Die ken ik niet.quote:
altijd goedquote:Op zondag 22 maart 2015 17:58 schreef Melting het volgende:
Straks naar toneel.
Zin in een avondje lachen.
Daarvoor luister ik naar Vout als ie draaitquote:Op zondag 22 maart 2015 17:58 schreef Melting het volgende:
Straks naar toneel.
Zin in een avondje lachen.
quote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 17:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarvoor luister ik naar Vout als ie draait
op het toneel? ik was ook naar toneel onlangs best leukquote:Op zondag 22 maart 2015 17:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Broer, schoonzus en moeders komen eerst samen bij mij.
Kwalitatief uitermate negatief?quote:Op zondag 22 maart 2015 18:09 schreef Rafeiro het volgende:
Heeft iemand een vriendelijk woord voor het presteren van ons alles Ajax.
Hebben ze gewonnen?quote:Op zondag 22 maart 2015 18:09 schreef Rafeiro het volgende:
Heeft iemand een vriendelijk woord voor het presteren van ons aller Ajax.
gemist,ga je me vertellen dat ze gewonnen hebben?quote:Op zondag 22 maart 2015 18:09 schreef Rafeiro het volgende:
Nog bezig.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
gemist,ga je me vertellen dat ze gewonnen hebben?
Ben Bayern-Gladbach (tussenstand 0-1 en Robben geblesseerd uitgevallen) aan het kijken, dus kan je niets vriendelijks vertellen. Sowieso kan ik dat nooit over Ajax, dus dat scheelt....quote:Op zondag 22 maart 2015 18:09 schreef Rafeiro het volgende:
zdfquote:Op zondag 22 maart 2015 18:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben Bayern-Gladbach (tussenstand 0-1 en Robben geblesseerd uitgevallen) aan het kijken, dus kan je niets vriendelijks vertellen. Sowieso kan ik dat nooit over Ajax, dus dat scheelt....
ik heb er maar eentjequote:Op zondag 22 maart 2015 18:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wij zijn Kingstown en wij hebben 4 sterren.
Hoi Kingstown.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wij zijn Kingstown en wij hebben 4 sterren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |