quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Toto is een doerak. Gelijk heb je.
hey frank...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zit frankie al aan de gele rakkers?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik dacht Hermannquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heb jij vrienden dan????
Maar...quote:
KutTTquote:
Bedankt Frankquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
:squote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik dacht Hermann
[..]
Maar...
[..]
KutTT
Dronken torretje van me.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hey frank...ik las dat ik fuk you had gezegd... sorry...
Ik ga er zo eens eentje van de ontdoen.quote:
ik heb ook geen vrienden... dus... ?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik dacht Hermann
[..]
Maar...
[..]
KutTT
Nou, proost maar alvast.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik ga er zo eens eentje van de ontdoen.
Hondsberoerd...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dronken torretje van me.
Gaat 'ie al weer?
je had mijn back eerder niet toen toto 1 seconde eerder had gepost, had je gelijk uit mijn vriendenkring geslotenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik dacht Hermann
[..]
Maar...
[..]
KutTT
[..]
Bedankt Frank
Proost haantje!quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hondsberoerd...ik ga zo laf een filmpje kijken
Hahaha, zo wanhopig ben ik nietquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik heb ook geen vrienden... dus... ?
IK HEB TOCH AL SORRY GEZEGDquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je had mijn back eerder niet toen toto 1 seconde eerder had gepost, had je gelijk uit mijn vriendenkring gesloten
Krijg de tyfusquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hahaha, zo wanhopig ben ik niet![]()
Soms duurt het even, maar als er spontaan een verhaaltje in me op komt (meestal na een vreemde gebeurtenis) dan ga ik meteen aan de slag.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:29 schreef haan33 het volgende:
[..]
Hee ouwe rukker,
waar blijven je bazenpaints?
teken deadprez die een koe melktquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Soms duurt het even, maar als er spontaan een verhaaltje in me op komt (meestal na een vreemde gebeurtenis) dan ga ik meteen aan de slag.
Of zal ik straks nog een nieuwe Tatjana tekenen?
jaquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:35 schreef Remqo het volgende:
oh niet gelezenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
IK HEB TOCH AL SORRY GEZEGD
zal jou eens melkenquote:
De avond van Working_Class_heroquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Soms duurt het even, maar als er spontaan een verhaaltje in me op komt (meestal na een vreemde gebeurtenis) dan ga ik meteen aan de slag.
Yes! lobiquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh niet gelezen
dan is het goed. welkom terug, vriend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |