quote:
Homo!quote:
you'll say you love me and I end up lying saying I love you too #drizzysaysquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:14 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha lief toch.. Mannen voelen zich altijd zo aangevallen als een vrouw dat zegt. Betekent gewoon dat ze om je geeft. Óf je kende haar niet en je bent er alleen over heen geweest en dat ze het daarna opeens zei, dat is wel awkward.
true, al hebben ze wel betere liedjesshit gedaanquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was wel een swekke South Park aflevering over
Dat was ook het enige leuke van wat met HSM te maken heeft.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was wel een swekke South Park aflevering over
Valt mee.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:17 schreef deadprez het volgende:
Weet iemand of King of the Hill een toffe serie is?
Hermann kijkt elke serie, kan je beter aan hem vragenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:17 schreef deadprez het volgende:
Weet iemand of King of the Hill een toffe serie is?
Hm, oké. Wel een beetje te vergelijken met andere comedy animatieseries?quote:
Je daalt nu wel in mijn waardering voor je, dat snap je toch?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ken er niets aan doen dat die Zac Efron zo knap is
Dan was die line best irrelevant in jouw reactie.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:17 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
you'll say you love me and I end up lying saying I love you too #drizzysays
Maar ik ben altijd eerlijk tegen vrouwen
Nee.quote:
ik kijk KOTH niet al weet ik wel wat het is.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hermann kijkt elke serie, kan je beter aan hem vragen
jij bent wel knapperquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je daalt nu wel in mijn waardering voor je, dat snap je toch?
ik lieg dagelijks over de kleinste dingen, bbquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:19 schreef DjeDje het volgende:
Altijd "Eerlijke" mannen zijn gewoon kut.
Nee alleen leugentjes waarbij je een ander beter laat voelen kan, vind ik.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik lieg dagelijks over de kleinste dingen, bb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |