Zonder hem heb ik er helemaal geen zin in. De vraag is niet of hij welkom is, dat is ie natuurlijk. De vraag is of hij die dag kan, want hij moet de komende maanden veel optreden, dus is ie veel op reis.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:12 schreef FANN het volgende:
[..]
maar ik zou toch maar gaan, neem gewoon je zoon mee dan
je moet effe het smoelenboek in je AT zetten dan kan je het beter volgenquote:Op zondag 22 maart 2015 13:12 schreef ChocoFan het volgende:
En lood in je schoenen dat hoort erbij. Komt goed.
ah... oké, je moet het helemaal zelf weten natuurlijkquote:Op zondag 22 maart 2015 13:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zonder hem heb ik er helemaal geen zin in. De vraag is niet of hij welkom is, dat is ie natuurlijk. De vraag is of hij die dag kan, want hij moet de komende maanden veel optreden, dus is ie veel op reis.
quote:Op zondag 22 maart 2015 13:14 schreef FANN het volgende:
[..]
je moet effe het smoelenboek in je AT zetten dan kan je het beter volgen
40+ / 40+ Smoelenboek #3
Neem een extra eiwitrijke smoothy, word je helemaal hyper van.quote:
Gratis etenquote:Op zondag 22 maart 2015 13:01 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En juist daarom kan dit feestje heel leuk zijn.
Hou je van je broer? Gaan!!!
You can't judge a book by looking at the cover.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:03 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik kom hier zo maar lukraak binnenvallen, dus:
Snip en Snap: twee uitermate irritante mannetjes (vooral die kleine met zijn piepstem), en verder snap ik dit topic niet zo goed.
Kan iemand het mij uitleggen?
Ik ben pas 115.
dat lijkt mij nou niksquote:
quote:
1. Ik ben geen proleet.quote:
Heeft u een eet-probleem?quote:Op zondag 22 maart 2015 13:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
1. Ik ben geen proleet.
2. Met mijn eetprobleem heb ik daar sowieso weinig aan.
3. Mijn bezwaren wegen voor mezelf zwaarder.
Nou daar heb ik 2 kinderen mee dusquote:Op zondag 22 maart 2015 13:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En toch houdt die ex je kennelijk nog bezig...
Dat is onbegonnen werk.quote:
ja, ja....quote:Op zondag 22 maart 2015 13:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is onbegonnen werk.
En voor wie iets niet mocht begrijpen hebben we onze personal gids >> FANN.![]()
Ach, ik hou het erop dat ik een 'lastige' eter ben.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, ja....![]()
maar eh... wat voor een eetprobleem heb je nou eigenlijk?
lust je zo weinig? of het je glutenallergie of dat soort shit?quote:Op zondag 22 maart 2015 13:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, ik hou het erop dat ik een 'lastige' eter ben.
Je bent een lastpost, maar dat wist je al. Ik eet weinig en zeer kieskeurig en mijn maag kan niet alles op elk willekeurig moment verdragen. Mijn hoofd overigens ook niet.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:33 schreef FANN het volgende:
[..]
lust je zo weinig? of het je glutenallergie of dat soort shit?
ja ik vraag nog effe door
oké, dan houden we het op een zwakke maag dusquote:Op zondag 22 maart 2015 13:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bent een lastpost, maar dat wist je al. Ik eet weinig en zeer kieskeurig en mijn maag kan niet alles op elk willekeurig moment verdragen. Mijn hoofd overigens ook niet.
quote:Op zondag 22 maart 2015 13:37 schreef FANN het volgende:
[..]
oké, dan houden we het op een zwakke maag dusen ja ik ben een lastpost,
kusje op je hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |