geloof er niks van, binnenkort komt hij weer met een nieuw kloontje terwijl hij aan het schijten isquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
retry gaat volgens mij echt niet meer terugkomen
Wij moeten elke dag dat gejank van haar horen en nog doet ze nooit wat met die 1000x hulp en tips en belt ze je 1000x op. Toch belachelijk?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:51 schreef tetouaribo het volgende:
En nou is het afgelopen, stelletje dagblad lezers. Schavuiten
op cam gezien, ecto mocro.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:52 schreef housesoftheholy het volgende:
Wie heeft ooit een pic van tetouaribo gezien?
Als ik je zou kennen was het :quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wil je jouw kant van het verhaal niet kwijt
heeft z'n account op laten zeggen en heb al behoorlijk lang geen kloontje van hem gezienquote:
Dan noem geen dingen die we in groepsapp bespreken dat was de code wel beetje dat het niet op fok werd gegooid vind beetje laag om dit nu wel te doen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:51 schreef haan33 het volgende:
[..]
Je zal mijn 3 cm niet beledigen hoor.
wat is pzcquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:52 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
vraag me vooral af hoeveel voor een half uur incl pzc
Ik wil het echt heel graag.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:52 schreef housesoftheholy het volgende:
Wie heeft ooit een pic van tetouaribo gezien?
tssquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:53 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Als ik je zou kennen was het :
Maar ik ken je niet
gelijk allemaal tokens zekerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik logde in op Tiny een keer, als meloewa...
De eckte egte codes zijn allang kapot. Daarnaast eigen schuld door je gejank.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:53 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Dan noem geen dingen die we in groepsapp bespreken dat was de code wel beetje dat het niet op fok werd gegooid vind beetje laag om dit nu wel te doen.
Ik heb je vaak zat complimentjes gegeven.
Maak ik een keer grap over kleine lullen en meteen kunnen mannen met een kleine pik er niet tegen
This Life
geen idee waar dit over gaat maar you tell her, haan!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:55 schreef haan33 het volgende:
[..]
De eckte egte codes zijn allang kapot. Daarnaast eigen schuld door je gejank.
Jammer, ik mocht die sfeerneger wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
heeft z'n account op laten zeggen en heb al behoorlijk lang geen kloontje van hem gezien
Beter rijk meisje hosselen.quote:
Je moet nooit laten merken dat je bang bentquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik zou me onveilig voelen als je achter me stond bij pinnen
sfeernegerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:55 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Jammer, ik mocht die sfeerneger wel.
dat ruiken zequote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:56 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Je moet nooit laten merken dat je bang bent
quote:
quote:
Ik geef altijd meteen mijn geld en ga huilenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:56 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Je moet nooit laten merken dat je bang bent
Oke vannaf nu alleen tactische complimentjes.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:55 schreef haan33 het volgende:
[..]
De eckte egte codes zijn allang kapot. Daarnaast eigen schuld door je gejank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |