ik heb dat wel tegen z'n moeder gezegdquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:06 schreef deadprez het volgende:
mortaxx heeft nooit tegen z'n moeder gezegd dat ie van d'r houdt
ahaha ;Dquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb dat wel tegen z'n moeder gezegd
hihi
Gvd, jij was eerder.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:06 schreef deadprez het volgende:
mortaxx heeft nooit tegen z'n moeder gezegd dat ie van d'r houdt
quote:
Hermann, doerakje tochquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb dat wel tegen z'n moeder gezegd
hihi
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:05 schreef Hadtjememaar het volgende:
Zo'n chica in Lima vroeg mij hoe je I love you zegt in het nederlands. "Ik hou van jou." Bedenk ik me later dat ik die woorden toen voor het eerst tegen een vrouw heb gezegd :s
Wat nietquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer uitgespookt?
En wat je zegt, hoef je toch niet te menen?
Kerel, echt...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:07 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Wat niet
Nee meende het niet maar toch raar dat je zoiets zegt
zeg je ook nooit ''ik hou van je'' tegen je bro's?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:07 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Wat niet
ewaaquote:
Misschien is het dat ik een romanticus ben en op de ware wacht om het diepste van mijn ziel bloot te gevenquote:
betafaggotquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:09 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Misschien is het dat ik een romanticus ben en op de ware wacht om het diepste van mijn ziel bloot te geven
Maar heb je dan nooit een serieuze vriendin gehad van wie je hield?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:07 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Wat niet
Hey jij ook hierquote:
Die mod?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |