Wel schattig.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:09 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Misschien is het dat ik een romanticus ben en op de ware wacht om het diepste van mijn ziel bloot te geven
haha dan ga ik maar weerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja maar nu ben jij hier dus weg gezelligheid
haha godsamme wat ben ik op dreef
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:11 schreef deadprez het volgende:
Politie gaat dinsdagochtend langzaam rijden
hier gestopt met lezenquote:60 kilomter
Nee. Wel eens met pillowtalk zo'n chick die zegt dat ze van me houdt... ... ... /Tumbleweed.gifquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:09 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Maar heb je dan nooit een serieuze vriendin gehad van wie je hield?
Af en toe denk ik echt dat dima jouw kloon is.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:11 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Nee. Wel eens met pillowtalk zo'n chick die zegt dat ze van me houdt... ... ... /Tumbleweed.gif
"Ha, dat zal het kabinet leren!"quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:11 schreef deadprez het volgende:
Politie gaat dinsdagochtend langzaam rijden
Haha lief toch.. Mannen voelen zich altijd zo aangevallen als een vrouw dat zegt. Betekent gewoon dat ze om je geeft. Óf je kende haar niet en je bent er alleen over heen geweest en dat ze het daarna opeens zei, dat is wel awkward.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:11 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Nee. Wel eens met pillowtalk zo'n chick die zegt dat ze van me houdt... ... ... /Tumbleweed.gif
heb ik ook zoals je zietquote:
ik zou me niet aangevallen voelen hoor, probeer het maar tegen mij te zeggen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:14 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha lief toch.. Mannen voelen zich altijd zo aangevallen als een vrouw dat zegt. Betekent gewoon dat ze om je geeft. Óf je kende haar niet en je bent er alleen over heen geweest en dat ze het daarna opeens zei, dat is wel awkward.
Áls diegene dat geloofwaardig zegt dan..quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou me niet aangevallen voelen hoor, probeer het maar tegen mij te zeggen.
Het leven is geen Amerikaanse high school-film.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:14 schreef DjeDje het volgende:
Mannen voelen zich altijd zo aangevallen als een vrouw dat zegt.
shotsquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:15 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Áls die gene dat geloofwaardig zegt dan..
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:14 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha lief toch.. Mannen voelen zich altijd zo aangevallen als een vrouw dat zegt. Betekent gewoon dat ze om je geeft. Óf je kende haar niet en je bent er alleen over heen geweest en dat ze het daarna opeens zei, dat is wel awkward.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het leven is geen Amerikaanse high school-film.
High School Musicalquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het leven is geen Amerikaanse high school-film.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |