quote:
Van jullie allemaal.quote:
Nu hou ik niet meer van jou.quote:
DP heeft veel liefde te geven.quote:
watquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:04 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb DP net kontje gegeven met haxbal.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:05 schreef Hadtjememaar het volgende:
Zo'n chica in Lima vroeg mij hoe je I love you zegt in het nederlands. "Ik hou van jou." Bedenk ik me later dat ik die woorden toen voor het eerst tegen een vrouw heb gezegd :s
mortaxx plsquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:05 schreef Hadtjememaar het volgende:
Zo'n chica in Lima vroeg mij hoe je I love you zegt in het nederlands. "Ik hou van jou." Bedenk ik me later dat ik die woorden toen voor het eerst tegen een vrouw heb gezegd :s
ahwquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet niet hoe ik hier op moet reageren
gewoon wow
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
DIT KUN JE MIJN EMOTIES NIET AANDOEN
Ook niet tegen je moeder?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:05 schreef Hadtjememaar het volgende:
Wat heb je nou weer uitgespookt?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:05 schreef Hadtjememaar het volgende:
ik heb dat wel tegen z'n moeder gezegdquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:06 schreef deadprez het volgende:
mortaxx heeft nooit tegen z'n moeder gezegd dat ie van d'r houdt
ahaha ;Dquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb dat wel tegen z'n moeder gezegd
hihi
Gvd, jij was eerder.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:06 schreef deadprez het volgende:
mortaxx heeft nooit tegen z'n moeder gezegd dat ie van d'r houdt
quote:
Hermann, doerakje tochquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb dat wel tegen z'n moeder gezegd
hihi
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:05 schreef Hadtjememaar het volgende:
Wat nietquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer uitgespookt?
En wat je zegt, hoef je toch niet te menen?
Kerel, echt...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:07 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Wat niet
Nee meende het niet maar toch raar dat je zoiets zegt
zeg je ook nooit ''ik hou van je'' tegen je bro's?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:07 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Wat niet
ewaaquote:
Misschien is het dat ik een romanticus ben en op de ware wacht om het diepste van mijn ziel bloot te gevenquote:
betafaggotquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:09 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Misschien is het dat ik een romanticus ben en op de ware wacht om het diepste van mijn ziel bloot te geven
Maar heb je dan nooit een serieuze vriendin gehad van wie je hield?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:07 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Wat niet
Hey jij ook hierquote:
Die mod?quote:
Wel schattig.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:09 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Misschien is het dat ik een romanticus ben en op de ware wacht om het diepste van mijn ziel bloot te geven
haha dan ga ik maar weerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja maar nu ben jij hier dus weg gezelligheid
haha godsamme wat ben ik op dreef
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:11 schreef deadprez het volgende:
Politie gaat dinsdagochtend langzaam rijden
hier gestopt met lezenquote:60 kilomter
Nee. Wel eens met pillowtalk zo'n chick die zegt dat ze van me houdt... ... ... /Tumbleweed.gifquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:09 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Maar heb je dan nooit een serieuze vriendin gehad van wie je hield?
Af en toe denk ik echt dat dima jouw kloon is.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:11 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Nee. Wel eens met pillowtalk zo'n chick die zegt dat ze van me houdt... ... ... /Tumbleweed.gif
"Ha, dat zal het kabinet leren!"quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:11 schreef deadprez het volgende:
Politie gaat dinsdagochtend langzaam rijden
Haha lief toch.. Mannen voelen zich altijd zo aangevallen als een vrouw dat zegt. Betekent gewoon dat ze om je geeft. Óf je kende haar niet en je bent er alleen over heen geweest en dat ze het daarna opeens zei, dat is wel awkward.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:11 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Nee. Wel eens met pillowtalk zo'n chick die zegt dat ze van me houdt... ... ... /Tumbleweed.gif
heb ik ook zoals je zietquote:
ik zou me niet aangevallen voelen hoor, probeer het maar tegen mij te zeggen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:14 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha lief toch.. Mannen voelen zich altijd zo aangevallen als een vrouw dat zegt. Betekent gewoon dat ze om je geeft. Óf je kende haar niet en je bent er alleen over heen geweest en dat ze het daarna opeens zei, dat is wel awkward.
Áls diegene dat geloofwaardig zegt dan..quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou me niet aangevallen voelen hoor, probeer het maar tegen mij te zeggen.
Het leven is geen Amerikaanse high school-film.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:14 schreef DjeDje het volgende:
Mannen voelen zich altijd zo aangevallen als een vrouw dat zegt.
shotsquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:15 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Áls die gene dat geloofwaardig zegt dan..
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:14 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha lief toch.. Mannen voelen zich altijd zo aangevallen als een vrouw dat zegt. Betekent gewoon dat ze om je geeft. Óf je kende haar niet en je bent er alleen over heen geweest en dat ze het daarna opeens zei, dat is wel awkward.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het leven is geen Amerikaanse high school-film.
High School Musicalquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het leven is geen Amerikaanse high school-film.
quote:
Homo!quote:
you'll say you love me and I end up lying saying I love you too #drizzysaysquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:14 schreef DjeDje het volgende:
[..]
true, al hebben ze wel betere liedjesshit gedaanquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was wel een swekke South Park aflevering over
Dat was ook het enige leuke van wat met HSM te maken heeft.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was wel een swekke South Park aflevering over
Valt mee.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:17 schreef deadprez het volgende:
Weet iemand of King of the Hill een toffe serie is?
Hermann kijkt elke serie, kan je beter aan hem vragenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:17 schreef deadprez het volgende:
Weet iemand of King of the Hill een toffe serie is?
Hm, oké. Wel een beetje te vergelijken met andere comedy animatieseries?quote:
Je daalt nu wel in mijn waardering voor je, dat snap je toch?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ken er niets aan doen dat die Zac Efron zo knap is
Dan was die line best irrelevant in jouw reactie.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:17 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
you'll say you love me and I end up lying saying I love you too #drizzysays
Maar ik ben altijd eerlijk tegen vrouwen
Nee.quote:
ik kijk KOTH niet al weet ik wel wat het is.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hermann kijkt elke serie, kan je beter aan hem vragen
jij bent wel knapperquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je daalt nu wel in mijn waardering voor je, dat snap je toch?
ik lieg dagelijks over de kleinste dingen, bbquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:19 schreef DjeDje het volgende:
Altijd "Eerlijke" mannen zijn gewoon kut.
Nee alleen leugentjes waarbij je een ander beter laat voelen kan, vind ik.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik lieg dagelijks over de kleinste dingen, bb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |