar melting valt niet te verslaan
En daar kan ik uiteraard weer niet overheenquote:Op zondag 22 maart 2015 18:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Maar zijn leuke muziekjes, Karzai. Ik geniet!
ik was bij de letters a t/m bquote:Op zondag 22 maart 2015 18:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij Melt kwam je nog aardig in de buurt, maar bij Vout lange na niet
Ik kan toch maar een klein half uurtje luisteren. Dan komt bezoek.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En daar kan ik uiteraard weer niet overheen
Mooi dan hoor je in ieder geval nog een van jouw verzoekjes van vrijdagavondquote:Op zondag 22 maart 2015 18:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kan toch maar een klein half uurtje luisteren. Dan komt bezoek.
Ik vind dat an sich al humor.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:29 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb een scheurkalender gekregen voor 2015 "Tophumor" als thema.
Maar echt nog niet 1 blaadje was grappig. Kan ik nu geld vragen?
Ik heb vrijdag nog best veel gehoord in de auto hoor.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mooi dan hoor je in ieder geval nog een van jouw verzoekjes van vrijdagavond
Deze heb ik vrijdag niet gedraaidquote:Op zondag 22 maart 2015 18:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag nog best veel gehoord in de auto hoor.
Deze heb ik toch ook niet aangevraagd?quote:Op zondag 22 maart 2015 18:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Deze heb ik vrijdag niet gedraaid
Ik had teveel verzoekjes
quote:Op zondag 22 maart 2015 18:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze heb ik toch ook niet aangevraagd?
Heet jij Karzai?quote:Op zondag 22 maart 2015 18:30 schreef MaryMouse het volgende:
Hé Karzai voor de muziekjes
Deze is speciaal voor jouw
quote:
Het is gewoon een rustige zondagse rustdagquote:
Hilarische teksten als "Ik vier vandaag mijn vijfenzeventigste verjaardag en dat is een beetje vervelend want ik ben vijfentachtig."quote:
Elke dag zou een rust(ige) dag moeten zijnquote:Op zondag 22 maart 2015 18:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het is gewoon een rustige zondagse rustdag
quote:Op zondag 22 maart 2015 18:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hilarische teksten als "Ik vier vandaag mijn vijfenzeventigste verjaardag en dat is een beetje vervelend want ik ben vijfentachtig."
Daarom ga ik zo maar met een andere piraat doorquote:
Dat heeft die toch zelf in de hand volgens mij.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:33 schreef Spezza19 het volgende:
Zeg, die DJ Laat op de avond moet maar afgeschaft worden… Niet goed voor mijn slaapritme
Ik herken dat, daarom ga ik vanavond direct na afloop van Symph zijn show richting meurbaalquote:Op zondag 22 maart 2015 18:33 schreef Spezza19 het volgende:
Zeg, die DJ Laat op de avond moet maar afgeschaft worden… Niet goed voor mijn slaapritme
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op zondag 22 maart 2015 18:35 schreef Rafeiro het volgende:
Hoe noem je een man die gelukkig is in de liefde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Tiesto is toch niet heftigquote:
Dat ik dat een "goede" vond verklaart een hoopquote:
nouja mediumquote:Op zondag 22 maart 2015 18:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tiesto is toch niet heftig
Hierna een lief piraatje
quote:Op zondag 22 maart 2015 18:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tiesto is toch niet heftig
Hierna een lief piraatje
Inderdaad!quote:Op zondag 22 maart 2015 18:36 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat ik dat een "goede" vond verklaart een hoop
Wat slecht.....
quote:Op zondag 22 maart 2015 18:35 schreef Rafeiro het volgende:
Hoe noem je een man die gelukkig is in de liefde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |