quote:Op maandag 23 maart 2015 10:18 schreef n8n het volgende:
[..]
nee, meer een algemene waarschuwing. Je kan ook zelf nog inkleuren/aanpassen. Geen idee of er echte vrij beschikbare height maps bestaan.
Op Google images staan er wat als je zoekt op height map. Je wilt het liefst een afbeelding met 16bit kleurdiepte voor het detail.
quote:Over on terrain.party the planet can be explored and sections of the terrain can then be downloaded with the height map data. Once the area is captured with the grid on the site, the maps can be downloaded and inserted into your City Skylines directory at City: Skylines > Files > MapEditor > Heightmaps.
The next thing to do is launch the game and head straight into the map editor and click the import height map button at the bottom of the screen. The map will now be populated with the terrain data from the images that were downloaded from the website. It’s super simple and this really is a fantastic tool.
...
Heightmaps are image files that are top down views of terrain that give details of the height of the land through their use of color. The map editor in Cities Skylines uses grayscale images, so you have pure white being the highest land value, and pure black being the lowest. The many shades of gray in between pure white and pure black represent different land value heights.
zou dit werken?quote:Op maandag 23 maart 2015 10:18 schreef n8n het volgende:
[..]
nee, meer een algemene waarschuwing. Je kan ook zelf nog inkleuren/aanpassen. Geen idee of er echte vrij beschikbare height maps bestaan.
Op Google images staan er wat als je zoekt op height map. Je wilt het liefst een afbeelding met 16bit kleurdiepte voor het detail.
gisteren een trein af/oprit gefixt, had ongv hetzelfde probleem..quote:
ik voorspel een disaster menu modquote:Op maandag 23 maart 2015 09:49 schreef Danny het volgende:
Tsunami!
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=4124] 99348&searchtext=
nice, vanavond even toevoegenquote:
Dit inderdaad. Dag weekend....quote:Op maandag 23 maart 2015 10:55 schreef meerinformatie het volgende:
Op vrijdagmiddag begonnen en het was ineens zondagavond. Het is echt lang geleden dat ik een spel heb gekocht en de tijd totaal langs me heen is gegaan.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | doEartquake(){ moveMap(x: +1); sleep(1); moveMap(x: 0, y: +1); sleep(1); moveMap(x: -1, y: 0); sleep(1); moveMap(x: +1, y: -1); sleep(1); moveMap(x: 0, y: 0); destroyRandomBuildings(amountOfBuildings: 5); } |
denk het niet omdat je een monochrome afbeelding nodig hebt. De kleuren maken alles grijzig waardoor het effect niet klopt ben ik bang. Als je googled op height map krijg je zwart/wit afbeeldingen die je zo zou kunnen importeren.quote:Op maandag 23 maart 2015 10:24 schreef Danny het volgende:
[..]
zou dit werken?
http://www.geo-informatie.nl/geodesk/hgt-300dpi.pdf
quote:Op maandag 23 maart 2015 05:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Snelle test ingame, textures zijn nog niet final maar wilde toch even de schaal testen. Zit nu op de maximale grootte wat denk ik 75% of 80% van de ware grootte is, maar dat is nu eenmaal de limiet in CS. Maasgebouw wordt een lastig verhaal qua grootte maar ik wil toch zeker de letters van het stadion aan de zijkant nog maken. Lichtmasten moet ik denk ik apart maken als park ofzo, want anders wordt het stadion kleiner en kleiner.
Overigens heb ik het model haaks op de weg gezet, zodat je aan de zijkant een plein kunt bouwen en treinstation en aan de overzijde een parkeerplaats.Net als in 't eggie.
Edit: Of misschien toch de lichtmasten net in het hoekje nog. Hoop dat dat allemaal gaat passen.Op de plek waar nu de boom op 't hoekje staat als placeholder voor de lichtmast.
Ditquote:Op maandag 23 maart 2015 13:33 schreef Binamin het volgende:
Met de aging mod heb ik daar nooit meer last van.
G2playquote:Op maandag 23 maart 2015 13:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Dit
Deluxe Edition is nu 21,86 bij g2play trouwens, voor de mensen die 'm nog niet hebben.
Ja, die had ik eerst aanstaan, maar toen had ik op een gegeven moment 15000 tieners op een populatie van 40000. Dat werkte ook niet.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:33 schreef Binamin het volgende:
Met de aging mod heb ik daar nooit meer last van.
Van de vrachtwagen gevallen keys kopenquote:
Echte true Scotsman hier.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nooit last gehad van problemen daar.
Ahzo. Ach, nergens last van.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:41 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Van de vrachtwagen gevallen keys kopeng2play en kinguin zijn leuke sites misschien, als je weet waar je aan begint. Uiteindelijk kan je de kans hebben dat je illegale keys koopt die gekocht zijn met gestolen credit cards en ze vervolgens gerevoked worden. Je kan beter zeggen dat je bij GMG kan kopen.
Nee snap ik, maar ik denk dat hier veel mensen komen die vrij nieuw zijn met keys kopen, om ze dan naar een semi-legale site te sturen die keys inkoopt in Rusland oid. lijkt me niet echt verstandig. Het spel is op greenmangaming ook niet veel duurder dan 22 euro en wel volledig legaal. Dat is het spel toch wel waard?quote:
True. Maar ik ben dan ook niet zo heel bekend met die sitesquote:Op maandag 23 maart 2015 13:45 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Nee snap ik, maar ik denk dat hier veel mensen komen die vrij nieuw zijn met keys kopen, om ze dan naar een semi-legale site te sturen die keys inkoopt in Rusland oid. lijkt me niet echt verstandig. Het spel is op greenmangaming ook niet veel duurder dan 22 euro en wel volledig legaal. Dat is het spel toch wel waard?
Daar is de deluxe versie 27 euro. Als je je aanmeld en naar de VIP sectie gaatquote:Op maandag 23 maart 2015 13:48 schreef Divje het volgende:
[..]
True. Maar ik ben dan ook niet zo heel bekend met die sitesDus tjah. Het is het zeker waard
naar GMG mensen!
( ͠° ͟ʖ ͡°)quote:Op maandag 23 maart 2015 13:13 schreef Rezania het volgende:
Iemand heeft een height map van Amsterdam geïmporteerd.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 maart 2015 14:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende test met lichtmasten. (Nog zonder het bovenste deel met lampen.
Textures zijn nog steeds niet final maar ben niet zo'n held in het zelf creëren van goede textures dus dat duurt allemaal wat langer...
Edit: Stadion steekt nu ook klein beetje uit over de weg.Alles moet wijken voor de Kuip.
Dit word zo gaafquote:Op maandag 23 maart 2015 14:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende test met lichtmasten. (Nog zonder het bovenste deel met lampen.
Textures zijn nog steeds niet final maar ben niet zo'n held in het zelf creëren van goede textures dus dat duurt allemaal wat langer...
Edit: Stadion steekt nu ook klein beetje uit over de weg.Alles moet wijken voor de Kuip.
Hahaha, wat een briljante assets komen er steeds bijquote:Op maandag 23 maart 2015 14:35 schreef Divje het volgende:
Terraforming is nu gratiesch in die mod
[ afbeelding ]
Die pizza maakt het af
http://steamcommunity.com(...)12698857&searchtext=
Wel jammer dat die assets growable zijn ipv ploppable. Ik wil geen dorpje van 700 inwoners waar 3 Aldi's zitten, 2x Pollos Hermanos, 40-45x Starbucks en straks hele straten pizza's op de daken hebben liggenquote:Op maandag 23 maart 2015 14:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha, wat een briljante assets komen er steeds bijNu de camper nog.
Netjes. Je gras geeft alleen licht in het donkerquote:Op maandag 23 maart 2015 14:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende test met lichtmasten. (Nog zonder het bovenste deel met lampen.
Textures zijn nog steeds niet final maar ben niet zo'n held in het zelf creëren van goede textures dus dat duurt allemaal wat langer...
Edit: Stadion steekt nu ook klein beetje uit over de weg.Alles moet wijken voor de Kuip.
Jep, CS heeft de nare gewoonte alles licht te laten geven.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Netjes. Je gras geeft alleen licht in het donker
Ik zou de kleur aanhouden van het standaard gras in CS, maar mooi manquote:Op maandag 23 maart 2015 15:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Jep, CS heeft de nare gewoonte alles licht te laten geven.Moet het bij de final nog maar een keer desaturaten.
ga je nog trappen toevoegen in het stadion?quote:Op maandag 23 maart 2015 14:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende test met lichtmasten. (Nog zonder het bovenste deel met lampen.
Textures zijn nog steeds niet final maar ben niet zo'n held in het zelf creëren van goede textures dus dat duurt allemaal wat langer...
Edit: Stadion steekt nu ook klein beetje uit over de weg.Alles moet wijken voor de Kuip.
Fabrieken slopen en alleen nog maar kantoren plaatsenquote:Op maandag 23 maart 2015 15:20 schreef BenX_95 het volgende:
Ik krijg erg last van "overeducated citizens". Ga toch lekker minimumloon verdienen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |