SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
Truste Symph!quote:
je draagt hem dagelijks?quote:Op zondag 22 maart 2015 02:02 schreef xBubbles het volgende:
Die droeg ik vandaag heul niet voor het eerst
Ja en jaquote:Op zondag 22 maart 2015 02:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dit is ook radio he. Op de radio?
toffe filmquote:Op zondag 22 maart 2015 02:04 schreef noodgang het volgende:
Die film heb ik echt zo vaak gezien als kind
Mooi nummer maar vooral de muzikaliteit van die gasten is geweldig. Alles past bij elkaar op het juiste moment, stem, gitaar, drum, en dat voor zo'n snel nummer.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 02:07 schreef xBubbles het volgende:
En dan kies je dit nummer? Je bent een held
Zeg, hou je ego eens ff bij jequote:Op zondag 22 maart 2015 02:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]![]()
Ik dacht, laat ik een ode aan mijzelf draaien
Oh, ik dacht dat dit een ode aan mij wasquote:Op zondag 22 maart 2015 02:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]![]()
Ik dacht, laat ik een ode aan mijzelf draaien
hmm, af en toe zie je achteraf pas hoe fout iets klinktquote:Op zondag 22 maart 2015 02:08 schreef noodgang het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dit een ode aan mij was
Boven verder luisterenquote:Op zondag 22 maart 2015 02:10 schreef Koen66 het volgende:
DIT IS ECHT DE LAATSTE DAARNA GA IK NAAR BOVEN
Dat zeg je nu!quote:Op zondag 22 maart 2015 02:10 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op zondag 22 maart 2015 02:10 schreef Koen66 het volgende:
quote:
Hoe makkelijk ook, inkoppertjes moeten soms gemaakt wordenquote:Op zondag 22 maart 2015 02:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn jullie weer voorspelbaar op de late avond
No problemquote:Op zondag 22 maart 2015 02:21 schreef xBubbles het volgende:
Doet me aan de zomer denken, thanks Spez
Moet je ook niet doenquote:
Ik dusquote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 02:23 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 rolt ondertussen een joint… en die gaat ie straks linksom doorgeven….
quote:Op zondag 22 maart 2015 02:23 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 rolt ondertussen een joint… en die gaat ie straks linksom doorgeven….
Met zulke inkoppertjes moet je toch wat (al dan niet met knipoog).quote:Op zondag 22 maart 2015 02:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn jullie weer voorspelbaar op de late avond
Ik ken Raffie wel, hij weet wat wel en niet oké isquote:Op zondag 22 maart 2015 02:24 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Met zulke inkoppertjes moet je toch wat (al dan niet met knipoog).
Maar mevrouw Bubbles weet wel hoe ze met mij om moet gaan.
Gewoon nee en het is klaar
Maar geen opmerking is ook weer denigrerend
quote:Op zondag 22 maart 2015 02:31 schreef Koen66 het volgende:
Mensen, welterusten voor straks allemaalvoor Bubje
Truste Koen!quote:Op zondag 22 maart 2015 02:31 schreef Koen66 het volgende:
Mensen, welterusten voor straks allemaalvoor Bubje
Ik heb net een blik pils erbij gepakt!quote:Op zondag 22 maart 2015 02:37 schreef Spezza19 het volgende:
Hebbie wat te zuipe?
Heb jij nog wat te zuipe?
Mijn eindliedjequote:Op zondag 22 maart 2015 02:40 schreef noodgang het volgende:
Geen quotum op Rubberen Robbie vanavond?
verstandig hoorquote:Op zondag 22 maart 2015 02:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mijn eindliedje
* Spezza19 gaat ook naar bed
Och, morgen zondagquote:Op zondag 22 maart 2015 02:41 schreef xBubbles het volgende:
Ik moet eigenlijk slapen, maar is hier en op FB nog te gezellig
Briljant nummer om het publiek te melden dat ze op moeten rotten, want de show is voorbijquote:
SPEULE KUT!quote:Op zondag 22 maart 2015 02:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Briljant nummer om het publiek te melden dat ze op moeten rotten, want de show is voorbij
Welterusten en bedankt voor de late night tunes!quote:Op zondag 22 maart 2015 02:50 schreef Spezza19 het volgende:
Maar nu wel echt slapen
Gute nacht Freunde
No problem! graag gedraaidquote:Op zondag 22 maart 2015 02:51 schreef noodgang het volgende:
[..]
Welterusten en bedankt voor de late night tunes!
draai je nog?quote:Op zondag 22 maart 2015 02:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
No problem! graag gedraaid
Truste voor straks!
Ik ken hetquote:Op zondag 22 maart 2015 12:42 schreef xBubbles het volgende:
Oef, had echt niet zo laat moeten gaan slapen
Jij bent die hardwerkende Nederlander.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:01 schreef tailfox het volgende:
Waarom heb ik ook alweer gezegd dat ik zo best wil werken?
dat had ik dus maar werd gisteren gebeld van wil je van 3- sluit werken.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:02 schreef Karzai het volgende:
Lekkere vrije zondag we hoeven nergens naartoe
[ afbeelding ]
werk je de in horeca? wel extra geldquote:Op zondag 22 maart 2015 13:03 schreef tailfox het volgende:
[..]
dat had ik dus maar werd gisteren gebeld van wil je van 3- sluit werken.
Half 11 is sluit ongeveer.
helaas verdien om bij deze baan echt te weinig.quote:
Daarom, dan is het niet erg om op zaterdag avond te werkenquote:Op zondag 22 maart 2015 13:30 schreef tailfox het volgende:
[..]
helaas verdien om bij deze baan echt te weinig.
Maarja andere had deze week geen werk.
Iets beter dan niets
die heb ik net gewassen, was ophangenquote:Op zondag 22 maart 2015 13:37 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Eerst in de kleren en dan douchen, zijn je kleren gelijk schoon.
het is zondag.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Daarom, dan is het niet erg om op zaterdag avond te werken
ow ik dacht dat je het over gisteren hadquote:Op zondag 22 maart 2015 13:47 schreef tailfox het volgende:
[..]
het is zondag.
Ik wilde vanavond naar een seminar en vroeg slapen
gisteren gebeld voor vandaagquote:Op zondag 22 maart 2015 14:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
ow ik dacht dat je het over gisteren had
quote:Op zondag 22 maart 2015 14:03 schreef Karzai het volgende:
ik heb trouwens een piratenshow voorbereid misschien leuk om later op de middag te doen?
nouja heb nu al ja gezegd.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
keuzes heb je het geld echt nodig of verlies je je baan als je het afwijst
een uur of twee uur?quote:
Je staat eropquote:
Toppiequote:Op zondag 22 maart 2015 14:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je staat erop
Mocht je langer willen draaien, geen probleem, ik heb mijzelf nu vanaf 18:30 - 20:00 als vuller voor Symph's show gezet
quote:Op zondag 22 maart 2015 16:18 schreef Rafeiro het volgende:
Zo even heel rap naar de supermarkt
Openen ze hier de grootste AH in de stad, is de zondagopening volledig vrijgegeven, gaan die muppets niet open.Nu moet ik wel 500 meter extra fietsen
Zo jammer dit.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:54 schreef xBubbles het volgende:
Feyenoord
Rot op joh, PSV
Sorry, ben nogal fanatiek
Het is meer dat ik te pauper ben voor foxsports en dus elke zondag hoop dat ik niet de uitslagen doorkrijg voor 19:00, afgaande hierop zal feyenoord wel met 2-0 voorstaan...quote:Op zondag 22 maart 2015 16:26 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Tsja, dat mag je jammer vinden.
Ik niet
Ik zeg niets..... alleen dat het wel de moeite is om de samenvatting te kijken.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:31 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Het is meer dat ik te pauper ben voor foxsports en dus elke zondag hoop dat ik niet de uitslagen doorkrijg voor 19:00, afgaande hierop zal feyenoord wel met 2-0 voorstaan...
quote:
In Veenoord of all placesquote:Op zondag 22 maart 2015 17:03 schreef Karzai het volgende:
Bep zit klaar voor de verzoekjes
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 maart 2015 17:03 schreef Karzai het volgende:
Bep zit klaar voor de verzoekjes
[ afbeelding ]
Dat kun je wel zeggen. Klinkt goed tot nu toe. Ga zo door.quote:
Wie dan?quote:Op zondag 22 maart 2015 17:27 schreef Karzai het volgende:
Er si ook iemand jarig vandaag
[ afbeelding ]
Jij?quote:Op zondag 22 maart 2015 17:27 schreef Karzai het volgende:
Er si ook iemand jarig vandaag
[ afbeelding ]
Die ken ik niet.quote:
altijd goedquote:Op zondag 22 maart 2015 17:58 schreef Melting het volgende:
Straks naar toneel.
Zin in een avondje lachen.
Daarvoor luister ik naar Vout als ie draaitquote:Op zondag 22 maart 2015 17:58 schreef Melting het volgende:
Straks naar toneel.
Zin in een avondje lachen.
quote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 17:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarvoor luister ik naar Vout als ie draait
op het toneel? ik was ook naar toneel onlangs best leukquote:Op zondag 22 maart 2015 17:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Broer, schoonzus en moeders komen eerst samen bij mij.
Kwalitatief uitermate negatief?quote:Op zondag 22 maart 2015 18:09 schreef Rafeiro het volgende:
Heeft iemand een vriendelijk woord voor het presteren van ons alles Ajax.
Hebben ze gewonnen?quote:Op zondag 22 maart 2015 18:09 schreef Rafeiro het volgende:
Heeft iemand een vriendelijk woord voor het presteren van ons aller Ajax.
gemist,ga je me vertellen dat ze gewonnen hebben?quote:Op zondag 22 maart 2015 18:09 schreef Rafeiro het volgende:
Nog bezig.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
gemist,ga je me vertellen dat ze gewonnen hebben?
Ben Bayern-Gladbach (tussenstand 0-1 en Robben geblesseerd uitgevallen) aan het kijken, dus kan je niets vriendelijks vertellen. Sowieso kan ik dat nooit over Ajax, dus dat scheelt....quote:Op zondag 22 maart 2015 18:09 schreef Rafeiro het volgende:
zdfquote:Op zondag 22 maart 2015 18:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben Bayern-Gladbach (tussenstand 0-1 en Robben geblesseerd uitgevallen) aan het kijken, dus kan je niets vriendelijks vertellen. Sowieso kan ik dat nooit over Ajax, dus dat scheelt....
ik heb er maar eentjequote:Op zondag 22 maart 2015 18:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wij zijn Kingstown en wij hebben 4 sterren.
Hoi Kingstown.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kingstownquote:Op zondag 22 maart 2015 18:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Moest nog wel.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik moest om 20.00 uur aanwezig zijn, maar ik ben een beetje te vroeg.
quote:Op zondag 22 maart 2015 18:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik moest om 20.00 uur aanwezig zijn, maar ik ben een beetje te vroeg.
Verplicht ja. Anders klappen dit dat en alles. Op mijn leeftijd neem ik dat risico maar niet meer.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 18:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Verplicht ja. Anders klappen dit dat en alles. Op mijn leeftijd neem ik dat risico maar niet meer.
quote:Op zondag 22 maart 2015 18:20 schreef Melting het volgende:
[..]Kan ik me iets bij voorstellen.
Kingstown wordt gewoon geterroriseerd.
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:26 schreef Karzai het volgende:
ik heb mijn best gedaan maar melting valt niet te verslaan
Bij Melt kwam je nog aardig in de buurt, maar bij Vout lange na nietquote:Op zondag 22 maart 2015 18:26 schreef Karzai het volgende:
ik heb mijn best gedaan maar melting valt niet te verslaan
En daar kan ik uiteraard weer niet overheenquote:Op zondag 22 maart 2015 18:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Maar zijn leuke muziekjes, Karzai. Ik geniet!
ik was bij de letters a t/m bquote:Op zondag 22 maart 2015 18:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij Melt kwam je nog aardig in de buurt, maar bij Vout lange na niet
Ik kan toch maar een klein half uurtje luisteren. Dan komt bezoek.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En daar kan ik uiteraard weer niet overheen
Mooi dan hoor je in ieder geval nog een van jouw verzoekjes van vrijdagavondquote:Op zondag 22 maart 2015 18:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kan toch maar een klein half uurtje luisteren. Dan komt bezoek.
Ik vind dat an sich al humor.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:29 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb een scheurkalender gekregen voor 2015 "Tophumor" als thema.
Maar echt nog niet 1 blaadje was grappig. Kan ik nu geld vragen?
Ik heb vrijdag nog best veel gehoord in de auto hoor.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mooi dan hoor je in ieder geval nog een van jouw verzoekjes van vrijdagavond
Deze heb ik vrijdag niet gedraaidquote:Op zondag 22 maart 2015 18:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag nog best veel gehoord in de auto hoor.
Deze heb ik toch ook niet aangevraagd?quote:Op zondag 22 maart 2015 18:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Deze heb ik vrijdag niet gedraaid
Ik had teveel verzoekjes
quote:Op zondag 22 maart 2015 18:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze heb ik toch ook niet aangevraagd?
Heet jij Karzai?quote:Op zondag 22 maart 2015 18:30 schreef MaryMouse het volgende:
Hé Karzai voor de muziekjes
Deze is speciaal voor jouw
quote:
Het is gewoon een rustige zondagse rustdagquote:
Hilarische teksten als "Ik vier vandaag mijn vijfenzeventigste verjaardag en dat is een beetje vervelend want ik ben vijfentachtig."quote:
Elke dag zou een rust(ige) dag moeten zijnquote:Op zondag 22 maart 2015 18:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het is gewoon een rustige zondagse rustdag
quote:Op zondag 22 maart 2015 18:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hilarische teksten als "Ik vier vandaag mijn vijfenzeventigste verjaardag en dat is een beetje vervelend want ik ben vijfentachtig."
Daarom ga ik zo maar met een andere piraat doorquote:
Dat heeft die toch zelf in de hand volgens mij.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:33 schreef Spezza19 het volgende:
Zeg, die DJ Laat op de avond moet maar afgeschaft worden… Niet goed voor mijn slaapritme
Ik herken dat, daarom ga ik vanavond direct na afloop van Symph zijn show richting meurbaalquote:Op zondag 22 maart 2015 18:33 schreef Spezza19 het volgende:
Zeg, die DJ Laat op de avond moet maar afgeschaft worden… Niet goed voor mijn slaapritme
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op zondag 22 maart 2015 18:35 schreef Rafeiro het volgende:
Hoe noem je een man die gelukkig is in de liefde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Tiesto is toch niet heftigquote:
Dat ik dat een "goede" vond verklaart een hoopquote:
nouja mediumquote:Op zondag 22 maart 2015 18:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tiesto is toch niet heftig
Hierna een lief piraatje
quote:Op zondag 22 maart 2015 18:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tiesto is toch niet heftig
Hierna een lief piraatje
Inderdaad!quote:Op zondag 22 maart 2015 18:36 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat ik dat een "goede" vond verklaart een hoop
Wat slecht.....
quote:Op zondag 22 maart 2015 18:35 schreef Rafeiro het volgende:
Hoe noem je een man die gelukkig is in de liefde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |