Je moest eens weten wie hier stiekem allemaal post.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat denk ik eigenlijk van elke user die niet meer postkan me niet voorstellen dat mensen hier helemaal niet meer komen
Wie is AdvancedPower?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:19 schreef Toto69 het volgende:
zouden penisbaard/advancedpauper nog posten?
TwisterNL is echt niet AdvancedPower hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:23 schreef haan33 het volgende:
Ik wil niet bot doen maar is het een onuitgesproken geheim dat AdvancedPower = TwisterNL is?
wat?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:23 schreef haan33 het volgende:
Ik wil niet bot doen maar is het een onuitgesproken geheim dat AdvancedPower = TwisterNL is?
Ben jij nu ook ineens een chronische SC'er?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:23 schreef haan33 het volgende:
Alleen voor jou.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:23 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ben jij nu ook ineens een chronische SC'er?
Die van die dumpertfilmpjes?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:23 schreef haan33 het volgende:
Ja.quote:
teh fuckquote:
Kom Sykpenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:25 schreef haan33 het volgende:
[..]
Kom SykpenOkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is dat ook een FOK!ker?quote:
Moet wel.quote:
Nahhh BozeHaas is baas.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
qua autisme wel ja.
misschien bozehaas
ditquote:
?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
qua autisme wel ja.
misschien bozehaas
Inb4: Wat onzekerhedjes met hahahaha je cared zoveel, hahaha kneus.quote:
Van welke gebande user ben jij een kloon?quote:
Ik met beugelbekkiesquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Krijg altijd beetje medelijden met fatties
Wickedmenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:35 schreef haan33 het volgende:
[..]
Van welke gebande user ben jij een kloon?
Ik krijg altijd medelijden met mensen met een kleinere piemel dan mij.quote:
Mortaxxquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:35 schreef haan33 het volgende:
[..]
Van welke gebande user ben jij een kloon?
Geeltandquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
MissButterflyy lijkt te happen #partyhard
Haan heeft met niemand medelijdenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:35 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik krijg altijd medelijden met mensen met een kleinere piemel dan mij.
quote:
*Boks*quote:
Meloewa plsquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:40 schreef hondebrokje het volgende:
Mannen met een kleine daar heb ik geen respect voor automatisch
Vind je dat je zelf wel respect verdient?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:40 schreef hondebrokje het volgende:
Oke ik zal het tegen Matip zeggenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:40 schreef hondebrokje het volgende:
Ssssst, we deden alsof we dit niet wisten.quote:
Ik vind dat elk mens respect verdient.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vind je dat je zelf wel respect verdient?
Jij verdient wel respect. Meloewa niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vind je dat je zelf wel respect verdient?
ik mis logische consistentiequote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:43 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik vind dat elk mens respect verdient.
Ik twijfel in deze D of T
Ik wil niet met je naar bed, Haan.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:44 schreef haan33 het volgende:
[..]
Jij verdient wel respect. Meloewa niet.
Why, mannen met een kleine zijn geen mensen .quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik mis logische consistentie
Das waar. Alleen mensen met een ego zullen iemand die altijd huilt om iemand die haar played en geen zelfwaarde of respect voor zichzelf heeft gewoon niet kunnen respecteren.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:43 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik vind dat elk mens respect verdient.
Ik twijfel in deze D of T
is dit een sneer naar tetou?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:45 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Why, mannen met een kleine zijn geen mensen .
Duidelijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik wil niet met je naar bed, Haan.
Doe het voor mij, heb geld nodig anders raak ik in problemenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat is dan hen probleem.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:45 schreef haan33 het volgende:
[..]
Das waar. Alleen mensen met een ego zullen iemand die altijd huilt om iemand die haar played en geen zelfwaarde of respect voor zichzelf heeft gewoon niet kunnen respecteren.
Ik ben daar zeer tevreden mee, dus nee :$quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
is dit een sneer naar tetou?
misschien quid pro quo regelen met tetouquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:46 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Doe het voor mij, heb geld nodig anders raak ik in problemen
Ben jij trouwens een meid die een jonge in rl als ze gevraagd wordt duidelijk tegen is dat ze hem niet wilt ongeacht of ze hem mag of niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wat doet die t in jouw naam?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:46 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Doe het voor mij, heb geld nodig anders raak ik in problemen
oude spellingquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wat doet die t in jouw naam?
Aldus iemand die elke dag jankt.quote:
Ik maak mijn desinteresse altijd op zo pijnlijke wijze duidelijkquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:47 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ben jij trouwens een meid die een jonge in rl als ze gevraagd wordt duidelijk tegen is dat ze hem niet wilt ongeacht of ze hem mag of niet.
Of eromheen draait, aan het lijntje houdt en de silent threatment geeft?
Zozo, dus jij leest tussen de regels door.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
is dit een sneer naar tetou?
Gisteren zei je nog dat je hem 100x belt en hij niet opneemt en dat hij een kk laaier is en elke dag waarom hij dit doet?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:46 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik ben daar zeer tevreden mee, dus nee :$
Wist ik.quote:
wat is dit voor relatiequote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:48 schreef haan33 het volgende:
[..]
Gisteren zei je nog dat je hem 100x belt en hij niet opneemt en dat hij een kk laaier is en elke dag waarom hij dit doet?
Ik dacht wij waren matties.quote:
Nee een gast die een dom iemand gebruikt. En die dom iemand is achterlijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wat is dit voor relatie_____________
Chai plsquote:
dat is mortaxxquote:
Je zal mijn 3 cm niet beledigen hoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:50 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik dacht wij waren matties.
Maar serieus scheen wel bewezen te zijn. Mannen voelen zich alleen maar beledigd als het over hun lul gaat en vrouwen over alles wat betreft uiterlijk.
Spijt me haantje ik wilde je niet van streek maken
#goalsquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:50 schreef Hadtjememaar het volgende:
Omg ze wordt geslagen en geprostitueerd en nog zit ze achter hem aan
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:51 schreef tetouaribo het volgende:
En nou is het afgelopen, stelletje dagblad lezers. Schavuiten
oh sorry :squote:
wil je jouw kant van het verhaal niet kwijtquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:51 schreef tetouaribo het volgende:
retry gaat volgens mij echt niet meer terugkomenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben ik de enige die alle nieuwe kloontjes van retry zijn bedenkt?
TRquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:51 schreef tetouaribo het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben ik de enige die alle nieuwe kloontjes van retry zijn bedenkt?
vraag me vooral af hoeveel voor een half uur incl pzcquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wil je jouw kant van het verhaal niet kwijt
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:51 schreef tetouaribo het volgende:
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
retry gaat volgens mij echt niet meer terugkomen
geloof er niks van, binnenkort komt hij weer met een nieuw kloontje terwijl hij aan het schijten isquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
retry gaat volgens mij echt niet meer terugkomen
Wij moeten elke dag dat gejank van haar horen en nog doet ze nooit wat met die 1000x hulp en tips en belt ze je 1000x op. Toch belachelijk?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:51 schreef tetouaribo het volgende:
op cam gezien, ecto mocro.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:52 schreef housesoftheholy het volgende:
Wie heeft ooit een pic van tetouaribo gezien?
Als ik je zou kennen was het :quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wil je jouw kant van het verhaal niet kwijt
heeft z'n account op laten zeggen en heb al behoorlijk lang geen kloontje van hem gezienquote:
Dan noem geen dingen die we in groepsapp bespreken dat was de code wel beetje dat het niet op fok werd gegooid vind beetje laag om dit nu wel te doen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:51 schreef haan33 het volgende:
[..]
Je zal mijn 3 cm niet beledigen hoor.
wat is pzcquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:52 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
vraag me vooral af hoeveel voor een half uur incl pzc
Ik wil het echt heel graag.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:52 schreef housesoftheholy het volgende:
Wie heeft ooit een pic van tetouaribo gezien?
tssquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:53 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Als ik je zou kennen was het :
Maar ik ken je niet
gelijk allemaal tokens zekerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik logde in op Tiny een keer, als meloewa...
De eckte egte codes zijn allang kapot. Daarnaast eigen schuld door je gejank.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:53 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Dan noem geen dingen die we in groepsapp bespreken dat was de code wel beetje dat het niet op fok werd gegooid vind beetje laag om dit nu wel te doen.
Ik heb je vaak zat complimentjes gegeven.
Maak ik een keer grap over kleine lullen en meteen kunnen mannen met een kleine pik er niet tegen
This Life
geen idee waar dit over gaat maar you tell her, haan!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:55 schreef haan33 het volgende:
[..]
De eckte egte codes zijn allang kapot. Daarnaast eigen schuld door je gejank.
Jammer, ik mocht die sfeerneger wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
heeft z'n account op laten zeggen en heb al behoorlijk lang geen kloontje van hem gezien
Beter rijk meisje hosselen.quote:
Je moet nooit laten merken dat je bang bentquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik zou me onveilig voelen als je achter me stond bij pinnen
sfeernegerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:55 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Jammer, ik mocht die sfeerneger wel.
dat ruiken zequote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:56 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Je moet nooit laten merken dat je bang bent
quote:
quote:
Ik geef altijd meteen mijn geld en ga huilenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:56 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Je moet nooit laten merken dat je bang bent
Oke vannaf nu alleen tactische complimentjes.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:55 schreef haan33 het volgende:
[..]
De eckte egte codes zijn allang kapot. Daarnaast eigen schuld door je gejank.
oh dan zit ik wel goedquote:
Nee.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:56 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Oke vannaf nu alleen tactische complimentjes.
boks.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:57 schreef VanderWoodsen het volgende:
Ik verveel me en ik heb nergens zin in
kom haxballenquote:
Hoe gaan jouw mini moestuintjes van de AH?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:57 schreef VanderWoodsen het volgende:
post hier pics van jezelf in allemaal leuke houdingenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:57 schreef VanderWoodsen het volgende:
Allemaal verdord had ze geen water gegeven alleen de bosui kwam een beetje omhoogquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hoe gaan jouw mini moestuintjes van de AH?
quote:
Uutkaquote:
Geen zinquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
post hier pics van jezelf in allemaal leuke houdingen
kom haxballenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom vraag je het aan mij niet, vieze boeler
Je hebt niet eens zelfrespect of zelfwaarde maar mensen moeten wel aardig tegen je doen terwijl heel FOK! je belachelijk vindt?quote:
Oh vandaag alles gedaan met Teun.... wat een werk... hij is wel 10 keer gaan kijken of er al een plantje wasquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:59 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Allemaal verdord had ze geen water gegeven alleen de bosui kwam een beetje omhoog
Inb4 that's what she said
nou nou noouquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:01 schreef VanderWoodsen het volgende:
O God valt weer dood hier hoor met dat grafhaxball
ik vind niet dat fokken onder haxball mag lijdenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:01 schreef VanderWoodsen het volgende:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:01 schreef VanderWoodsen het volgende:
Lokquote.quote:
en? was er al een plantje?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oh vandaag alles gedaan met Teun.... wat een werk... hij is wel 10 keer gaan kijken of er al een plantje was
Ik kom ook. Dm mij.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:02 schreef TARDIS. het volgende:
Nu meet in Utrecht. Matip en ik zijn al lekker bezig.
ok veel plezierquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:03 schreef VanderWoodsen het volgende:
Nou jongens ik ga dan wel the Sims spelen ofzo
http://www.haxball.com/?r(...)b28bc718205b3265c3b7quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:04 schreef BozeHaas het volgende:
Haxballweet zeker als ik weer meedoe dat ik nog steeds alles win.
wle een van speelgoed toch?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ga een AH filiaal opblazen ... vuige oplichters...
ik doe met je meequote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Aivd ingelichtquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik heb je geredquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het bouwen...
In het gevang is ook internet.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:08 schreef TARDIS. het volgende:
Ik bega een moord vanavond
Als ik na vanavond niet meer post zit ik in het gevang
quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:08 schreef TARDIS. het volgende:
Wow doe ff rustig jongen kalmeerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:08 schreef TARDIS. het volgende:
ik zal jou ook wel redden..zo ben ikquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:08 schreef TARDIS. het volgende:
Wat een kut land. PVV hup ermee!!!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
In het gevang is ook internet.
Jij hebt best wel een chill leven.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
FOK!en, series kijken, gamen, fappen
zeg maar hetzelfde als de afgelopen 4 maanden
nog nooit zo mad geweest op de AH als nuquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:11 schreef VanderWoodsen het volgende:
Dit
[ afbeelding ]
Is echt het meest walgelijke wat ik ooit heb gegeten
Je doet me aan iemand denkenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:11 schreef VanderWoodsen het volgende:
Dit
[ afbeelding ]
kloptquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:11 schreef VanderWoodsen het volgende:
Dit
[ afbeelding ]
Deadprez?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:11 schreef madeliefff het volgende:
gisteravond hangjongeren naast mijn huis
ja tochquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:11 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Jij hebt best wel een chill leven.
Ik ook, we moeten actie ondernemen broeder...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nog nooit zo mad geweest op de AH als nu
Goed punt...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee ben je gek..dadelijk zijn ze niet meer weg te slaan hiero
Zo'n bio sukkelquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:16 schreef madeliefff het volgende:
ik had laatst een mini borrel en de gene die zoutjes zou regelen kwam dus ook met die chips en nog zo een vergelijkbare...geen zakken normale chips ertussen
Nou zegquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:16 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Als jij het doet/probeert dan komen ze sowieso nooit meer terug.
Van die 'kijk mij hip en gezond zijn' mensen die andere mensen hun ranzige shit opdringenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:16 schreef madeliefff het volgende:
ik had laatst een mini borrel en de gene die zoutjes zou regelen kwam dus ook met die chips en nog zo een vergelijkbare...geen zakken normale chips ertussen
waar was je gisteren dronken?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik ben al de hele dag brakklotezooi...
ben benieuwd wanneer Frank komt om jouw quotes hier te droppenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Doodschoppen nog niet waard, een echte vent neemt frikadellen meequote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:17 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Van die 'kijk mij hip en gezond zijn' mensen die andere mensen hun ranzige shit opdringen![]()
ja als het dan lekker is oke, maar dat is echt vies gewoonquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:17 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Van die 'kijk mij hip en gezond zijn' mensen die andere mensen hun ranzige shit opdringen![]()
goh hoe zou dat nou toch komenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Reunie van mijn werk... allemaal oud werknemersquote:
Jij.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:18 schreef VanderWoodsen het volgende:
Ik moet bijna huilen zo vies is het.
Welke achterlijke hark eet dit nou
voruw blij zeker? :pquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Reunie van mijn werk... allemaal oud werknemersmaar ik heb me scheel gezopen met een maatje van vroeger in het magazijn
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben benieuwd wanneer Frank komt om jouw quotes hier te droppen
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Reunie van mijn werk... allemaal oud werknemersmaar ik heb me scheel gezopen met een maatje van vroeger in het magazijn
Moet je aan wennen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:18 schreef VanderWoodsen het volgende:
Ik moet bijna huilen zo vies is het.
Welke achterlijke hark eet dit nou
Dat was deadprez, we hebben dezelfde gucci pet.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Waarom bleef je dan terugkomen, lekkere gehaktbal van me
GATVERDAMMEquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:21 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Dat was deadprez, we hebben dezelfde gucci pet.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:21 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Dat was deadprez, we hebben dezelfde gucci pet.
duh hooligans zijn niet de slimstequote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:23 schreef haan33 het volgende:
Iedereen die mij kent, weet dat ik aan de hossel ben
Ik zit zo diep, ik verkoop een feyenoord-shirt aan ajaxfan
Dat ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
duh hooligans zijn niet de slimste
nu niet meerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heb jij vrienden dan????
Hee ouwe rukker,quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Toto is een doerak. Gelijk heb je.
hey frank...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zit frankie al aan de gele rakkers?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik dacht Hermannquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heb jij vrienden dan????
Maar...quote:
KutTTquote:
Bedankt Frankquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
:squote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik dacht Hermann
[..]
Maar...
[..]
KutTT
Dronken torretje van me.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hey frank...ik las dat ik fuk you had gezegd... sorry...
Ik ga er zo eens eentje van de ontdoen.quote:
ik heb ook geen vrienden... dus... ?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik dacht Hermann
[..]
Maar...
[..]
KutTT
Nou, proost maar alvast.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik ga er zo eens eentje van de ontdoen.
Hondsberoerd...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dronken torretje van me.
Gaat 'ie al weer?
je had mijn back eerder niet toen toto 1 seconde eerder had gepost, had je gelijk uit mijn vriendenkring geslotenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik dacht Hermann
[..]
Maar...
[..]
KutTT
[..]
Bedankt Frank
Proost haantje!quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hondsberoerd...ik ga zo laf een filmpje kijken
Hahaha, zo wanhopig ben ik nietquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik heb ook geen vrienden... dus... ?
IK HEB TOCH AL SORRY GEZEGDquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je had mijn back eerder niet toen toto 1 seconde eerder had gepost, had je gelijk uit mijn vriendenkring gesloten
Krijg de tyfusquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hahaha, zo wanhopig ben ik niet![]()
Soms duurt het even, maar als er spontaan een verhaaltje in me op komt (meestal na een vreemde gebeurtenis) dan ga ik meteen aan de slag.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:29 schreef haan33 het volgende:
[..]
Hee ouwe rukker,
waar blijven je bazenpaints?
teken deadprez die een koe melktquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Soms duurt het even, maar als er spontaan een verhaaltje in me op komt (meestal na een vreemde gebeurtenis) dan ga ik meteen aan de slag.
Of zal ik straks nog een nieuwe Tatjana tekenen?
jaquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:35 schreef Remqo het volgende:
oh niet gelezenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
IK HEB TOCH AL SORRY GEZEGD
zal jou eens melkenquote:
De avond van Working_Class_heroquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Soms duurt het even, maar als er spontaan een verhaaltje in me op komt (meestal na een vreemde gebeurtenis) dan ga ik meteen aan de slag.
Yes! lobiquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh niet gelezen
dan is het goed. welkom terug, vriend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |