Jij verdient wel respect. Meloewa niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vind je dat je zelf wel respect verdient?
ik mis logische consistentiequote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:43 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik vind dat elk mens respect verdient.
Ik twijfel in deze D of T
Ik wil niet met je naar bed, Haan.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:44 schreef haan33 het volgende:
[..]
Jij verdient wel respect. Meloewa niet.
Why, mannen met een kleine zijn geen mensen .quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik mis logische consistentie
Das waar. Alleen mensen met een ego zullen iemand die altijd huilt om iemand die haar played en geen zelfwaarde of respect voor zichzelf heeft gewoon niet kunnen respecteren.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:43 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik vind dat elk mens respect verdient.
Ik twijfel in deze D of T
is dit een sneer naar tetou?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:45 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Why, mannen met een kleine zijn geen mensen .
Duidelijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik wil niet met je naar bed, Haan.
Doe het voor mij, heb geld nodig anders raak ik in problemenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat is dan hen probleem.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:45 schreef haan33 het volgende:
[..]
Das waar. Alleen mensen met een ego zullen iemand die altijd huilt om iemand die haar played en geen zelfwaarde of respect voor zichzelf heeft gewoon niet kunnen respecteren.
Ik ben daar zeer tevreden mee, dus nee :$quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
is dit een sneer naar tetou?
misschien quid pro quo regelen met tetouquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:46 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Doe het voor mij, heb geld nodig anders raak ik in problemen
Ben jij trouwens een meid die een jonge in rl als ze gevraagd wordt duidelijk tegen is dat ze hem niet wilt ongeacht of ze hem mag of niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wat doet die t in jouw naam?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:46 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Doe het voor mij, heb geld nodig anders raak ik in problemen
oude spellingquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wat doet die t in jouw naam?
Aldus iemand die elke dag jankt.quote:
Ik maak mijn desinteresse altijd op zo pijnlijke wijze duidelijkquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:47 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ben jij trouwens een meid die een jonge in rl als ze gevraagd wordt duidelijk tegen is dat ze hem niet wilt ongeacht of ze hem mag of niet.
Of eromheen draait, aan het lijntje houdt en de silent threatment geeft?
Zozo, dus jij leest tussen de regels door.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
is dit een sneer naar tetou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |