Goed punt...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee ben je gek..dadelijk zijn ze niet meer weg te slaan hiero
Zo'n bio sukkelquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:16 schreef madeliefff het volgende:
ik had laatst een mini borrel en de gene die zoutjes zou regelen kwam dus ook met die chips en nog zo een vergelijkbare...geen zakken normale chips ertussen
Nou zegquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:16 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Als jij het doet/probeert dan komen ze sowieso nooit meer terug.
Van die 'kijk mij hip en gezond zijn' mensen die andere mensen hun ranzige shit opdringenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:16 schreef madeliefff het volgende:
ik had laatst een mini borrel en de gene die zoutjes zou regelen kwam dus ook met die chips en nog zo een vergelijkbare...geen zakken normale chips ertussen
waar was je gisteren dronken?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik ben al de hele dag brakklotezooi...
ben benieuwd wanneer Frank komt om jouw quotes hier te droppenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Doodschoppen nog niet waard, een echte vent neemt frikadellen meequote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:17 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Van die 'kijk mij hip en gezond zijn' mensen die andere mensen hun ranzige shit opdringen![]()
ja als het dan lekker is oke, maar dat is echt vies gewoonquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:17 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Van die 'kijk mij hip en gezond zijn' mensen die andere mensen hun ranzige shit opdringen![]()
goh hoe zou dat nou toch komenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |